יום שבת, 6 באוגוסט 2022

התחזית האלטרנטיבית לעונה החדשה- קליבנד לא בטופס...

 האוברול הכחול היה כל כך ישן שארכיאולוגים מובילים זממו לגנוב אותו לצרכי מחקר ובאופן קבוע היו שולחים סטודנטים שנה א' לבדוק האם הפריט כבר פנוי למחקר. המגבת שהייתה תקועה בחגורה  איבדה צבע וצורה, כתמי גריז ישן הקשו אותה וכל ניגוב היה פוטנציאל ליצירת חיים או מחלה חדשה. בתוך האוברול הכחול היה אבנר הפיני, שעמד בכניסה למוסך והביט במה שאמור היה להיות טקרטור חקלאי. הוא החזיק ביד כוס קפה מלוכלכת ומתחת לשפם המוזנח שלו הייתה תקועה סיגריה מגולגלת ברישול שראתה ימים יפים יותר. ליד אבנר הפיני ישב כלב שענה לשם מטרד (אבנר אמר שמבטאים מי-טרא'אד ושיש יש לזה משמעות בפינית אבל אף אחד לא האמין לאבנר הפיני בעיקר בגלל שהוא פיני ובאזור ההוא אין הרבה פינים).

ליד מטרד הכלב נח דראל מלגזן. דארל לא היה מלגזן, הוא היה נגר. לא קראו לו דראל אלא חיים אבל כולם קראו דראל מלגזן. דראל הביט בסימפטיה בחלקים שהיו מופזרים בכל המוסך. הוא ניסה לעזור לאבנר הפיני כבר כמה ימים אבל שניהם לא התקדמו יותר מידי.

האדם השלישי (תזכרו ילדים, תמיד יש אדם שלישי) היה מרוכז בגלגול סיגריה.

הוא לא עשה את זה טוב.

 לאדם השלישי קראו יאנק. הוא היה, מה שנקרא בעגת הקיבוצים והמושבים, אחד מאותם נערי המוסך.

נערי מוסך הם למעשה כל החברה הצעירים שמצאו את נושא (או נשוא) הלימודים בכיתה א קשים מידי וההמשך היה בלתי נסבל עבורם. במקום לזרוק אותם לבית ספר אחר לפי התפיסה הבודהיסטית פדגוגית של גלגל בעיות, בדרך כלל הם התגלגלו למוסך בתור נערי מוסך. הרעיון היה שלפחות יהיה להם מקצוע אבל יאנק שהיה בכלל כדורגלן חובב עם עתיד מבטיח במ.ס. המקומית, נהג להגיע למוסך ולנהוג את כשירות הרכבים.

נשיקת המוות שלו הייתה שהוא לוקח את הרכב אחרי תיקון לבחון אותם. בדרך כלל זה נגמר במרפאה אבל פעם אחת לפחות זה נגמר במעצר ותמיד זה נגמר שרכב עם ארבע גלגלים מפנה לפחות שניים מהארבע לאזור שאלוהים לא תכנן שזה יקרה. אופנועים הוא היה בדרך כלל מחזיר בכמה חלקים, כמו הלוואה מהבנק. כל פעם עם תוספת קטנה. או עם חסרון גדול.

דראל הצית סיגריה בריכוז ולגם מהקפה שלו שהיה כבר קר. הוא נאנח באכזבה והתיישב על ערמת צמיגים. מה שאמור היה להיות החיבור בין המנוע לגיר באופן רגיל אמור להיות פעולה פשוטה של ארבע ברגים, גומייה, מעט כוח והרבה רצון טוב. לדארל היה חשד שהגיר לא היה שייך למנוע ושיאנק איכשהו היה מעורב אבל דראל הכיר את אבנר הפיני מספיק שנים לדעת שעדיף במצבים אלה לשמור על זכות השתיקה. מטרד התגרד בפינה בשקט, הרים את הראש, הרגיש את המתח וצלע באיטיות החוצה.

אבנר הביט שוב בגועל בגיר שסירב להתחבר למנוע.  יאנק שהיה גרוע בהבנת מצבים חברתיים התקדם לגיר וניסה למדוד משהו, מה שכמובן גרם לאבנר לכחכח בעצבנות. מטרד, הכלב כן קרא מצבים חברתיים ופרץ בריצה מהמוסך שהייתה מכה בתדהמה כל מי שראה אותו צולע לפני שלוש שניות. 

אבנר שוב כחכך בגרון ויאנק הפעם הבין את המצב ונסוג ליד דראל מלגזן לסיגריה וקפה. המבוי הסתום המתוח נשבר לפתע שטנדר התגלגל ברעש ועשן למוסך הישן. נהג הטנדר ניסה להחנות את המכונה המלוכלכת והרועשת באופן שיסתיר את הרעש והלכלך ולא הצליח. למעשה הוא עשה את המצב גרוע יותר וכאילו להעליב מהטנדר ירד אלון המכונה קוטג' שבאופן טבעי היה אחד מהיצורים היותר מתועבים באזור הזה של היקום. קוטג' כהרגלו לא אמר שלום אלא פשוט צעד לאבנר הפיני. תגיד, הוא אמר, אתה יכול לקפוץ רגע אל החצר שלי, הטרקטור לא מניע.

אבנר הביט לרגע בקוטג', הטביע את הסיגריה בקפה ואמר בנחת במבטא פיני. אני אתפנה עוד כמה שעות. הוא חזר באיטיות לגיר ולמנוע וניסה שוב להבין איפה הם טועים. קוטג' לא התרשם. הוא פנה אל דראל שמיד הזכיר שהוא בכלל נגר. יאנק הזדקף ויישר את החולצה שלו אבל קוטג' פשוט חזר לטנדר הרועש ויצא בענן אבק ועשן מנוע. דארל גיחך ומטרד חזר לצל הקריר של המוסך.

הטרקטור, פיאט עתיק מדגם 666 (יש כזה דגם, באמת!) נח בשני חלקים ממתין לחתונה בין המנוע לבין הגיר.

ג'ורז' פומפידו הגיע למוסך. למר פומפידו קראו בכלל יגאל והוא מעולם לא הבין מדוע קוראים לו בשם של נשיא צרפתי, כי הוא היה פולני אבל הוא מעולם לא היה טוב בפרטים.

"אבנר, למה אתה מנסה לחבר את הגיר של המאסי פרגסון של סטיב האירי עם הטרקטור של יהושוע הגרוזיני?"

אבנר הביט בג'ורז' ובמבטא פיני עמוק שאל "מה?"

ג'ורז' פומפידו הצביע על הגיר- זה גיר של מאסי פרגסון של סטיב האירי, אתה רואה פה את מה שנשאר מהמדבקה של גינס? זה של סטיב האירי. הפיאט הוא של יהושוע הגרוזיני. 

אבנר הביט לאט לכיוון יאנק.

הוא לא דיבר.

הוא הנהן בפיניות, וצעד לכיוון המנוע, בוחן מקרוב. הוא מצא משקפיים באחד הכיסים והביט בגיר בריכוז "אה כן... זה הגיר של סטיב האירי..." הוא נאנח בשקט ואז הזדקף וצעד באופן מהיר לארון הכלים הענק שלו. הוא לרגע חיפש משהו, ואז מצא את מה שהוא חיפש. זה היה מפתח 3/8 ישן ושבור. המפתח היה ידוע יותר בשם הלא רישמי שלו- הרפאל, על שם החברה שמפתחת טילים. המפתח התורמם, התיישר ואז שוגר במהירות  ישירות לפרצוף של יאנק. המפתח, אומנם קטן אבל עם תאוצה התביית על המטרה וברעש מלבב של ברזל בצלעות קיפל את יאנק לשניים, מפיל סיגריה וטבק.

חצי שעה מאוחר יותר הגיר הנכון חובר למנוע הנכון ודארל מלגזן סיים נסיעה קצרה לוודא שהכל עובד.

זה לקח חצי שנה אבל אפשר להתחיל את העונה.

 

 

נתחיל כמובן מהסוף כי שם נמצא החלק המעניין.

ואגאס פירסמו את האובר אנדר שלהם.

באפולו בילס הם הפיבוריטים לסופר בול מהצד של ה-AFC וזה הגיוני כי סינסי שאנחנו קראנו להם הקבוצה הכי גרועה שהגיעה לפלייאוף, לא תחזור לשם. זה לא ניחוש קשה, קבוצה שמפסידה בסופרבול לא חוזרת לשם אחרי עונה אלא אם קוראים להם ניו אינגלנד ויש להם את טום בריידי. בצד של ה NFC וואגס הולכים שוב עם גרין ביי אבל אנחנו לא מאמינים באארון -קארן- רודג'רס. טמפה למרות בריידי לא מרגישים לנו כמו הדבר האמיתי והראמס עם הפציעה של (מהר, תראו מופתעים) סאטופורד לא נראים בשלים. אולי פריסקו אם לאנס טוב כמו שהם חושבים ואולי דנבר עם אחד, ראסל ווילסון...

 

אובר אנדר:

1.      באפולו 11.5 וסופרבול. אנחנו חושבים שאובר. 12 וסופרבול.

2.      טמפה 11.5. יש להם בית קל באופן מחשיד כך שקשה לראות איפה הם יפסדו 6 משחקים. אבל אנחנו חושבים אנדר. ואנחנו לא חושבים סופרבול.

3.      גרין ביי 11. אנדר. כי אארון.

4.      קנזס 10.5 אובר אבל החלון שלהם נסגר.

5.      דאלאס 10.5. הם עדיין עם הג'י מאן ו-וושינגטון בבית. אבל מייק מקארתי. אובר אבל...

6.      ל.א. ראמס 10.5. אם סטופרד פצוע, הם לא מנצחים 5 משחקים. אנחנו נשאיר את זה באוויר עד לעונה.

7.      פריסקו 10. נראה כמו אובר ואולי סופרבול מה NFC.

8.      צ'ארג'רס 10. האם הם ינצחו את הבית שלהם (עם כל הכבוד לריידרס) אבל 10 נשמע כמו הרבה. אנדר.

9.      סינסי 10. יש להם בית שהם צריכים לנצח ויש להם את ג'ו בורו. אנחנו הולכים על אובר.

10.  דנבר 10. ראסל ווילסון בעיר ויש להם הגנה טובה. אובר, אנחנו חושבים שהם יקחו את הבית (עם כל הכבוד לריידרס)

11.  טנסי 9.5 נראה כמו בינגו אז אנדר כי הם ינצחו 9. עם פוטנציאל להתפרק.

12.  בולטימור 9.5. שנה שעברה עם המון פציעות הם פתחו טוב אבל בסוף נגמרו להם השחקנים. עכשיו כולם בריאים אבל בנתיים סינסי הפכה להיות טובה אז 9.5....ניקח אובר.

13.  אינדי 9.5 אנחנו חושבים שהם לא טובים. אנדר

14.  אריזונה 9 יש מתח בין המאמן ל ק"ב. זה תמיד בריא בטרום עונה, לא? אנדר. הם בבית קשה מידי.

15.  מיאמי 9. אנדר קל. קבוצה שעסוקה בהכל חוץ מפוטבול.

16.  מיני 9. יש מאמן חדש ויש סגל מבטיח אבל הם עדיין עם קירק קאזינס.  9 נשמע הרבה. אנדר

17.  וואגס 8.5 זה בעצם אומר שחושבים שהם קבוצה של 500. אנחנו חושבים שהם יותר אז אובר.

18.  פילי 8.5 הרץ הוא לא בליגה של הטובים באמת ופילי, הלא הם הסכציה לא בטופס.

19.  ניו אינגלנד 8.5. יש להם בבית את מיאמי ואת הג'טס, הם ינצחו את באפולו מתישהוא. אנחנו מאמינים בבליצ'ק אז אובר.

20.  ניו אורלינס 8 ווינסטון אמור להיות בריא, אבל איזו מן קבוצה יש שם? התקפה? הגנה?  

21.  וושינגטון 7.5 אנדר. חכו שכל הברדק יגלוש שם, המון עורכי דין יעשו המון כסף שם.

22.  פיטסבורג 7.5 איך בדיוק הם ינצחו 7 משחקים? אנדר

23.  ניו יורק ג'י מאן 6.5  דניאל צ'ייס שווה 6 ניצחונות ? הלוז שלהם קל מאוד אבל 7? אנדר.

24.  שיקגו 6 הם צריכים להשתפר אבל יש שם כל כך הרבה אי סדר. מצד שני הם חייבים להשתפר. אובר.

25.  ג'קס  6 מאמן חדש, עונה חדשה. אובר? כי מישהו צריך לנצח אובר.

26.  דיטרויט 6 לא. פשוט לא. אנדר.

27.  קרוליינה 6 קבוצה שיכולה לעשות צרות ויש להם ק"ב לא רע ועכשיו אין עליו לחץ. אובר.

28.  סיאטל 5.5 אנדר.

29.  יוסטון 5.5 מי הק"ב שלהם עכשיו שהם סוףסוף נפטרו מדהשון? אנדר.

30.  אטלנטה 5 לא. אנדר.  

31.  ניו יורק ג'טס 4.5 מפתה לחשוב שהם השתפרו מעונה שעברה אבל הם לא. אנדר

32.  קליבלנד---אין ליין--- בשלב הזה צריך להמתין לעונש של דהשון

 

 

אז זהו.

 

לסיום מיצוקי. 


 

אין תגובות: