יום שבת, 27 בנובמבר 2021

התחזית המקוצרת לשבוע 12

 

המשחק המוקדם

שיקגו 16  בדיטרויט  14

חיי מאמן מקצועי זה עולם מוזר ולא נעים. כל ניצחון שאת צוברת הולך לטובת קרדיט ערטילאי שלא שווה הרבה אם דעת הקהל נגדך וראו זה פלא, מאט נאגי, מי שהיה מאמן העונה לפני שנתיים ונחשב לגאון התקפי בליגה התקפית חי על זמן שאול. האם הוא אשם שהג'י אם שלח בחירות דראפט תמורת שחקנים גרועים?

האם הוא אשם שקו ההתקפה שבנו בשבילו הוא מחלשים בליגה? או האם הוא בחר את ג'סטין פילדס וזרק אותו למים מוקדם מידי. בחלק מהנושאים, הוא לפחות אשם חלקית ובחלק הוא לא אשם. אבל הוא העמיד קבוצה לא טובה מספיק ואיבד מהר מאוד את הקרדיט שהיה לו מהעונות הטובות. ביום רביעי השמועות היו שנאגי יפוטר בלי קשר למשחק, אז הקבוצה שלו השיבה במשחק גרוע מול קבוצה גרועה יותר והם גירדו ניצחון. בשלב הזה של העונה לא ברור אם עדיף להם להפסיד או לנסות לנצח. המשחק הבא שלהם זה אריזונה אחרי ביי ואז מיני, גרין ביי ומיני עם ג'י מאן וסיאטל באמצע. נניח עוד 2 ניצחונות. זה משאיר את הדובים עם 6 ניצחנוות ו-11 הפסדים.  כדי להגיע למאזן חיובי הדובים צריכים לנצח 5 משחקים מה-6 שנשארו להם. מאט נאגי לא ישרוד. הליונס עשו הכל נכון ביכולות שלהם וזה לא הסיפק אבל לפחות לקחנו את הליונס אז זה הבינגו היחיד שלנו בערב.

 

וואגס 36 בדאלאס 33 בהארכה

במרחבי הליגה דאלאס עם מייק מאקרתי הראתה ששום ניצחון לא מובטח. וואגס במה שאולי הוא שירת הברבור של העונה מוציאה ניצחון אחרי שורת הפסדים. דאלאס הגיע למשחק לא מוכנה. מייק מקארתי, מאמן שזכה בסופרבול וכל הקריירה שלו הוא מעל 60% הצלחה שוב נמצא במים חמים. שבוע שני ברצף שדאלאס לא פותחת את המשחק טוב ואם המשחק מול קנזס היה במסגרת הפסד סביר הרי שאין תירוץ להפסיד בבית לוואגס המפורקים. למזלם יש להם בלוח המשחקים את ניו יורק, ו-וושינגטון אבל אולי דווקא הפוטבול טים תהיה יריב.

טעינו 1/2

 

באפולו 31 בניו אורלניס 6

המשחק השלישי המוקדם, זה של הבילס והסיינט היה חד צדדי. הבילס גילו שלשחק באולם סגור שווה חיים קלים למסירה וג'וש אלן נראה עם בטחון.

לוח המשחקים של הבליס כולל את בוסטון פעמיים והי שתנצח שם תהיה בפלייאוף. הסיינטס סיימו את חלקם בעונה. יותר מידי פציעות, מעט מידי מזל.

האם אנדי דלטון יהיה שם בעונה הבאה? אולי דרק קאר? האם פייטון ימשיך לעוד עונה?

1/3 לסיום משחקי חג ההודיה.

 

משחקי השבוע, בתחזית מקוצרת.

פיטס בסינסי, סינסי 3.5-

אנחנו חושבים שהבנגלים יכסו.

טמפה באינדי, טמפה 3-

בריידי במשחק באולם סגור. אינדי עם מומנטום. אנחנו הולכים עם בריידי לכסות.

קרוליינה במיאמי, קרוליינה 2-

מיאמי במומטום, ניוטון חוזר למציאות. למיאמי יש הגנה טובה. לקרוליינה יש משחק ריצה. נלך עם מיאמי.

טנסי בניו אינגלנד, פטס 7-

הפטס ינצחו כנראה אבל 7- נשמע הרבה. טנסי 7+

פילי בניו יורק ג'י מאן, סכציה 4-

הסכציה לא בטופס.

אטלנטנה בג'קס, אטלנטה 2-

ג'קס 2+

ג'טס ביוסטון, יוסטון 2.5-

ג'טס 2.5+ באמת שאנחו לא יודעים למה.

הבלוק המאוחר

צ'רג'רס בדנבר, צ'רג'רס 2.5-

כן, צ'רג'רס.

ראמס בגרין ביי, ראמס 2-

אחרי ביי, אבל בשלג...גרין ביי 2+

מיני בסנ פרנסיסקו, פריסקו 3-

מיני 3+

SPT, קליבלנד בבולטימור, בולטימור 4-

בולטימור.

NMF, סיאטל בוושינגטון, סיאטל 1-

וושינגטון. 




אין תגובות: