יום שבת, 8 בנובמבר 2008

התחזית לשבוע 10

ועכשיו, התחזית.

 

שבוע 10 בא ואיתו המשחקים המוקדמים. ביום חמישי כבר התקיים משחק אחד, דנבר ניצחו את קליבלנד. בריידי קווין היה בסדר אבל הפסיד. בהקשר הזה ביום חמישי פוקסניוז פרסמו סקר ששואל

"מה דעתך על תפקוד הנשיא הנבחר?" פחות מ-24 שעות מבחירתו. לנסות לחוות דעה על הראשון או השני זה מגוחך. דנבר עושים את שלהם ובאופן מעשי סוגרים את הקריירה של רומאיו קרנל. לפי הדיווחים מצפון אוהיו קרנל ישוחרר בסוף העונה בעקבות אי ההצלחה להעפיל לפלייאוף. דנבר מצידה מתקרבת לפלייאוף.

4 קבוצות נחות השבוע

הטובה בקבוצות תבל, סינסנטי בנגלס שאם העונה הייתה מתחילה השבוע היא הייתה במצב טוב של 0-1, אבל העונה התחילה לפני 9 שבועות אז הם 8-1 תנוח.

דאלאס מחכה לחזרה של רומו (למי איכפת?) וושינגטון מנסה לנפח את הבלון שלה וטמפה פשוט נחה.

ואחרי כל זה נעבור למשחק הראשון

 

גרין ביי באה למיני  

משחק אש עם השלכות מיידיות לפלייאוף. אם גרין ביי מנצחת פה, היא מארחת את שיקגו וכנראה תבטיח לעצמה את הבית, בהנחה שדטרויט כמובן תפסיד עוד משחק עד סוף השנה, אחרת הליונס עוד יכולים לקחת את הבית תיאורטית.  

או קי, אחרי שצחקנו, מיני, אם תנצח מארחת את שיקגו ומביאה את עצמה למעשה בפלייאוף. מי שתפסיד פה יכולה עוד להגיע לווילד קארד, אני רואה אפשרות שקבוצה עם 9 ניצחנות תגיע לווילד קארד אבל זה סיכוי מאוד נמוך. לגבי המשחק עצמו, מיני בבית משחקת טוב מאוד, יש להם הגנה מאוד מדויקת והם מפעילים לחץ יעיל מאוד על קו ההתקפה של היריב. אי אפשר להאשים את גרין ביי בחולשה בקו ההתקפה, אבל יש להם בעיות עם אארון רוג'רס שמגלה תחת לחץ חוסר יציבות ונטייה להיפטר מהכדור מהר מידי (כן, יש כזה דבר). מעבר לזה יש את נפילת המתח אחרי משחק גדול, כמו שהיה המשחק מול טנסי.  משחק הריצה של גרין ביי טוב בדרך כלל וההגנה לא רעה גם היא. מיני טובה בבית בהגנה, אמרנו, וסוכן המכירות גאס פארוט משחק בבית טוב (הכל יחסי). משחק הריצה של מיני מעולה בבית וההגנה של גרין ביי חלשה נגד הריצה. אני תמיד אומר שה QB היותר טוב הוא המנצח, במקרה הזה שניהם בערך שווים, אז הבית והריצה מהווים היתרון והסגולים מנצחים בדרך לריצה לפלייאוף. אגב, גרין ביי באופן מסורתי לא מסתדרת מול מיני בדום.  

מיני

פנטזי: היטמן, ברנארד בריאן, הגנת מיני

 

באפולו בניו אינגלנד

עוד משחק עם השלכות פלייאוף, בבית פתוח לגמרי. ניצחון של בוסטון והניו יורקים מחכים בסיבוב השני. ניצחון של החברה ממפלי הניאגרה והבוסטונים הולכים לים, כי בבאפולו הם לא ינצחו. ההתקפה של באפולו נראתה רע מאוד בשני המשחקים האחרונים אבל ההגנה ממשיכה להיות בסדר, אפילו טובה.ההגנה של הפטס פחות טובה ממה שהם חושבים וההתקפה, טוב כולנו יודעים מה שווה מאטסכל. מצד שני, הפטס ראו בווידאו (תרתי משמע) איך עוצרים את הבילס- שמירה כפולה על לי אוונס ואז אדוארדס מתחיל להילחץ ועושה שטויות. המשחק הזה חשוב מאוד לבוסטון, באפולו יכולה להפסיד פה ולנצח את הפטס בבית וכלום לא קרה. אני מאוד רוצה להגיד שהמשחק הזה ילך לניו אינגלנד, בייחוד עם האופן שבו משחקים הבילס לאחרונה ולאור העובדה שהפטס חייבת לנצח, וזה מה שאני אגיד. הבילס לדעתי עוד לא בשלים ובוסטון, למרות הכל בבית מספיק מאומנים לנצח.

בוסטון מנצחת

פנטזי: בועטים אבל זה לא משחק יפה.

 

ניו אורלניס באטלנטה 

ממשחק עם השלכות פלייאוף למשחק עם השלכות פלייאוף. אטלנטה נבחנת לראשונה העונה באופן רציני במשחק שהוא חובה לשתי הקבוצות. מהצד של הדרום, אטלנטה עם משחק הריצה הכי טוב בליגה (163 יארד בממוצע) מתייצבת מול ההגנה הלא מאוזנת ולא מתפקדת של הסיינטס שמדורגים 18 נגד הריצה ונותנים ליריב 109 יארד. זה כולל מפגש עם לדניאן בלונדון אגב. בחלק השני, מהצד של הצרפתים, התקפת המסירה הכי טובה בליגה בהפרש של בערך 500 יארד למשחק מול הגנת מסירה ממוצעת של אטלנטה. המשחק יהיה בדום, כך שאין לרוח השפעה פה. לסיינטס היו שבועיים להתכונן למשחק הזה, אני מאמין שהם ינסו לעצור את הריצה ואז ריאן צריך לנצח את המשחק באוויר, למרות כל החיבה שיש לריאן, הוא לא דרו בריס. אטלנטה טובה, אבל אני פשוט אוהב את הסיינטס במשחק הזה, בטח אחרי שבוע חופש. האובא אנדר על המשחק עומד על 50, אני מניח שכולם מבינים שזה אומר שוואגס צופים לשוטאאוט קלאסי, הריצה הכי טובה נגד המסירה הכי טובה וההגנה לא תפריע לאף אחד. למרות המומנטום של ATL ולמרות שוואגס נוטים לטובת הביתיים (1-) אני הולך עם הסיינטס, ביותר מ-6 נק'.

סיינטס

פנטזי: בריס ולהק האוויר, טרנר וחיל השריון. לא לגעת בהגנות

 

טנסי בשיקגו

קייל אורטון שסובב את הקרסול אומר שהוא ישחק מול טנסי. בואו רגע נחשוב על זה ביחד ונראה מה יוצא לנו: קייל אורטון מוגבל בפוקט צריך לשחק מול ההגנה הכי אגרסיבית והכי טובה בליגה. אני בכלל חושב שזו מלחמה פסיכולוגית ואורטון לא ישחק, מה שמשאיר את הבמה לחביב הקהל, רקס גרוסמן, ה- QB  הדיסלקט שכן הוא תמיד מפמבל ונחטף. ההגנה של שיקגו לא טובה, אבל יש להם אופי ולהגיד על הגנה שיש לה אופי זה כמו להגיד על בחורה שהיא חמודה. רוצה לאמור הנה  גורילה שתעשה הכל בשביל דייט.

טנסי תרוץ על שיקגו, טנסי תלחץ את שיקגו וטנסי תנצח את שיקגו והנה הסקופ- קרי קולינס ימסור לטית דלת.

טנסי

וויט וג'ונסון, הגנת טנסי

 

ג'קסונוויל בדטרויט

אולי הצ'אנס האחרון של הליונס לצאת עם ניצחון העונה. אחרי שהם הביכו את עצמם מול סינסי, היגוארים באים לדטרויט וינסו להימנע מדאבל יוקרתי של פתיחת רגליים א-לה- תל ברוך לשתי המעצמות של הליגה. לדעתי, דל ריו לא יהיה פה שנה הבאה (ליין קייפן פנוי אני שומע) וההגנה שנתנה שבוע שעבר לפיצפטריק את משחק חייו תתמודד השבוע מול כנראה, דנטה קולפפר... אני לא יודע מה להגיד עוד על כזה משחק. אני לא רואה איך קולפפר טוב ככל שלא יהיה (והוא לא כל כך טוב כבר) יכול בפחות משבוע ללמוד התקפה, בטח אחרי שהוא לא שיחק יותר משנה (וגם אז זה היה בריידרס). מצד שני אני חושב שהג'גס כל כך גמורים שהם עוד יכולים להפסיד את המשחק הזה... זה משחק בלתי אפשרי לחיזוי לדעתי, הוא יכול להיגמר בתבוסה של כל קבוצה. אני משער שנראה בעיקר ריצה מדטרויט וזה אומר שנראה את רודי ג'ונסון וקווין סמית מהצד של הליונס ואת מוריס ג'ונס דרו (אולי השחקן המאכזב של העונה) ופרד טיילור כי ג'רארד פשוט מחריד (אולי הוא השחקן המאכזב של העונה). משחק בלתי אפשרי לחיזוי לדעתי כבר אמרתי, וואגס אומרים שג'קס פייבורטים 7-. בשיא הכנות, אני לא יכול להגיד אם הליין הזה  קרוב למציאות או פשוט סתם זרקו ליין מטורף כדי למשוך את המהמרים לנסות לכסות. אמרתי שהליונס משחקים כל משחק כאילו הם נגד ההיסטוריה, והם באמת נגד ההיסטוריה. קולפפר של היום מתאים בדיוק למנטליות הזו לדעתי  ועדיין אני לא יודע מי ינצח. אז נלך עם השכנים

הליונס מנצחים משחק מטורף

אין.

 

בולטימור ביוסטון (משחק דחוי ממחזור 2)

אם המשחק הזה היה במחזור השני, יוסטון היו פייבורטים. המשחק הזה במחזור ה-10, בולטימור פייבורטים. כמו שהדברים נראים כרגע, בולטימור עוד יגיעו לפלייאוף בקצב הזה, הלו"ז שלהם כולל בין היתר את סינסי ואת ג'קסונוויל ועכשיו את יוסטון הפצועים מה ששם את העורבים על 8 ניצחונות, ואז לגנוב ניצחון או שניים מול וושינגטון ודאלאס. אפשרי. הטקסנים חסרים את שואב מה שמשאיר את רוזנפלס להיות האיש מתחת לערימה של עורבים, ומשחק הריצה יחסר את גרין שנותן לסלייטון מנוחה. בכל מקרה, מהגנה שנותנת 68 יארד לריצה (הכי טובים בליגה) אין מה לצפות מסלייטון למשחק גדול. פלאקו נתן משחק טוב בשבוע שעבר ומול הגנה מאכזבת של יוסטון אני לא רואה סיבה למה הוא לא ישחזר את ההופעה.

בולטימור מנצחים

פנטזי: רצים של בולטימור, הגנת הרייבנס ו...כן, ג'ו פלאקו

 

הבאנקר השבועי

סיאטל במיאמי

כבר מתחילת העונה אני אומר שסיאטל לא משחקת טוב בחוץ. אני אומר גם שקבוצות מהמערב שמשחקות במזרח סובלות, במקרה של סיאטל הסבל לא קשור לג'ט לג אלא להיות סיאטל קבוצה מחורבנת. מאימי, בניצחון היום עוברת את באפולו ונכנסת לתיקו עם הפטס (בגלל ניצחון החוץ שלהם) ופתאום הפלייאוף לא נראה כל כך הזוי. אם היו אומרים לכם בתחילת העונה שמיאמי יסיימו עם יותר ניצחונות מדאלאס הייתים חושבים שעובדים עליכם, אבל היום זה לא נראה כל כך הזוי. שימו לב שטרם אמרתי מילה על המשחק עצמו כי באמת שאין מה להגיד. ההגנה של מיאמי ממושמעות יותר, ההתקפה טובה יותר (פני ראוי לקבל איזה תואר על החזרה שלו לרלוונטיות) וסיאטל פשוט לא קשורים לליגה. וכן, סנקה וואלס פותח בסיאטל.

מיאמי מנצחת, וואגס אומרים ב-9, הייתי לוקח.

פנטזי: פני, רוני בראון וההגנה של הדולפינים.

 

סנט לואיס בניו ג'רזי

הג'טס הם סמל לחוסר יציבות ואין אונות התקפית. מצד שני יש להם כבר 5 ניצחונות ועוד 5 יבטיחו להם משחק פלייאוף. על מנת להשיג את ה-5 האלה הם צריכים לנצח את הקבוצה המפוברקת של סנט לואיס ואת זה אפילו פארב הפצוע ומנג'יני המושמץ לא יכולים להרוס. נכון?

הראמס יחסרו את סטיב (למי איכפת) ג'קסון והג'טס יחסרו אופי. חוץ מזה נראה לי שכיסינו את המשחק טוב.

הג'טס מנצחים ומכסים (הליין על 6)

פנטזי: הגנת הג'טס, ריצת הג'טס.

 

קרוליינה באוקלנד

ג'מרקוס ראסל הכריז שהוא הולך לשחק עם המספר 2- על החולצה, כאות להישג האדיר של הריידרס במשחק שבוע שעבר. המאמן של הריידרס (אף אחד לא יודע מי זה אז בואו נמציא שזה אריק מאריק ובנץ) הודיע שראסל פצוע ולא ישחק ביום ראשון. ראסל הודיע שהוא לא פצוע וקוקי אל דיוויס הודיע שהוא מחרים את עצמו ולא מדבר עם עצמו עד להתנצלות שלו שתבוא במועד מאוחר יותר. מי שצפוי לפתוח אם אריק המאמן של הריידרס צודק וראסל לא ישחק, זה אנדרו וולטרס שכבר הודיע שהוא כן פצוע. טאויסאסופו הוא השלישי בעומק של הריידרס. אגב, ההודעות על מצב הבריאות של השחקנים לגמרי אמתיות. גם הסיפור על קוקי אל דיוויס אם כי המונח אמיתי מקבל פרשנות רדיקאלית במקרה הזה. עדיין אף מילה על קרוליינה. אחרי שבוע ביי ואחרי שהם ראו את הריידרס שוברים שיאי התקפה, אני לא יודע איך הם יבואו. שחקני NFL ברובם הם מהמרי כלבים שלא ניחנו ביכולת אדירה לפתור משוואות סבוכות והם רואים איך נראה היריב והם חושבים לעצמם, נו, משחק קל.ואז פתאום אנרדו וולטרס או טאויסאסופו או ראסל נותנים את משחק חייהם ופתאום הריידרס מנצחים. היי, הם כבר עשו את זה פעמיים העונה. עדיין קרוליינה 10+

קרוליינה מנצחת.

פנטזי: הגנת הפנתרים, דלהום, סמית, מוחמד

 

אינדיאנפוליס בפיטסבורג

וואגס לא נותנים ליין למשחק הזה. הם אפילו לא מוכנים לקבוע פייבורטים. אבל אל דאגה, שכן פה תקבלו הכל. ביג בן ישחק, בואו נשים את הבעיה הראשונה מייד בצד. אם הוא לא ישחק, לפטוויץ יהיה בסדר גמור. כל עוד לא מצפים ממנו למסור ליותר מ-200 יארד הוא בסדר גמור. משחק הריצה של פיטס חוזר וההגנה לא צריכה יותר מוטיבציה מאשר ביקור גרמני בעיר. אם מדברים על הגרמני, הוא תמיד מתעלה מול קבוצות טובות אבל הוא סובל מהגנה שמזכירה יותר את הימים של תחילת האלף מאשר את ימי הסופרבול. זה נשמע מאוד מסובך אבל בעצם זה בכלל לא. אינדי מעבר לשיא של יותר מידי שחקנים, פיטס יותר אגרסיבית ויותר טובה בבית. אין באמת על מה להרחיב, אינדי מפסידה.

פיטס מנצחת, הליין צריך להיות פיטס 5-

פנטזי: פארקר, הגנת פיטס.

 

ועכשיו למשהו שונה לגמרי, מפגש צמרת של ה AFC,

קנזס בסן דייגו

שתי הקבוצות מציגות מאזן כולל של 12-4. אחת מהן תייצג את הקונפרנס בפלייאוף והיא לא לובשת אדום. קנזס באה למשחק חוץ אחרי שהיא רשמה פנטנט על לוזריות עם הפסד הזוי לטמפה ועוד בבית. איך הם אמורים להוות אתגר לקבוצה של לדינאן אני לא יודע. מצד שני, הקבוצה של לדניאן לא בדיוק אוכלת את הליגה ויש להם 5 הפסדים, כל אחד יותר טיפשי מהראשון. קנזס תחסר כל מיני שחקנים שאין צורך שתדעו מי הם כי בשנה הבאה הם ישחקו ב- CFL או IFL אציין כי לארי ג'ונסון שוב לא משחק, הפעם הליגה משעה אותו כי הוא היכה אישה או משהו חביב אחר. בדייגו אחרי הביקור בבירת הממלכה המאוחדת הדברים זורמים על מי מנוחות והם חוזרים לשחק שהם פייבורטים, שימו לב ב: 15 נקודות.

סן דייגו צ'רג'רס מנצחים ומכסים.

פנטזי: לדניאן, ריברס, וינסנט ג'קסון, גייטס, צ'יימברס... אני חושב שאלה כל שחקני ההתקפה של סן די.

 

משחק השבוע  SNF

ניו יורק ג'יינטס בסכציה עמלק-איחוד גוג ומגוג

המחזור ה-10 מביא איתו סימני חורף, לבית הלבן יכנס עוד מעט אדם שחור ולא בתור מביא קפה או אורח אלא בתור דייר. למה אני אומר את זה? כי המחזור ה-10 זה הזמן שבו מקנאב נפצע, אבל בגלל אובמה הוא אולי יעשה ג'סטה וימתן למחזור ה-11. בנתיים יש לו את ג'סטין טאק וצוות המשתלה הכחולה שאמורים לבצע תיקונים בדשא של לינקולן פילד וזה אומר בעיקר נטיעה של מקנאבים בדשא. בחלק ההתקפי, הסכציה צריכה כאמור למצוא זמן כדי שמקנאב יזרוק את הכדור. אני מניח שזה יעבוד כל עוד לווסטברוק לא נשבר איזה חלק בגוף. בחלק ההגנתי, הג'יינטס ממשיכים במה שהם עושים הכי טוב- לשחק פשוט. האוסטרי לא מנסה לעשות יותר ממה שהוא יודע, שזה בעיקר כולל לתת לרצים לטחון את ההגנה ואת השעון. דיברנו על ההגנה הניו יורקית ועל שחקן ההגנה של השנה (יותר מרשים מהיינסוורת' לטעמי) הלא הוא ג'סטין טאק שגרם לכולם לשכוח שאוזי אוימניורה בכלל לא משחק העונה.

וואגס הולכים עם הסכציה, אני בשמחה ובדיצה הולך נגד.

ג'יינטס מנצחים במשחק אגרסיבי וטוב

פנטזי: ריצים והגנה של הג' מאן

 

NMF

 סן פראן באריזונה

כנראה המשחק הכי גרוע של המחזור, בעצם יש את קנזס סן דייגו אז המשחק השני הכי גרוע של המחזור. מעניין לראות איך יגיבו השחקנים של הניינרה למאמן החדש שלהם. אני די בטוח שנראה מאמץ נוסף בהגנה לא יודע כמה זה יעזור מול וורנר שנראה טוב כאילו אנחנו ב-1999. הקארדס תפסו שכל ושלחו את אדג' לספסל ולקחו את ההוא מבית ספר לשוטרים, היטאואר להיות הרץ שלהם ופתאום ההתקפה נראית יציבה ומאוזנת. הישג אם מחשיבים שהנטייה של וורנר זה ללכת ל-40 יארד כל מהלך והנטייה של הכוכבים שלו לעשות את זה מוצלח. בהתקפה נוכל לראות את שון היל, שאתם בוודאי זוכרים מהספסל של הוויקינגים שם הוא שיחק 0 משחקים (אם כי היה דרייב אחד בגראבג' טיים שהוא לוקח סנאפ ונתן למלודואה מור לרוץ). אז היל יחד עם פרנק גור ינסו לעשות כמיטב יכולתם בערב יום שני ולגרום לסינגלטרי להיות גאה בבחוריו על המאמץ. הניצחון ישאר בטמפי אריזונה, לא רחוק מאיפה שאריאל פעם גר ודי קרוב לפלייאוף.

אריזונה מנצחת לא מכסה (הליין עומד על 11)

פנטזי: וורנר, פיץ' בולדיוון ו-היטאואר.

 

אין תגובות: