יום שישי, 7 בינואר 2022

התחזית האלטרנטיבית לשבוע 18 (רגע, מה?! 18?!)

 שבוע 18. מעולם לא היה שבוע 18 בליגה. אבל פעם גם לא היה שבוע 17,  ולפני זה שבוע 16 היה מוזר ועוד ארבע שנים יהיה שבוע 19. הכתובת על הקיר.

יש מחזור משחקים מלא, אבל רוב המשחקים לא מעניינים. יש משחקים שבאופן תיאורטי בעלי עניין אבל מעשית, הקבוצות החליטו שזה לא זה, מה שאומר שזה מחזור שלא צריך להיות בספרי ההימורים.

 סינסי וקליבלנד למשל, ישחקו בהרכבי משנה. קנזס ישחקו בשבת מול דנבר. טכנית, קנזס יכולה להבטיח מקום ראשון ב AFC, היא צריכה שטנסי תפסיד ליוסטון. אבל למה לסכן את הפותחים מול קבוצה שאין לה למה לשחק? מאמן דנבר, ויק פנג'יו יפוטר כנראה ביום שני אלא אם הוא יתן תצוגת שיא במשחק וינצח את קנזס. זה לא יקרה. שחקני דנבר יודעים שפנג'יו בדרך הביתה אז למה להתאמץ? דנבר תחסר מלא שחקנים בכל מקרה, אז המחליפים של המחליפים יתנו משחק טוב אבל יש סיבה שהם המחליפים של המחליפים.

במשחק המאוחר בשבת, דאלאס בסכציה ושתי הקבוצות בפנים. שתי הקבוצות לא יכולות לשנות את המיקום שלהן אז למה לשבור את הרגליים?

סינסי מול קליבלנד, כאמור סינסי ישחקו בלי בורו שקצת פצוע ובלי מיקסון עם קורונה. הליין התחיל סינסי 3- ועכשיו הוא קליבלנד 6- וקליבלנד משחקים עם קייס קינום. בקיצור, סלט. סינסי צריכה לנצח בשביל לשמור על מקום 3 ב AFC  אבל הם לא יעשו את זה כי הם בפלייאוף ולא מעניין אותם כלום מעבר לזה.

גרין ביי בדיטרויט, למה לגרין ביי לסכן את קארן ליותר מדרייב אחד? מה ההיגיון? הם הבטיחו ביתיות.

שיקגו במיני במשחק הפרידה של שני המאמנים, מייק זימר דאג לשרוף את מעט האשראי שיש לו שאמר שהוא לא ישנה את ההרכב ולא יתן למחליפים צ'אנס כי הוא ”רואה אותם כל הזמן". האיש משדר קלאס אין ספק.

וושינגטון בניו יורק ג'יינטס, זה משחק שלא צריך להיות משודר. ג'ו ג'דג' יפרד מהתפקיד והפוטבול טים מהשם. נו, מילא.

לאינדי אין על מה לשחק מול ג'קס, אוהדי הביתיים הודיעו שיבואו לבושים כליצנים במחאה על ההתנהלות של הבעלים. זה בטח יעבוד להם כשהיגוארים ישחקו בלונדון, אנגליה.

פיטס בבולטימור ובבקשה אל תספרו לנו כמה המשחק הזה חשוב לביג בן, הוא כבר פרש.

הסיינטס עם סיכוי תאורתי באטלנטה אבל הם יפסידו במה שלדעתנו המשחק האחרון של מאט ראיין במדי הציפורים. מאט ראיין יכול להיות מאוד מעניין לקבוצה כמו, הסיינטס.

טנסי ישחקו מול יוסטון אבל הפעם טנסי לא יפסידו וככל הנראה דרק הנרי יחזור.

הג'טס לוקחים את פח הזבל הבוער שלהם למשחק בצפון ניו יורק והם יחזרו עם הפסד.

הניינרס משחקים בLA מול הראמס וככל הנראה טריי לאנס יפתח במשחק לטובת האורחים.  הראמס לא יסכנו כלום. במשחק כי אין להם למה לשחק.

ניו אינגלנד במיאמי במשחק שבאופן רגיל נגמר בניצחון של הדגים אבל לפטס המשחק הזה יכול להיות בעל משמעות. אז אתם יודעים מי ינצח.

סיאטל באריזונה, במשחק שאין לו משמעות על כלום ויש לנו תחושה שלא מעט שחקנים אחרי בדיוק סנאפ אחד יחליטו שיש להם כאב בלתי נסבל והם חייבים לנוח.

קרוליינה בטמפה, לשתי הקבוצות אין למה לשחק. משחק עם 0 משמעות.

המשחק היחיד עם השלכות, הוא למעשה פליי אין גיים-

צ'ארג'רס בריידרס , צארג'רס 3-

המנצחת בפנים, המפסידה בחוץ. (אלא אם אינדי מפסידה ואז תיקו מספיק לשתי הקבוצות). הצ'רג'רס אחרי עונה של עליות וירידות, מגיעה לקבוצה הכי לא צפויה בליגה וקבוצה שעברה 3 עונות בפחות מעונה. עזבו מספקים. עזבו ריצה, עזבו מסירה, עזבו קהל, עזבו הכל. אנחנו לא הולכים נגד דרק קאר במשחק הזה ולא כי הוא יותר טוב, אלא הוא עבר את העונה הזו ועדיין עומד על הרגליים.

ריידרס 3+

 ולסיום גראנג' ישראלי עתיק!

מהדיסק המופתי ואולי דיסק הגראנג' הישראלי הכי טוב, היישר מפבואר 1994, האלבום הכחול של מופע הארנבות של ד"ר קספר  שנקרא גם מופע הארנבות של ד"ר קספר 2, או הכחול. 




אין תגובות: