יום רביעי, 5 בנובמבר 2008

סיכום שבוע 9, 64%

שבוע 9 בספרים, לאמריקאים יש נשיא חדש ולנו יש פלאפל. כל אחד והקלפים שלו.

4 הקבוצות נחו אז לא נעצור עליהם ונציין כי המצב בסן פראן מאוד מעניין אבל לא לעכשיו.

טנסי ממשיכה להיות בלתי מנוצחת, גם הפעם הם עושים את זה בהגנה ועושים את זה באופן שמהצד נראה צולע. אני אתייחס למשחק שלהם בהמשך, אבל אני אציין שטנסי יותר מרשימה ממה שחשבתי. הג'י מאן עושים בית ספר לליגה וצוברים מה שנראה יתרון ביתיות כל הדרך לטמפה.

 

בגזרת הבלתי מנצחות, סינסי עושה את הלא יאומן ומנצחת הרבה לפני המשחק מול קנזס. אין לי מספיק דברים רעים להגיד על ג'קסונוויל, אני חושב של ריו פשוט נורא ואיום, אמרתי מתחילת העונה שמשהו לא עובד שם עם כל הבאלאגן מחוץ למגרש.

דיטריוט ממשיכה בדרך לעונה היסטורית וממשיכה להפסיד. הפעם אורלובסקי (יותר טוב ממה שחשבתי) נפצע. קולפפר מקבל את הצ'אנס בטוויסט מוזר שלא יכול להיות חדשות טובות לעיר המכוניות.

חוץ מזה, השבוע ג'סטיס, הבן של הסנטור מטנסי שכל יום שני אנחנו מדברים במהלך המשחק על העולם והליגה ציין בפני נקודה מעניינת-  לשנינו יש תואר ראשון בממשל, אבל אנחנו בעצם נושמים פוטבול ואז הוא אמר משהו בסגנון של-אני חושב שעכשיו אפשר להודות, פוטבול זה הדבר הכי חשוב בעולם.

ולמה זה? כי 24 שעות לפני היום הכי חשוב להם בחיים, אובמה ומקיין בחרו ללכת לדבר עם אנשי ESPN במהלך משחק פוטבול. לא עם לארי קינג, לא עם טים רוקקאו לא עם איזה לוני מפוקסניוז אלא עם חבר'ה מערוץ הספורט של וולט דיסני. חברים, למי שלא הבין, פוטבול זה הדבר הכי חשוב בחיים מסתבר ש...  

 

ניו ג'רזי -באפולו הפתעה 17-23 לג'רסי

פארב נראה רע מאוד אבל אני מסתכל על המשחק שוב ושוב ואני רואה משהו אחר- פארב לא משחק אלא מנהל את ההתקפה בלי יותר מידי עבודה. זו לא סתם הבחנה ריקה אלא נקודה מעניינת שמאוד משפיעה על הג'טס כי במקום ללכת לעומק כל מהלך שני כמו שהיה עד עכשיו הם פתאום מנסים לנהל את השעון וללכת יותר שמרני. מאנג'יני קיבל רגליים קרות או שכל או שפארב פשוט פצוע ואין לו כח להעיף את הכדור מה שלא יהיה הג'טס פתאום רלוונטים אחרי שתי ניצחונות מכוערים. מי אמר הפועל תל אביב?

מהצד של באפולו, מסתבר שהם הגיעו לשיא מוקדם מידי. הם ינצחו את משחקי הבית שלהם אבל בליגה של מומנטום המומטום שלהם הולך למטה.

שבוע 9 מתחיל רע אבל לא נורא, 1-0

 

דיטרויט בשיקגו משחק מוזר, כמו כל המשחקים של שיקגו 23-27

אמרתי שאורלבוסקי הוא הימור פרוע, כי ההגנה של שיקגו לא טובה. חוץ מזה, המשחק הזה הוא בינגו מלא. הליונס נלחמו, שיקגו כמעט נפלו אבל בסוף היום הקבוצה היותר מוכשרת נשארה על הרגליים, גם אם המחיר היה כבד (להתראות אורטון)

2-1

 

ג'קסונוויל בסינסי הפתעת העונה לדעתי, סינסי מנצחת 19-21

אמרתי לפני המשחק שאני לא מכיר את דל ריו מספיק ואני לא יודע איך הם יצאו מחדר ההלבשה. מסתבר שהם יצאו בלי עמוד שידרה, בלי חשק ופתחו את הרגליים. איך שהג'קס נראו זה פשוט עצוב. צריך להעיף את חצי מהקבוצה הזו ולשלוח אותם לכל הרוחות. סינסי ישחקו עכשיו בחופשיות, אחרי שהם ניצחו ואחרי שג'ונסון נתן 2 טאצים, הם את שלהם עשו. היי, פיצפטריק יכול לספר לכולם בסנאט שהוא ניצח משחק פוטבול...

3-1

 

בולטימור בקליבלנד 37-27, היה שלום אנדרסון ותודה על הזכרונות

הבראונס באופן רשמי שולחים את העונה הזו במורד האוהיו ריבר, שפ יורד כל הזבל של העיר. דרק אנדרסון, כמו שאמרתי מתחילת העונה מסיים אותה הרבה לפני שהיא נגמרה והוא לא פצוע. בולטימור עשתה משהו שאף אחד לא ציפה וזה לשים נק' מהתקפת האוויר כולל משחק טוב של פלאקו (248 יארד בלי איבודים ושני טאצ'ים) המשחק הזה הראה עד כמה ההתקפה של העורבים אקראית, מצד שני יש להם 5 ניצחנות, עוד 4 ויש להם סיכוי לווילדקארד, עם הפציעה של ביג בן, מי אמר שהבית בכלל סוגר...?

4-1

 

טמפה ביי בקזנס, קנזס מביכים את עצמם ברבע אחרון 30-27

במצב של 24-13, הרמן החליט שהוא את שלו עשה. זו הייתה התוצאה בסוף הרבע השלישי. איך אתה מוביל ב-2 פוזסשנים שנשארו 15 דקות, מצליח לשים עוד 3 נק' על הלוח ומפסיד? איך במשחק בית אתה גורם ליריב לאבד את הכדור 4 פעמים ועדיין מפסיד ?

קנזס פשוט חלשים, טמפה עשו את שלהם, בקושי, מגעיל אבל W זה W .

5-2

 

יוסטון במיניאפוליס 28-21 לסגולים  

בינגו פשוט ונעים. הסגולים מאבדים את ג'ררד אלן לעונה ואלה החדשות הכי לא טובות שהם יכלו לשמוע. מעבר לזה, הם נשארים במירוץ לאליפות הבית ועם מחשבים את הלו"ז שלהם, האלופה של הבית תיקבע במחזור האחרון. מעבר לזה, יוסטון עשו את שלהם, מיני את שלהם ואני את שלי. כולם מרוצים בסוף היום.

6-3

 

 

אריזונה בסנט לואיס, אריזונה ניצחה במשחק חוץ נדיר ולמען השם, הם הולכים לפלייאוף 34-13

קורט וורנר נהנה בדום, אין ספק. ברבע השני הוא הוביל את אדומי החזה (זה הפירוש של הציפור לא?) ל-24 נק', 17 מתוכן של ההתקפה. ברבע הזה הוא גמר את המשחק. אגב, 510 יארד ב-40 דקות זה בהחלט מכובד ומראה כמה ההגנה של הראמס אימתנית... אגב, כל התוצאות האלה רק מראות כמה חד פעמיים היו הניצחונות של הראמס או לחליפין כמה חלשים מי שהפסידו לראמס. עוד נקודה, הראמס צריכים להודות לליגה שהכריחה אותם לא להחתים את האסלט כל כך מהר...

7-4

 

גרין ביי בטנסי , אחרי הארכה 19-16 לביתיים

הפאקרס עשו את כל מה שהם היו צריכים לעשות, באופן הכי טוב שהם יכלו לעשות ועדיין הפסידו. זה אומר יותר על טנסי מאשר על גרין ביי שנשארת עם הערכה אבל בפיגור של משחק  מול שיקגו. טנסי לא טועה ולא מנסה יותר מידי, אמרתי שאני נותן להם 3-4 הפסדים, והם יפסידו אותם אחרי שהם יבטיחו את הפלייאוף. קרי קולניס מקבל ביקורת שאני לא מבין על מה. הוא פשוט עושה את מה שהוא צריך באופן מעולה, לא עושה טעויות ומוביל התקפה מאוד מדוייקת. מאז הביי קולניס לא מסר לטית דלת, מצד שני הוא לא איבד כדור מאז. הנתון הזה פשוט מראה עד כמה מדויק ובוגר קולניס הפך להיות. אמרתי שהוא השחקן המשתפר שלי ואני מחזיק ממנו כאיש הכי חשוב בקבוצה שהולכת לרקוד מול איילי בטמפה, כל מה שהוא עושה עד עכשיו מאשש את ההרגשה שלי. טנסי צריכה עוד ניצחון אחד ויש לה פלייאוף, פישר וקולניס ממשיכים במסע שלהם להשיב את היארד בן 8 השנים.

8-5  

 

 

מיאמי בדנבר, האם מיאמי יסיימו עם יותר ניצחונות מדאלאס? בנתיים 26-17

טעות לעולם חוזרת ודנבר היא הבלוף של העונה. היא הבלוף כי אפשהו בדרך לביי הברונקס (להלן, הדודאים). מיאמי מצידה כבר עם 4 ניצחונות, שזה 3 יותר מעונה שעברה ובערך מה שרוב הפרשנים נתנו להם. בואו לא ניסחף, אני לא מאמין שמיאמי באמת ינצחו 9 משחקים (דאלאס כרגע על 8-8 אצלי) אבל אני כן מאמין שהם ינצחו עם 2 במה שנשאר להם בלוז, וזה ישים אותם על 6 ניצחונות יפים מאוד. ולנו בנתיים הולך הטופס...

9-5

 

דאלאס בניו יורק, כצפוי וכחזוי, 35-14

דאלאס לא עצרה את הגנת הג'י מאן, האוסטרי נתן לריצה לטחון את הקבוצה של אמריקה והפלייאוף נראה רחוק מדאלאס כמו המרחק של טהור מדיות מפוליטיקאי ישראלי. דאלאס מתפרקת, אחרי המשחק שחקנים בחדר ההלבשה יצאו אחד נגד השני ובאופן כללי הסיפור של דאלאס פשוט נגמר. הג'י מאן לא ממש התאמצו בחצי השני וזה מאוד מרשים.

10-6

 

אטלנטה באוקלנד  במשחק שיכנס לספר השיאים, 24-0

אוקלנד כל כך מחרידים בהתקפה שכל השאלות על ההתקפה של אטלנטה לא רלוונטיות יען כי איך בדיוק יעשו נק' באוקלנד?

זה מה שאמרתי לפני המשחק. 2- יארד בחצי הראשון, המושבים חזרו. ההחלטה, ההתקפה הכי גרועה בליגה. תודה לג'אמרקוס ראסל 19-6, 31 יארד. אני חושב עם כל הכבוד, שטרומפלדור יכול לזרוק יותר מ-31 יארד במשחק משחק שלם.  או אלוהים, הם קבוצה מסריחה. אל דיוויס הולך לחתוך 6 שחקנים. ועכשיו ילדים, שימו לב למשפט עברי עתיק:

סוף מעשה במחשבה תחילה.

11-7

 

הסכציה בסיאטל 26-7 לנשרים על ציפורי הים בקרב אורניתולוגי  

משחק רע, רע, רע ועצוב. גרגמל לא נפצע, יש לו חצי משחק שבוע הבא ואז פציעה. הסכציה לא תהיה בפלייאוף כך גם סיאטל. וואו...

12-8

 

SNF

בוסטון באה לאינדי, מפסידה וחוזרת הביתה 15-18

בוסטון עשתה הכל נכון והפסידה לקבוצה של 500. תסיקו לבד מה זה אומר, אצלי בספר זה אומר שבחורף הזה בבוסטון ידברו כדורסל.

13-9

 

MNF

פיטס בוושינגטון פיטס מכה את וושינגטון 6-23  

פיטס נמצאת צעד וחצי מהפלייאוף ואז באה הפציעה של בן. אני לא יכול להגיד כמה זה פוגע בפיטס שמקבלת את ווילי פרקר ויש לה בלוז משחקים רכים יחסית עם דייגו, סינסי והחומים. יש להם גם את בוסטון אבל אני לא מחשיב את זה כמשחק רך. המשחק עצמו היה על גבול האלים, אבל הוא היה שולי לעומת ההצגה של אובמה ומקיין בתור פרשני פוטבול...

פיטס מרשימים הסקינס, כמו שאמר אלי גוטמן – קבוצה צעירה ולא הכי יציבה...

9 מתוך 14 לערב של 64% 

אין תגובות: