יום שבת, 1 באוקטובר 2022

תחזית אלטרנטיבית מקוצרת

 שבוע 3 בא והלך. לא הייתה תחזית. שבוע 4, יש תחזית.

 

המסך הבהב עם שורה של נתונים וכולם היו אדומים. היא נאנחה בעייפות שהנתונים מהסובארו הגוררת לבסוף נקלטו במחשב והגרירה האיטית החלה. היא החליטה לצאת לסיור בחללית הישנה, הגרירה תיקח 16 שעות ומישהו צריך להישאר בפיאט לוודא שהחללית לא מתפרקת בכניסה לכוח המשיכה של המוסך. 

מחשב החללית המשיך לפלוט אזהרות בקצב מעייף "מחשב, אנחנו בדרך לתיקון. אזהרות שלא מאיימות באופן מיידי על החללית, תעביר למצב שקט"

הפיאט המהמה ואז "קיבלתי. אה...יש פה....אה...כאילו..."

היא נעצרה לרגע. מחשב?

היה שקט לרגע. ואז בקול אחר "כן !"

היא הביטה ימין, ואז שמאל, ואז למעלה ואז למטה "סובארו כאן פיאט, תריצו בדיקה על הפיאט, מי על החללית?"

"פיאט את היחידה"

היא גלגלה עיניים "תבדוק" היא מסרה בקול שקט ולא נעים.

"רות"... "מלבדך אין כלום"

***

 

מיאמי הפסידה בסינסי במשחק המוקדם, טואה טאנגוולואה נפצע במה שנראה כהמשך של הפציעה שלו מיום ראשון. לא ברור מה המצב שלו להמשך העונה. טוב, זה לא נראה. יש לא מעט שאלות לשאול על הנושא. איך הוא קיבל אישור לשחק ארבעה ימים אחרי שהוא נזרק די חזק. מישהו יפוטר בקרוב.

סינסי ממשיכה בקו שיפור בכל הקשור לקו ההתקפה וזה צפוי בעיקר כי ג'ו בורו לא שיחק עם הקבוצה בטרום עונה אבל ההתקפה של סינסי עדיין נראית חלשה בריצה ונראה כי אין לצוות המאמנים רעיונות לגבי התקדמות.

 

ועכשיו, למשחקי השבוע.

 

מיניסוטה בניו אורלינס בלונדון, מיני 3-

לסיינטס של 373 יארד למשחק, שזה שמיני בליגה. מי שניחש שזו ההתקפה שלהם לאור התוצאות שלהם הפסד מול שתי ניצחונות ו-17 נקודות למשחק שזה 22 ו-29 בליגה בנקודות ליארדים. ל-וויקינגים יש מספרים די דומים. 19.3 נק למשחק ב-356 יארד למשחק.

המיקום הוא נייטראלי ומיני פייבורטים ב-3.

אנחנו הולכים על מיני לנצח ולכסות כי ההתקפה של הסיינטס נראית לנו לא מספיק טובה.

 

קליבלנד באטלנטה, קליבלנד 1-

האם אנחנו מאמינים במרכוס מריוטה שיכול להתמודד עם ההגנה של קליבלנד ? ההתקפה של החומים טובה עם 28.3 נק למשחק שזה 8 בליגה מול ה-  26.7 של אטלנטה אבל ההגנה של קליבלנד אמורה להיות טובה בהגנה אבל מרשה ליריב 24 נק למשחק ב-373 יארד למשחק . המספרים כמעט שווים לאלה של אטלנטה, שמשחקים בבית אחרי משחק לא מאוד קשה בסיאטל. אנחנו חושבים שאטלנטה עם מריוטה יכולים לנצח את המשחק

אטלנטה 1+

 

וושינגטון בדאלאס, דאלאס 3-

הקומיס נראים בין גרוע לרע, ודאלאס מייצבים את השורות. 3 נשמע לנו כמו המספר בדיוק. אם יש לכם 3.5 או 4 אפילו תקחו את הקומיס. לנו יש 3 אז ניקח את הקאובויס.

 

וזהו להיום. רצינו יותר אבל לא הספקנו.

יש פורמולה 1 מסינגפור, תבלו.

 

 

 

אין תגובות: