יום ראשון, 2 בנובמבר 2008

התחזית לשובע 9

4 הקבוצות שנחות כוללת את סינגלטארי בניינרס. בסיכום התייחסתי לזה ואני מציין את זה שוב, בלי קשר לשחקן, מה שסינגלטרי עשה יזיק לו בטווח הרחוק ואולי גם בקרוב. אני לא מכיר שחקן מקצוען שירצה לשחק אצל מאמן כזה

הסיינטס והצ'רג'רס חוזרים מלונדון ונחים. כך גם הפנתרים.

 

ניו ג'רזי -באפולו

מתחילים את השבוע בעסק של ה AFC מזרח. פארב מוביל את ההתקפה הלא יציבה של מאנג'יני למגרש הביתי של הבילס. ראלף ווילסון להיות גשום במשחק, קר במשחק בקיצור, מזג האוויר צפוי להיות מהסוג שפארב רגיל אליו. זה לא אומר כלום בעיקר כי ההגנה של הבילס יותר אגרסיבית ודומיננטית בבית בטח עם התמיכה של הקהל. בחלק ההתקפי, הבילס ישענו על הריצה של לינץ, על המשחק הסולידי של אדוארדס ועל היתרונות שלהם. מעקב פארב: 3 אינטים וטאצ' אחד.

בילס מנצחים

פנטזי: הגנת הבילס, מרשון לינץ

 

דיטרויט בשיקגו

שיקגו חוזרת אחרי ביי, היא מקבלת יריבה מאוד מסוכנת. כל השחקנים של שיקגו רואים שווגאס נותנת להם את המשחק בענק, וזה יכול לפתח תחושה של המשחק גמור לפני הסנאפ הראשון.. נכון, אני אומר שדיטרויט אחת משתי הקבוצות הכי חלשות בליגה, יחד עם זאת אני אומר הליונס משחקים נגד ההיסטוריה וצריך לזכור שאתה עומד נגד ההיסטוריה אתה מוציא מעצמך הרבה יותר ממה שאתה מאמין. שיקגו עם הגנה מאוד לא יציבה, אפילו גרועה ועם התקפה מאוד לא צפויה, אפילו טובה וזה רבותי מגדיל את האפשרות להתרסקות מערכות. וואגס שמו ליין של 12.5 לטובת הדובים, אם הייתי מהמר הייתי הולך נגד הליין הזה, כי אני לא חושב שהליונס יפתחו רגליים. יותר מידי שחקנים משחקים בשביל העונה הבאה שלהם כבר כך שאין להם מה להפסיד. עם כל זאת, שיקגו בבית יותר טובים והם הפייבוריטים.

שיקגו, יותר צמוד ממה שחושבים בוואגס

פנטזי: קייל אורטון, רסיברים של אורטון. דן אורלובסקי כהימור פרוע

 

ג'קסונוויל בסינסי

מנמושה אחת לנמושה אחרת. אני אומר ואני אגיד עד סוף העונה, מרווין לואיס יודע שאם הוא מגיע בלי ניצחון למשחק מול הרמן אדוארדס, האחרון יתן לו את המשחק. לא משנה איך תקראו לזה, הסכם ג'נטלמני, סלט חציל או קונספירציה, אני מוכן לשים עכשיו כסף שזה מה שיקרה. על הדרך, הבנגלס מקבלים קבוצה שאיבדה את העונה ואין לה למה לשחק. לא מכיר את האופי של  דל ריו מספיק לעומק בשביל לדעת מה קורה בחדר ההלבשה שם; יכול להיות שהם יבואו בלי חשק ויפתחו רגליים, יכול להיות שהם יבואו בלי לחץ ויפרקו את הבנגלס. אם מדברים על הבנגלס, אחרי ששבוע שעבר הם נמחקו על המגרש ולאור הביקורת שהייתה בעיר עליהם, אני מעריך שהם יבואו לנצח. בקיצור משחק מוקש קלאסי. בכזה מצב הביתיות חשובה אבל יותר חשוב מי מתחת לסנטר ובמקרה שלנו אני חייב ללכת עם ג'אררד ולא עם פיצ'פטריק.

הג'גס מנצחים

פנטזי: הגנת ג'גס, מוריס ג'ונס דרו

 

בולטימור בקליבלנד

לראשונה העונה, הבראונס אשכרה מגיעים עדיפים למשחק. הרייבנס אחרי הטיול מול מופע הקרקס מאוקלנד באים למגרש ביתי לקבוצה שמרגישה שלמרות הכל יש להם סיכוי להגיע לפלייאוף. בולטימור לא יכולה להמשיך לנצח בלי התקפה. אל תטעו ותגידו שגם טנסי ככה, כי לטיטאנים יש התקפה טובה ומאוד מאורגנת בניגוד להתקפה האקראית של העורבים. גם לבראונס יש בעיות עם ההתקפה שלהם כך שמשחק של 6-3 בהחלט בא בחשבון. ההגנה של החומים תנצל את בעיות שיש לפלאקו והיא תתמקד בריצה. לואיס, ג'אמל לא ריי ינסה להראות לריי שנשאר לו עוד מעט דלק במיכל ובקיצור

החומים ינצחו

פנטזי: הגנות, בועטים.

 

טמפה ביי בקזנס

אחרי ההצגה המביכה ב-4 הדקות האחרונות של המשחק מול דאלאס, טמפה חייבת להתאושש ומהר אחרת קרוליינה בורחת. רצה הגורל והפיראטים באים לקנזס. קנזס בלי ריצה בלי הגנה ובלי QB  ואל תגידו לי כמה ת'יגפין טוב, הוא לא. ההגנה של טמפה תחגוג על קנזס וזה לא יהיה צמוד.

טמפה בהמון

פנטזי: הגנת טמפה, ריצת טמפה ואחד מקסיקני

 

יוסטון במיניאפוליס

מיני בבית היא אחת מקבוצות ההגנה הכי טובות שיש בליגה. מיני בבית היא קבוצה שתנצח כמעטאת כל הליגה. יוסטון היא מהחלק של כל הליגה ולא הכמעט. מאט שואב שוב יחטף, סלייטון יגלה כמה קשה לרוץ במטרודום שלא שומעים מה הספירה וכל קו ההתקפה יאכל לא מעט אסטרו-טרף. בחלק של סוכן המכירות הנוסע, הכל טוב. ההגנה של יוסטון תהיה מרוכזת כל כך בריצה שישכחו את הסוכן הנוסע מה שישאיר לו פתח ליום נאה. בקיצור

מיני מנצחים

פנטזי: הגנת מיני, סוכן המכירות הנוסע ואדריאן

 

אריזונה בסנט לואיס

קורט וורנר חוזר למקום שבו הוא לקח את ה MVP והוא מביא איתו מספרים שמזכירים משהו מאותם שנים של ההצגה הכי טובה על משטח מלאכותי (ראבק, באנגלית זה באמת נשמע יותר טוב). מכיוון שאתם אנשים עסוקים ומכיוון שהמשחק הזה חסר חשיבות מעבר לפיקנטריה בלירה, אני אציין כי לראמס יש את ההגנה שמדורגת אחרונה או בין 3 האחרונות בכל הקטגוריות ההגנתיות. מול אריזונה שמדורגת בטופ 5 באוויר, זה אומר משחק פרוע של וורנר ולהקת חיל האוויר שלו. ההגנה של הקראדס תתקשה לעצור את סטיבן (יש לי נקע בקסדה אז אני אנוח שבוע) ג'קסון אבל לא תתקשה לעצור את בולג'ר. בייחוד אם אתם מפרשים לעצור ב-300 יארד ושלושער.

אריזונה מנצחת משחק חוץ נדיר

פנטזי: וורנר, פיצ', בולדיוון, ג'קסון, בולג'ר, אייברי

 

גרין ביי בטנסי

הקבוצה הכי טובה בליגה באה לקבוצה ששואפת לקחת את הקונפרנס וזה אפילו פחות שקול ממה שזה שנמע. הבעיה של גרין ביי היא איך לעצור את ההתקפה של טנסי, כמה שזה נשמע מצחיק, ההתקפה של טנסי שולטת בשעון בכזו צורה שההגנה כל הזמן רעננה. אם גרין ביי יצליחו לגרום לקרי קולינס לצאת מהר מהמגרש אולי יש להם סיכוי. הבעיה היא שקולניס לא טועה. מדהים כמה שהוא יעיל עם הכדור וכמה למרות שיש לו טווח הוא לא מנסה שום דבר מעל 5 יארד. על משחק הריצה של טנסי דיברנו מספיק כך גם על ההגנה. אארון רוג'רס הולך להפסיד חוץ קשה. לא מעט פרשנים נותנים לגרין ביי את המשחק, בעיקר בגלל נפילת המתח שהם צופים לטנסי. על זה יש לי להגיד, שפישר סוחב יארד אחד חסר כבר 8 שנים, הוא לא יטעה עכשיו.

טנסי מנצחת

פנטזי: הגנת טנסי (מה, מישהו מושיב אותם) ריצה של טנסי

 

מיאמי בדנבר

הדולפינים תמיד משחקים רע במזג אוויר קר. זו אקסיומה עוד מימי מרינו והיא נכונה כמו האקסיומה שלהפועל תל אביב תמיד יהיו חלוצים גרועים, אפילו אם פלה יבוא לשחק בחוד של האדומים. דנבר אחרי שורה של משחקים לא טובים בהגנה ובהתקפה תנסה לנצל את היריבה היחסית רכה כדי לצאת ממנוחה עם ניצחון. זה מה שיקרה אבל זה לא יהיה קל, מיאמי תבוא לנסות לרוץ על דנבר (כמו שכולם עושים) ואז תנסה לשרוף את הסקנדרי חסר הניסיון. בתיאוריה זה עובד טוב, בטח עם הכלים שיש לפני באוויר. אם מדברים על האוויר, הוא דליל ולקבוצה כמו מיאמי שבנוייה מצעירים בעיקר החוויה הזו לא תהיה נעימה.

דנבר מנצחת בבית

פנטזי: קאטלר עם כל הרסיברים שחזרו, פני כי ההגנה של דנבר לא טובה. לא לגעת ברצים או בהגנות

 

דאלאס בניו יורק

איך בדיוק דאלאס מתכוונת לעצור את הלחץ של הגנת ניו יורק על ג'ונסון (או אולי רומו) זו השאלה של המשחק. התשובה שלי היא- היא לא. דאלאס הראו הגנה טובה מאוד מול ההתקפה המוגבלת מאוד של טמפה, לניו יורק יש הרבה יותר כלים בהתקפה ואוסטרי אחד שיודע לאין להעיף את הכדור (רמז, להשאיר אותו על הקרקע). ניו יורק במגרש פתוח במזג אוויר קר עם הרוחות של המדולנס, לא משאירים לקבוצה של אמריקה סיכוי. וואגס נותנת את המשחק +9 לג'יאנטס , זה המון וזה אומר שוואגס חושבים שזה לא כוחות. נו אם זו הפרנסה שלהם, אני הולך איתם על זה

ג'י מאן בקלות

פנטזי: הגנת ג' מאן, ריצת ג'י מאן, האוסטרי ובוראס

 

אטלנטה באוקלנד  

אטלנטה קיבלו מכה באף בצורת משחק מול הסכציה. לצערם הם נוסעים למערב, שם מחכה קבוצה מטורללת עם הגנה טובה והתקפה מצחיקה. השאלה של המשחק היא איך תבוא ההגנה של אוקלנד למשחק, אם החברה שם בקטע של לשחק, אין למאט ריאן מה למכור. הוא צעיר ואן לו מספיק נסיון וכלים להתמודד עם לחץ הגנתי טוב. כל הפסד שלהם היה בדיוק ככה. מצד שני, אוקלנד כל כך מחרידים בהתקפה שכל השאלות על ההתקפה של אטלנטה לא רלוונטיות יען כי איך בדיוק יעשו נק' באוקלנד?

לא יהיה משחק טוב, אבל הכישרון והארגון של הציפורים אמור לעשות את ההבדל במשחק מבולגן

אטלנטה בחוץ

פנטזי: וויט, טרנר

 

הסכציה בסיאטל

סנקה וואלס מארח את גרגמל למשחק שמי שיצפה בו מובטח לו שיקבל כלום בפיתה. סיאטל היא קבוצה בלי התקפה (למרות התעלות של שבוע שעבר מול הליצנים באדום זהב) וכל במשחק גשום ניצי הים יפסידו לנשרים בקרב של פאמבלים ואיבודים. אגב, מחזור 9 הגיע ואיתו החורף הרישמי, וזה אומר שאוטוטו נפצע גרגמל. אני מהמר על הרבע השלישי במשחק הזה, יש לי חבר טוב ששם אלפייה על פציעה של גרגמל בשבוע 10 ברבע השני. וזה כל מה שיש לי להגיד על העינוי הזה.

הסכציה מנצחת.

פנטזי: עד שמקנאב יפצע הוא והרסיברים שלו. מעבר לזה ההגנה של הנשרים

 

SNF

בוסטון באה לאינדי

פעם זה היה משחק של שתי בלתי מנוצחות מונהגות על ידי שני זוכי סופרבול, ושני QB שהולכים להיכל התהילה. היום זה משחק בין קבוצה שקטעו לה את הראש ועדיין מפרפרת לבין קבוצה שפשוט הזדקנה ואף אחד לא הודיע להם שהם צריכים לעבור לגור במיאמי. אינדי צריכה את הגרמני במיטבו והוא מקבל את אדאי חזרה, למרות שזה לא יעשה את ההבדל, יזיק זה בטח לא. בליצ'יק ששנים החזיק את המספר של הגרמני יגלה שבלי 'מנהיגות וותיקה' על המגרש (שזה מכבסת מילים לשחקן שהולך לשבור לך את הברך ואתה יודע את זה) הרבה יותר קשה להפחיד את היריב, בטח שהוא גרמני ובטח שהוא לא יכול להפסיד. ממול, מאט קאסל ממשיך להיות ה QB הכי גרוע בקבוצה מנצחת, הבעיה שלו, שמתי שהוא החולשה שלו תתפוצץ בפנים של בליצ'ט, ובלי רצים (מי זה בן אנ ג'ריס מארץ הפלאות הזה?) אני לא רואה איך הם מצליחים להחזיק את הכדור מספיק זמן שמחלקת השבץ לא תתפגר להם על המגרש. בקיצור אינדי מנצחת בזכות ההתקפה

אינדי

פנזטי: גרמני, אדאי הריסון

 

MNF

פיטס בוושינגטון

קר מאוד יהיה בוושינגטון ערב הבחירות לנשיאות, ואווירת הקרנבל של הבחירות נוזלת לתוך מאנדי נייט שהיה שמח מאוד. וושינגטון ישבו וראו איך הג'י מאן מכים את פיטס ללא רחמים, אני לא רואה שום סיבה שאדומי העור לא יחכו את כחולי המדים. במילים אחרות, וושינגטון בנויה בדיוק כמו הג'י מאן אם כי עם פחות עומק. בחלק ההתקפי, הסקינס ישענו על פורטיס שנותן עונה מצויינת ועל סנטנה מוס שלמרות שהוא פצוע אני מעריך שהוא ישחק. פיטס מקבלת חזרה את ווילי פרקר אבל הוא לא יהיה אפקטיבי מול הגנה על גבול האלימה וכך, ערב הבחירות נקבל שתי קבוצות שבאות ללכת מכות בפריים טיים, כאילו השנה היא 1956. השופטים ימשיכו לחפש את פיטס ויתנו להם בראש על כל שטות, הסקינס ימשיכו לשחק סולידי וסופר פיזיים בהגנה. משחק מאוד קשה לחיזוי אבל פיטס מגמגים והסקינס פשוט חייבים לנצח.

וושינגטון במשחק טוב מאוד וצמוד

פנטזי: פורטיס, מוס, בועטים

 

עד כאן מאיתנו בתחזית שכולם הלכו להצביע. מי לאובמה ומי למקיין ואיפלו אחד שיצביע לראלף ניידר

 

אין תגובות: