יום שבת, 22 בינואר 2022

התחזית האלטרנטיבית לחצאי הגמר

 הבר היה מאור באור עמום ומעל למנורות עשן סיגריות כחלחל יצר ענן שהוסיף אווירה למקום. מעל לבר היו תלויות כוסות שונות, רובן לא חוו משקה או מים או חומר ניקוי, באחת מהן התבססה בהנאה מושבה של פטריות וחיידקים ששנים מאוחר יותר יהיו המקור למחלה שתחסל את רוב היבשת. . קיר קטן מלא בבקבוקים מלאים למחצה עם שלט פרסומת ישן וטלוויזיה ישנה ששידרה ערוץ ספורט כלשהוא בלי קול היו התפאורה. בבר עצמו היו מספר ברזי בירה ובפינה מכונת משחקים כלשהיא שלא עבדה כבר כמה שנים. שולחן העץ עצמו היה מטונף והסריח מאלכוהול ישן ומקיא חדש. מאפרות חצי מלאות היו מפוזרות ועל הריצפה שברי קליפות בוטנים ומספר שיניים של לקוחות שלא אהבו את המוזיקה או את הקוקטייל של הברמן.

הברמן היה, במה שייכתב מאוחר יותר, דמות מוכרת למשטרה. הוא נשען בחצי עניין לכיוון אחת הזונות-

אני לא זונה!

סליחה, נערת ליווי?... הזונה חשבה לרגע, כן, נערת ליווי.

הברמן נשען לכיוונה של נערת ליווי משועממת ששיחקה בסיגרה דקיקה. הברמן התרכז בכוס בירה שהוא ניקה מאז ומעולם. נערת הליווי סקרה את הלקוחות בחיפוש אחר פוטנציאל הכנסה לערב אבל מלבד הקבועים הבר היה ריק. אחד הקבועים דידה באיטיות לבר. הברמן הביט אליו, הקבוע הרים בקבוק בירה ריק. הברמן הנהן התכוף לרגע למקרר והוציא בקבוק חדש. הוא הניח את הבקבוק על הבר, הוא לא התכוון לנסות את מזלו בלדחוף את הבקבוק לאורך הבר. הוא הסתובב לקופה והמתין לקבוע שיניח את השטר המקומט ויאסוף את המשקה. התהליך התנהל באופן רגיל והזונה, סליחה נערת הליווי הנהנה בנימוס לקבוע. הוא לא יכול היה להרשות לעצמו אפילו את השירות המקוצר שלה בסמטה מאחורי הבר ובכל מקרה, בשלב הזה של אחר הצהריים הוא האמין שיש לו סיכוי למצוא מישהי לא מקצועית. 

הדלת נפתחה והאור של הרחוב נכנס והציף את הבר בצבעים מדכאים. ג'נטלמן מכובד וזקוף, לבוש הייטב נעמד בכניסה. הוא סקר את הבר והוריד את כובעו. הוא חשב לרגע למצוא מתלה לכובע ולמעיל אבל הבין שזה לא המקום. הוא התקדם לבר והתיישב בכיסא. נערת הליווי הזדקפה וסידרה את שערה אבל הג'נטלמן לא הביט. הברמן התקרב. מה תשתה? הג'נטלמן הביט לרגע. הוא חשב להזמין סינגל מאלט אבל קיר המשקאות מאחור עשה את ההחלטה קלה יותר. בירה, משהו מקומי בבקבוק.

הברמן הנהן, מקצוען הוא חשב לעצמו. נערת הליווי שיפרה מקום- קנה לי שתייה- היא חייכה אל הג'נטלמן. הוא לא חייך והניח שטר על הבר, תן לי שתי בירות מקומיות בבקבוק. הברמן הנהן. הג'נטלמן הניח את הבקבוק לנערת הליווי, הנהן בנימוס ולקח את הבקבוק שלו ואת עצמו 3 כיסאות מערבה. נערת הליווי הנהנה וחייכה אבל נשארה במקום. היא יודעת לקבל דחייה וכשזו מגיעה בנימוס היא יודעת להעריך את המקצוען. הדלת נפתחה בגסות מסויימת ואדם לבוש ברישול נכנס באופן מגושם. הוא לא הביט ולא סקר אלא צעד אל הבר, שם חיפש משהו וכשזיהה את הג'נטלמן הוא לקח כיסא והתיישב לידו. הברמן התקרב והמרושל אמר וויסקי. נקי. בלי שאלות. הברמן מזג בושמילס לכוס. המרושל הביט בברמן. בושמילס זה של פרוטסטנטים. הברמן הנהן ולקח כוס אחרת, הרים ג'יימסון והמתין לאישור. המרושל עיווה את פניו. הברמן נאנח ולקח מאנקי שולדר. המרושל הנהן, לפחות יש לו טעם. נערת הליווי אפילו לא ניסתה.

המרושל לגם את הכוס, עוד הוא דחק את הכוס הריקה לברמן. הג'נטלמן לגם באיטיות מהבירה. הכוס התמלאה שוב. הפעם היא החזיקה משקה.

הג'נטלמן הביט במרושל. הם החליפו משפטים שקטים. הג'נטלמן קם, הנהן לנערת הליווי ולברמן, השאיר שטר על השולחן, סידר את כובעו ויצא בשקט החוצה.

המרושל נאנח. הוא חשב לעצמו שקשה לעשות עסקים עם השטן. הוא תקוע עם מאק ג'ונס בחטיבה של ג'וש אלן לשנים הבאות. הוא נאנח שוב ורוקן את הכוס. עוד אחת הוא פנה לברמן שהנהן ומזג. נערת הליווי התיישבה לידו- מה אתה שותה? הוא הביט בה, גיחך לעצמו וחשב שהוא יכול להעביר את הלילה במקומות יותר גרועים. הברמן מילא את הכוס למקצוענית.

 

 

 

4 משחקים נותרו. בשני צידי הליגה משחק שיכול להיות גמר החטיבה ישוחק כבר עכשיו ובשני צידי הליגה יש שתי קבוצות שנראה שעשו את שלהן בעצם ההגעה למקום הזה וקבוצות שאין להן מה להפסיד יכולות להיות מאוד מסוכנות כי אין עליהן לחץ.

 

סינסי בטנסי, טנסי 3.5-

לבנגלים יש קו התקפה גרוע מאוד אבל בורו משחרר כדור ממש מהר. זה לוקח את הכדורים הארוכים אבל משאיר אותו על הרגליים. טנסי הם אנגימה. הם ניצחו את באפולו, ניצחו את הצי'פס ניצחו את הראמס. מצד שני הם הפסידו לג'טס ( שבוע 3, אנחנו יודעים, לא הגיוני הא?) ליוסטון ולפיט. חלק מההפסדים היו בלי דרק הנרי וחלק עם. המספרים של הטיטאנים טובים,  לא מעולים. נכון שהם מעולים נגד ריצה, שני בליגה עם 84.6 ליריב אבל 25 בליגה נגד מסירה (245.2, הבנגלים 246 מקום 26) נותנים ליריב 20.8 נק למשחק, שזה שישי בליגה אבל רק 16 עם 24.6 נק' בהתקפה למשחק ו-17 בליגה באוויר עם 200.9 יארד. בקיצור טנסי יכולה לנצח על הקרקע אבל הנרי במקרה הטוב חלוד. אבל מייק וריבל הוא מאמן מעולה, היה לו שבוע מנוחה וזה אומר שהוא מוכן לבנגלים, קו ההתקפה של הבנגלים גרוע והם עשו את שלהם. טנסי ינצחו. האם 3.5 זה הרבה או מעט?

לדעתנו זה בסדר. אנחנו לוקחים את טנסי 3.5-

סן פראן בגרין ביי, פאקרס 5.5-

בקרב מהמרים מקצועיים המשחק הזה הוא מוקש, יש לא מעט קולות שאומרים שהניינרס שטובים יותר בחוץ ידעו לנצח. ההנחה הוא שהניינרס יכולים לשלוט במשחק על ידי ריצה ואז קארן לא עולה על המגרש. יכול להיות. אבל אנחנו חושבים אחרת. אנחנו חושבים שהניינרס למרות שהם בריאים לא ברמה של גרין ביי, בטח אם מוסיפים את השבוע חופש. קארן פושט יותר טוב מכל האחרים בעמדה כרגע ואנחנו לא רואים איך הניינרס עם ג'ימי ג'י שסוחב פציעות מרובות יכולים לחזיק בכדור מספיק בשביל שקארן לא יהיה פקטור. יהיה קר מאוד (18-) במשחק וזה יתרון לפאקרס. הם הטובים יותר, הם ינצחו ויכסו.

גרין ביי 5.5-

 

ראמס בטמפה, טמפה 2.5-

עוד משחק שהולך לטובת האורחים לפי לא מעט פרשנים. לטמפה יש פציעות בקו ההתקפה וזה מאוד חשוב כי כדי לנצח את בריידי צריך להיות פיזי איתו. אבל בריידי מנוסה ושתי הקבוצות כבר נפגשו בעונה הסדירה ואנחנו בטוחים לגמרי שסטואפרד יזרוק פיק 6 מגעיל במשחק הזה כי זה המשחק האחרון שלו העונה. טמפה פצועה אבל בבית, יש 4 אזורי זמן הבדל לטובת טמפה ומי שלא מבין את החשיבות של אזורי הזמן לא שיחק מעולם באזור זמן אחר. זה משפיע ולא משנה כמה אתה מנוסה. אנחנו חושבים שבריידי הוא ה QB היותר טוב ואנחנו הולכים איתו לכסות.

טמפה 2.5-

באפולו בקנזס, קנזס 1.5-

המשחק הכי מעניין בפלייאוף. ה QB  הכי טוב ב AFC מול ג'וש אלן הטוען לכתר. לבילס יש המון ביטחון. הם מייק טייסון, אם הם פותחים חזק זה נגמר מהר בנוקאאוט. אבל כמו מייק טייסון, הבילס יכולים להגיע למשחק מעט שחצנים ומעט לא מרוכזים ואז זה מסתבך מהר מאוד. הבילס הפסידו לג'קסונוויל. במפגש הקודם בעונה הסדירה קנזס הובסו 20-38 בבית שלהם, באפולו הפסידה לג'קסונוויל. קנזס שיפרו את ההגנה מאוד, ההתקפה עושה פחות שטויות והבילס הפסידו לג'קסונוויל.

אנחנו לוקחים את קנזס 1.5-

לסיום- קלאסיקה אמריקאית מ-1986. 



אין תגובות: