יום שבת, 4 באוקטובר 2014

התחזית האלטרנטיבית לשבוע 5

נתחיל בהידד- 
חזינו תבוסה לאנשים הסגולים ואכן כך היה. בימי חמישי אנו 4 מתוך 5. 
פרט מעניין- הרמה כל כך נמוכה בימי חמישי ואין תחרותיות אבל NBC עושים כל כך הרבה כסף מיום חמישי שאין סיכוי שזה ילך בקרוב. 

גם השבוע עקב נסיעות ושאר ירקות התחזית קצרה משהו. עם הקוראים סליחה.
2 קבוצות בביי השבוע. מיאמי שיושבים עם מאזן 2-2 ופח הזבל הבוער שנקרא אוקלנד. הריידרס הם ככל הנראה הארגון הכי גרוע בספורט המקצועי בעשור האחרון. מה שמבדיל אותם מאיזה מועדון אירופאי פושט רגל זו העובדה שהבעלים ממשיך לשים כסף בארגון שלא הולך לשום מקום ולמזלם הם חלק מליגה עם עוצמה כלכלית כמעט בלתי נתפסת. הריידרס החליפו מאמנים, שרפו בחירות דראפט, יש להם איצטדיון מפורק ואין שחקן אחד שרוצה להישאר שם. עדיין, מספיק שיגיע מאמן אחד או GM אחד עם חזון כדי שכל הסיפור יתהפך, כי שיש כסף אתה אף פעם לא רחוק. לאוקלנד יש מסורת ומעניין לראות מה יעלה בגורל המועדון הזה.

שיקגו בקרוליינה  
אנחנו בתחזית לא יודעים עדיין להסביר את שיקגו או את קרוליינה. שיקגו הפסידו בבית פעמיים. הניצחנות שלהם באו במאנדי נייט ומול הפקס הם נראו בסדר במחצית ואז התפרקו. הם לטעמנו כרגע קבוצה יותר בשלה מקרוליינה. קרוליינה חוזרים הביתה והם חייבים לשפר את הריצה אבל אין להם כרגע רצים. זה לא שהם גרועים כל כך, הם כרגע פצועים וקם ניוטון פשוט לא מספיק יציב או בריא בשלב הזה. ההתקפה של שיקגו גם ביום גרוע שמה 17 נק' על הלוח. אנחנו לא חושבים שקאטלר יתן 3 אינטים במשחק. וואגס אומרים קרוליינה ב 2.5 או יותר. במילים אחרות, וואגס חושבים שקרוליינה במשחק בית עדיפים בשער שדה. אנחנו חושבים שהדובים מנצחים

קליבלנד בטנסי
אחרי שבוע מנוחה החומים, יקירי התחזית חוזרים לעשות את מה שהם עושים הכי טוב וזה להיות ההצגה הכי כיפית לצפייה. אם ההגנה שלהם מעט יותר טובה הם במצב טוב, כי ההתקפה שלהם מוצאת את הדרך להבקיע כל הזמן גם שהם מפסידים. הבעיה של החומים היא בהגנה שם הם לא מצליחים לעצור אף אחד. פה יש טוויסט בעלילה- טנסי לא טובים בהתקפה. גם לא בהגנה אבל אנחנו מדברים כרגע על ההתקפה. 15 נק' בממוצע למשחק שמראים על אנמיות קרקעית (119.5 יארד למשחק) ואי אונות אווירית (207 יארד, 28 בליגה ממש מעל טום בריידי). בחלק ההגנתי טנסי סבירים, אבל כשהתקפה טובה פוגשת הגנה סבירה ההיתרון להתקפה.
וואגס? הם חושבים שטנסי עדיפיה ב 1.5 נק' שזה אומר שהם לא יודעים מה לחשוב. אנחנו חושבים שהחומים מנצחים ועם עדיפים ב שער שדה ומעלה.

סנט לואיס בסכציה
אחרי המשחק החלש מאוד בעיר הגאה על המפרץ, הסכציה חוזרת למגרש הביתי ואנחנו די בטוחים שההתקפה תחזור להיות יעילה. בהתחשב בזה שסנט לואיס שומרת לא רע על הנייר, בפועל הם מדורגים 21 בהגנה והחלק שאמור להיות חזק- נגד הריצה פשוט לא מתפקד (155 יאארד למשחק)  אנחנו לא נהיה מופתעים ממה לראות את סנט לואיס פותחת חזק אבל מסיימת את המשחק בהפסד. זה לא שהראמס חלשים באופן יוצא דופן, זה שהם פשוט קצרים מידי מבחינת עומק בסגל ולא מסוגלים כרגע לרוץ עם העילית של ה NFC.
ההגנה של הסכציה חייבת לתת הצהרה- משחק בית, קבוצה חלשה בלי QB מהעילית וכל זה אחרי מ שחק שבו ההגנה נתנה 21 נק' והראתה שהיא יכולה לעצור לפרקים את ההתקפה של אלקטרז אבל גם בחלקים של המשחק נראה נורא.
וההתקפה? אחרי 0 נק' בשבוע שעבר, יש להם אפשרות לתת משחק.
הסכציה מנצחת ב-8 ומעלה

אטלנטה בניו יורק G מאן
משחק שאנחנו לא יודעים לחזות. אטלנטה לא מספיק טובים בקו ההגנה וזה בדיוק מה שניו יורק צריכה עכשיו, אבל אטלנטה יכולה לשים נק' והרבה. ומהר. השאלה היא איזה מין אטלנטה נראה פה- זו שטוחנת את היריב או זו שמקבלת בראש מהגנה עם מעט יכולת.
ניו יורק עברה מהפכה בהתקפה ומשחק הריצה התעורר לחיים בשני המשחקים האחרונים. הפאלקונס? לא יכולים לעצור את הריצה, תודה.
כשיש ריצה יעילה לפתע יש לנו משחק מסירה ואז ההגנה מצליחה לנוח....בבית, קר, גשם...
Gמאן מנצחים בטאצ' ומעלה

טמפה בניו אורלינס
לא יהיה משחק מכור פה כי לסיינטס אין מאמן חציל שימכור את המשחק לחציל האחר. בתוך הבית ומתחת לדום מה הסיכוי של טמפה, לשרוף את האין הגנה של ראין?
אם איכשהוא הבאקס מצליחים לעצור את בירס זה יכול להיות משחק, כי ההגנה של הסיינטס לא יכולים לעצור כלום.
הסיינטס ממש מסריחים אבל חייבים לנצח את המשחק הזה בבית שלהם כדי להישאר בתמונת הפלייאוף.
הסיינטס מנצחים בהרבה.
הליין אגב, 10- לסיינטס (אומר 10 ומעלה) ואובר אנדר 48, כך שבוואגס חושבים 24-10 או משהו בסגנון.

יוסטון בדאלאס-
הדרבי של  טקסס מפגיש שתי קובצות עם 3 ניצחונות. אנחנו לא סומכים על דאלאס בתחזית- אפילו קראנו להם אל קעידה. הם לא ניצחו 4 ברצף בערך 19 שנה (לא בדקנו, נראה לנו סביר) ויוסטון זה לא בדיוק הכוח שיכול לעצור את הרומו ושאר ההתקפה של אל קעידה.
ניצחון לביתיים בהפרש גדול  

באפלו בדיטרויט
הבילס החליפו QB ועכשיו קייל אורטון, הוא האיש מתחת לסנטר. משחק הריצה של הבילס לא אמור להיות מושפע יותר מידי מהחילוף. הוא כן יהיה מושפע מההגנה של הליונס שמסתמנת כרגע כאחת הטובות בליגה נגד ריצה (80 יארד למשחק). אורטון הוא QB  עם טווח גדול אבל בלי יותר מידי מהדבר השני הזה... נו... דיוק.
אז קו ההתקפה של הבילס לא יחזיק מול קו ההגנה של הליונס. ממול לבילס יש הגנה לא רעה אבל אין להם את היכולות לעצור את העומק של התכולים מעיר המכוניות.
ניצחון לליונס במשחק מפוזר.

בולטימור באינדי
יש 28 קבוצות בליגה שאנדרו לאק יהיה הדבר הכי טוב שקרה לקבוצה. אוקלנד, אגב, היא לא אחת מהן. לאק שכרגע משחק ברמה עם עצמו, מוביל את הליגה באוויר (326 יארד למשחק), נקודות (34 למשחק) יארד ראשון למשחק (כמעט 30 למשחק) ובאופן כללי הוא הכי טוב בליגה ביחס לרמת הכישרון שיש או אין מסביבו. ההגנה נותנת מספרים טובים אבל הם שיחקו מול טנסי ולונדון אז המסספרים מוטים. ממול בולטימור בעידן פאלקו זו קבוצת התקפה יותר מהגנה ותחת הגג צפוי להיות לנו משחק עם המון טאצ'ים באוויר.
אז בפנטזי לכן בלב שקט על ה QBבים ועל התופסים.
במשחק לכו איתנו עם הפרסות במפגש פיקנטי מול עיר הקודמת.

פיטסבורג בלונדון
אם פיטסבורג מפסידה את המשחק הזה, טומלין צריך ללכת הבית. אפילו לא הביתה. פיטס נראים לא טוב מתחילת העונה ואם ההפסד לחומים איכשהו נראה סביר, הרי שההפסד לטמפה נראה רע מאוד והפסד פה יהיה סוף הפלייאוף. לונדון קבוצה חלשה מאוד. יש כל מיני השוואת בין ביג בן לבורדלס. רק שביג בן משחק בארגון שיש לו GM שמנסה לבנות קבוצה ואילו בורדלס משחק בארגון שחושב שלשחק בלונדון 3 פעמים בעונה זה רעיון טוב.
וואגס חושבים 6- לפיטס. זה מספר מעט נמוך לטעמנו אבל נלך עם וואגס בעיקר כי הם יודעים יותר טוב מאיתנו.
פנטזי? אי אפשר לדעת מה יהיה עם ההתקפה אבל לונדון נותנים הכי הרבה סאקס בליגה.

אריזונה בדנבר
***משחק השבוע ***
אריזונה כנראה עדיין ללא פאלמר אבל זה לא חשוב. אריזונה נבנתה לעצור את סיאטל ואלקטרז. הם לא בנויים לעצור את פייטון עם אוסף התופסים שלו. ההגנה של פייטון נבנתה לעצור את סיאטל. הם כמעט הצליחו. בבית, אחרי שבוע מנוחה ומול QB מחליף (או פאלמר) הם עדיפים.
וואגס נותנים לדנבר 7.5 נק'. אנחנו נלך נגד הליין- קחו את אריזונה למרות שדנבר מנצחים כי 7.5 זה מספר מאוד גדול לשתי קבוצות שהתכוננות שבועיים למשחק. אה, המאמן של אריזונה יותר טוב משל דנבר.
לסיכום- דנבר מנצחים אבל לא מכסים.

ניו ג'רסי בסן דייגו
הג'טס באים למערב תחת חרושת שמועות בנוגע לעתידו של ג'ינו סמית'. אנו בתחזית חושבים שאים הבדל ממש גדול בין סמית' לבין ויק כך שזה לא משנה מי משחק שם. קו ההתקפה לא רע אבל סן דייגו ממש חזקים בבית ואין סיבה שהחזיזים יתקשו מול הקבוצה המבולבלת של רקסי.
סן דייגו, הלא היא וואגית הלוויתן מנצחת בטאצ' ומעלה.

קנזס ואנדי ריד המאוס באלקטרז
הקולות מסביב להארבו ממשיכים ויש לא מעט שמועות שאומרות שהשחקנים לא סובלים אותו. ההנהלה, אנחנו יודעים לא רוצה לראות אותו ובמישיגן, שם כבר מכינים את החוזה לפי השמועות, מתים שהעונה תיגמר כדי להרים את הטלפון ולחייג.
במשחק הזה, כמו כל המשחקים של אנדי- לא ככה- ריד לא נפרסם הימור. כי קנזס עם המגעיל דופקים לנו את הטופס. אנחנו חושבים שיש פה סיכוי להפתעה וניצחון של קנזס וזה אומר שאלקטרז יטחנו את האנדי רידים. בטח שבוע אחרי השיא המנטלי המסויים שנגמר על קו האחד יארד ואז נגמר שוב בחטיפה.
אין תחזית פה.
וואגס אומרים אלקטרז ב 5.5 או יותר.
לא יודעים מה להגיד. לא נראה לנו שאלקטרז יכסו אבל אי אפשר לדעת עם ריד.

SNF
סינסי בניו אינגלנד.
דארת' בליצ'ק התכונן כל השבוע לסינסי. יפה לו. אולי הוא הביא איזה רסיבר ואולי רץ נורמאלי ואולי, רק אולי איזה ליינמן. אחרת הוא יכול להתכונן כמה שהוא רוצה כי הבנגלים ממש יותר טובים. יותר צעירים, יותר אתלטים, יותר חזקים ויותר מחוייבים.
יהיה פה ניצחון ענק של הבנגלים במה שהוא העברת הדגל מטאפורי – הקבוצה הכי טובה במזרח. בערב סתיו קר הבנגלים יעצרו את בריידי וירוצו על קו ההגנה החלוש של הפטס ואז הם יתפוצצו באוויר.
וואגס חושבים 1- בנגלים. אנחנו 10- וכל תוצאה נמוכה יותר תפתיע אותנו.


MNF
סיאטל בוושינגטון
הקבוצה הכי טובה בליגה מול הקבוצה הכי מצחיקה בליגה. נכון. סיאטל מתקשים במזרח אבל זה יום שני בערב אחרי ביי. נכון, סיאטל ניצחו בשיניים לפני הביי. תהיו בטוחים שזה יהיה מוטווציה לחברה של ווילסון ולהגנה שלא תיתן לקאזינס מילימטר.
אז הרדסקינס שגם ככה הם קריקטורה יקבלו בראש בערב הקר של יום שני.
הליין. 7- וושיגטון.
נראה לנו ליין מעניין כי לא מעט ילכו נגד הליין אבל לטעמנו זה בסדר.
סיאטל 7-

-
מעיר האלונים, היא ראלי צפון קרוליינה, להראות ביום שלישי ואל תאמינו לערוץ2. הפרסומות לא נכונות.


  

אין תגובות: