יום שבת, 16 בינואר 2016

חצי גמר החטיבות בתחזית האלטרנטיבית

הראמס הגיעו לעיר המלאכים. או חוזרים, תלוי את מי שואלים. איך זה בדיוק קרה? הרי כל הסימנים אמרו שהריידרס והצ'ארג'רס הולכים והראמס לא, אבל בליגה כמו בליגה, תמיד יש הפתעות. הראמס הולכים לגלנווד, ליד האצטדיון כדורגל של LA  גלאקסי וצמוד למרכז קניות ולכביש המהיר. סנדי ששאר הבעלים מבינים שנגזר גורלה ברגע שיש בהוליווד קבוצה קיבלה את האפשרות להצטרף לראמס, אם כי לא ברור באיזה מעמד, האם זה יהיה חיבור כמו הג'טס לג'יינטס בניו יורק או שזה יהיה כמו הקליפרס ל-לייקרס בLA או משהו אחר.
הריידרס קיבלו צ'ק על סך 100 מיליון דולר והנחיות לג'פס ללכת  לחפש. אולי סן אנטוניו, אולי סנט לואיס (הם הרי מוכנים במיזורי לבנות להם אצטדיון) אולי צמודים לסן פרנסיסקו ואולי משהו אחר.
צ'ק פאגאנו לא היחיד, גם קולדוול קיבל הארכה בדיטרויט אחרי שכל מי שהיה מסביבו פוטר. לפעמים אנחנו לא מבינים מה הולך בליגה. בעצם, ברוב המקרים.
צ'יפ קלי חזר לחוף המערבי לסן פרנן. בחוף המערבי המאוד ליבראלי השיטה שלו תעבוד ויחד עם קאפרניק הרעיון הזה יכול להצליח אם כי מול סיאטל, אריזונה והשכנה החדשה מדרום LA ראמס, זה נראה כמו הימור מאוד לא פשוט.

היום, פלייאוף. משחקי חטיבה.
המשחק הראשון מציג את סכציה סיטי באה לבית של טום וביל.
הפטס פצועים וחבולים ויהיה קר עם סיכוי לשלג קל או גשם. מה כל זה אומר? כלום. לבילצ'ק היו שבועיים ללמוד להכין תוכנית משחק לאנדי ריד. שבועיים למאמן הכי טוב בליגה בהפרש כל כך ניכר על מקום שני שאנחנו פשוט לא מכניסים אותו לרשימה. נכון שאנדי ריד הוא מאמן וותיק ויודע להכין את הקבוצה שלו. אבל גם בפילי הוא תמיד נעצר לפני קו הגמר ואנחנו לא רואים למה הפעם זה יהיה שונה.
נכון, בריידי פצוע, אדלמן חצי מת, אמדנדולה עם רגל מעץ ולפני המשחק שני מכונאים מבריגים את כל החלקים של גרנוק למקום. הכל נכון.
קו ההתקפה של הפטס כולל קונוס, חלקים של פחית קולה וחלל ריק לכבוד ועדיין, וואגס אומרים 5 ומעלה לניו אינגלנד.
אנחנו חושבים שהפטס ינצחו ויכסו את ה-5 נק' למה?
שלוש מילים: ווילאים סטפן בליצ'ק.

גרין ביי באריזונה זה המשחק המאוחר של הערב וגם פה הליין הוא כמעט גס, 7 ומעלה לציפורים. לפני חודש שתי הקבוצות נפגשו וזה לא היה קרוב ולא מעט אנשים חושבים שזה יהיה המקרה הפעם. אארון רודג'רס נזכר זהוא אארון רודג'רס מול וושינגטון אבל פה כבור הכלב. הסקינס הם קבוצה סימפטית וחביבה וכמאמר השיר, פעם היא תצליח אם ירצה הגורל. אריזונה היא קבוצה פיזית, מאומנת ובעיקר מבצעת את העבודה. למרות הליין העצום הזה, אנחנו גם פה הולכים עם אריזונה שמכסה. יש נהירה של המהמרים ללכת על גרין ביי למי שחושב שזה חשוב.

המשחק המרכזי של הסיבוב מפגיש את סיאטל בקרוליינה ואנחנו הולכים נגד הליין. הליין אומר קרוליננה 2- ואנחנו אומרים סיאטל. למה? סיאטל הוכיחו כבר 3 שנים שכל עוד ראסל ווילסון משחק, הם מועמדים לאליפות. הפנתרים כבר הוכיחו שהם לא בפלייאוף לא מצליחים להעלות את הרמה שלהם. נכון, הם נחו שבועיים בעוד סיאטל נזקקו לסוג של נס אחרי הקיפאון במיני. נכון, הם לא טסו ולא חזרו.
עדיין, אנחנו לא הולכים נגד ראסל בכזה משחק.

המשחק האחרון מפגיש את הקבוצה הבכיינית ורמאית של פיטסבורג מול פייטון.
נתחיל מהסוף, אנחנו לא חושבים שיהיו מכות פה. ההתנהגות של המאמנים והשחקנים של הבכיינים והרמאים מסטיסבורג לא  יעשו את הטריקים המלוכלכים שלהם מול הברנקוס כי לדנבר יש קאלס. הבכיינים לא ינסו להרוג אף שחקן התקפה של דנבר ובעיקר, הם יהיו עסוקים בלבכות כמה שהאנס האתלט בן רוסלית'ברגר מסכן כי יש לו בו בו והוא לא יכול לרוץ.

ההגנה היותר טובה והמאמן שהוא גם ה-QB היותר מנוסים ינצחו וסוף לבכיינות של הרמאים. 


לסיום, אלטרנטיבי קלאסי, פוגאזי 


אין תגובות: