יום שלישי, 17 בספטמבר 2019

שבוע 2 נגמר, לאן הולכים הג'י מאן?


שבוע 2 הסתיים. גם העונה, כמו כל עונה נפצעו שחקני מפתח בשלב מוקדם של העונה.  כמו כל שנה פציעות של QB שאמורים להוביל קבוצות לפלייאוף גוררים קריאות לשנות את החוקים וכמו בכל שנה מישהו יהיה חכם מספיק כדי לתפוס את ההזדמנות להצליח ולהיות הטום בריידי הבא. הי, אולי במיאמי נמצא העתיד של הליגה.
אולי לא.
אחרי שבועיים אפשר להתחיל לדבר על מי הולך לפלייאוף ומי לא. מי שמתחיל עם 2 בתור הניצחונות 63% מהמקרים מוצא עצמו בפלייאוף, אז באפולו הולכים כנראה לפלייאוף...?  מצד שני, 37% מהפעמים נשמע בדיוק באפולו. הפציעה של ביג בן נותנת לבולטימור את הבית, ה NFC דרום נראה פתאום בית גרוע, סיאטל בשקט עם 2 בתור הניצחונות, מיאמי שלחו את פיטספטריק בטרייד עבוד מספר 1 וזה כנראה טרייד מצויין כי זו תהיה בחירה גבוה יחסית, יחד עם הבחירה שלהם שתהיה 1 או 2, הם יבחרו פעמיים בטופ 12, זה כלי מיקוח מעולה. מעניין מה יעשו הסיינטס עכשיו, בירס בכל מקרה היה בעונה או שתיים האחרונות שלו. ההחלטה של היאגוארס ללכת על 2 ולנצח את המשחק הייתה החלטה מעניינת ולטעמי נכונה. במשחק חוץ לך על ניצחון בבית הארכה. גם הניסיון של דנבר ללכת על 2 היה נכון בעיני וגם הם, יצאו עם הפסד. איילי כנראה גמר את הקריירה, הג'י מאן הודיעו שהוא לא יפתח יותר וכך, האיש היחיד שניצח את בריידי ובליצ'ק במשחק על שמם הולך לנוח על החוף או משהו.



ניו אינגלנד 43  במיאמי 0
זה היה הימור. 19 במשחק בית זה המון. הפטס לא התקשו הם כרגע הקבוצה הכי טובה בליגה. אנחנו צדקנו.
1/1

אינדי 19 בטנסי 17 ג'קובי בריסט היה טוב בניו אינגלנד עד שנפצע. הוא היה יעיל באינדי שלאק היה פצוע. ועכשיו, הוא ממשיך להיות יעיל והוא לא מחליף אף אחד. הוא יותר טוב ממה שהערכנו וטנסי...פעמיים בשנה מריוטה נותן משחק טוב. הוא כבר נתן אחד העונה.
אמרנו טנסי וטעינו.
1/2

אריזונה 17 בבולטימור 23. איפשהו ברבע השלישי, לאמאר ג'קסון ניסה וניסה ולא הצליח כלום. הוא נראה כמו שחקן שנה שנייה שמשחק מול קבוצה שהיא לא מיאמי. חשבנו שהוא לא באמת טוב כמו מול מיאמי ואיפשהו בדרך צדקנו. מארי לא מספיק בשל, לא בטוח שהוא יהיה אי בשל העונה; מצד שני הוא לא רע בכלל. חשבנו שבולטימור יכסו . הם לא
1/3

סיאטל 28 בפיטס 26. ביג בן נפצע בלי שאחד יגע בו. זה כנראה סוף הקריירה שלו. יש לו 2 טבעות. הוא יכנס להול. אמרנו סיאטל, צדקנו
2/4

סן פראן 41 בסינסי 17 למה סינסי היו פיבוריטיים במשחק? ומתי הם יהיו פייבוריטיים העונה שוב? הניינרה נראים טוב. לא סופרבול אבל פלייאוף.
צדקנו בהימור של הניינרה 3/5

מיני 16 בגרין ביי 21
מה בדיוק קאזינס עשה ברבע האחרון? הוא יודע שגרין בי נגדו?
פספנו את המשחק על פילד גול. ככה זה לפעמים ואנחנו מסיימים עם 3/6, בדיוק 500.

אין תגובות: