יום ראשון, 13 בנובמבר 2016

שבוע 10 והתחזית חוזרת טובה ואלטרנטיבית מתמיד

השבוע אנו מציינים מספר אירועים היסטוריים היו השבוע החולף. אנחנו נציין את החשוב שבהם.

השבוע, בשנת 1573 אציל בריטי בשם סר. פרדריק בולו החליט לגוון את השגרה שלו. במקום ללכת לשון בשעה שש וחצי  אחרי הצהריים, חצי שעה אחרי שקיעת השמש, או במקום לצפות בשריפת מכשפות, פעילות אהודה על האנגלים בימים האלה, הוא החליט לשנות. הוא לא הלך לרדוף אחרי יהודים. באנגליה אין יהודים כבר 300 שנה ויקח עוד 250 שנה לפני שהם יחזרו לאנגליה. סר פרדריק בולו החליט ללכת להצגת תארון, ללכת לראות את הצעקה האחרונה- הצגה של שייקספיר (חדי העין בוודאי יצעקו שוויליאם שייקספיר, ביל לחבריו, לכם מר. שקייספיר, נולד ב-1564 כך שהוא היה בן 9 בלבד בזמן המאורע. אנחנו אומרים סתמו ת'פה. אתם רוצים סיפור או וויכוח?!)
אז האציל עז הנפש פרדריק בולו החליט ללכת להצגה ומכיוון שהוא היה בגיל נישואין הוא לקח איתו להצגה מספר עלמות חן ברמות שונות של חן להצגה. במהלך ההצגה, חלום ליל קיץ, נודע לו סר פרדריק בולו כי אביו, סר וויליאם בולו נהרג במהלך ניסיון המצאת המטוס וכל סר בולו הפך ליורש של האחוזה. מספר עלמות החן שהיו איתו הבינו כי זה הזמן שלהן להבטיח לעצמן עתיד טוב יותר. אליזבת' גוב הייתה הנחושה מכולן ובמהלך המערכה השנייה היא התיישבה ליד סר בולו. בדיוק בקטע שבו המלאכים עולים לבמה (לכו ללמוד את חלום ליל קיץ) הגבירה ג'וב צללה את מפשעתו של סר בולו ועינגה את סר בולו ההמום אך אסיר התודה.
כך הבלואו ג'וב הומצא היום בדיוק לפני 443 שנה.


ועכשיו למשחקי היום כי הזמן קצר

יוסטון בג'קס
שתי קבוצות מאוכזבות נפגשות בביצה של צפון פלורידה. ג'קס עם שלושה הפסדים רצופים חייבים לנצח על מנת לשמור על סיכוי כל שהוא לפלייאוף וזה די מגוחך כי יש להם 2 ניצחונות. יוסטון יודעת שניצחון פה הוא חובה אחרת אינדי או טנסי יכולות לעקוף. השאלה מי QB  פחות מאכזב, בורדלס או אוסווילר.   לטעמנו, בורלדס גרוע יותר. הליין אומר ג'קס 2.5- מה שעושה לנו את החיים קלים כי אנחנו חושבים שיוסטון ינצחו.
יוסטון 2.5+

סכציה עמלק בקרוליינה
הפנתרים משחקים טוב יותר בשבועות האחרונים והמדינה שלהם הצביעה לכתום הפנים. (רעשי הקאה).
מי בדיוק בסכציה יעצור את המסירה של קאם? באוויר הקריר של קרוליינה, ערב הפקאס אמריקנה (לכו לגוגל זה לא דבר טוב) הפנתרים חייבים לנצח וכך יעשו.
הליין אומר קרוליינה 3- ואנחנו לוקחים.

דנבר בניו אורלניס  
הסיינטס משחקים טוב בהתקפה ובדום הם משחקים טוב. יחסית. דנבר אחרי הפסד בפריים טיים מקבלים משחק בצהריים ועל פניו הם לא מוכנים לזה אבל אנחנו לא קונים את ההנחה הזו. אלווי מנהל ארגון טוב שיודע מה הזהות שלו ואנחנו לא מאמנים שהם יפלו פה.
הליין אומר סיינטס 3- ואנחנו לוקחים את דנבר 3+

LA  ראמס בניו ג'רזי
שתי קבוצות שמציגות את ה QBים הכי מאכזבים העונה במשחק שהוא די חסר חשיבות. הג'טס ינצחו כי, טוב, נו, אם הם לא ינצחו את הראמס חסרי המחץ אז את מי כן?
הליין 1- ג'טס ואנחנו לוקחים.

אטלנטה בפילי
אחד המשחקים המעניינים של השבוע. שתי קבוצות שרוצות פלייאוף או לפחות זה מה שהן אומרות. אטלנטה מגיעה אחרי ירידה מסויימת לקרקע והיא מגלה שקבוצות בליגה לומדות את התקפת האוויר של ראין. היתרון של פילי הוא בקו הגנה מאוד אקטיבי כי קרסון וונץ חזר היות רוקי ואחרי 8 משחקים יש לו 9 טית דלים ו-5 אינטים, העונה הוא גם לא ישבור שום שיא יארדים ובקיצור, הוא רוקי. השאלה היא האם קו ההגנה של אטלנטה יצליח לעצור את קו ההתקפה של פילי. יש לא מעט פרשנים שהולכים עם פילי.
אנחנו חושבים שפילי לא מנצחת ומכיוון שהליין הוא 1- אטלנטה אנחנו ניקח את הליין.

מיני בוושינגטון  
עוד משחק מעניין בNFC. אדומי העור חושבים שהם יכולים לתפוס את דאלאס ובטוחים שיש להם את הכלים להגיע לפלייאוף. מיני, שבשלב מסוים היו אצלנו בטופ 3 פשוט מתפרקים עם מכת פציעות של קו ההתקפה ויחד עם הפציעות של AP וטדי B והבריחה של נורב טרנר באמצע העונה זה משחק של להיות או לחדול. אנחנו לא חושבים שיש להם מספיק דלק במיכל כדי לתת פייט לאדומי העור.
רד סקינס 2- אומר הליין ואנחנו לוקחים.  

גרין ביי בטנסי
אנחנו חוזים ניצחון בית לטנסי. למה? כי פאקניג אינדי ניצחה בגרין ביי ואינדי בחוץ הם קבוצה לא טובה. טנסי חייבת לנצח לשמור על חלום הפלייאוף בחיים. הם ינצחו.
הליין אומר גרין ביי 2.5- ואנחנו לוקחים את טנסי 2.5+

שיקגו בטמפה
עוד משחק עם לא מעט דיבורים מסביב. לא מעט פרשנים חושבים שקאטלר משחק עכשיו בשביל החוזה הבא שלו כי שיקגו ישחררו אותו. קאטלר הוא שחקן טוב. לא עילית, לא טוב מאוד, פשוט טוב. יותר טוב מחצי מהזורקים בליגה ויותר טוב מרוב המוסרים בליגה. הבעיה שלו היא תמיד מתחת לקסדה. אבל משהו לא מרגיש לנו טוב. טמפה בבית אחרי מנוחה חייבת לנצח ויש להם יותר כלים לנצח. אנחנו לא מבינים למה וואגס נותנים את העדיפות לשיקגו אבל ניקח את הביתיים 3.5+.

הבלוק המאוחר
מיאמי בסן דייגו
 סן דייגו קיבלו את מסמכי הגירושין מהעיר. העיר לא בונה איצטדיון חדש ומעכשיו עד למעבר הרשמי לLA  נשארו רק 5 משחקים. מיאמי עם קו התקפה משופר ומשחק מאוזן נראית בשלה לניצחון חוץ חשוב בטח מול קבוצה שאיבדה את הבית.
הליין אומר דייגו 4- ואנחנו קופצים על זה מיד, מיאמי 4+

הניינרה באריזונה  
קאפרניק לא הצביע. הוא אמר את זה בגאווה. אנחנו שואלים, כמה מטומטם יכול בנאדם אחד להיות?
הליין הוא 14- אריזונה וצ'יפ קלי כבר מזמן מתעסק בגיוס שחקני תיכון לעבודה הבאה שלו כמאמן מכללות.  אנחנו לוקחים את הליין.

דאלאס בפיטס
משחק מפתח לקבוצה אחת והיא לא בצבע לבן כחול. ההפתעה המרעישה שביג בן חזר לשחק אחרי שבועיים, שלושה ימים אחרי שספג פציעה שגמרה לו את הקריירה וארבעה ימים אחרי שהוא איבד את רגל שמאל מתחת למרפק, היא באמת מרעישה. אין לנו מילים להביע את האופן שבו אנחנו חושבים על ההתנהגות הילדותית של פיטס שנותנים לבן כל עונה חודש מנוחה באיזה תירוץ טיפשי, שולחים אותו לניתוח מסיים קריירה ואז המושיע חוזר.
למזלם הם ינצחו את דאלאס כי  לדאלאס לא איכפת מהמשחק הזה. הם צריכים עוד 2.5 ניצחונות להבטיח פלייאוף אז מה איכפת להם להפסיד במשחק הזה?
הליין אומר 2.5- פיטס ואנחנו נופתע כמו כולם לאור היכולת של ביג בן לקום לתחיה תוך כדי משחק. באאאאאעעעע

SPT
סיאטל באימפריה הרשע
בריידי ובליצ'ק תומכים בטראמפ. כאילו שצריך עוד משהו להבין שמדובר באנשים ממש ממש רעים. מ.ס. נירנברג לא מפסידים אחרי שבוע ביי. הליין הוא 7.5- למי שרוצה. לנו יש בחילה מהארגון הזה.

MNF
סינסי בג'יינטס
יהיה קר בניו ג'רזי בערב המשחק. וואגס לא יודעים מה לעשות עם שתי הקבוצות האלה. אחת אמורה להיות עילית והשנייה אמורה להיות טובה אבל משהו לא מתחבר. בתנאים כאלה חייבים ללכת עם איילי שהוא מגעיל ומעצבן אבל הוא יודע לנצח משחקים כאלה. אה, וזה יום שני בערב מול האומה, מה הסיכוי שמרווין לואיס לא יעשה מרווין לואיס?
ג'י מאן.



אין תגובות: