יום ראשון, 12 באוקטובר 2014

התחזית הלאטרנטיבית לשבוע 6--- הפתעה ביום שני



(בלחש) שש.
שש?
(בלחש)שש.
אתה בטוח?
(בלחש)ספרתי.
בטוח?
(בלחש) שש.
ספרת. אני אצא מהנחה שאתה יודע לספור, נכון?
 (בלחש) שש.
לא ענית.
(בלחש)מה השאלה?
האם אתה יודע לספור?
(בלחש)...אולי תדליק את האור?
אין חשמל.
(בלחש) אה. אז טלוויזיה...?
...מה ?
(בלחש) או, נכון אין חשמל... תגיד, למה אנחנו לוחשים?
אנחנו?
או. אז אפשר לדבר בקול רגיל?
מה, אתה באמת גויאבה מקונבת?
(בלחש) אז אין חשמל?
פפפההה..... אני מתחיל להבין שאני הולך לשיחה הזו במעמד צד אחד...עוד אחד מהימים האלה אני מניח...
(בלחש) אז אולי תדליק את האור...?
(צועק) אין חשמל, אתה גויאבה!
(בלחש) אתה לא צריך לצעוק
(בתסכול) אתה לא צריך להיות גויאבה אתה רואה אותי מתלונן?
השמש המשיכה את המסלול העצל שלה בשמיים שהיו מכוסים עננים אפורים כחולים. אור חיוור ואולי מעט כחול היווה את ההשלמה לתפאורה. פליישר לא ידע את כל זה כמובן, הוא היה תקוע בתוך חדר בלי חשמל עם הקרי, לא סטפן, ג'ון קרי. מאז שהמשא ומתן עם העולם נכנס להילוך גבוהה במשרדי או"ם, קרי עבר לגור באזור של פליישר.
בומר לפני שהוא יצא בעצבים מהאזור פלט שמעץ גויאבה לא יפול תפוח
בזמן הזה של השנה בומר נודד עם השלג למקומות שבהם הבחורות אלגנטיות ולבושות בהידור של זונת צמרת של האליטה הרוסית החדשה, לבומר יש טעם טוב פליישר חשב שהוא נזכר בQB  המעוך של הפרנצ'ייז מאוקלנד.
נולאן ראה שקרי, שוב רציני, וגם הפעם מתכוון להישאר לזמן רב, יצא לחיפוש שורשים בסין. הוא לא חיפש קרובי משפחה הוא חיפש שורשים שאפשר להפיק מהם חומרים אחרים.
טרי טאז'רס החליט שמשא ומתן זה זמן טוב להיות פטריוט והוא ניהל מערכת יחסים עם 8 מקסיקניות לא חוקיות (בהבטחת שווא שהוא יארגן להם גרין קארד)  ועוד מערכת יחסים עם יהודייה מה INS שגרה בסקראמנטו והייתה בטוחה שזו העיר הכי יפה בכל ארצות הברית.

כך פליישר נשאר לארח כמעט נשיא עם חוש הומר של נידון להורג בטקסס, תפיסת מציאות של מכור לקריסטל-מת' וחיבה לאבקות לבנות. קרי היה הרבה דברים, נחמד אולי אחד מהם אבל חכם או מקורי לא היו ככל הנראה חלק מהדרישות לניהול מדינה. הוא חשב לרגע על החציל המוסלמי שהאמריקאים קוראים לו נשיא וחייך בינו לעצמו שנזכר באזרחות הקנדית שלו. הוא חשב לרגע על המומיה הלבנה שרצה מול הגרסה הקשה של האיסלם האלים והחליט שהיום זה יום טוב להיות חלק מקנדה.

בדרך מלוידמסטר (יש כזה מקום) למדיסון האט (שוב, יש מקום כזה) הוא עצר. תחנת הדלק הקנדית הציעה טים הורטון (חנות דונאט אלוהית) פיצה גנרית וים שם מזכרות. כולן היו ממקום אחר, אין אנשים שרוצים להיות בלוידמסטר והדרך למדיסון האט היא עירוב של ערבה צחיחה וסתם צחיחות. מי שכן יגיע ללוידמסטר בקיץ, בין ה-1 לאוגוסט ל-4 באוגוסט יגלה מקום חביב. בחורף (שאר השנה) אנשים נכנסים לפריזר להתחמם קצת.
אבל אין אנשים בלוידמסטר בחורף, רק נשמות אבודות.
פליישר קילל. הוא ירק לשם נימוס על הריצפה חזר לטסלה. מחוג המיילים הראה שיש לו עוד 172 מייל לנהוג לפני שיגמר החשמל ופליישר חישב שבעוד 172 מייל הוא עדיין יהיה בשום מקום, בערך 800 מייל מצווליזציה . בלת'ברידג' הוא עצר לישון. הולידי אין היה המלון הכי יוקרתי בעיר וחדר עלה 48 דולר קנדי. לא בדיוק יוקרה. לא היה שירות חדרים או מיני בר אבל היו מים.
בבוקר הוא ויתר על נסיון לארוחת בוקר והמשיך לגייט פולס במונטנה. משם לביוט, מונטנה פוקסאלו, מונטנה, טווין פולס איידהו ואז אלקו ורינו, נבאדה. משם לאגם הדרך הייתה קצרה ולא מעניינת אבל מוכרת.

הוא נכנס לאחוזה.
הביט במראה ולא זיהה את הדמות. לאחר מכן הוא ישב וחייג.
 הלו?
אני אגיד את זה פעם אחת. פליישר דיבר לאט.
אני רושם. ג'ון קרי. צריך לבטל אותו. אל תשאל יותר שאלות.
אני מבין, ענה האיש מהצד השני של הטלפון.

פליישר ניתק. הפעיל את הטלוויזיה ונכנס להתקלח.


<מלורי תסרוקת שמרנית עם איפור צנוע. מחשוף ענק עמוק ומלבב מאפיל על הכל> קגגחגחגחג גחגחגחג גחגחגחג ל  גחגחגל חגלגלגח גלחדלח (פליישר לא שמע מה היא אומרת. הוא רק בהה במחשוף)
<קנת מביט במחשוף> אה.....
<מלורי, מבט כועס משהו> יכעכי! ייחיח ליליל!!
<קנת>  אההה.....
<בומר, בוהה במסך הענק> כן.... אה....
<טרי> וואו... אלה...הו....וואוו.....
<אורח, עוד לא הוצג> אלה... איזה יופי...


<בומר מביט באורח> אה... נכנסת אני רואה...
<אורח בוהה במסך> אה....כן...אני פה....אה.....
<קנת> אולפן התחזית מוכן אני רואה... אה...מלורי, עבודה מעולה הערב.....


<בומר> ערב טוב קבל נכבד ולקוראות הידד. לקראת הבייסבול שנכנס לישרות האחרונה הבאנו את מר בייסבול המודרני, קבלו את בילי בין שכבר נכנס. בילי
<בילי בין> קנזס יקחו.
<טרי>למה אתה חושב?
<בילי> סטרואידים יותר טובים. זה בעצם המהות של מאני בול. סטרואידים ממש טובים.
<בומר> באמת?
<בילי> כן, מאני בול לא קשור לשטיות של הספר. זה רק למי יש יותר לאטינוס בקבוצה כי לספנישים יש קשרים לספקים של חומרים מעולים. תראו, אני בן 54 ונראה בן 24. מה אתם חושבים, שזה גנים? כל בוקר 2 זריקות ודלי של כדורים. מאני בול.
<בומר> טוב. שמעתם את זה פה. קנזס יקחו. אפרופו קנזס, הסיינטס והצ'יפס בבי השבוע. אינדי למעשה הבטיחה את המקום בפלייאוף אחרי שניצחה את כל הבית שלה. אפשר להתחיל

דנבר בניו ג'רזי
<בומר> רקס איבד את התפקיד בתבוסה לסן דייגו, לא ששם הייתה הפתעה אבל שחקנים הודו שהם פשוט לא מוכנים למשחק. כל מיני בעיות היו לרקס לאורך השנים – מערב של משחקי ווידאו לקבוצה דרך פטיש רגליים או דיאטה קיצונית וכמובן ריבים מתוקשרים עם שחקנים, עיתונאים ומה שאפשר. בגדול הוא אחלה בנאדם להעביר איתו בירה אבל לנהל קבוצה אני מעדיף את פייטון הגרמני שחוש ההומור שלו מסתכם בזה שהוא ממליץ לשחקני פנטזי לא לגעת ברסיבר מהקבוצה שלו. פייטון הוא הארכי מקוצען שפעם אמר שמי שמתכנון לא יכול להיות בלחץ. פייטון משחק לשם מטרה אחת בלבד והג'טס היום הם אתנחתנה קומית.
אין הפתעה פה. כי רקס לא מסוגל לכזו, כי הג'טס הם לא רציניים ובעיקר כי פייטון פשוט מרוכז מידי.
דנבר בהפרש גדול.

פיטסבורג בקליבלנד
<טרי>  המבחן האמיתי של החומים מגיע מול קבוצה שהם כבר ראו. פיטס ניצחו בשיניים במחזור הראשון ולמרות שלפיטס מאזן יותר טוב (2-3 מול 2-2) לטעמנו בתחזית החומים הם הפייבורטים. הניצחון המעולה בטנסי והיכולת המשופרת באופן כללי יחד עם לא מעט מקצועיות בחלק ההתקפי מראים שימשהו הכין שיעורי בית. בליגה של היום, ויסלחו לנו כול חובבי הסמאש מאות' פוטבול, אין להגנה יותר מידי מקום. זה לא אומר שההגנה לא חשובה, זה אומר שקליבלנד בנויה וזה דבר מדהים להגיד עליהם, נכון. הוייר הוא פושט יופי של QB וככל שהזמן עובר הבחירה של החומים ללכת מאוחר על מנזייל מתבררת כנכונה יותר. בקיצור, החומים עדיין לא בשלים אבל הם ממש בכיוון ושוב, אנחנו מדברים על קבוצה שלקחה את טים קאוץ' פעם. ההתקפה של החומים פשוט טובה. ההגנה של פיטס לא שם עדיין. היא גם לא תהיה שם. השאלה היחידה לטעמנו היא מה נראה מההתקפה של פיטס כי ההגנה של החומים, לא מציאה. היו משחקים שפיטס נראו טוב בהתקפה והיו כאלה שלא בדיוק הבנו כמו גם השחקנים מה הם מנסים לעשות. בסוף היום- לנו נראה כי מי שינצח יהיה החומים. הם פשוט רוצים יותר.
ווגאס אומרים 1- לחומים. אנחנו חושבים שזה יותר קרוב ל 4- לחומים.

קרוליינה בסינסי
<בילי> אחרי שבמשך שבועיים סמעו בסינסי שניו אינגלנד מתכוננים אליהם ואז פתחו להם את הצורה, החליטו בחומים לא לפטר (למה?!) את מרווין לואיס. עכשיו הנה מה שיקרה- בבית סינסי לא מפסידה וזו קבוצה חזקה מאוד. קרוליינה ניצחה את שיקגו על שטויות של שיקגו ואנחנו לא רואים את סינסי עושה כאלה שטויות- פאמבלים, אינטים ושמירה מחורבנת.
סינסי ינתנו פה ניצחון הצהרה אבל אנחנו יודעים שבפלייאוף הם שוב יפשלו. בנתיים, הבנגלים מתפוצצים על קרוליינה

לונודון-ג'קסונוויל-לאס אנג'לס בטנסי
<בומר> ככל שהזמן עובר ומתרבות השמועות על בניית אצטדיון של הליגה על ידי הליגה בLA כך מתקרבות ההבנות שהזמן של היגוארים בחור הלח בפלורידה הולך ואוזל. לונדון? LA? מקסיקו סיטי? ראבאק, אפילו קריית אתא תהיה שיפור לעומת ג'קסונוויל, מקום ההולדת של הקראק, השיעמום וזהו.
טנסי התפרקו שבוע שעבר וזה אולי הצ'אנס של לונדון-LA-ג'קס לנצח. אולי.
אולי לא.
אנחנו הולכים עם טנסי כי הם בבית, אבל כלום לא יפתיע אותנו. באמת. כלום.

גרין ביי במיאמי
***מוקש השבוע***
<בילי> בלי ספק מוקש. את מיאמי מאמן פילבין שהיה המאמן של רודג'רס והוא מכיר אותו טוב. מיאמי בבית הם לא בדיחה ומעל הכל ב-30 מעלות ו-90% לחות לקבוצות מהצפון מאוד קשה לשחק שם. גרין ביי משופרת מאוד ורוכבת על משחקים טובים מאוד ועוד מגיעה אחרי מיני ביי.
בקיצור איך שלא הופכים את הבעיה הזו, זה לא פשוט. וואגס חושבים שגרין ביי ייבוריטים בשער שדה. זה עוד סוג של תמרור אזהרה. מה הם בדיוק חושבים? האם הם מנסים לדוג את המהמר הלא מנוסה שירוץ נגד הליין? האם הם חושבים שמיאמי יותר קרובה? אנחנו בתחזית חושבים שזה מוקש ואנחנו חושבים שזה הקבוצה הביתית עם התנאים המוכרים לה תנצח. למה? תשאלו אותנו ביום שלישי.
בנתיים אנו הולכים עם מוקש השבוע על מעון היום במיאמי

דיטרויט במיני
<בומר> אז מה נראה ? את הליונס קורסים שוב? את הליונס לא מסוגלים למצוא רסיבר פנוי? מיני עם גשר מים אחרי מיני ביי חוזרת הביתה לאצטדיון הפתוח והקר בצפון שם צפוי להיות מעט מעל לאפס. זה אומר שהכדור יהיה קפוא וזה אומר שמשחק האוויר לא ילך לשום מקום מיוחד. בתנאים כאלה נשארנו עם קווי הגנה. אנחנו מאמינים בליונס. מאמנים שהם יתפקו ויש להם מאמן מחורבן.

הסגולים (הידד!) מנצחים במאבק פנים חטיביתי.

ניו אינגלנד בבאפולו
<טרי> עוד משחק קפוא שמסמן כי החורף כבר מגיע וזה אומר שהקבוצות הטובות מתעוררות ואילו הלא טובות עדיין... טוב. לא טובות.
הפטס אחרי ניצחון חשוב מאוד עם הצהרה ביום שני חזרו להראות כמו הפטס. אבל אנחנו לא בטוחים שזו האמת. עכשיו, בחוץ, מול קבוצה עם מונטום ובלי בעיה בQB- לא, אורטון הוא לא הפתרון, הוא פשוט לא הבעיה- ההגנה המשופרת של הבילס יכולה ללחוץ את בריידי.
זה משחק מורכב לחיזוי על פניו בגלל הפתיח להלן אבל- וזה אבל גדול- בליצ'ק לא שכח פוטבול.

כשיש ספק, אין ספק לכן בליצ'ק למרות שהפטס מתקשים במשחקים בראלף ווילסון. לא יהיה קל, אבל יהיה ניצחון.
פטס

בולטימור בטמפה
<בילי> טמפה היא הקבוצה המגעילה בליגה. אנחנו פשוט מתעבים אותה.
<טרי> אנחנו?!
<בילי> יש להם חומרים מעולים שם והם לא משתפים.
<טרי> אה.
<בילי> הרייבנס יותר טובין נכון, אז מה בדיוק הבעיה?
<בומר> טמפה אמורה לנצח 4 משחקים העונה.
<בילי> נו, יש להם את הסיינטס עוד פעם לא?
<טרי> מה אתה אומר פה בדיוק?
<בילי> שבולטימור מנצחת ותעזבו אותנו בשקט.
<בומר> שמעתם את איש הכסף. הלאה

נכנסים לבלוק המאוחר---

סן דייגו באוקלנד
<בומר> אוקלנד תמיד עושה בעיות לסן דייגו. השבוע למשל, במקום לנוח הם צריכים להתאמן ועוד בחור שלך בילי.
<בילי> הם תמיד מפוצצים את הביוב החארות האלה מהריידרס.
<בומר > אכן, מידע פנים חשוב. אוקלנד מפסידה ב 10 ומעלה.

דאלאס בוושינגטון
<טרי> סיאטל לא מפסידה בבית. אל קעידה עם יותר מידי ניצחנות רצופים. אל קעידה לא יצליחו לרוץ או למסור טוב. ראסל ווילסון ממש טוב והוא שוב, לטעמנו ה MVP  של הליגה; טוב האמת שהעונה אנחנו הולכים עם לאק אבל ווילסון שני. סיאטל יותר טובים בבית למה אנחנו מדברים על המשחק הזה?

וושינגטון באריזונה
<בילי> נכון לכתיבת שורות אלה, לא ברור מי יפתח תחת הסנטר באריזונה. זה יכול להיות מה שישפיע מאוד אבל הדד סקינס מאוד חלשים ונוסעים למערב שם באופן מסורתי הם מסריחים.
סטנטון אנחנו מניחים יפתח אז ציפורי המדבר יהיו בסדר כי לוושינגטון יהיה קשה להגיע אליו.
אל תלנו לצוצאה הכאילו צמודה מיום שני לבלבל אותכם, המשחק לא היה אפילו קרוב הסקינס לא באותה ליגה של סיאטל ואריזונה כן. מה זה אומר?
ניצחון גדול לציפורי המדבר

שיקגו באטלנטנה
<טרי> שיקגו. אל תחשבו על זה יותר מידי. אטלנטה לא בליגה כרגע. פשוט לא שם. אל תחשבו על זה יותר מידי. למרות שהם עושים שטויות בהתקפה ומאבדים כדורים, הדובים יותר טובים ואטלנטה פשוט לא שם. את תחשבו על זה הרבה.
וואגס אמורים אטלנטה 3-
אנחנו אומרים לכם- שיקגו 7- . עד כדי כך.
כי אם טדי גשר מים שפך עליהם מיליון יארד תחשבו מה תעשה התקפה אמיתית עם כישרון.

SNF
ניו יורק G מאן בפילי
<בומר> הפתעת השבוע מגיעה מהג'י מאן. אנו חוזים להם ניצחון יפה במשחק מכריע להמשך. ניק פולס, בואו נקרא לילד בשמו פשוט לא QB  מהעילית, הוא לא יסחוב את פילי לאליפות. ההגנה המזוויעה של פילי לא תביא אותם לאליפות אז מה נשאר לנו? המשחק המהיר שלהם? הג'י מאן ראו את זה. עברו את זה והם יכולים לעמוד מול זה. יחד עם שיפור בריצה, התייצבות המסירה, ההגנה המשופרת, הנה הם באים הג'י מאן. הנה בא המאניניג שמנצח בפלייאוף.
סקור גבוהה אנו צופים, משחק מרתק אנו חוזים ובניגוד לוואגס ניצחון ל ג'י מאן בהפרש של 5 או יותר



MNF
אלקטרז בסנט לואיס
<בילי> ליבנו עם סנט לו. הם נבננו לעצור את אלקטז והם יעצרו את אלקטרז. שזה בעצם הגירסה של ה NFL לרונאלדו. קאפ יתן משחק לא טוב (לא שהוא נתן אחד טוב העונה, 7 טאצ'ים במסירה לאק מוסר לפני ארוחת בוקר, 1000 יארד באוויר יש לפייטון עוד בחימום ו200 יארד על הקרקע ווילסון נותן באגביות). בכלל ההתקפה של אלקטרז לא טובה באוויר (בריצה כן).  הבעיה של סנט לו? הם לא יכולים לייצר מספיק נק' בשביל לנצח את אלקטרז.
ביום שני, מול בפריים טיים, הם יכולים להפתיע. הארבו מאבד את הראש, קאפ נהיה אדיש, הקהל בטירוף... ראינו דברים כאלה. אתם יודעים מה? נלך עם הלב.
למרות שאנו יודעים יותר טוב, נלך עם הלב ועם סנט לו על הפתעה פרועה במיוחד. כי לאלקטרז יש יותר מידי מטען.



זה כל הנזק שנעשה פה השבוע, אז נתראה ביום שלישי.

אין תגובות: