יום שבת, 9 בינואר 2016

התחזית האלטרנטיבית לשבוע הקלף הפרוע....

קליבלנד בראונס.


אולי הארגון הכי גרוע בספורט המקצועני מאז שארט מודל לקח את הבראונס בחורף 1995 לבולטימור והשאיר את קליבלנד בלי הבראונס ואת הבראונס בלי עיר.  ב-1999 הפוטבול חזר לקליבלנד ומאז ועד היום,  במשך שבע עשרה עונות המאזן שלהם הוא 87 ניצחונות ו-185 הפסדים בממוצע הם 5 ניצחונות ו-11 הפסדים לעונה.
מאז 1999 הם היו פעמיים עם מאזן חיובי.
הם החליפו 8 מאמנים והמאמן התשיעי ימונה הקיץ. 18 עונות, 9 מאמנים. ממוצע, 2 עונות למאמן.
מאז 1999 21 QBים פתחו משחק עבור החומים. בין היתר- ג'ייק דלהום, ג'ף גארסיה, טרנט דילפר, טים קאוץ', קלי הולקומב, דרק אנדרסון, לוק מק'קון, ג'וש מק'קון, דאג פדרסון, בריידי קווין, ג'וני מנזייל, קולט מק'קוי והרשימה עוד ארוכה. 
בצעד שהוא עירוב של ייאוש והימור הם לקחו את פול דיפוסאדה להיות ה"אסטרטג הראשי" של הארגון.
מה זה אסטרטג ראשי? אנחנו לא יודעים. לא שמענו אף פעם על מושג שנקרא אסטרטג בקבוצת ספורט. בפוליטיקה, שמענו. בשיווק? שמענו. במכירות? בטח.
בספורט אף פעם. דיפוסאדה הוא איש בייסבול. מי שקרא או ראה את הסרט מאניבול בוודאי יודע מי הוא. בסרט הוא ג'ונה היל. בספר הוא פול דיפוסאדה. האם זה יצליח? האם לקחת מישהו מעולם הבייסבול יכול להצליח בקליבלנד?
הוא צריך למצוא מאמן והמספרים אומרים שעוד שנתיים הוא יחפש אחד אחר. הוא צריך למצוא QB שיפתח יותר מ 12 משחקים בעונה. למעשה, הוא חייב למצוא QB . שוב.
מאז 1999 החומים בחרו פעמיים את מספר 1 הכללי. טים קאוץ' ב-99' וקורטני בראון ב-00'.
דיפוסאדה יצטרך לבחור יותר טוב בדראפט. שתי הבחירות שלהם מ-2012, טרנט ריצ'רדסון וברנדון ווידן לא משחקים בכלל בקבוצה. דני שלטון, הבחירה מספר 12 בדראפט של 2015 סובל מבעיה של "שינה כבדה" ולא מצליח להגיע לאימונים בזמן. הוא השיג 36 תיקולים ו-0 סאקס בעונה הקודמת.  ג'וני מנזייל הוא ככל הנראה אלכוהוליסט וחובב מסיבות מושבע.
האם דיפוסאדה יציל את הפוטבול בקליבלנד?

לאבי סמית' שאנחנו לא הבנו איך הוא קיבל עבודה פוטר מטמפה. יופי.

השבוע פלייאוף.
ואליפות המכללות. אלאבמה של ניק סייבן שוב בגמר הפעם הם מדורגים 2 ואחרי שהם הביסו בקלות את מישיגן סטייט 0-38. הם פייבוריטים ב-7 נק' באריזונה ביום שני בערב מול קלמזון, המדורגים מספר 1 שהגיעו לגמר אחרי 17-37 על אוקלוהומה. קלמזון ללא הפסד, והם מתחילת העונה דורגו ראשונים. יש להם מאמן אולטרא מעיק בשם דאבו סוויני (ככה הוא קורא לעצמו, הוא באמת בלתי נסבל) וקבוצה מאוד מאומנת. למה הם לא פייבורטים? כי זה ניק סייבן.

4 משחקים יש בסיבוב הנוכחי. שניים בשבת ושניים בראשון. המשחק הכי מעניין לדעתנו הוא פיטס בסינסי. המשחק הכי משעמם קנזס ביוסטון. המשחק שאולי יפתיע יהיה גרין ביי והמשחק הכי לא צפוי הוא סיאטל במיני.

קליבלנד לא בפלייאוף. 


שוב.

הסכציה ביוסטון
המשחק הראשון הוא החלש מכולם והמשחק שמבטיח להיות עם סקור נמוך. אנדי גרגמל ריד הצליח להוציא את הסכציה מהפתיחה הנוראית ולהתאושש לפלייאוף. בלי הרץ הכוכב, בלי בעצם שום כוכב ועם התקפה....טוב באו נדבר מספרים.
קנזס מדורגת 27 בליגה עם 331.2 יארד למשחק. הם 9 בליגה עם 25.3 נק' למשחק. הם עם 127 יארד על הקרקע וזה טוב להיות ה-6 בליגה ו-203 יארד באוויר שזה 30 בליגה. קבוצות שמות עליהם 17.9 נק' למשחק וזה הנתון השלישי בטיבו בליגה. הם מרשים ליריב 323 יארד למשחק מה ששם אותם במקום ה-7 בליגה כך שברור שהכוח של הקבוצה זה הגנה. אגב, כל ה-5 ההגנות הטובות בליגה (נק' למשחק, יארדים למשחק) בפלייאוף.
מלבד לג'טס. כמובן.
נחזור למשחק. אז קנזס עם הגנה טובה שגם שמה נק' על הלוח אבל זה לא מחטיפות שכן הם השיגו 7 כאלה כל העונה. הם לא חוטפים כדור מספיק. הם לא מיוחדים בקבוצות המיוחדות. הם פשוט אפורים ויעלים מספיק. יוסטון זה בדיוק אותו דבר. פשוט אותו דבר. רק פחות טוב.
אנחנו בדרך כלל הולכים עם ה QB היותר טוב ובדרך כלל הולכים עם המאמן היותר טוב.
למי ששכח, אנדי גרגמל ריד הוא האוייב המושבע שלנו. גודל היריבות בינינו זה בערך כמו סגול השיער בנג'י ניתאי לאמירת אמת. עד כדי כך.
אחרי 200 מילים עדיין לא אמרנו מי אנחנו חושבים שינצח.  כנראה קנזס. למה? כי כולם חושבים ככה ואנחנו לא חושבים שיוסטון בשלה לנצח משחק עם.... הוא...איך קוראים לו... נו.... זה....בריאן הויר. שאגב, לא נבחר בדראפט.
וואגס אומרים שקנזס 3- ואנחנו חושבים שזה המשחק הכי משעמם במחזור הזה, משחק שיכבש "מתוך עירבוביה ברחבה"
לסיכום- מאמן יותר טוב (והרבה יותר מרגיז) וQB  יותר טוב= ניצחון.
אנדי ג. ריד+ אלכס סמית>בריאן הויר+אובריין+ביתיות.
מי אמר שסייברמטריקס לא מועיל?


פיטס בסינסי
אנדי דלטון ישחק כנראה. אם לא, אי. ג'י. מק'קרן יעלה. הוא לא נורא, אבל הוא לא אנדי דלתון...בהתחשב בזה שאנדי דלתון הוא, טוב, אנדי דלתון עם ההיסטוריה של המשחקים הגדולים. עגומה, זו המילה שנשכחה פה. עגומה.  מצד שני הוא היה מעולה העונה.  בלי קשר לזה, מאז 2010 המאזן בין השתיים בסינסי הוא 5-1. לטובת הסטילרס.
האם זו השנה שהבנגלים ינצחו משחק פלייאוף?
וואגס אומרים שלא. הם אומרים שפיטס פייבוריטים ב 3 או יותר. פילד גול.
אנחנו חושבים )כי אנחנו אוהדים את הבנגלים( שזו העונה של הנבגלים ושהם ינצחו. יותר מזה, אנחנו חושבים שזה משחק המפתח ב AFC והמנצחת פה הולכת לסופרבול עם כל הכבוד לפטס ולברונקוס. אבל רק אם הבנגלים (שאנחנו אוהדים אותם) ינצחו. אובייקטיביות היא שם המשחק. למרות שאנחנו די בטוחים שקוראים לזה פוטבול.
פה, הQB  היותר טוב הוא כנראה אנדי דלתון והוא כרגע X. בגזרת המאמנים אנחנו לא מחובבי מרווין לואיס אבל מייקל טומלין לדעתנו הוא אחד המאמנים הפחות טובים בליגה. כן, אנחנו אומרים את זה כי אנחנו אוהדים את הבנגלים ומתעבים את פיטס.
אז
X+(-מרווין לואיס)+ביתיות>מייק טומילין+ בן רוסליסברגר.
ראיתם איך הכנסו את לואיס בתור שלילי? אנחנו מאוד מרוצים מזה.
הליין אומר פיטס 3- אנחנו נגד הליין.

ב NFC
סיאטל במיני
המשחק המוקדם של ה NFC נראה על פניו כמשחק הכי קל. יהיה קר מאוד במיני, 17- בערך.
זה קר מאוד. זה ישפיע על המשחק אבל אין לנו מושג איך. שתי קבוצות מאוד דומות אבל אחת מעולה ואחת בלמידה. אי אפשר יהיה לבעוט כי הכדור יהיה קשה, תפיסות יהיו יותר קשות וסיאטל עדיין יותר טובה.
הליין הוא 5- סיאטל וזה ליין עצום במשחק פלייאוף במשחקים האלה מהלכים של דאון רביעי ו-73 יארד נגמרים בטאצ'דאון והמרה ל-5 נק'.
מרשון לינץ' לא משחק ואנחנו דווקא חושבים שזה מאוד עוזר לראסל ווילסון. איכשהו ככל שיש לו פחות כלים הוא משחק יותר טוב מצד שני וזה אולי החלק החשוב יותר לזכור, הכדור הופך להיות סוג של אבן בכאלה תנאים וזה אומר שלתפוס את הכדור יהיה קשה מה שהופך את המסע של ראסל ווילסון, יקיר המדור לסופרבול שלישי ברצף למשימה מורכבת ביותר. אנחנו עדיין חושבים שזה הולך לסי הוקס אבל זה יהיה צמוד יותר ממה שחושבים.
אנחנו נלך עם סיאטל. בלי ליין.  למה?
כי
מגרש פתוח במיני+טדי בי+מייק זימר+אדירן פיטרסון<ראסל ווילסון
המשחק האחרון מפגיש את

גרין ביי בוושינגטון
במה שמסתמן כמשחק הכי צמוד בסיבוב. התופסים של גרין ביי הם כרגע הדבר הכי גרוע שמסתובב על מגרשי פוטבול (וזה כולל את ההתקפה של צ'אק פאגאנו) וזו בעיה כי בגלל שאין להם יכולת להשתחרר מההגנה, להגנה קל להגיע לאארון רודג'רס. בגלל שקל להגיע לרודג'רס אי אפשר להשתמש בפלייאקשן. בגלל שהפליאקשן תקוע אי אפשר לרוץ וככה אתה נתקע עם משחק מול הקבוצה הכי אפורה בפלייאוף בעמדה של נחיתות.
זה כמעט לא הוגן כי אריזונה תקבל את הסקינס ואתם יודעים שהמשחק הזה יסתיים בהפרש עצום. למעשה אנחנו כבר עכשיו אומרים שאריזונה 10- מול הסקינס ואנחנו די בטוחים שוואגס יתנו אותו ליין ביום שני.
לגבי המשחק הזה, נשתמש בסייברמטקיס:
אארון רוגדג'רס-ריצה-תופסים-משחק חוץ+(מייק מקארתי-משחקים גדולים)<קאזינס+בתיות+גרודן+התלהבות ממשחק בית
הליין אומר שגרין ביי פייבורטים ונע בין 1.5- ל 3- למרות שראינו גם וושינגטון 1-
אנחנו אומרים סקינס .

לסיום, עוד סינגל של בארונסס המצויינים מתוך האלבום החדש שלהם שיצא בדצמבר ונקרא הסגול. 




אין תגובות: