יום שבת, 20 בנובמבר 2021

התחזית האלטרנטיבית לשבוע 11

 הפטריוטס עשו סדר ביום חמישי ולמרות שזה משחק אחד, המשחק הזה סגר כמה פינות חשובות. נותרו עוד 7 משחקים, שישה החל מיום שני, ותמונות הפלייאוף מקבלות צורה. לפטס יש חודש שיקבע את ה AFC. יש להם משחק מול טנסי, שבוע חופש, בילס, אינדי בילס. ההנחה שלנו שהם יקחו 3 מתוך הארבע ויתפסו את המקום השני ב AFC. טנסי, באפולו, בולטימור קנזס ועוד קבוצת ווילד קארד, בטח הצ'רג'רס. זה ה AFC בעוד חודש וחצי.

ב NFC, המצב לא שונה בהרבה. אטלנטה מצאה את עצמה בתחרות עם טמפה והסיינטס. טמפה הפסידו שניים ברצף, הסיינטס לא בריאים ונראה שמאזן שלילי של 8 ניצחנות ו-9 הפסדים יכול להכניס מישהו לווילד קארד מה- NFC. אטלנטה חלמו שהם מישהו אבל הפטס דאגו לסגור את החלום של הציפורים. ה NFC נראה כמו גרין ביי, אריזונה, טמפה, דאלאס (שבאופן מעשי הבטיחו פלייאוף) הסיינטס והראמס. קרוליינה מצאו חיים עם קאם, ולמרות שמקאפרי חזר ויש להם איום ריצה אמיתי, ניטון לא יכול להוביל אותם לפלייאוף. אנחנו כבר השבוע חושבים שהוא יראה למה מול הפוטבול טים.  יש כמה משחקים חשובים השבוע וכמה לא חשובים, ביום חמישי מתרגש עלינו חג ההודיה האמריקאי והליונס יזכו להסריח במשחק המוקדם במשחק חסר חשיבות אבל דאלאס תסיים את העונה של וואגס ובלילה הבילס והסיינטס ילחמו בסופרדום, הפסד של הבילס והפטס מחכים מעבר לפינה...

אחרי שבוע שבו התחזית לא הייתה, נקרא לזה שבוע ביי, התחזית חוזרת עכשיו:

דנבר והראמס בשבוע חופש.

 

אינדי בבאפולו, בילס 7-

אינדי בנוייה על ריצה: 136.3 למשחק, שני בליגה ביארד לריצה עם 5.1. אינדי מגיעה אחרי שני משחקים קלים מול הג'טס ומול היגוארים אם כי האחרון התפתח לקרב חפירות. לאינדי יש את הרץ הכי טוב הליגה שלא עונה לשם הנרי, וזה ג'ונתן טיילור. באפולו בנויים נגד ריצה. 83.9 יארד ליריב על הקרקע (שלישי בליגה)  נותנים ליריב הכי מעט יארדים בכללי ונותנים ליריב 3.8 יארד לריצה. ירד גשם בניו יורק, יהיה קר והרוח תנשוב מכל הכיוונים ואינדי היא קבוצה של מגרש סגור. לנתון הזה תוסיפו שהבילס חייבים לנצח כי ביל בליצ'ק שוב בונה קבוצה מפחידה. 7 נשמע לנו המון. הבילס מביסים קבוצות גרועות אבל מסתבכים מול קבוצות שיכולות לעצור את המסירה ובגשם יהיה קשה למסור. אנחנו הולכים על אינדי 7+ בהפתעה השבוע.

 

בולטימור בשיקגו, בולטימור 5.5-

העורבים אחרי תבוסה מפתיעה מול מיאמי מקבלים קבוצה מה- NFC ועוד קבוצה גרועה. ה NFC מתקשה מול לאמאר ג'קסון כי הם לא מכירים את המהירות שלו. העורבים אחרי מיני ביי, שיקגו אחרי עוד הפסד. פילדס מראה יציבות, על כל 2 איבודים הוא נותן טאץ' (4 טאצים, 8 אינטים) וקו ההתקפה של הדובים עדיין חלש. ההגנה של הדובים איבדה את קאליל מאק לעונה. לצערם, העונה עדיין ארוכה.

בולטימור נוטים להיגרר למשחקים צמודים אבל קו ההתקפה של שיקגו חלש וימיו של מאט נאגי ספורים אז למרות שזה נגד ההיגיון, נלך על בולטימור שיכסו.

 

דיטרויט בקליבלנד, קליבלנד 12.5-

הליונס אחרי שבועיים ללא הפסד באים למכלאה אחרי שהביתיים נמחקו על ידי המכונה מבוסטון. ג'אררד גות' בסימן שאלה, וזה הדבר היחיד שיש בסימן שאלה במשחק הזה. קליבלנד חייבים לנצח כדי לתת הצהרה, הם במקום האחרון בבית שלהם אבל יכולים בעוד שבועיים להיות במקום המוביל לפלייאוף. אנחנו לא מאמינים בהתקפה של החומים והליונס עם רצף של 0 ניצחונות ורוח גבית כי יש להם 0 הפסדים בשבועיים האחרונים.

ליונס 12.5+ לדעתנו הליין יעלה ל 13 לפני הפתיחה.

 

יוסטון בטנסי, טנסי 9.5-

לא צריך לחשוב על זה יותר מידי. טנסי יכסו כי יוסטון במאבק לשמור על הבחירה מספר 1.

 

גרין ביי במיני, אין פייבוריטית

וואגס כאמור לא יודעים. קארן רודג'רס יהיה עייף אחרי שהוא לא שיחק 10 ימים ואז נתן משחק מול סיאטל, זה משחק חוץ והוויקינגים למרות מאזן גרוע יכולים עדיין להגיע לפלייאוף. ההתקפה של הוויקינגים טובה מאוד. 7 בליגה ביארד למשחק עם 384.7 והם משחקים בבית. הפאקרס בלי הרץ המוביל שלהם במשחק חוץ אחרי שבועיים מעייפים מנטלית, הכל נראה מוכן לניצחון של הסגולים. מכיוון שאין פייבוריטית לפי וואגס נותר לנו לקחת את הסגולים.

 

מיאמי בניו ג'רזי, מיאמי 3.5-

הג'טס יתנו לג'ו פלאקו לפתוח. הוא לא יסיים, קו ההתקפה של הג'טס גרוע ולמיאמי יש הגנה טובה.

מיאמי מכסים.

 

ניו אורלינס בסכציה, סכציה 2.5- הסכציה לא בטופס.

למה הסכציה עדיפה על ההגנה של הסיינטס?

 

וושינגטון בקרוליינה, קרוליינה 3-

קאם ניוטון משחק מול האיש שלא רצה אותו. יש פה איזה פיקנטריה כל שהיא אבל פוטבול אין. ניוטון נתן משחק מעולה בחזרה לליגה אבל הפוטבול טים קשוחים והם יגיעו אליו. מבחינת פוטבול שתי הקבוצות בקו התאוששות אז לביתיים אמור להיות היתרון אבל המאמן של האורחים מכיר את ניוטון יותר טוב מכולם אז היתרון של האורחים. הליין זז באופן די משמועתי לכיוון הפוטבול טים אנחנו רואים כבר 1.5- לפנתרים.

אנחנו לוקחים אותם 3+

 

סן פרנסיסקו בג'קס, ניינרס 7-

הניינרס מצאו חיים בניצחון המפתיע על הראמס והם בטוחים שעכשיו שהם בריאים, הם יכולים לתת ריצה של 6 ניצחונות בהתחשב בלוז שלהם זה יכול להיות. אבל קודם הם צריכים לנצח בלחות של פלורידה את הקבוצה שמוצאת לעצמה נישה הגנתית לא רעה.

במשחק בית אנחנו הולכים עם האנדרדוג, הם אולי לא ינצחו אבל 7 בבית נשמע לנו הרבה.

 

הבלוק המאוחר

 סינסי בוואגס, סינסי 1-

משחק ההזדמנות האחרונה של וואגס מול קבוצה שכבר איבדה את הצ'אנס שלה רק למצוא אותו שוב תודות לתיקו, ומיאמי יחד עם הפטס. כך למרות שהם באים עם רצף של 2 הפסדים, הבנגלים יכולים למצוא את עצמם בסוף היום במקום השני בבית בטח אחרי שבוע מנוחה שכולם בריאים פחות או יותר. עם כל הכבוד לפוטבול או לבנגלים, הרי הסיפור זה וואגס. אחרי שהמאמן ושתי בחירות דראפט הגיעו לכלא האוויר יצא מהמפרשים של הקבוצה מעיר החטאים וביום חמישי הם כבר בדאלאס. וואגס חושבים שסינסי טיפה עדיפה אבל 1 זה אומר שיווין כך שעכשיו השאלה היא במה אתם מאמינים, בסינסי אחרי חופש או בוואגס עם כל הדרמה.

אנחנו חושבים שסינסי ינצחו.

 

משחק השבוע

דאלאס בקנזס, קנזס 2.5-

דאלאס לא צריכים את הניצחון ויש להם ביום חמישי משחק. קנזס לא יכולים להפסיד כי יש להם משחק עודף על הצ'רג'רס שניצחו אותם במפגש הראשון. אז קבוצה נואשת בבית מול קבוצה שבעיקרון במנוחה. אה, לדאלאס יש שחקנים עם קורונה.

קנזס

 

אריזונה בסיאטל, אריזונה 1-

אריזונה במשחק חוץ שלא קובע להם כלום. הראמס הפסידו שניים, אריזונה ניצחו אותם בחוץ ויש להם אות הראמס בבית עוד שלושה שבועות כך שהמשחק הזה לא קובע כלום. קיילר מארי בסימן שאלה, והניחוש שלנו הוא שאם המשחק יתפתח גרוע הוא יגיע לספסל גם אם יפתח. סיאטל גמורים. ווילסון לא בריא כל מי שראה את המשחק מול גרין ביי יודע שזה לא זה. ההגנה גרועה וההתקפה גרועה. אבל אריזונה פצועה וזה מסוג המשחקים של לשחק בשביל הכבוד.

סיאטל 1+

 

SPT

פיטסבורג בלאס אנג'לס, הצ'רג'רס נותנים 5.5-

בן רוסלת'ברגר בחוץ. ראינו מול הליונס האימתניים איך נראית ההתקפה של הסטילרס בלי בן. זה לא שאיתו הם יותר טובים, הם פשוט מאומנים ממש טוב אבל בחוף המערבי, תחת האורות מול בצ'רג'רס שנואשים לנצח כי קנזס התעוררו, מי בדיוק ישים נקודות בצד של פיטסבורג?

אנחנו הולכים עם הצ'רג'רס לנצח ולכסות.

 

MNF

ניו יורק ג'י מאן בטמפה, טמפה 10-

בריידי מקבל את גרנקואסקי ואת כריס גולדוין כנראה, הוא גם מקבל הגנה שהוא לא אוהב לראות כי הג'י מאן יודעים ללחוץ עליו אבל יש קורונה בסקנדרי של הג'י מאן, ואחרי ניצחון על וואגס הג'י מאן יגיעו מעט המומים למשחק המרכזי ובריידי לא יפסיד שלוש פעמים ברצף, אה כן, לוגאן ריאן, הקפטן והלב של הסקנדרי של הג'י מאן בחוץ עם קורונה.

נשארנו עם ה-10 שזה מספר גדול. אבל אלה הג'י מאן והם בלי הגנה ובריידי אחרי שני הפסדים.

טמפה 10- 





אין תגובות: