יום שלישי, 28 באוקטובר 2008

סיכום שבוע 8, 71%

כמו כל סיכום, גם השבוע אני מתחיל בגזרת הבלתי מנוצחות להלן טנסי. הטייטנס הראו עוד מאותו דבר והמשיכו לשלוט בשעון ולהתמרק למה שנראה סופרבול קלאסי אדיר בין הג'יינטס לטייטנס. אין ספק בין ענקים לטיטאנים המשחק בטמפה הולך להיות אדיר עם כוכבית, המשחק הזה היה צריך להיות משוחק בשלג אבל הליגה מפחדת לשים את הסופרבול בשלג כי הם מפחדים ממשחק עם סקור נמוך. על זה יש לי להגיד לגודל, צא ולמד. שהNHL  שידרו משחק ממגרש פתוח הם קיבלו באזז שהליגה הזו לא קיבלה מאז ימי גרצקי. לדעתי סופרבול בשלג יוסיף המון למשחק, מצד שני, עם הרייטניג אין בכלל טעם להתווכח.

 

בגזרת הבלתי מנצחות יש לנו סימני חיים. סינסי התפרקו מול יוסטון שלראשונה כמו שכבר אמרתי בתחזית  מחברת רצף של 3 ניצחונות. יוסטון הוציאו את כל התסכול שלהם על סינסי חסרת החיים (אם אתם שואלים למה יוסטון מתוסכלים אז אתם לא הייתם בשבוע 2,3 ו-4 בליגה).

בעיתונים בסינסי חזרו מזמן לנימה הצינית של שנות ה-90 העליזות. בעיתון אחד מזהירים מפני תרומה של כרטיסי משחק לילידים מעוטי יכולת שכן החוויה יכולה לדחוף אותם מעבר לסף הנפשי וישר לנהר האוהיו החום והדליק (הוא באמת דליק). מרווין לואיס בראיון אחרי המשחק נשמע מובס ואמר בפשטות אין לנו יותר מידי אופציות, אין לנו עומק, אין לנו שחקנים....

הליונס בדיוק כמו שאמרתי משחקים נגד ההיסטוריה וכל משחק הם ינסו כמה שהם יכולים. לרוע מזלם אין להם יכולת.  

 

שיקגו, מיני, גרין ביי כולן המתינו בחשש לתוצאה של דיטרויט ולא בצחוק. לליונס נותרו 9 משחקים, 3 מהם מול הקבוצות האלה, כך שהן ינסו לנצח לפחות משחק אחד. הברונקוס נחו גם.

 

אוקלנד בבולטימור,  תצוגה מביכה של התקפה 10-29 לעורבים.   

ג'אמרקוס ראסל היה מחריד בחצי הראשון ונורא בחצי השני. פלאקו היה גרוע בראשון וסתמי בשני. בקיצור, למרות התוצאה התקפה לא הייתה פה. שני ה-קוף בתים עם פחות מ-50% מסירות אחד ל-140 יארד ואחד ל-228 יארד. בקיצור... משחק שהתפתח בדיוק לפי התחזית ומראה לנו שאוקלנד גרועים ובולטימור סתמיים, אבל במירוץ בבית שבו ניצחון אקראי על פיטסבוג יכול להביא אותם לפלייאוף. אאוץ'.

שבוע טוב מתחיל עם 1-1.

 

אריזונה בקרוליינה משחק טוב וניצחון ביתי 23-27

בחצי הראשון ההגנה של הפנתרים וההתקפה של הפנתרים לא הופיעה למשחק ולמרות כל זה הקארדס לא הצליחו לברוח. בחצי השני דלהום התאפס וההגנה למרות משחק לא טוב הצליחה לעצור את אריזונה. לאריזונה חסר רץ שיכול לטחון את ההגנה ולמשוך את השעון. 51 מהלכי מסירה לעומת 14 מהלכי ריצה (אחד מהם של בולדין שרץ ל-30 יארד, הכי הרבה מהרצים) מסביר כמה הקבוצה הזו לא מאוזנת. הפנתרים ממשיכים עם שלהם תוך שמירה על שילוב של מהלכי ריצה ומסירה שמונעים מההגנה לעצור את השעון. הפנתרים תופסים תאוצה, הקארדס בחוץ ממשיכים להיות חלשים.

2-2

 

טמפה ביי בדאלאס, בשיניים הבויס מחזיקים את המשחק 13-9  

 

הדרייב האחרון של המשחק כאב לי בעיניים. טמפה לא יכלו לנצח את המשחק הזה גם אם היו להם 50 ניסיונות. השקיפות של מהלכי ההתקפה גרמה לי לרצות לרוץ לגרודן ולתת לו מראה כדי שיראה מה הוא עושה. הוא פשוט לקח קבוצה יותר טובה והרג אותה ולא משנה מה יגידו לי. 2 דקות לסוף בפיגור של 4 נק' עם הכדור אצלו והוא הולך על מהלכים של 3 -2 יארד. וואו.

דאלאס עם 172 יארד ניצחו את המשחק. וואו. ניצחון שמוריד המון לחץ אבל לא משנה כלום אני חושב. הם לא ניצחו את המשחק, טמפה הפסידו.

43 זריקות להתקפה של טמפה שנגמרו ב-227 יארד= קצת יותר מ-5 יארד למהלך. לא כדאי להתחיל לחשוב על מהלכי התקפה קצת?  

3-2 

 

וושינגטון בדיטרויט בינגו קלאסי, 25-17

מוס ופורטיס נפצעו, לא ברור עד כמה זה רציני אבל זה הדבר היחיד שממש רע שקרה לסקינס במשחק הזה. מעבר לזה אמרתי שהליונס לא יוותרו ומעכשיו הם משחקים נגד ההיסטוריה ובאמת הם שיחקו נגד ההיסטוריה ונושכים ומכים ומושכים זמן ויעשו הכל עד שהם יגנבו ניצחון. רדסקינס כמו שאמרתי, לא יפלו במלכודת של קבוצה חלשה שוב.

4-3 

 

באפולו במיאמי ההפתעה שנצפתה מראש 16-25

 

בינגו קלאסי ואני אתייחס למספר מאוד מעניין- למיאמי יש כבר 3 ניצחונות לג'טס יש 4. פני נראה טוב והוא שומר על הכדור הרבה יותר טוב מפארב. השאלה חייבת להישאל האם הג'טס מיהרו לחתוך את פני בלי תמורה?

לגבי המשחק עצמו, אמרתי, חם לבאפולו במיאמי והם עשו יותר מידי טעויות, בבאפולו זה לא יחזור על עצמו אבל כן ראוי להתייחס לעובדה שהבילס בחוץ באופן דרמטי (2-2) פחות טובים ממשחקי בית וזה כולל איבודים ושאר נתונים משעממים. מיאמי יגיעו ל-6 ניצחונות העונה תעשו את החשבון לבד מה זה אומר על פני. באפולו הפסידה משחק שהיא לא הייתה צריכה להפסיד אבל לא יכלה לנצח. מצד שני מעכשיו המשחקים הקשים שלהם זה בניו אינגלנד ובניו ג'רזי ואני הולך איתם בשני המקרים.

5-4 

 

סנט לואיס בבוסטון כצפוי ניצחון ביתי 23-16

סטיב ג'קסון לא שיחק וזה עשה את ההבדל במשחק. אני לא מתכוון להיכנס למה אם, לא פעם אמרתי שאלה ספקולציות מהסוג הכי משמעם, אז אני אתייחס למשחק שכן היה. קאסל ממשיך להיות בינוני וממשיך להוביל התקפה בינונית. מול ההגנה החלשה של הראמס זה הספיק, אבל יש 30 קבוצות עם הגנה יותר טובה משל הראמס. אם מדברים על הראמס, אחרי 2 ניצחונות הם חוזרים לקרקע. זו קבוצה צעירה ומאוד רדודה בכישרון משני צידי הכדור. מצד שני, הראמס מקבלים את דוני אייבורי , רוקי שמסתמן כיורש ראוי להולט.

6-5

 

יש לנו איתות מלונדון ?

סן דייגו מול הסיינטס בוומבלי שוטאאוט וניצחון של הסיינטס 37-32  

הNFL  לא עושה טעות פעמיים ואכן המגרש היה בסדר גמור ובל קשר ששתי קבוצות עם המון התקפה ובלי הגנה נפגשות חייבים לעוף זיקוקים באוויר. בירס פשוט עשה בית ספר להגנה של דייגו ואחרי שני רבעים היו לו 300 יארד וצמד. הוא הוסיף עוד 40 יארד כי הסיינטס החליטו לשחק על השעון בחצי השני. דייגו לא יכולים לבוא בטעונת אל אף אחד חוץ מעצמם. איך הגנה שלפני עונה הייתה אחת הטובות בליגה נראית כמו הגנה של NFL אירופה?

מעבר לזה לדניאן חוזר אבל מול ההגנה של הסיינטס זו לא חוכמה. הסיינטס ממשיכים להיות קבוצה של 8-8, אחרי כל ניצחון בא הפסד. דייגו הולכים ונראים כמו קבוצת פלייאוף של 7-9 כי מי יעלה מהבית הזה...?

7-6

 

קנזס בניו ג'רסי משחק מביך  של פארב נגמר בניצחון קלאסי שלו 28-24

פארב פצוע. זו ההנחה שלי אבל הוא לא יודה בזה ולא ישב בחוץ כדי לשמור על השיא שלו. בנתיים הוא ממשיך להיות מזיק לג'טס. נכון שהמסירה שלו בסוף הצילה את המשחק אבל QB  נורמאלי לא היה בכלל צריך להגיע למצב הזה. לא אמרתי מילה על ההגנה שעשתה מטיילור ת'יגפן גרסה צעירה של ג'ו מונטנה... אבל האמת שלמי איכפת? הג'טס ניצחו וזה מה שחשוב.

קנזס היא קבוצה חלשה מאוד אבל בניגוד לכל מיני אפסיות אחרות בליגה, למאמן שלהם, שהוא בלי ספק דמות הזויה יש כבוד למשחק ולשחקנים. גם זה משהו.

8-7

 

אטלנטה בסכציה, המגעילה בקבוצות מנצחת 27-14  

הסכציה ניצחה בזכות ההגנה. מאט ראין כצפוי מקבל מהמציאות הודעת טקסט. אני ממש לא אוהב את הסכציה.

9-8

 

קליבלנד בג'קסוויל הפתעה, החומים מכים את היגוארים 23-17

ועכשיו מאזנים ומאזינות שאלה: איך אתה שולט בשעון, עושה יותר יארדים מאבד פחות כדורים ועדיין מפסיד לקבוצה שבכל פרמטר פחות טובה ממך? עכשיו תוסיפו לזה שהכדור האחרון אצלך ואתה נמצא במרחק סביר מהאנדזון ועדיין אתה יורד מפסיד מהמשחק. לא ראיתי את המשחק, רק  קטעים אז אני לא יכול לענות על השאלות האלה, מה שברור לי זה שהאווירה בכל הארגון פשוט לא בריאה. אני לא יודע אם זה דל ריו אשם או שההנהלה אשמה, בוודאות אני יודע שהג'גוארס הם אכזבת החצי הראשון שלי.

10-8

 

סינסי ביוסטון זה לא היה אפילו קרוב, 35-6  

סינסי הולכת ומתפרקת. נכון שבכל יום ראשון נתון הם יכולים להפתיע איזה מישהו, בטח אם זה יהיה קנזס (אני כבר עכשיו אומר שאם סינסי יגיעו עם 15-0 למשחק מול קנזס הרמן אדוארדס יפסיד בכוונה למרווין לואיס). עד אז צריך להוציא אותם מהטופס כי יוסטון לא התאמצו אפילו לנצח. אגב יוסטון, בתחילת העונה אמרתי שהם יותר טובים ממה שכולם חושבים ואז הם הפסדיו 4 משחקים ברצף. אני עדיין חושב שהם יותר טובים ממה שאנשים חושבים ואני חושב שהם הולכים לרוץ על הווילד קארד. כרגע ב AFC  יש שתי קבוצות חזקות- טנסי ופיטס, מעבר להן כל אחת מרגישה שיש לה סיכוי לפלייאוף. למה לא יוסטון באמת?

11-9

                      

ג'יינטס בפיטס בורג, הגי מאן עושים זאת שוב מתחת לראדר אל הניצחון 21-14

משחק מעולה, משחק פלייאוף, משחק בין שתי קבוצות שיש להן מה להפסיד ויש להן להוכיח משחק בין שתי קבוצות עם הפסד . אם לא פציעה של הלונג סנאפר של פיטס המשחק היה נגמר אחרת. אבל הוא נפצע והג'י מאן נזכרים כמו בשנה שעברה בחצי השני מה ה DNA   של אלופה בליגה הזו. משחק אדיר של שתי קבוצות שפשוט לא רוצות להפסיד. פיטס הפסידה אבל אין לה מה להיות בלחץ או להרגיש רע, היא הפסידה לקבוצה מספר 2 בליגה.

הלכתי עם פיטס ויצא ג'י מאן.

12-9  

 

סיאטל בסנפראן הסטינק על הנמל מסתיים 34-13

סנקה וואלס ניצח את הקבוצה המצחיקה של פריסקו ואחרי המשחק סינגלטרי התפוצץ על השחקנים שלו. כל זה טוב ויפה אבל אחרי הכל אלה לא שחקנים שלו. עכשיו יש להם ביי ואז קוף בית חדש שינסה לעשות משהו. רחמי על פרנק גור שהוא השחקן היחיד בקבוצה המצחיקה הזו שאשכרה מנסה לשחק. האם ההפסד הזה הוא הכי נמוך שאפשר לרדת...?

סיאטל ניצחו מה איכפת להם ממה שהולך בעיר של הגאים. מבחינתם כל משחק הוא משחק פחות בקריירה של הולמגרן. העונה הזו גמורה. אינעל העולם, להפסיד בבית לסנקה וואלס?!

13-9

 

 

MNF

משחק המחזור

אינדי בטנסי כצפוי, טנסי מכה את אינדי 31-21

בינגו קלאסי במשחק שהראה לאמריקה בפריים טיים כמה טובה ההגנה של טנסי וכמה יעיל קרי קולניס. לטעמי קולניס הוא השחקן הכי חשוב בטנסי- הוא בחור שעבר הכל בחיים והוא מקבל את התפקיד שלו. לפני המשחק הראו איך פייטון מגיע בחליפה למשחק, לעומתו קולניס בא בג'ינס וחולצה פשוטה. ככה, בלי יומרות, בלי פלצנות, בלי שום רעש מיותר סתם הבחור הרגיל שבא לעבוד. הוא לא יהיה ה MVP, הוא לא יהיה פרובול (למרות שאני מצביע לו פעם בשבוע) והוא לא יקבל יותר מידי שבחים אבל בנאדם, הוא הדבק שמחזיק את הקבוצה הזו כי ראינו כמה דרמה מביא וינס יאנג. שום מילה על המשחק, כי הוא כמו שאמרתי היה בינגו מלא. טנסי רצה והיכתה את אינדי, הגרמני פשוט לא החלים מהפציעה שלו ואני כבר עכשיו אומר שבמחזור העשירי שהקולטס יצאו מהפלייאוף הוא ירד לספסל עם פציעה.

14-10 לשבוע, 71% לשבוע 8. 

אין תגובות: