יום שני, 12 בספטמבר 2022

38% לשבוע 1 ...

 שבוע 1 נגמר וזה היה כצפוי שבוע לא צפוי.

קבוצות גרועות שיחקו טוב וקבוצות טובות שיחקו גרוע. חלק מהקבוצות עוד לא מכונות לעונה וחלק מהקבוצות לא יהיו מוכנות לעונה.

אי אפשר לקרוא לשום תוצאה הפתעה, אבל הג'טס מסריחים כצפוי, טריי לאנס התקשה בגשם, הבנגלס עושים בנגלס, אינדיאנה מוצאיה תיקו דל שערים ואירועים כמו שפעם היו אומרים, מיני ניצחה את קארן רודג'רס ודאלאס...נו דאלאס. הרבה ללמוד מהשבוע שבו הג'י מאן וסיאטל מנצחים אי אפשר. יש לנו עוד חודש בערך עד שנבין מי באמת טוב ומי באמת לא. אפשר להניח שקנזס ובאפולו יהיו פה עוד בינואר. אריזונה כנראה תאבד מאמן עוד העונה...

 

בולטימור 24 בג'טס 9

הג'טס הציגו את ג'ו פלאקו מתחת לסנטר ומעליו כלום. במשחק שאפשר להגדירו כטרום עונה בואכה גארבג' הג'טס הוכיחו שוב שהם לא טובים בשום חלק של המשחק. בולטימור נהנו מאימון טוב לפני שהלוז שלהם נעשה קשוח.

חשבנו שהעורבים יכסו והם, אכן, כיסו.

1/1

 

ניו אורלינס 27 באטלנטה 26

טעינו בליין. אנחנו חושבים שהסיינטס יותר טובים יהיו וג'יימס ווינסטון נראה לא רע לפרקים, אפילו טוב. ההגנה של הסיינטס עוד לא מוכנה לעונה. אטלנטה נראית כמו שחשבנו, כקבוצה בבניה.

1/2

 

סן פראן 10 בשיקגו 19

ג'סטין פילדס נראה כמו שחקן שיכול לשחק בליגה, טריי לאנס לא. אולי זה הגשם, ואולי אלה הפציעות ואולי זה סתם מזל. אבל טריי לאנס נראה כמו QB  מהדרג השני ונראה שאולי לא למכור את גראפולו זה צעד אסטרטגי כי הוא יחזור להיות ה-QB הפותח ממש מהר. הניינרס נראו רע במשחק שהיה גרוע לשתי הקבוצות. אולי אלה תנאי המגש ואולי זה הזמן של העונה ואולי, שתי הקבוצות לא טובות.

1/3

 

פיטס 23 בסינסי 20  בהארכה

סינסי החליפו את קו ההתקפה הגרוע בליגה והתוצאה ללא ספק מוצלחת. אם כי פחות לסינסי ולג'ו בורו שאכל סאקס על ימין ועל שמאל. אבל, זה המשחק הראשון של בורו אחרי פציעה אז אולי לא הכל אבוד. סינסי איבדו את הלונג סנאפר וזה דפק להם את הניצחון, פיטסבורג הפסידו את וואטס לפציעה. ושתי הקבוצות הולכות הביתה לא שמחות, חוץ מאיתנו שלקחנו את פיטס.

2/4

 

סכציה בדיטרויט

הסכציה לא בטופס.

 

ניון אינגלנד 7 במיאמי 20

הפטס מפסידים במיאמי תמיד וזה לא יוצא דופן. שתי הקבוצות נראו לא מוכנות לעונה אבל הפטס נראים כאילו הם מוכנים ללכת לקראת עונה בינונית למדי ומיאמי לקראת עונה סתמית למדי. האם, אבל רק האם, בליצ'ק איבד את הטאצ'? האם האיש שידע לנצל כל חולשה של היריב או החוקים פשוט עייף?

2/5

 

ג'קסונוויל 22 בוושינגטון 28

קרסון וונץ נתן 4 טאצ'ים ועוד 2 אינטים וההגנה עשתה את השאר מול היגוארים שנראים יותר בשלים מהעונה הקודמת אבל אלה שתי קבוצות שאיך נגיד, לא יקחו חלק במירוץ לפלייאוף.

2/6

 

קליבלנד 26 בקרוליינה 24

חשבנו שהביתיים ינצחו בגלל שיש להם כמה חלקים נחמדים ויש להם התקפה יציבה יותר. אבל ההתקפה של קרוליינה נתקעה בהגנה המעולה של קליבלנד כולל 217 יארד על הקרקע  כול 141 יארדים של ניק צ'אב ובריסט שניהל התקפה בדיוק כמו שQB אמור לעשות. קרוליינה, יש להם בית חלש אבל אנחנו חושבים שמאט רוהל צריך להתחיל לשנות את הקבוצה מהר או שמהר ישלח הביתה.

2/7

 

אינדי 20 ביוסטון 20

משחק שלא טעינו בו ובשבוע הזה אנחנו ניקח את זה.  177 יארד על הקרקע של טיילור ועוד, סליחה 161 יארד שלו מתוך ה-177 ועוד 352 באוויר. הכל רגיל באינדי. גם ביוסטון.

2/7 ועוד פוש אחד...

 

הבלוק המאוחר

 

ניו יורק ג' מאן 21  טנסי 20

סיקאוון בארקלי נזכר שהוא כישרון ושרף את הקרקע ב-161 יארד ב 9.1 יארד לנשיאה. דריק הנרי נתן 82 ב- 3.9 לנשיאה וזה ההבדל. האם אלה שתי הקבוצות? או שאולי הג'י מאן ב-9/11 נתנו משחק חד פעמי...? ואולי זה סתם שבוע 1 וכולם עדיין מנסים להבין מה בדיוק עושים פה העונה.

חשבנו שטנסי ינצחו....הם לא. 2/8 ופוש

 

גרין ביי 7 במיני 23

שבוע 1 וקארן מקבל בראש. מעבר לזה אין מה להגיד כי הוויקינגים יהיו טובים וקארן...

צדקנו ! באמת! צדקנו!

3/9 ופוש

קנזס 44 באריזונה 21

אריזונה על סף פיצוץ ובצד של קנזס מבינים שטייריק היל באמת יחסר. רק תזכירו להם על מי מדברים...? כי 360 יארד וחמישה שערים בלי סאקס נראה שהם איכשהו יהיו בסדר.

שניים ברצף לנו בתחזית! 4/10 ו-1

 

לאס וואגס 19 בלאצ' 24

3 איבודים של דרק קאר היו ההבדל או אולי ההתבגרות ברנדון סטיילי שמנקה את הקבוצה מעבירות טיפשיות ומהחלטות דביליות.

4/11/1

 

טמפה 19 בדאלאס 3

6 דקות לסוף המשחק שפרסקוט נפצע מייק מקארתי ראה את העונה שלו נגמרת ואת החוזה הבא שלו מגיע. למה? כי שיפטרו אותו או יגיד, היי, פרסקוט נפצע מה אני אשם. בריידי פשוט יותר טוב ממה שיש לקבוצה שלכן אם לא קראים לו מהמוס או בורו או אלן. בריידי הוא מקצועי.

5/12/1

 

דנבר 16 בסיאטל 17.

שני דברים קרו אתמול שלא יחזרו עוד לעולם. ג'ינו סמית לעולם לא יתן משחק של 23/28 עם שני טאצ'ים ופאמבל. הדבר השני לא יקרה יותר? ראסל ווילסון מקבל קריאות בוז בסיאטל.

5/13/1

38% הצלחה בשבוע הראשון.




  

אין תגובות: