יום שלישי, 11 בנובמבר 2008

סיכום שבוע 10 77% השבוע!

שבוע 10 בא ושבוע 10 הלך. ביום חמישי  יתקיים משחק חשוב ב AFC, הפטריוטים יארחו את ההסילונים במשחק שיקבע אם הביתית תנצח שהסילונים לא ילכו לפלייאוף ואם הסילונים ינצחו לשתי הקבוצות יש עדיין סיכוי.

4 הנחות ניצלו את השבוע לתיקונים, וושינגטון תמתין לפורטיס, דאלאס לרומו טמפה לשום דבר וסינסי לדראפט, כך שלכל אחת מהארבע יש למה לחכות.

 

דטרויט שוב הספידה, יותר נכון הובסה והניסוי של קולפפר נראה גרוע מאוד. לליונס נשארו 7 משחקים, הסטטיסטיקה אומרת שהם ינצחו אחד מהם כי אף אחד לא יסיים עונה עם 0 ניצחונות. אמרתי ואני אומר שוב, אני לא רואה את מי הליונס מנצחים עד סוף העונה. המשחקים שיש להם זה קרוליינה, טמפה, טנסי, מיני, אינדי וגרין ביי. מלבד טנסי וניו אורלניס כל הקבוצות ילחמו על מקום בפלייאוף. אני לא רואה את טנסי מפסידה פה כמה שפישר הוא מאמן עם קלאס אני לא רואה אותו מפסיד בכוונה או ב"הכנה לקויה"... אני לא יודע מה להגיד, לדעתי, הליונס אם הם יפסידו את שאר המשחקים תוך שנתיים שלוש הפרנצ'ייז נמחק. כלכלה גרועה בדטרויט (תאמינו לי, גרתי שם) אין עבודה, לאנשים אין כסף והכתם של עונה מושלמת אבל הפוך, ככה פרנצ'ייז מת. עם הניהול העלוב שהיה שם שנים ועם הקשיים הכלכליים של פורד, אני לא אתפלא עם עיר אחרת (שמעתי שב LA בונים מגרש) תקבל את הפרנצ'ייז.  

 

בצד של המנצחות, טנסי מראה לכולם שלקרי קולניס כמו שאני טוען יש את זה. שיקגו סגרו את הריצה של טנסי אז קולניס נתן משחק אוויר מצויין שהביא את הניצחון לטיטאנים. טנסי נוגעים ביתרון כל הדרך לטמפה. הג'יינטס מהצד של ה NFC, עושים אותו דבר בדיוק וכמו שקרוליינה נראו, עוד שבועיים לכחולים יהיה יתרון כל הדרך  לטמפה.

אחרי ההקדמות, נתחיל במשחקים.

 

גרין ביי באה למיני  ומפסידה, 27-28

גאס פארוט כמעט לבד הרג את המשחק למיני בשורה של איבודי כדור, ואז מישהו במיני החליט לזרוק את הפלייבוק לפח וברבע האחרון מיני פשוט נתנו את הכדור לפיטרסון שלבד ניצח את המשחק. ההתקפה של גרין ביי לא עשתה הרבה מול ההגנה של מיני (184 יארד כוללים בפחות מ-24 דקות), אבל ההגנה והקבוצות המיוחדות שמו להם את הניצחון ביד.אבל כמו שאמרתי, פיטרסון ניצח את המשחק לבד וכנראה, כנראה שם את מיני בפלייאוף. מעבר לזה, רוג'רס לא היה טוב אבל לא מחריד אבל דיברנו על ההתקפה של גרין ביי. אני משער שמעתה והלאה נראה את מיני הולכת הרבה יותר על הקרקע כי פרוט היה מחריד.

שבוע טוב מתחיל ב 1-1

 

באפולו בניו אינגלנד, הבוסטונים מנצחים 20-10

בינגו בכל המקומות. משחק שהלך בדיוק כמו התחזית אז אין הרבה מה להגיד עליו. באפולו לא עשו לעצם נזק נורא אם הם ינצחו את בוסטון במפגש החוזר. בוסטון הפסידה את אדליוס תומאס, אני לא מתרגש כי בליצ'ק יעשה את מה שהוא יודע. באפולו נראו שוב רע והם כנראה הגיעו לשיא מוקדם מידי, כל שנה זה קורה בליגה.

2-2

 

ניו אורלניס באטלנטה הציפורים המלוכלכות נראות פלייאוף טוב, 34-20  

אטלנטה על אמת, אני באיחור מקבל את הטענה אחרי שראיתי בעניים איך הם נראו טוב בבית. המבחן שלהם היה ונשרא בחוץ אבל היי, נשראו להם עוד שניים כאלה עד סוף העונה, שניים מתוכם- דנבר וסנט לואיס משחקים רכים. מעבר לזה, דרו בירס הוא השחקן הכי מגניב בליגה וניו אורלניס היא הקבוצה הכי צפוייה בליגה, 8-8 אבל כל משחק הם יתנו הצגה שווה לראות.

משום מה הלכתי עם הסיינט, שניצחו שבוע הקודם וזו טעות שלי כי הרי ברור שהם מנצחים בשבוע הבא...

אחת מ-3 טעיות השבוע.

3-2

 

טנסי בשיקגו, קרי קולינס מנצח 21-14

קרי קולניס ואמרתי את זה לא פעם ולא פעמיים היה מעולה וניצח את המשחק עם 41-30 ל-289 יארד וצמד. למי שעוד תוהה, קבוצות אלופות מוצאות דרך  לנצח, למרות ששיקגו עצרו את הריצה. אי אפשר לבוא בטענות לרקסי, למרות שהוא נתן טאצ' ולמרות איבוד, הוא עשה את שלו. שיקגו פשוט פחות טובה מהטיטאנים.

4-3

 

ג'קסונוויל בדטרויט, תבוסה קשה 38-14 לביתיים

קולפפר לא יכול להציל קבוצה שאין לה שום שחקן לגיטימי בהתקפה. אני לא רואה שחקן אחד מהליונס שאם הוא חופשי מקבל חוזה בקבוצה אחרת (הריידרס לא נחשבים). כנ"ל הגנה. המצב שלהם כל כך גרוע שני כמו שאמרתי בפתיח באמת חושב שהפרנצ'יינז הזה הולך להיסגר אם הם לא מנצחים השנה ואם המצב הכלכלי ממשיך ככה. מהצד של ג'קס זו פשוט קבוצה מביכה ולא מקצוענית, בייחוד לאור התוצאות שלהם. זו קבוצה עם כישרון ועם יכולת שפשוט לא מאמנת ולא נראית דומה לכלום. באמת בושה לליגה שכזו קבוצה לא קשורה מסתובבת בליגה.

5-3

 

בולטימור ביוסטון (משחק דחוי ממחזור 2), משחק של וואו לפלאקו, 41-13

משחק בינגו מלא. ג'ו פלאקו בהחלט מתבגר ובולטימור בהחלט נראית כאילו שהיא קבוצה שיכולה לתת משחק טוב אחד בפלייאוף. רוזנפס היה חלש מאוד אבל לא היו לאף אחד ציפיות ממנו והוא נתן 4 אינטים. האמת, לא מעניין. כדאי לשים לב לבולטימור עם הריצה המעולה ועם ההגנה הטובה. וכן, פלאקו לא נראה רע בכלל אבל יש לעורבים לוז קשה כולל הג'י מאן, הסכציה סינסי וג'קס... רגע, בעצם הלוז לא כל כך קשה...

6-4

 

הבאנקר השבועי

סיאטל במיאמי, באמת באנקר, 19-21 לדולפינים

הדולפינים ניצחו את באפולו וניצחו את ניו אינגלנד. יש להם משחק חוץ בניו ג'רזי ומשחק חוץ בבאפולו. אם הם מנצחים אחד מהם ומנצחים את בוסטון במיאמי, הם הולכים לפלייאוף, וזו קבוצה שניצחה בדיוק משחק אחד בעונה שעברה.

7-5

 

סנט לואיס בניו ג'רזי, מביך מביך מביך, סנט לואיס לא קשורה לליגה ומובסת 47-3

אולי באמת יפוטרו את האסלט עכשיו להשיג עוד 2 ניצחונות ואולי אפילו פלייאוף.... הראמס הביכו את עצמם,  כולל 5 איבודים ו-200 יארד בהתקפה. וזה לא שהג'טס עשו את התקפה של מליון יארד, בסך הכל  373 יארד כולל.

וואו, הראמס מסריחים

8-6

 

קרוליינה באוקלנד 17-6 לאורחים במשחק קשה מאוד לצפייה  

אמרתי מראש שהחברה של קרוליינה לא יתנו 100%מעצמם אבל באמת, 4 איבודים ו-72 יארד לדהלום זה כבר מעצבן. עדיין, ניצחון זה ניצחון. נכון שמול קבוצה אמתית ולא ערימת קונוסים עם מספרים זה היה נראה אחרת, מצד שני יש קבוצות שהפסידו שם אז ניצחון זה ניצחון וזה מה שקובע.

9-7

 

אינדיאנפוליס בפיטסבורג הטעות האחרונה לשבוע, פיטס מפסידה, 24-20

הגרמני תמיד מתעלה מול קבוצות טובות ומישהו צריך להגיד לצוות המאמנים של פיטס שעוד הפסד אחד הם גומרים את העונה. כבוד לגרמני ולאינדי שלמרות הכל נשארים בתמונה.

10-7

 

ועכשיו למשהו שונה לגמרי, מפגש צמרת של ה AFC,

קנזס בסן דייגו משחק מטורף 19-20 למקומיים

אין לי תלונות להרמן. הוא הרי תמיד אומר שאתה משחק כדי לנצח. הוא עשה את הדבר הנכון ואני אם הייתי מאמן בנעליים שלו הייתי עושה אותו דבר. אין לו מה להפסיד, עוד הפסד לא ישנה כלום והארכה שההגנה שלך נופלת מהרגליים במשחק חוץ זה היה רק דוחה את הקץ באופן ריאלי. אז אני חושב שמגיע להרמן מילה טובה על הניסיון ומילה טובה על זה שקנזס לפחות נראית כמו קבוצה למרות שאין להם למה לשחק, לא חסרות קבוצות שנראות כמו הצרות הכי גרועות של הכדורגל הישראלי ומשחקות כל יום ראשון, למשל הראמס או הג'גס. אז הכבוד להרמן והוא צריך לקבל איזה מילה טובה מהליגה. דייגו פושט צריכים להעיף את המאמן ולהתחיל מאפס. הצעד הראשן צריך להיות למצוא רץ אחורי אחר לדניאן גמור.

11-8

 

משחק השבוע  SNF

אנדי ריד מנהל שעון נוראי והשמחה שליהיא שהסכציה יצאה מהפלייאוף ובשבוע הבא לא לשכוח, הפציעה של גרגמל באה.אגב אנדי ריד, בתור מאמן שיודע מה יש לו אני חושב שלצפות מווסטבורק שהוא סוג של מרשל פולק לרוץ על ההגנה הקשוחה של הג' מאן זה פשוט הזוי. לך תביא איזה בק גדול כמו לנדל וויט או ברדשאו ועזוב את ווסטברוק בשקט. פשוט לא פוגע אנדי ריד

הג'י מאן עושים את שלהם. כצפוי.

12-9

 

 

NMF  

סן פראן באריזונה, סינגלטרי מראה מה המשמעות של כאוס בהפסד 29-24

ב-שתי הדקות האחרונות נזרקו 17 דגלים, וזו רק ההתחלה. ב-43 שניות לסיום ההתקפה של סן פראן הייתה צריכה לתת ספייק לעצור את השעון. במקום זה סינגלטרי שולח אנשים לעשות חילוף. אני לא יודע אם סינגלטרי מאמן גרוע או שפשוט הוא לא עמד בלחץ אבל הוא נראה לא טוב במשחק הראשון שלו ברגעי ההכרעה, וזה לפני ההחלטה השערורייתית במהלך האחרון לשלוח שחקן שהיה QB  במכללות למהלך של דייב של 3 יארד. אריזונה ניצחה והבטיחה לעצמה אירוח משחק פלייאוף (יש להם עוד את הראמס ואת הסיהוקס פעמיים) אז מה יכול להיות לא טוב?

13-10 לשבוע שזה יוצא כמעט 77% (76.9) 

אין תגובות: