יום שבת, 10 בספטמבר 2022

התחזית האלטרנטיבית לשבוע 1....הנה מתחילים!

 באפולו ניצחו די בקלות את הראמס. הבילס מנצחים משחקים בקלות, שנה שעברה הם עשו את זה 11 פעמים. הם חזרו כצפוי מאוד מרוכזים מהפגרה וניצחו את הראמס די בקלות. הראמס פצועים, הראמס עייפים והראמס שבעים.

לבילס יש המון כישרון. אחרי מחזור אחד קשה לדעת הרבה ואי אפשר להפיק יותר מידי מסקנות. חשבנו שהראמס יפסידו בגלל שהם שבעים ושהבילס מאוד מרוכזים וצדקנו.

לדעתנו אפשר לסגור את העונה, אנחנו ב-100%...

 

שבוע 1 הוא שבוע קשה לחיזוי כי אחרי הכל אף אחד לא באמת יודע אבל אנחנו פה בתחזית לפחות מאוד אמיצים גם אם לא חכמים במיוחד.

 

בולטימור 6-   בג'טס

הג'טס עמוק בבניה מחדש, ולמרות שטקס הפתיחה (9/11) ילהיב את הקהל (מניו ג'רזי), הג'טס פשוט פצועים מידי וגרועים מידי בשלב הזה של העונה. העורבים אחרי עונה מלאה פציעות רוצים לחזור לפסגת ה AFC. כולם מדברים על באפולו, צריך לזכור שבולטימור בריאה זו קבוצה שיכולה לנצח את כולם. שימו לב שהרייבנס לא סגרו את החוזה עם לאמאר. לג'ו פלאקו זה לא עבד.

רייבנס מכסים, 6-

 

ניו אורלינס באטלנטה, הליין בין סיינטס 3.5-/5.5-

עידן מרקוס מריוטה מתחיל ובסיינטס מתחיל עידן עידן דניס אלן. איזה מן סיינטס נראה? כי כישרון יש בקבוצה הזהו. איזה מין פאלקונס נראה? כי כישרון אין שם אבל מריוטה יודע לשחק, לפחות על הנייר. אנחנו חושבים שאטלנטה קבוצה חלשה מאוד אבל הסיינטס הם סימן שאלה.

אם הליין שאתם רואים הוא 3.5- לסיינטס זה נשמע לנו סביר. אם אתם רואים 5.5- סיינטס...קשה. אנחנו לוקחים את הסיינטס ב 3.5- וגם ב 4.5- וגם  5.5-.

 

סן פרנסיסקו 6.5- /7- בשיקגו

כל שלוש שנים הברס מבטיחים שהם בונים אצטדיון חדש ונמאס להם מסולג'ר פילד, כל שלוש שנים הברס אומרים שהם מצאו את העתיד שלהם בדראפט והפעם זה אמיתי סופר דופר. כל שלוש שנים הברס מעיפים את כל מקבלי ההחלטות ומכניסים שורה חדשה של מקבלי החלטות שמייד מודיעים שימי סולג'ר פילד סופרים ויש להם את ה QB שיקח אותם אל הפלייאוף.

הם מפסידים השבוע בבית לניינרס וביום שני כבר תקראו על העתיד העגום של ג'סטין פילדס ועל כמה שבמכללות יש QB שממש מתאים לשיטה החדשה של המאמן (הזמני).

ניינרס 7-

 

פיטסבורג בסינסנטי, סינסי 6.5-

קבוצה ביתית פייבורטית ראשונה העונה וזה לא מקרה. הבנגלים עבדו באוף סיזן והביאו קו התקפה חדש כולל סנטר ששיחק תחת בליצ'ק ובריידי בניו אינגלנד, תאקל ששיחק עם בריידי בטמפה, רוקי ששיחק בביג10 הפיזי ועוד תאקל מדאלאס. בקיצור הם אשכרה הפיקו לקחים ובנו לבורו קו התקפה שלא היה לא. הם גם בחרו טוב בדראפט. אבל ממול פיטסבורג זו קבוצה טובה עם מאמן מעולה ויש להם QB שאמור להיות עם יותר ניידות מבן רוסליסברגר שבעונה האחרונה היה שילם ארנונה על הפוקט כי הוא לא זז. מיץ' טרוסיבקי הוא לא העתיד של עיר החלודה, מצד שני הוא יודע את זה וחי עם זה בסדר כי יש לו עונה לבנות לעצמו רזומה. לסטילרס יש כישרון אבל סינסי יכולים להיות נפיצים מאוד ואנחנו לא בטוחים שהם יכולים לעצור את צ'ייס. מצד שני 6.5.... במשחק פנים חטיבתי...

נלך על ניצחון של הבתיים אבל האורחים יכסו, פיטס 6.5+

 

סכציה 4.5- בדיטרויט

כולם ביחד: הסכציה לא בטופס.

 

ניו אינגלנד במיאמי, מיאמי 3.5-

כולם אומרים שהפטס נראים רע ולא מוכנים לעונה. כולם אומרים שההתקפה של הפטס לא מאורגנת ויש כאוס ב-בניין. ואנחנו אומרים שתי מילים: ביל בליצ'ק.

באופן עיקבי לפטס קשה לשחק במיאמי אבל, תזכירו לנו רגע, איך היה הקיץ של מיאמי?

פטס 3.5+

 

ועכשיו, למשחק שאתם לא תראו:

ג'קסונוויל בוושינגטון, וושינגטון 2.5-

הפוטבול טים, או בשם הישן הרדסקינס או בשמם החדש הקומדורס הם קבוצה עם מאמן טוב. כל השאר לא. אז יש להם הגנה ממוצעת, QB גרוע , משחק ריצה חלש וכאוס בהנהלה שרק נראה יותר גרוע מעונה לעונה. זו קבוצה של 6 ניצחונות. הם משחקים מול היגוארים שמציגים דאג פיטרסון שהוא לכל הפחות מאמן עם ניסיון בליגה. האם זה מספיק?

היגוארים שפכו המון כסף באוף סיזן, הם הלכו לפתור חלק מהבעיות שלהם.

במשחק שגם אתם, גם אנחנו ובעיקר הצופים לא יבואו לראות, נראה את היגוארים מנצחים את הכאוס של הוושינגטונים.  

יגוארים 2.5+ והם ינצחו.

 

קליבלנד בקרוליינה, קרוליינה 1.5-

כולם מדברים על הנקמה של בייקר בקליבלנד אבל לחומים יש סגל מעולה גם בלי דהשון ווטסון וזו קבוצה טובה. האם סטפנסקי הוא האיש שיכול לעשות סדר בכאוס שיש בבניין ? שנה שעברה הוא לא הצליח. למה שהעונה עם ווטסון זה יעבוד?  

1.5 נק זה אומר שוואגס חושבים שבמשחק נייטראלי זה ניצחון של החומים. אנחנו חושבים ככה. 1.5 נק זה בעצם אומר- כל תוצאה הגיונית. אנחנו חושבים שהפנתרים ינצחו ורק בגלל שמאט רוהל קיבל צ'אנס לבנות את הקבוצה ויש להם משחק ריצה לא רע.

קרוליינה 1.5-

 

אינדיאנה 7- ביוסטון

לאינדי יש (שוב) QB חדש ישן, הפעם מאט ריאן ינסה לחזור בזמן אבל ההתקפה של אינדי בנוייה על ריצה ואף אחד לא כל כך טוב בחזרה בזמן. ממול, יוסטון עם דייויס מיילס שהוא אולי ה QB  הכי טוב בדרג השלישי של הליגה. משחק בתוך החטיבה שהקבוצה הביתית היא אנדרדוג בשבע נקודות.... אנחנו לוקחים את הביתיים לכסות. אולי גם לנצח אבל לכסות...

יוסטון 7+

 

*** הבלוק המאוחר ***

ניו יורק ג' מאן בטנסי טנסי 5.5-

אם המשחק היה בניו יורק אולי היינו לוקחים את הקבוצה שיש להם QB   מהדרג הגרוע, מאמן רוקי (בריאן דאבול שהגיע מבאפולו) וקבוצה שהיא אולי הגרועה בליגה מבחינת חומר השחקנים. טנסי היא אותה טנסי שתראו כל עונה כל מייק וורבל מאמן שם. את המשחק הראשון הם ינצחו באופן משכנע, כי פשוט הג'י מאן חלשים מאוד.

טנסי 5.5-

 

*** משחק השבוע ***

גרין ביי  1.5- במיניסוטה

מיני יותר טובים. הנה אנחנו אומרים את זה באופן ברור. מיני פשוט יותר טובים. הפאסיב אגרסיב של קארן רודג'רס מתי שהוא ינשוך אותו בתחת ואנחנו חושבים שהעונה הזו היא העונה שהוא מתפרק. כישרון עצום, אין וויכוח, אופי של קארן.

מיני מציגה מאמן חדש (קווין אוקונול) שהגיע מהראמס, למיני יש את קירק קאזינס שהוא פשוט מקצועי, ויש להם כישרון בכל העמדות. מיני היא הקבוצה הכי טובה בבית הזה ומיני ינצחו את המשחק הזה לדעתנו.

מיני 1.5+

 

קנזס 6- באריזונה

אנחנו נעשה סדר:  אריזונה על סף פיצוץ. קינגסברי ומארי לא מסתדרים. מארי לא מתבגר וקינגסברי לא מבין למה. קנזס עברו קיץ שבו המציאות של תקרת השכר של מהומס עולה להם כישרון. טייריק היל עזב כי כדי לחסוך. עכשיו, ילדים וילדות, טייריק היל הוא רביסר מעולה. האם אתן ואתם חושבים שהוא יהיה מעולה עם טואה?

אם עניתן לא אז ברכות. ואם עניתם כן, אולי תלכו לקרוא קצת ספרים על ספורט כדי להבין למה טעיתם. אתן לא טעיתן.

 

*** משחק השבוע, 2 ***

לאס וואגס בל.א. צ'רג'רס, לאצ' 3.5-

כולם אהבו את לאצ' בעונה הקודמת כי ג'סטין הרברט הוא QB מעולה וברנדון סטיילי המאמן מאוד אנליטי וזה באז וורד גדול. אבל זו גם קבוצה לא ממושמעת שעשתה יותר מידי טעויות וכשקבוצה מוכשרת עושה שטויות, מתי שהוא השחקנים המוכשרים מתחילים לשאול שאלות כמו- מה אנחנו עושים פה בדיוק. וואגס, הם יהיו הקבוצה הביתית במשחק הזה כי יש להם יותר אוהדים מל-לאצ' ובעונה הקודמת, בזמן שלמטוס נשרפו המנועים הקברניט, דרק קאר הניחת אותם בשלום בפלייאוף. עכשיו יש לו את ג'וש מקדניאלס שהיה מאמן כושל בסיבוב הקודם אבל לדעתנו הוא הפיק לקחים ועכשיו הוא בשל יותר.

זה בלי ספק המשחק לצפייה, כי אלה שתי קבוצות עם המון כישרון. אנחנו הולכים על האורחים כי הם מקבלים  נקודות ואנחנו חושבים שהם יותר מוכנים וינצחו.

וואגס 3.5+

 

SPT

טמפה 2.5- בדאלאס

איכשהוא מייק מקראתי לא פוטר. האיש הכי לא מתאים לנהל שעון, האיש הכי לא מתאים לנהל משחק עדיין מחזיק בקבוצה שנקראת הקבוצה של אמריקה. הג'ונסים שמנהלים את הקאובוייס בטוחים שיש להם ביד קבוצה מנצחת כי....?

טמפה, עם מאמן חדש (טוד בולוס) ועם QB  ישן, טום בריידי באה לעיר אחרי קיץ פרוע שכולל פרישות, עזיבות, חזרות, העלמויות ושאר דרמות שקשורות לפלורידה (חפשו בגוגל Florida man Friday). אז הקרקס מגיע לקרקס ומי ינצח? מי שיותר טוב בקרקס.

טמפה 2.5-

 

MNF

דנבר 6.5- בסיאטל

ראסל ווילסון חוזר לסיאטל ומהר מאוד (הדרייב הראשון של ג'ינו סמית') הם יזכרו כמה הוא היה ממש ממש ממש ממש ממש טוב וכמה הוא חסר להם. ווילסון הוא מהעילית של העמדה ובדנבר יש לו קבוצה עם כלים לאליפות. סיאטל זו קבוצה עם כלים לבחירת דראפט מאוד גבוהה. ווילסון יכסה פשוט כי הוא עם קבוצה יותר טובה, הרבה יותר טובה מסיאטל

דנבר 6.5-

 

 

לסיום, המלכה מתה, יחי המלך החדש, אז הנה הביטלס (לא, לא הסקס פיסטול)

 



אין תגובות: