יום שבת, 6 בנובמבר 2021

התחזית האלטרנטיבית לשבוע 9, קצת הפתעות וכרגיל הימורים פרועים

 איש, קופה ומשאית מתגלגלים למרכז בשבת

עד שיהיו סיבובים, צמתים מכוניות אחרות
שהתעוררו שאלות, חשודות
מאמצע הבוקר אין היסטוריה
רק שערות שחורות קטנות...
חושב שהיא נפלה מהתקרה
משקפי שמש סגולים
חצאית של שדה תעופה
שום דבר כבר לא יהיה אותו
איש קופה ומשאית...

אין זיכרונות מאגנתה פאלסקוג
היה לה קר, אז היא הפסיקה לבוא
תודה לעולם, תודה לכולם
אין עתיד לאגנתה פאלסקוג...

מרגיש בסדר,
שבועיים בשיחות על ריקנות בחניות צעצועים שקטות
בסוף נשארתי, לא היה בשביל מה לצאת
כפר קטן .... פוטוסינתזה עד שמישהו מת
עכשיו הכוח ממושקע באחיזת הידיים
מסמל את כוחה של האחיזה הגדלית
עכשיו איש, קופה...

איש קופה ומשאית/נושאי המגבעת 1991

 

שבוע 8 היה אמצע הליגה, אבל ב-17 משחקים אין אמצע. בהשאלה מהשיר המופתי של נושאי המגבעת.

הסיפור של השבוע מגיע מגרין ביי. רודג'רס לא ישחק מול קנזס ולמרות שטכנית הוא יכול לשחק מול סיאטל הוא לא ישחק גם מול הסי הוקס. אלה שבועיים לפאקרס לתת לג'רדון לאב לשחק. אם הוא יהיה טוב, בלי קשר לתוצאה במשחק מול קנזס (יש להם את הסקנדרי אולי הכי חלש בליגה) ומול סיאטל, שערי הגיהנום הפאסיבי אגרסיבי יפתחו.

בצד האחר של חוסר התפקוד קליבלנד, אחרי העדרות של מספר חודשים חוזרים למקום האהוב עליהם, ליד הצמיגים הבוערים. אודל בקהם לא רוצה להישאר באוהיו, קליבלנד לא רוצים אותו אותו אבל הם רוצים שהוא יוותר על הכסף של העונה הבאה, 30 מיליון בשנתיים הקרובות. קליבלנד רוצים לפנות מקום תחת תקרת השכר, להביא אולי QB?

הג'טס איבדו עוד QB . הפעם, מייק וויט נפצע אחרי פתיחה טובה ותיקול רגיל כי קו ההתקפה של הג'טס חלש. ג'וש ג'ונסון, לא ג'וש ג'ונסון הזה, אלא ההוא עם 20 קבוצות בכל הליגות (xfl, aaf, nflk)  ב-13 שנה מאז הקולג', אז הוא. ג'וש ג'ונסון עלה במצב של 7-21 ושם 317 יארד על ההגנה החלשה מאוד של אינדי. הוא הוסיף שלושר ואיבוד והפסיד 30-45 אבל, היי, לג'טס יש עומק בלתי צפוי בעמדה בהתחשב בזה שכולם נפצעים שם כי, אתם יודעים, קו התקפה מסריח. הם מייק וויט עשה מספיק במשחק וחצי כדי לקבל צ'אנס בעונה הבאה? ומה לגבי ג'וש ג'ונסון? אגב, המחליף של ג'ונסון?  ג'ו פלאקו.

אינדי זו קבוצה חלשה  אבל יש להם משחק ריצה לא רע.

דיטרויט לא יפסידו השבוע, סיאטל, טמפה ו-הפוטבול טים משלימות את הנחות.

המשחק השבוע הוא

)()()()()() משחק השבוע ()()())()()())()(

קליבלנד בסינסי, סינסי 2.5-

המפסידה במשחק יוצאת מהמירוץ. שלא יהיה ספק, המפסידה פה הולכת לים. סינסי מגעים אחרי שיעור בענווה שהם היו חייבים לקבל. מי שרוצה להיות מנצח חייב ללמוד שבליגה הזו, גם הקבוצות החלשות מחייבות הכנה והבנגלים שילמו ביוקר על הזלזול בג'טס. למזלם זה לא המצב עם היריבה מהצפון. החומים נחשבו לפני העונה כמועמדת לפלייאוף ובמשחק הראשון בין השניים ניצחו את הבנגלים.  החומים מגיעים אחרי הפסד נטול התקפה ואחרי שזרקו את התופס הבכיר שלהם. זו קבוצה שבנויה על ריצה. הם מקום 3 בליגה עם 31.2 ריצות למשחק, מובילים את הליגה עם 161 יארד למשחק ומבילים את הליגה עם 5.2 יארד לנשיאה. במילים אחרות, לנצח את החומים צריך לעצור את הריצה. הבנגלים טובים נגד הריצה, 7 בליגה עם 94 יארד ליריב. אנחנו חושבים שהמשחק הזה לא יהיה על הקרקע כי הדרבי בין שתי היריבות תמיד יש משחק עם 60-70 נקודות ואנחנו חושבים שהבנגלים ימצאו נתיבי אוויר והחומים יהיו חייבים לרדוף. זה משחק מעולה בין שתי קבוצות לא רעות ואנחנו הולכים עם הביתיים לנצח ולכסות.

 

ממשחק השבוע למשחק...פחות מעניין

דנבר בדאלאס, דאלאס 9.5-

דנבר אחרי ניצחון שלחו את וון מילר בטרייד מה שאומר שהם יודעים שהעונה נגמרה. דאלאס הביטחו פלייאוף ופתאום מביטים על המקום הראשון ב NFC. לאור המצב בגרין ביי ולאור הלוז של אריזונה, דאלאס יכולה לסיים את הליגה במקום הראשון הכללי ולארח את כל הפלייאוף. אז דאלאס ינצחו. נשארנו עם נושא ה-9.5 נקודות. זה ליין גדול לקבוצה שכולם נמצאים תחת זכוכית מגדלת כי הבנייה החלה. ההרגשה שלנו היא שזה מספר גדול אבל דאלאס יכסו כי ההתקפה של דנבר אנמית וההגנה לא יכולה לעצור את דאלאס.

הקאובוייס מכסים.

 

ועכשיו משחק מליגת המשנה

יוסטון במיאמי, מיאמי 5.5-

קרב ישיר על המקום השני בדראפט כי הראשון רשום על שם דיטרויט. מיאמי ניסתה להעביר בטרייד את דהשון ווטסון ויוסטון באופן מאוד גמלוני ניסתה למכור. שקונה עני ומוכר טיפש נפגשים, אין עיסקה. אבל מה? טואה יודע שלא מאמינים בו במיאמי אז עכשיו הוא נבחן לעונה הבאה, לקבוצה אחרת, והי, צירוף מקרים, קבוצה בלי QB באה לעיר, איזה קטע!

מיאמי מכסים.  

 

אטלנטה בניו אורלינס, הסיינטס 6.5-

הפתעת השבוע

טרבור סימיון יהיה הפותח בניו אורלינס, מה שאומר שהסיינטס לא יאבדו את הכדור באותו קצב של ווינסטון, יקיר ההגנות באשר הן. אבל סימיון החביב לא פותח בגלל שהוא פשוט גרוע כך שהתקפה לא נראה פה.  הסיינטס יודעים מה הם. הם קבוצת ריצה וקבוצת הגנה. אטלנטה היא סתם קבוצה חלשה התקפית והגנתית אז המשחק יהיה עם סקור נמוך אנחנו חושבים שאיבוד של סימיון ברבע השלישי יהיה ההבדל.

אנחנו הולכים עם אטלנטה שיכסו, 6.5+

 

מוקש השבוע מתוך כמה מוקשים

לאס וואגס בניו יורק ג'יינטס, 3-

למה זה מוקש? כי וואגס איבדו תופס לכלא, וכי הם טסים לחוף המזרחי וכי ניו יורק זו עיר גדולה ומלחיצה ויש גבול למה שאפשר לעשות עם מאמן זמני ועם כל הדרמה שמסביב לארגון הזה. הג'יינטס הם קבוצה חלשה אבל יש להם הגנה חזקה אבל שפוטבול זה לא מה שיכריע פה. אנשים שמכירים את המאמן הזמני של וואגס, ריץ' ביסאצ'ה אומרים שהוא מאוד אהוד בחדר ההלבשה. זה המבחן שלו, לגרום לשחקנים להתאחד במשחק חוץ לא קל. זה מוקש אבל אנחנו ניקח את וואגס לנצח ולכסות.

 

ניו אינגלנד בקרוליינה, פטס 3.5-

בשקט, מתחת לרדאר, הפטס הפכו את העונה שלהם והפכו לקבוצה טובה ומאורגנת. זה כוחו של מאמן טוב ממש. הם יודעים מה הם ויודעים איך לנצח. פשוט- לא יורדים מהמגרש שולטים בשעון, משחקים הגנה קשוחה. שמונה משחקים לתוך העונה ומאק ג'ונס נראה כמו הרוקי הכי טוב במחזור הזה, ובחודש אוקטובר הוא עם 7 טאצ'ים ו-3 אינטים. הוא מבין מה הוא צריך לעשות ובעיקר מה לא לעשות. בליצ'ק מעולם לא הפסיד לדארנולד שעדיין נלחם על עתידו. המאמן היותר טוב, ה QB  היותר טוב והקבוצה היותר טובה תנצח ותכסה.

בוסטון מנצחים ונראים כמו ווילד קארד.

 

באפולו בג'קס, בילס 14-

זה ליין גדול מידי, ג'קס 14+

מיני בבולטימור, בולטימור 6-

העורבים אחרי שבוע מנוחה מקבלים את הווקינגים שאיבדו את הפליאוף. ברקע, רודג'רס עם קורונה וקאזינס מתנגד לחיסונים. אם אתם חושבים שזה לא חשוב, אתם לא מתעסקים עם אנשים. הוויקינגים מבינים שקאזינס טוב במשחקים לא חשובים והחלון שלהם נסגר, זה עיניין של זמן לפני שהקבוצה תתחיל להתפרק מבפנים ומייק צימר הוא מפוטר מהלך. לאמאר ג'קסון מעולם לא הפסיד ליריבה מה NFC  בעונה הסידרה כי ה NFC לא משחקים מולו ולא מכירים את המהירות שלו. אז מצד אחד קבוצה גמורה ומצד שני קבוצה רעננה עם QB שהיריב לא מכיר.

רייבנס 6-

 

הבלוק המאוחר

צ'ארג'רס בסכציה

הסכציה לא בטופס.

 

גרין ביי בקנזס, קנזס אנחנו רואים 8- קנזס

מוקש-הפתעה- מוקש

הליין התחיל גרין ביי 3- ועם החסרון של קארן רודג'רס קפץ ל-6 קנזס ועכשיו כבר 8 התחושה שלנו שהליין עוד יעלה. לגרין ביי יש תוכנית ליום שאחרי קארן, קוראים לו ג'רדון לאב. לאב נבחר להיות המחליף, כך שהוא, על פניו, אמור להיות לפחות מתאים לתפקיד. זה חשוב כי אנחנו חשובים שגרין ביי יודעים משהו על QBים מחליפים כי, אתם יודעים, הם בחרו בקארן להחליף את פארב ולאב להחליף את קארן. אז לאב הוא לכל הפחות מתאים לתפקיד. ההתקפה של הפאקס חוזרת לכח מלא, כל הפצועים וחולי הקוביד חוזרים, מלבד קארן כמובן. קנזס עדיין גרועה עד גרועה מאוד בהגנה. הכי גרועה בליגה ביארדים למהלך- 6.4, 28 בליגה ביארדים למשחק, 391.5 יארד למשחק, נותנים ליריב 27.5 נק למשחק.

אז גרין ביי יעלו עם הגנה טובה שיש להם, וישחקו על הכבוד שיש להם ויש להם QB שהוא לכל הפחות מתאים. מה כל זה אומר?

שקנזס אולי ינצחו אבל לא יכסו.

הפתעה, גרין ביי 8+

 

אריזונה בניינרס, ניינרס 2.5-

עוד הפצעה מסויימת. אריזונה אחרי הפסד מפתיע מגלה שהחיים בלי ג'י ג'י וואט בגנה קשים, קיילר מארי לא בטוח ישחק, א.ג'. גרין בחוץ, דיאנדרה הופקינס בסימן שאלה. כל אלה והילדותיות שהקרדינלס גילו מראים לנו שהם הולכים להפסיד לניינרס שפתאום חושבים שיש להם סיכוי לפלייאוף.

ניקח את הניינרס 2.5- בניצחון בית נדיר.

 

SPT

טנסי בראמס, ראמס 7-

למשחק הזה יש שני תסרטים. הראשון, טנסי יחזיקו את המשחק קרוב, ההגנה שלהם תציק לסטאופרד ולמרות החסירון של הנרי הם מאומנים הייטב ויחזיקו מעמד.

השני הוא שטנסי באה למשחק בלי שום רצון להיפצע כי הם רגל וחצי בינואר.

אנחנו מכירים את מייק וורבל המאמן של טנסי. הוא בא מהעץ של ביל בליצ'ק. התסריט השני לא קיים ביקום הבליצ'קי. טנסי אולי יפסידו, אבל המספר הזה לא סביר לנו, בטח לא ביום ראשון.

טנסי 7+

 

MNF

שיקגו בפיטס, סטילרס 6-

משחק שאיש לא רוצה לראות בגלל שההגנה של פיטס פשוט תרוץ על קו ההתקפה הכי גרוע בליגה.

שש הנקודות אומרות שוואגס חושבים שהתוצאה תהיה 0-6 כי פיטס לא בדיוק התקפה חדה. אבל אל דאגה, ג'סטין פילדס ידאג לניקוד ההתקפה של פיטס עם מסירות לקבוצה הלא נכונה...  


לסיום 




אין תגובות: