יום ראשון, 20 בנובמבר 2016

התחזית האלטרנטיבית לשבוע 11

הישורת האחרונה של הליגה מתחילה. לרוב הקבוצות נותרו 6 משחקים לסיום הליגה ואין יותר טריקים. בשבוע הבא משחקי חג ההודיה ומי שעדיין חושב לתת ריצה אחרונה לפלייאוף זה הזמן . עונת המכללות בכדורסל החלה ויש 5 ישראלים ברמה הבכירה - איגור קולושוב ברייס, רומן סורקין באורגון, מוחמד אבו בג'קסונוויל סטייט, עידו פליישר בהאווי והכוכב הכי גדול שהוא ישראלי כי הוא נולד פה אבל ואבא שלו לקח אליפות עם הגליל, טי. ג'י ליף הבן של ברד ליף. טי ג'י הוא שנשב לשחקן תיכונים מצוין פתח את העונה טוב מאוד בשורות UCLA והוא כרגע הישראלי הבכיר במכללות.
בפוטבול, יש ארבע קבוצות שנראות בטוחות בדרך לפלייאוף ונראה כי אלאבמה היא ברמה בפני עצמה.

ועכשיו למשחקים באופן קצר
אחרי עוד בינגו של התחזית בשבוע הקצר אנחנו מוכנים לנסות לשפר את השיא של העונה. אטלנטה, דנבר, ניו ג'רזי וסנדי בחופש. שימו לב שקבוצות חוזרות פחות חדות מהחופש- היה שינוי בכמות האימונים המותרת בשבוע המנוחה כי הליגה באמת מפחדת שפוטבול זה לא עסק בריא כך שקבוצות חוזרות פחות חדות מהחופש.
טנסי באינדי בקרב על ראשות הבית. טנסי בכושר טוב, אינדי משחקים טוב בבית. זה משחק שאנחנו ממליצים לצפות כי הוא יהיה התקפי. וואגס חושבים שאינדי ינצחו ואנחנו למרות אמונתנו באנדרו לאק חושבים שטנסי פשוט בכושר יותר טוב ואינדי אחרי חופש. טנסי 3+
ג'קס בדיטרויט באחד מהמשחקים הפחות מעניינים. ג'קס עם 4 הפסדים ברצף ואם היה שיפור באיזה חלק של המשחק שלהם זה היה רק כדי להתרסק שוב לקרקע. הליונס שכרגע נראים כמו הקבוצה הכי פחות גרועה בNFC  צפון חייבים לנצח וג'קס שתחפש מאמן (קופלין?!) תסתפק בכלום במשחק הזה. ליונס 6-
טמפה בסכציה סיטי יהיה קר בארוהד ותהיה רוח בארוהד וטמפה ינסו אבל לסכציה יש הגנה טובה והם ינצחו. וואגס אומרים 6- ועד 8- במשחק הזה. תלוי איפה בודקים. אנחנו הולכים על 6-
שיקגו בניו יורק שיקגו היא קבוצה גמורה. מעבר לכל התיעוב בארגון מקאטלר, אין לו עם מה לעבוד השבוע. 2 הרסיברים הבכירים פצועים והג'י מאן בסוג של מומנטום. זה משחק מלכודת כי הג'י מאן היו במאנדי נייט ונתנו משחק טוב והדובים התפרקו מול טמפה אז קבוצה אחת רוצה לתקן את הרושם ואחרת רוצה לשמור על מומנטום. זה בדיוק המתכון למשחק מלכודת אבל לדובים יש יותר מידי פצועים. אנחנו עם הג'י מאן 7-
אריזונה במיני בקרב בין שתי קבוצות מאוכזבות למרות שלדעתנו רק אריזונה מאכזבת המאחרים מחפשים לנצח משחק אחרי 5 הפסדים רצופים וכנראה שזה המשחק. זה לא בגלל שיפור בקו ההתקפה אלא כי ההגנה תייסר את פאלמר. מביט מהצד בעיניין טוני רומו שבעונה הבאה יהיה הפותח באריזונה. או קאטלר.  מיני מנצחת.
באפולו בסינסי . יהיה קר במלכת הערים על נהר האוהיו. בעוד באפולו חסרת סיכוי לפלייאוף לסינסי יש עדיין את האפשרות להפסיד בפלייאוף ואנחנו כאוהדים יותר מכל דבר אחר מקווים שהם ינצחו את המשחק הזה. הליין הולך עם הביתיים, לא ברור לנו למה אבל אנחנו נלך עם הליין, סינסי 2-
בולטימור בדאלאס לא מעט פרשנים חושבים שבולטימור זו הקבוצה עם קו ההגנה הטוב הליגה כך שעל פניו זה משחק בין קווי הגנה להתקפה. דאלאס מאוד משכנעת אבל משהו אומר לנו שפה יש מוקש וקשה לנו לשים את האצבע על מה בדיוק. אולי זה הארבו שהוא מאמן טוב ואולי זה כל הרעש התמידי סביב דאלאס ואולי אנחנו חושבים שהם צריכים לתת משחק גרוע הקאוביס ואולי זה יהיה זה. הליין הוא עצום אז אנחנו בכיף לוקחים את האורחים 7.5+
פיטס בקליבלנד. פיטס מבלי ששמנו לב עם 4 הפסדים רצופים. קליבלד עם 10, למי ששכח. מה זה אומר? לא יודעים. לא הקבה כנראה. קליבלנד ילחמו ואולי ינצחו. יהיה קר ותהיה רוח, אחרי הכל, קליבלנד. הליין אומר 8- וגם 8.5- פיטס. אנחנו לוקחים את החומים 8+.
מיאמי בLA יש סיכוי לגשם קל במשחק, יחד עם ג'ררד גות' כפותח הם שני האלמנטים היחידים ששווה להתחבר לפוקס בגללם ושני הדברים האלה לא באמת מעניינים. מיאמי ינצח והליין הוא 2- .

ניו אינגלנד בניינרה קבוצה אחת עצבנית וכועסת וקבוצה אחת הכי גרועה בליגה נפגשות. הליין נפתח ב 15 ואז התברר שאולי ירד גשם אז הליין ירד ל 12. אנחנו לוקחים את הפטס כי הניינרה כל כך גרועים שזה לא מצחיק אפילו.
פילי בסיאטל יש איזה מחשבה שפילי ינתו פייט אמיתי בגלל שסיאטל מעט עייפים אחרי הניצחון האדיר על הפטס. אנחנו שכבר 3 שנים חושבים שראסל ווילסון הוא השחקן הכי משמעותי בליגה לא שותפים לדעה הזו. סיאטל מנצחים בקלות. וואגס חושבים ככה גם כי הליין הוא 6- סיאטל.

גרין ביי בוושינגטון במשחק המרכזי של יום ראשון ויש אנשים שחושבים שגרין ביי יבואו לתקן את הרושם מטנסי ויש אנשים שחושבים שדווקא אדומי העור ינסו לנקום על ההדחה מהפלייאוף.  אין לנו שום רעיון לגבי המשחק הזה מלבד שנראה לנו שגרין ביי איפשהו איבדה את הכיוון וכמה שרודג'רס טוב הוא לא יכול לשחק בלי כישרון. המשחק הזה הוא משחק מכריע כי מי שתנצח פה תלך לווילקארד לכל הפחות והמפסידה גומרת את העונה. אנחנו הולכים עם הביתיים.

יוסטון באוקלנד במקסיקו סיטי נשיא ארהב הנבחר מאוד לא אוהב את המשחק הזה וגם השחקנים לא. אם דנבר היא בגובה רב הרי במקיסיקו סיטי המשחק הוא בעננים ובאוויר הדליל של בירת השכנה הדרומית של האמריקאים למשחק הריצה לא תהיה משמעות. המשחק לא יהיה טוב כי שחקנים לא יצליחו לשמור על רמת ביצוע גבוהה. מעבר לזה, יוסטון לא מנצחת כי אין להם מספיק כישרון ואוסווילר (11 טאצ'ים 9 אינטים) פשוט לא טוב כמו שחשבו שהוא יהיה.

אוקלנד 6- 

באמזון התחילו לשדר את סדרת הטלוויזיה הכי טובה באינטרנט. 


אין תגובות: