יום שלישי, 17 במרץ 2015

מכללות מכללות ועוד מכללות

היסטוריה בקנדה. כן, עוד לפני שאני צולל לברדק של ה NCAA אני מתחיל דווקא במדינה היותר מסודרת בצפון.

בגברים קרלטון, כצפוי ניצחו את הכל בקלות. לגמר הגיע אוטווה שאני לא חשבתי שיהיו שם אבל קרלטון פשוט הביכו את המתחרים. הם פתחו בהצהרה 90-50 על ססקצ'ואן, המשיכו במנוחה מול יו ויק 74-83 ואז חזרו ושלחו מסר לשאר קנדה- אתם לא ברמה שלנו 46-93 מול הקבוצה שדורגה מספר 2 ומספר 1 רוב העונה. אליפות מספר 5 ברצף, שווה לשיא הזכיות ברצף (שייך לקרלטון בין 2003-2007). מאז 2003 קרלטון זכו 11 פעם באליפות כולל, כאמור, שתי חמישיות.

בנשים, ווינדזור, כצפוי  ניצחו ובקלות. לגמר הגיע דווקא מקגיל שהפתיעה בחצי גמר את UBC אבל ווינדזור ברמה אחרת של אימון משאר המדינה. במשחק הראשון ווינזדור שלחו מסר 57-91 על המארחת מלאוואל. בחצי הגמר מול ססקצ'ואן המשחק נגמר ברבע ראשון מהמם (8-20) ובמחצית ראשונה מושלמת (26-48) ונגמר ב 61-75.. הגמר היה מעט יותר צמוד 47-60 בסיום.
גם בנות ווינדזור חוגגות אליפות היסטורית חמישית ברצף, שווה לשיא קנדה משנות ה-70. זה הגמר השישי ברצף של ווינזדור והניצחון החמישי ברצף כולל כל מיני שיאים כמו מאזן של 4-110 ניצחנות או מאזן פלייאוף של 0-15...

את מה שקורה בקרלטון אני לא מכיר, רק ממה שאני שומע. את האימונים וההכנה של ווינדזור אני מכיר משתי קדנציות שונות. ההכנה היא ברמה שלא מכירים בארץ, רמת הדיוק בפרטים הקטנים היא בעליל לא ישראלית ולנו הישראלים יש מה ללמוד, גם מהכדורסל, גם מהאופן שבו מדינה עם אתגר מורכב ברמה הספורטיבית לא מנסה למצוא פתרון קסם אלא מיישמת רעיון גם אם הדרך איטית ולא תמיד ברורה.

מי שיחפש בגוגל את 2015 CIS final 8 ימצא קטעים מהמשחקים.

ועכשיו למכללות של הדוד סם.

אני לא מתכוון לפרסם פה בראקט. אני מתעסק במכללות באופן מקצועי ואני די בטוח שההבנה שלי לא יותר טובה משל כל אחד אחר.

מתוך 68 הקבוצות שבטורוניר ראיתי 9 קבוצות במציאות ועוד 36 במשחקים. לא ראיתי את קוסטל קרוליינה למשל בכלל ואני מכיר רק את הכדורגל שלהם...בכל אופן אני אנסה לתת סקירה קצרה על כל איזור ולתת הימור פרוע פחות או יותר לגבי מי תעלה לפיינל פור בלוקס אויל באינדי.

מידווסט
המדורגת מספר 1 הכללית ובאופן עקבי הקבוצה הכי טובה בכללות השנה. ההימור הוא קנטקי או כל השאר ולא מעט כולל אני אומרים קנטקי כי הם באמת עד כדי כך טובים. אם קנטקי היו בNBA במזרח הם היו מתמודדים על מקום 8 ופלייאוף. זו קבוצה של 10 שחקני NBA לגטימיים וזו הקבוצה הכי גבוהה בהיסטוריה של ה-NCAA. הם יביסו את מי שתנצח בין מנהטן להמפטון. הראשונה קבוצה שלא ראתה כישרון כמו של קנטקי, השנייה משחקת ב קופרנס של בתי הספר השחורים היסטורית (HBC).
וואגס חושבים שקנטקי פייבורטית כל כך ברורה שהיחס הוא 1/1 לזכייה שלהם בכל.
2 מדורגת קנזס, זו שכבר נטחנה על ידי קנטקי בטרום עונה וזה נראה כמו קבוצת נוער משחקת מול קבוצת ילדים. הם ישחקו מול ניו מקסיקו סטייט וזה לא יהיה צמוד.
3. נוטר דאם- אלופת ה ACC היא סוג של סוס שחור אבל האירים תמיד מפשלים באליפות... הם קיבלו נורת'איסטרן אלופות הקולניאל שפעם הייתה ליגה חזקה אבל היום לא
4 זו מרילנד שאני לא מבין למה הם דורגו כל כך נמוך. הם ישחקו מול וואלפריזו או בקיצור וואלפו ופה לא תהיה הפתעה.
בחמש נחתה ווסט וורג'יניה של בוב האגיס והיא קיבלה את באפולו מהמאק. 12 מידי פעם מעיפה את 5 והאגיס הוא מסוג המאמנים שיעופו אז זה סוג של מוקש.
בשש באטלר שלדעתי דורגו נמוך מול טקסס שבכלל לא צריכה לדעתי להיות בטורוניר. באטלר לא יתקשו לדעתי
וויצ'טיה סטייט ב-7 קיבלו את אינדיאנה. אני לא יודע למה אינדיאנה פה בכלל. בכל מקרה השוקרס לדעתי יותר טובים
8 זה סינסי מול פרדו ב-9. ברור שאלה קבוצות די שוות. אני חושב שפרדו מעט עדיפה כי הם בכושר יותר טוב אבל זה משחק שאין בו פייבוריטית   
קנטקי מנצחת את כנראה פרדו, מרילנד על ווסט וורג'יניה , נוטר דאם עולים על באטלר וויצ'יטה סטייט מפתיעה את קנזס.
קנטקי טוחנים את מרילנד, נוטר דאם נופלים מול וויצ'טה
קנטקי רצה על וויצ'טה ועולה לפיינל פור.

איסט
ווילנובה הם 1. קבוצה עם 2 הפסדים בעונה הרוויחה את המיקום שלה. אני לא בטוח שאני מאמין לנובה, למשעה אני בטוח שהם לא יצאו מהאזור שלהם. את לאפייאט ראיתי מספר פעמים כולל בקנדה. הם לא ינצחו את נובה.
וורג'יניה ב-2, עוד קבוצה שראיתי מספר פעמים והיא תעלה מהאזור הזה. הם יגברו על בלמוט בהגנה אדירה.
אולוהומה קיבלו דירוג קל מידי (3) ויהיה להם קשה מול אולבני אבל הם יעברו.
לואיוויל יעברו את UC ארווין
צפון איווה מול וויאומניג- הרבה אנשים הולכים עם וויאמוניג ואני לא יודע למה.
פרובידנס דורוגו גבוהה מידי ויפסידו לדייטון
מישיגן סטייט ב-7 ושוב אני חושב שהם לא צריכים להיות פה בכלל. ג'ורג'יה מצד שני נראה כמו משחק אפשרי.
NC סטייט ו LSU אלה שתי קבוצו די שוות 8-9... סטייט ינצחו למה? לא יודע.
נובה מפסידה לסטייט (אם לא אז בשלב הבא הם בחוץ)
צפון איווה מול לואיוויל יהיה משחק מעניין וצפון איווה היא יותר פיזית  
דייטון מול אוקלוהומה משחק מעניין אבל אולק יעלו
וורג'יניה עוצרים את מישיגן סטייט
וורג'יניה עוצרת את אוקל
צפון איווה מנצחת את נובה אם הם פה ואז וורג'יניה מנצחת ועולה לפיינל פור

במערב
וויסקונסן הם 1 והם ינצחו את קוסטל קרוליינה.
אריזונה ב-2 מול טקסס סאות'רן לא נשמע קשה
ביילור מול ג'ורג'יה סטייט לא אמור להיות בעייה אבל ביילור הם לא צפויים.
UNC עם דירוג גובהה מידי תנצח את החכמים מהארוורד
ארקנסו מול וופרד שאותם לא ראיתי בכלל העונה אז אני לא יודע למה ארקנסו מנצחים.
אקסוויאר מול המנצחת במשחק המוקדם תנצח
VCU כנראה תנצח את אוהיו סטייט בזכות ההגנה
אורגון עם הישראלי היחיד בטורוניר מול אוקלוהומה סטייט ואם מישהו פה יודע למה סטייט בכלל בטורוניר זה הזמן להגיד לנו. אורגון אגב, לא פייבורטית כי הם רכים נורא.

ווסקונסון בקלות על המנצחת מהמשחק הקודם
אריזנוה אני חושב גוברת על  VCU  הפצועה
ארקנסו עוברת את UNC
ביילור עוברת את אקס
אריזונה מנצחת את ביילור 
ווסקונסון עולה לפינל פור אחרי משחק מצויין עם אריזונה

סאות'
דיוק הם ה1 והם יעלו מול מי שלא יהיה שם  
גונזגה 2 והם לא יגיעו לפיינל פור שוב אבל ינצחו את צפון דקוטה סטייט
איווה סטייט יגברו על UAB שאני לא יודע למה הם כל כך גבוהה כי הם לא טובים
ג'רג'טאון שלא צריכה להיות בארבע מול איסטרן וושינגטון.  יש הסכמה בקרב פרשנים שאיסטרן וושנגטון תנצח, אני לא בטוח למה. 
יוטה קיבלה מוקש עם SFA  ששנה שעברה רצו חזק ונראית כמו הפתעה בטוחה
SMU עם לארי בראון מול UCLA. אני מכיר את UCLA  מקרוב והם לא האימנו שהם בכלל יהיו פה
איווה מול דיוודסון שוב משחק שכולם חושבים שזה מוקש. איווה ממש ממש ממש טובים והם דורגו נמוך מידי ודיוודסון היא קבוצה שיש הרבה באז מסביבה והם טובים מאוד. משחק ששווה לראות ואיווה אני חושב יעלו
סן דייגו סטייט בשמונה מול סייט ג'ונס של סטיב לווין זה משחק שווה.
דיוק מנצחים את סן דייגו
'זגה עפים מול איווה
איווה סטייט מעיפה את SMU
יוטה/ SFA מעיפים את ג'רג'טאון ואז דיוק מעיפים אותם
איווה מול איווה סטייט בדרבי לוהט וסטייט ינצחו כדי להפסיד לדיוק ששעולה לפיינל פור.

אז הנה, קיבלתם בראקט שהוא בטוח לא יותר טוב משלכם כי אני מתעסק עם מכללות כל הזמן ואין לי באמת מושג כי ככה זה.
דיוק, וורג'יניה, קנטקי ו-וויסקונסן זה הפיינל פור שלי.

עוד כמה דברים על מכללות, הפעם, באדיבות התכונית הכי חכמה והכי יסודית בטלוויזיה – השבוע שעבר היום-
 Last Week Tonight  עם ג'ון אוליבר שווה צפייה 




אין תגובות: