יום שישי, 13 בספטמבר 2019

שבוע 2 בתחזית האלטרנטיבית

לפני 19 שנה, ב-2000 יצא הסרט כמעט מפורסמים- Almost famous, אחד מסרטי המוזיקה היותר טובים. קמרון קרואו במיטבו במה שלפי כתבות מהתקופה נכתב כחצי אוטוביוגראפי. סרטי קמרון קראו הם מסוג הסרטים שאתה יכול במקרה למצוא משודרים ותמיד החוויה תהיה נעימה. הסרטים שלו לא מתיישנים, כי הם מספרים סיפור על אנשים. מה שמוביל אותנו לקאם ניוטון.
ניוטון הפסיד את ההפסד השמיני שלו ברצף משנה שעברה והוא הפסיד לקבוצה לא טובה. מי שצפה במשחק בלייב או בשידור חוזר ראה QB שמפחד להיפצע. למי שלא זוכר, ניוטון שיחק שנים בקבוצה בלי קו התקפה מתוך איזו אומנה שהניידות שלו תציל את הקבוצה. גם אינדיאנה חשבה כך ואנדרו לאק שיש המון משותף בינו לבין ניוטון, מבנה גוף, קשיחות, דיוק והבטחה להגיע למשחק ההוא שטום בריידי שיחק יותר מכל אחד בהיסטוריה של הליגה. לאק פרש, ניוטון נראה בדרך לשם. איליי מאניניג שכבר 4 שנים מפחד שאיזה ליינמן יהפוך אותו לחלק מהדשא. אי אפשר לשחק בליגה הזו אם אתה מפחד מהמשאית מהצד העיוור. יש שורה באחד הספרים של ג'ון גרישם- לשחק בשביל פיצה – Playing for Pizza – שאגב מומלץ, שאומר שבקרירה של כל QB יש את הרגע שאתה רואה את הליינמן מגיע והכדור אצלך ואתה יודע שאם תמסור בזמן אתה הולך לאכול את המכה. הרבה QBים מעיפים את הכדור חצי שניה לפני המכה. את המכה הם לא חוטפים אבל הכדור לא מגיע לשום מקום.
קרולינה בצרות בגלל ניוטון.
ועכשיו, תחזית. לא כל המשחקים פה, יש כאלה שפשוט לא מעניינים מספיק או פשוט לא עברו את הבחירה האקראית שלנו ובכלל השבוע התחזית מעט שונה.

ניו אינגלנד 19- במיאמי.
המשחק התחיל ב 14- לפטס ובתוך 10 שעות הליין נע ל 19-. זה מספר עצום שלא רואים בליגה. במכללות אולי כן. לא זוכר מתי קבוצה ביתית קיבלה 19 נקודות בבית. זה מספר בלתי נתפס. לפטס יש היסטוריה של משחקים לא טובים במיאמי, הבעלים שלהם אוהב לבחון את בתי העינוגים באזור וכנראה שהוא אינו היחיד אבל 19 נק'...בליצ'ק מצד שני אוהב לשחק 60 דקות כך שאולי הליין הזה סביר...
זה משחק כל כך נפיץ מבחינת הימורים, שלא ברור למה בחרנו אותנו. אנחנו הולכים לאחר המון מחשבה על הפטס 19- .

אינדי בטנסי. טנסי מתחילים כ 3- פייבוריטים. למה כל כך מעט? הם בבית, אחרי ניצחון משכנע, מול קבוצה שלא משחקת לשום דבר. אז למה רק 3-?
אנחנו לוקחים את טנסי.
אריזונה מקבלים 13 בבולטימור. עוד משחק מאוד מעניין. האם בולטימור שמו 59 על מיאמי כי הם מיאמי או כי הם באמת טובים? מצד שני האם אריזונה שנראתה לא טוב 3 רבעים מצאה את הקצב ועידן מארי התחיל? אני חושב שהאמת איפשהו באמצע, קרי, בולטימור לא טובה עד כדי כך ומארי לא בשל עדיין אם בכלל. אבל 13?
בולטימור יכסו.

סיאטל בפיטס. פיטס פייבורטים ב 3.5 נקודות. זה בדיוק המספר שאמור להיות פה. הסיהוקס אחרי משחק מאוד לא מדוייק בסינסי ופיטס נראו בכושר טרום עונה מול הפטס. אז על מה אנחנו מסתכלים פה אם ברור ששתי הקבוצות לא בקצב מלא?
פיטס חייבים לנצח. לפתוח עונה בשני הפסדים זה אין פלייאוף. לכן אני חושב שהם ינצחו. 3.5 אומר פילד גול וזה כנראה מה שיקרה אבל סיאטל ישארו את המשחק קרוב. אז נלך עם סיאטל 3.5+

סן פראן בסינסי. סינסי פייבוריטים ב 1.5 וזה אומר שוואגס לא מאמינה שהם ינצחו. משחק בית שווה 3 נקודות. אנחנו חושבים שסיניס לא טובים מספיק. ניקח את הניינרה.

המשחק האחרון להערב זה מיני בגרין ביי. גרין ביי פייבוריטים ב 3 נקודות. אנחנו חושבים שמיני ינצחו בחוץ.

אז מיני 3+


ולסיום--

אין תגובות: