יום חמישי, 25 בנובמבר 2021

חג ההודיה והמשחקים המוקדמים

 https://www.youtube.com/watch?v=GlA35y0bGQc

שלושה משחקים מוקדים הערב במחזור חג ההודיה שבאופן מסורתי פותח את עונת הפלייאוף. במכללות עוד 3 משחקים לסיום העונה, ג'ורג'יה, אוהיו סטייט, אלאבמה וסינסנטי ארבעת הראשונות. ג'ורגי'ה תשחק מול אלבמה עוד שבועיים בגמר ה SEC  ואוהיו סטייט משחקת השבוע מול מישיגן המדורגת חמש כך שעוד יהיו שינויים בדירוג אבל ג'ורג'יה וסינסי בפנים. בכדורסל מכללות העונה החלה אבל עוד מוקדם וב NFL יש כאמור, שלושה משחקים היום.

 

המשחק המוקדם

שיקגו בדיטרויט, שיקגו 2.5-

במפגש בין שתיים מהקבוצות הכי גרועות בליגה יש פיקנטריה משעשעת כמו לצפות בתאונת דרכים על הכביש המהיר בנתיב הנגדי. זה מעניין אם אתה באזור אבל אם אתה תקוע בפקק זה דיכאון גדול. בשיקגו הדברים יציבים ורגילים. היושב ראש נפגש עם השחקנים והודיע להם אתמול שמאט נאגי לא יפוטר אחרי המשחק היום. סוג של בטחון תעסוקתי שכולם היו רוצים. אומר היו"ר למאמן, מחר, תביא ארגזים לעבודה. שואל המאמן למה? אומר היו"ר אולי תרצה להוציא דברים מהמשרד. בלי סיבה. ממש נעים.

בגזרת החדשות הטובות, ג'סאטין פילדס לא ישחק. בגזרת החדשות הרעות, זה לא ישנה כי קו ההתקפה של שיקגו הוא הכי חלש בליגה ומאט נאגי מייצר תרגילים שכאילו מבקשים סאקס. בצד של הליונס גות' לא כשיר לגמרי ואולי טים בויל, האיש עם יחס של 2:1 טאצ:אינטים מהקולג'  (!) יקבל צ'אנס להסריח. הליונס בניגוד לברס עדיין משחקים למשהו וזה להשיג ניצחון. שתי הקבוצות מדורגות בתחתית באופן לא מפתיע בכל הקשור להגנה ובאופן לא מפתיע בכל הקשור להתקפה. הליונס בבית ובשיקגו נותנים גיבוי למאמן.

ליונס 2.5+ ולדעתנו הם מנצחים בלי קשר.

 

וואגס בדאלאס, דאלאס 7.5-

דאלאס מקבלת את היריב הכי נוח למשחק שג'רי אוהב לנצח. וואגס בנפילה חופשית והמשחק היום לא יהיה הסוף. בשלוש ההפסדים האחרונה הם שמו 16, 14 ו-13 נק' על הלוח וספגו 23, 41 ו-32. ההתקפה נעלמה וההגנה לא יכולה להחזיק. דאלאס מקבלת את סי.די. לאמב אחרי 10 ימי קורונה. הדיווחים מעיר החטאים אומרים שהם לא התאמנו ביומיים האחרונים, זה די הגיוני בהתחשב בזה שהקבוצה מפורקת וזה משחק בשבוע קצר. ההגנה של דאלאס טובה מאוד וההתקפה מהירה מאוד, וואגס כבר אמרנו, הפסיקו לשחק. אנחנו לא רואים את וואגס מגייסים כוחות לנצח או לכסות.

דאלאס 7.5-

 

המשחק המרכזי

באפולו בניו אורלניס, הבילס 6.5-

הליין התחיל ב 4.5- ועכשיו יושב של 6.5 לטובת הבילס שהובסו בשבוע שעבר על ידי קבוצה שרצה. הרץ הבכיר של הקדושים, אלווין קאמרה לא משחק. המחליף, אינגרם בסימן שאלה. זו הסיבה שהבילס נותנים במשחק חוץ כמעט טאץ. הבעיה של הבילס היא בהכל. ההגנה שהייתה הכי טובה בליגה מתעייפת. ההתקפה לא יכולה לשחק מול מי שלא לובש ירוק ג'טס או תכלת מיאמי ולסיינטס למרות הפציעות יש הגנה טובה ומאמן טוב.

זה משחק מכריע לשתי הקבוצות ושתיהן במומנטום גרוע. בעוד הסיינטס יכולים להתלות בפציעות הרי שהבילס לא יכולים להגיד כלום. אנחנו לא יודעים מי ינצח. אנחנו חושבים שהסיינטס יכסו לכן אנחנו הולכים עליהם 6.5+

 




אין תגובות: