יום ראשון, 7 בפברואר 2016

סופרבול L. או חמישים. או פשוט סופרבול 2016.


שבועיים עברו מאז שנקבעו המתמודדות ורבות נכתב על המאצ'אפ בין פייטון לקאם.
ניוטון זכה ב MVP, אנחנו פה בתחזית בערך בשבוע 6 אמרנו שהוא כזה. הוא לא מאבד כדור, הוא מאוד מדויק במסירות קצרות ובינוניות, הוא רץ מצוין עם הכדור אולי הכי חשוב, הוא יודע את זה והוא משחק ברמה מאוד גבוהה. והוא תמיד עשה את זה. הוא עשה את זה באוברון, הוא עשה את זה בתיכון והוא עושה את זה בקרויילנה. הוא ללא ספק גדל להיות MVP ומצדיק את הבחירה הראשונה שלו.

ממול, פייטון, אולי במשחק האחרון שלו. רבות נכתב על הירידה ביכולת שלו. ב-538 המעניין אומרים שסטטיסטית הוא הQB  הכי גרוע בסופרבול. יד ימין שלו גמורה ללא ספק, אבל היכולת שלו להבין את ההגנה בזמן אמת היא עדיין ברמה אחרת משאר השחקנים בעמדה.  הוא בלי ספק לא דומה לאותו פייטון שלפני שנתיים היה במעמד הזה בדיוק אבל אולי זה דווקא חיובי, כי פייטון ודנבר יודעים בדיוק מה החשיבות של הגנה וכמה התקפה לא חשובה בסופרבול.

ההגנה של דנבר היא הטובה בליגה, של קרוליינה היא השנייה בליגה. ההתקפה של דנבר לא טובה, של קרוליינה כן טובה.
בפוטבול אוטסיידר הריצו מודל והתוצאה שהם חוזים זה שאי אפשר לחזות את הסופרבול כי הסופרבול פשוט בלתי צפוי. אולי זה המעמד, אולי זה הניסיון ואולי זה פשוט בגלל שהסופרבול הוא משחק אחר.
הליין היה  5.5- ונע ל 6-לטובת קרוליינה. ברוב האתרים אומרים 60% ניצחון של קרוליינה ואנחנו לא מצאנו מקום אחד ברשת שחושב שדנבר יכולה לנצח. יותר מזה השאלה היא האם קרוליינה יכסו את ה 6 נק' או לא והקונצנזוס הוא ניצחון קל של קרוליינה.

אנחנו בתחזית? אנחנו רוצים לראות ניצחון של דנבר אבל כמו כל מי שראה משחקים העונה, אנחנו חושבים שאין להם כלים לעצור את הפנתרים...אולי בגלל פייטון אולי כי אנחנו אפשהו לא מאמינים שקרוליינה לא בשלה ואולי סתם בלי סיבה. הימור פרוע- דנבר.


תהנו במשחק.

אין תגובות: