יום שלישי, 21 באוקטובר 2008

סיכום שבוע 7, 9 מ-14



שבוע 7 בספרים ואנחנו נשארים עם המחשבות. נתחיל כמו תמיד בגזרת הבלתי מנוצחת. טנסי נתנה הופעה קרקעית על קנזס שמתחברת ליכולת הגנתית טובה מאוד. ברור שהם יפסידו 2-4 משחקים עד סוף העונה, תלוי מתי הם יבטיחו את הביתיות.

בגזרת הבלתי מנצחות סינסי והליונס נראו כצפוי בין רע מאוד למצחיק מאוד.

סינסי כרגע, אחרי 7 משחקים מדורגים במקומות האחרונים בכל הקטגוריות החשובות (נק' למשחק 31, יארד כולל 32, מסירות 30 וקרקע 31), לוח המשחקים שלהם כולל מפגשים עם ג'קס, פילי, וושינגטון אינדי והיריבות מהבית. המשחק האחרון שלהם מול קנזס בבית נראה כמו הסיכוי היחיד שלהם לנצח מישהו. אמרתי כבר שמרווין לואיס הוא לא הבעיה פה, מצד שני עומק הכאוס וחוסר הסדר בארון הזה מחייב משהו. פאלמר גמר את העונה, ריצה אין להם אז השאלה היא לא מה לעשות אלא מאיפה להתחיל. עם כל הכאב לואיס צריך ללכת זה יעשה טוב לקריירה שלו ולסינסי.

אם אצל סינסי אין התקפה, הרי הליונס מדורגים אחרונים בכל הקטגוריות ההגנתיות. הבעיה שלהם היא שהם לא יכולים לעצור אף אחד. אם סינסי מתי שהוא יתנו משחק התקפי גרוע, זה מחריד אלא גרוע הם ינצחו כי ההגנה משאירה אותם במשחקים. הליונס צריכים נס ולוח המשחקים שלהם לא משאיר להם יותר מידי קבוצות רכות. מעבר לבית יש להם את טמפה, טנסי קרוליינה ואינדי. כדי שהם ינצחו משהו מאוד מיוחד צריך לקרות...

דאלאס, הולכת ודוהה. אמרתי מתחילת העונה שוויד פילפיס הוא התורפה של דאלאס וכל מה שקורה רק מחזק את ההרגשה שלי. הבעיה שג'רי ג'ונס אוהב את פיליפס יותר מידי בשביל להעיף אותו. עם מאמן טוב דאלאס רצה עד לטמפה (הסופרבול יהיה שם) אבל כמו שזה נראה עכשיו, 8-8 הרבה יותר הגיוני מ- 4-12, אני לא רואה איך פחות מ-11 ניצחונות מספיקים לפלייאוף ב NFC. גם 11 יהיה גבולי פה.

עוד נקודה ראויה לציון – פיטרי נולאן. סנט לואיס עם האסלט 0-2, אוקלנד עם מאמן חדש 1-1. נכון שיש פה מקריות במקרה של אוקלנד עם הניצחון על הג'טס ונכון שיש פה לו"ז ששיחק לטובת הראמס לקבל את דאלאס פצועה ומבולבלת. עובדתית להעיף את המאמן עובד עד עכשיו. השאלה נשארת מה זה יעשה בטווח הארוך אבל בליגה שבה קבוצה יכולה לעבור מסופרבול ל-4 ניצחנות ומ-6 ניצחונות לסופרבול, זה לא חשוב, אף אחד לא מתכנן ליותר מעונה וחצי. לא יודע להגיד אם זה נכון לחשוב ככה או לא, מצד שני ככה העסק הזה עובד.

פציעות גדולות השבוע- הסיינטס איבדו את בוש וזו מכה קשה לסיינטס, זו בערך הפציעה של המחזור.

ה-4 שנחו, אטלנטה, ג'קס, הסכציה ואריזונה נשארו מתחת לראדר. אומרים שווסטבורק יחזור שבוע הבא.

סן דייגו בבאפולו 23-14 לביזונים

אודוארדס היה טוב, 25-30 ל-261 וכמובן הטאצ' המסורתי שלו (יש לו 1 למשחק). הוא השאיר את ההתקפה שלו 35 דקות על המגרש. דייגו איבדו את הכדור 3 פעמים (ריברס כל השלוש) בקיצור, מה שחזינו הוא שהיה. משחק צמוד ובסוף באפולו מנצחת.

1-1

ניו אורלינס מובסת בקרוליינה 7-30

הנה הן מתחילות. שתי קבוצות לחלוטין לא יציבות באות ומשחקות משחק הפוך. הבעיות של הסיינטס- ההגנה החלשה פשוט הרגו אותם. ממול, ההתקפה של הפנתרים נראית טוב למרות שההתקפה שוב הייתה סטיב סמית.

דהלום הוגבל מאוד (14-22 ל-195 וצמד) ומשחק הריצה מצא שהסיינטס מאוד רכים בהגנה ושפך 140 יארד על הקרקע הפנתרים עולים ל-5 ניצחונות ופותחים פער של 2 ניצחונות מהסיינטס. שלוקחים בחשבון שטמפה בבית שם העונה של הסיינטס כנראה נגמרה. הסיינטס אגב משחקים בלונדון השבוע אם זה מעניין מישהו.

באמת היה משחק קשה לחזוי.

2-1

מיני בשיקגו מה שהיה המשחק המטורף של השבוע נגמר בניצחון הדובים 48-41

משחק בין QB גבולי להגנה גבולית נגמר לטובת מי שצפינו כי הם היו בבית. סוכן המכירות הנוסע היה ביזארי עם 30 יארד באוויר, 2 טאצים ו-4 אינטים. פשוט מצחיק. אורטון ממול היה 283 יארד ודאבל. אין מה להכביר מילים על משחק שהיה צפוי בתוצאה אבל לא בדרך. משתי קבוצות שמצהירות שהן קבוצות הגנה צריך לצפות להרבה יותר. שתי הקבוצות האלה צריכות לחשוב מה עושים כדי לנצח את הבית שמאוד פתוח אגב.

3-2

פיטס בסינסי 38-10

איך אפשר לסכם משחק שבו ג'סי פאלמר שיחק וביירון לפטוויץ נתן טאצ'? במשפט אחד: לא כוחות.

4-3

טנסי בקנזס 34-10

הבאנקר ממשיך. טנסי רצו בערך 8379 יארד על קנזס שאיבדו 2 מתוך שלוש ה QB שלהם. איזו דרך לחזור משבוע חופש לטנסי. תענוג.

5-4

בולטימור במיאמי, הפתעה 27-13

ווילס מקגהי חזר לשחק טוב בשביל העורבים וראו זה פלא, התקפה החלשה מתייצבת. את השאר עשתה ההגנה הכי טובה נגד הריצה בליגה שעצרה את הדולפינים על 71 יארד בקרקע. לקבוצה שבוניה על הקרקע אסור להגיע לכזה מצב. כל הכבוד לפלאקו שלמרות משחק נוראי בשבוע שעבר התאושש ונתן משחק סולידי עם 17 מ-23 ל232 יארד ושער. שום מהלך יוצא דופן, סתם מסירות קצרות והרבה ריצה. מיאמי ממשיכה ללמוד שאי אפשר לעבור מניצחון אחד בשנה ל- 8.

6-4

חברת אוסליבן בניין ובניו באה לג'יינטס ומפסידה 17-29

משחק בדיוק לפי התחזית. אני רוצה לציין מספר מעניין, הניינרה עשו 13 עבירות ל-134 יארד. כנראה שלא הייתה ברירה אלא לשחרר את נולאן.

7-5

דאלאס בסנט לואיס מוקש היה, הראמס דורסים את דאלאס 34-14

אמרתי שקו ההתקפה של דאלאס הוא די בלוף אמרתי שדאלאס בבאלאגן. הטעות שלי הייתה שלמרות שאני אומר את זה כל הזמן לא נתתי משקל מספק לחולשה של וויד פיליפס. זה הפסד שלישי של הבויס ב- 4 משחקים אחרונים. המשחק הזה היה גמור ברבע הראשון אחרי שהראמס ניצלו את הטעויות של דאלאס וקפצו ל-21 -7. אגב, דאלאס הובילו 7-0 אחרי 6 דקות כך שב-9 דקות הראמס שמו 21 נק'. אלה הראמס, שעדיין מדורגת בטופ 3 מהאחרונים בכל הקטגוריות ההתקפיות והגנתיות. ואלה דאלאס שהיו אמורים להיות הקבוצה הכי טובה בליגה. אז ככה: דאלאס גמרו את העונה. הראמס באופן לחלוטין הזוי נמצאים במירוץ לבית והם כרגע בפיגור של רק 2 משחקים אחרי אריזונה. וואו.

נשאלת השאלה, הם יש פה סבוטאז'? האם יש פה מסר לג'רי? אם לוקחים בחשבון שפה נגמרו המשחקים הקלים של דאלאס מעכשיו יש להם את טמפה, בולטימור, פילי, הג'יינטס... בקיצור... תשכחו ממאזן של 3-13. 8-8 נראה כמו מה שיהיה לדאלאס, אולי אפילו 10-6. כן כן, 10 הפסדים.

8-5

הליונס באים ליוסטון עושים את שלהם ומפסידים 28-21

הליונס היו 20 דקות על המגרש. הם עשו נק' לדקה שזה מרשים. חוץ מזה אין מה לדבר על המשחק הזה.

9-6

אינדי בגרין ביי, חוזרים לשבוע 1, האורזים מביסים בבית את אינדי 34-14

אני נורא רוצה להגיד כמה טוב היה רוג'רס וכמה גרין ביי משחקים יפה אבל המציאות היא שפייטון שיחק מחריד נתן 2 אינטים ונראה כמו שהוא נראה מתחילת העונה, לא טוב, עייף, חבול. ההתקפה של גרין ביי שמה 302 יארד, כמו אינדי. כל ההבדל פה זה 2 איבודים של פייטון ששווים את ההפרש (7 או 3 שלא שמת על הלוח, 3 או 7 שהם שמו. כל איבוד הוא בעצם 6-14 נק') גרין ביי נשארים במאבק הפלייאוף, אינדי 3 משחקים אחרי טנסי... זה גמור. אינדי לא יהיו בפלייאוף העונה.

10-6

ניו ג'רסי באוקלנד שוקר בנמל, 16-13 לריידרס

הויכוח שהיה לי עם צפריר ונמשך בעצם מתחילת העונה נתחיל להיות ברור. פארב הוא לא הפתרון לקבוצה שלא הייתה בשלה ועדיין לא בשלה. אם פארב היה מגיע לטנסי נניח או ל-באפולו הוא היה מוסיף את הניצוץ ומושך קבוצה מוכנה לרמה הבאה. הג'טס לא מספיק טובים עדיין בלי קשר לפארב. הבעיה היא שאוהדי פארב לא זוכרים את האינטים הנוראיים שלו. נכון היה לו משחק שיא של 6 טאצ'ים, אני לוקח עכשיו 3 משחקים של 2 ו-2 איבודים על חשבון משחק אחד של 6.

פארב כרגע שני לג' טי אוסאליבן באיבודים (8, לעומת ה-10 של הבנאי מהנמל)

שווה לו בפאמבלים עם 5 במקום הראשון.

16 ביארדים כוללים, צמוד ל-3 עם טאצ'ים (13) 5 בסאקים (15) ו-12 ברייטניג (98).

אגב, ג'אמרקוס ראסל עם 5 טאצ'ים ו2 אינטים.

אני לא עוקב אחרי כל פליי של הג'טס ואני לא יכול להגיד אם מאנג'יני הוא הבעיה כמו שצפריר אומר, אני כן אומר שפארב הוא לא המושיע והוא לא העתיד 10 משחקים נשארו עד סוף העונה מתוכם 4 הם מאסט ווין (קנזס וסנט לואיס בבית סיאטל והניינרה בחוץ). 3 מתוכם קשים מאוד- בטנסי, בבאופולו בניו אינגלנד... מה שאומר שלא יהיה פלייאוף בניו ג'רסי השנה.

11-6

קליבלנד בוושינגטון בטוילט בול של השבוע, האדומים מנצחים 14-11

משחק בינגו קלאסי. שלוש שאלות מהמשחק הזה:

מתי קווין יפתח במקום אנדרסון

מתי קליבלנד יעצרו את הריצה

למה זה מעניין אותנו?

12-7

SNF

סיאטל בטמפה. סנקה וואלס היה חלש, הסיהוקס הפסידו 10-20

המזל של סיאטל- יש להם ניצחון. אחרת אין לדעת מתי הם ינצחו מישהו עד סוף העונה.

13-8

MNF

דנבר באים לבוסטון, וונטאג' בוסטון 41-7.

אין מה להגיד על דנבר. הם יהיו טובים מאוד שנה הבאה. בוסטון ימשכו לאזור ה-10 ניצחונות שלא יספיק לפלייאוף. מרוני גמר את העונה וזה בערך חשוב כמו לצפות בצבע מתייבש.

מסיימים את השבוע על 14-9 שזה כמעט 65% הצלחה.



אין תגובות: