יום שבת, 7 בספטמבר 2019

התחזית האלטרנטיבית לשבוע 1

צלצול הטלפון העיר אותו מתנומה נעימה. השמש הנעימה של צפון ספרד תמיד מחייכת בשעה הזו של היום. השמש מחייכת בצפון ספרד בכל חלק של היום.
מייארס זה כפר קטן לא רחוק מאוביידו. אזור של כורי פחם ועצים. הנוף עוצר נשימה, האנשים נעימים והאוכל טוב. הנשים מכוערות באופן זואולוגי. שעה באוביידו מסבירה מדוע יש פחות ספרדים בעולם. הנשים בספרד הן יצורים מאוד לא נעימים לעין.
הטלפון המשיך לקרקש והוא הביט במסך ושלח את היד לכיוון בקבוק בירה שחיכה בדלי קרח. בירה קרה ביום קיץ נאה זה הכי קרוב לגן עדן שהוא יגיע אליו בצפון ספרד. את רעש המסוק הוא שמע הייטב. הוא קיווה שמשהו טוב יצא מהרעש.


...פינג...."אנדרו לקבלה, אנדרו לקבלה" מערכת הכריזה כרכשה בעצלות. אנדו הידס באיטיות בין המעברים הבלתי נגמרים בוולמראט העצום. הוא שנא את המדים המגוחכים, שנא את האנשים שקנו בוולמארט ותיעב את המוצרים אבל השכר לפחות הגיע בזמן.
"סליחה, אולי אתה יודע איך אפשר לחבר את זה לבלוטות'?" אנדו הביט בבחור המבוגר, הוא החיזק ביד סיר לחץ.
"אני מצטער אדוני, אני לא עובד במחלקה הזו, תשאל את חוזה, זה הבחור ההיספני שנמצא ליד הטלוויזיה"  הוא המשיך ללכת. "תמיד ידעתי שאתה אידיוט אבל אנדרו? זה טיפשי כמעט כמו לעבוד בוולמארט" הקול היה מוכר ואנדרו נעצר. ארי פליישר, כרגיל בחליפה נראה ביקום מקביל בין הג'יניסים הזולים וחולצות טראמפ 2020 שכום לבשו שם. "פליישר?!"  ארי הנהן. הגיע הזמן לחזור. המסוק מחכה.

-
קנת דורפמן (שיערו קצוץ אך לא מידי, חזותו מעט שזופה, בחליפה שחורה עם חולצה כחולה משובצת ועניבה בהירה ושמרנית) "ברור אם כן כי רמת ההיסטריה כנראה מקורה בגן הנשי המפורסם"
מלורי (תספורת קארה רטרו 90' חליפה נשית בהירה שמבליטה את הגזרה שלה)..."כן, לפחות לנשים יש גן מפורסם; לגברים כך אני שומעת יש בעיה גנטית, המחקר מכנה תופעה זה בשם גרוטיוס אידיוטידיום או תסמונת קן דורפמן... אני רואה שהתחזית מוכנה אז נעבור לשקופית התחזית"
--
היום התחזית קצרה. שבוע הבא נקווה לחזור לשגרה.

אטלטנה במיניסוטה לסגולים יש על הנייר את ההגנה הכי טובה בליגה או לפחות טופ 5. לאטלנטה יש סגל שפעם היה בסופרבול. הליין הוא 4- מיני ואנחנו נלך עם הליין.
וושינגטון באיחוד בני עמלק (פילי)  הליין אומר 10- פילי. זה מספר עצום שאומר שבוואגס חושבים שפילי קבוצת סופרבול ושלוושינגטון אין QB. שני הדברים יכולים להיות נכונים אבל 10 נקודות במשחק פנים חטיבתי נשמע יותר מידי. וושינגטון 10+
באופלו בניו ג'רזי  הליין אומר 3- ג'רזי. זה אולי המשחק הכי לא מעניין במחזור כי שתי הקבוצות האלה לא הולכות לשום מקום ולפחות אחת מהן עושה את זה מהר ובלי תכנון.  נלך עם הליין כי...לא יודע. מי שמכיר את ה QB של אחת מהשתיים יקבל פרס כלשהו.
בולטימור במיאמי מיאמי החלה בהכנות לעונת 2021. הליין 6.5- לאורחים. נשמע הרבה אבל במיאמי אין כלום.
הניינרה בטמפה  הליין אומר טמפה 1- שזה טריק. לא יודע למה הליין כל כך נמוך כי הניינרה עדיפים בכל העמדות כולל המאמן. ניינרה 1+
קנזס בג'קס אז ג'קס החליפו חצי קבוצה בערך (שוב) בקיץ והם מקווים שהפעם זה יתחבר להם. קנזס אמורה הייתה לעבור קיץ שקט ולנסות להפוך את ההגנה לגרועה מעט פחות. מול היגוארים זה יספיק. הליין אומר קנזס 3.5- ואנחנו נלך עם הליין.
טנסי בקליבלנד  מאז שלברון ג'יימס חזר לקליבלנד לא הייתה בעיר תקווה כה גדולה. הם מקווים להגיע ל-9 ניצחונות העונה. טנסי לא מקווה לכלום. הליין הוא 5.5- קליבלנד. אני לא בטוח שזה מספר טוב. טנסי 5.5+
ראמס בקרוליינה אולי הצ'אנס האחרון של קאם ניוטון לסופרבול מתחיל עכשיו. הראמס, שעדיין מנסים להבין איך הם הובסו בסופרבול יקבלו צ'אנס לחוות את ההאנגאובר של המפסיד. בעונה אחרי שאתה לא מנצח סופרבול, אתה לא חוזר לפלייאוף. המסע מתחיל היום, הליין אומר ראמס 1.5-, אני אומר קרוליינה 1.5+
דיטרויט באריזונה  הנה צ'אנס לאריזונה לתת לבחירת הדראפט שלהם את הבמה, מול קבוצה שלא תגיע לפלייאוף שוב ושוב לא תהיה טופ 5 בדראפט. בקיצור מכבי פתח תקווה של הליגה. הליין הוא דיטרויט 2.5- ואנחנו נלך עם הביתיים.
סיאטל בסינסי  סינסי מתחילה את העידן שאחרי מרווין אבל עדיין עם דלטון. סיאטל הביאו את קלאוני ויש להם כנראה את ההגנה הכי טובה בליגה. לסינסי מסורת ארוכת שנים של הסרחה. הליין 9.5- סיאטל, ליין עצום במשחק חוץ אבל סינסי באמת לא טובים.
סיטאל 9.5-
אינדי בסנדי (או ל.א. עכשיו) אינדי כבר מזמן הולכת לקלמזון לראות את העתיד שלהם. זו קבוצה של 2-4 ניצחנות העונה. הליין סנדי 6.5- ואנחנו לוקחים.

ניו יורק בדאלאס  אז זיק ישחק ואילי אכישהו עדיין בליגה. דאלאס 6- כרגע הליין. אנחנו איתו.

SNF
פיטס בניו אינגלנד פטס ינצח. הליין 5.5- נשמע הרבה אבל משחק ראשון... שיהיה.
MNF
יוסטון בניו אורלינס מה למען השם עושים ביוסטון? הסיינסט נותנים 7 בבית וכנראה יכסו.
דנבר באוקלנד אנטוניו בריינט הוא כאב ראש נוראי. דנבר הם הסוס השחור שלנו העונה בגלל פלאקו. הליין אומר דנבר 2- . אני לוקח


אין תגובות: