יום שני, 2 בפברואר 2015

סופר פטס 49

זה חייב היה להיגמר ככה.
הליגה הרימה הפקה מרהיבה. 0 טעויות. 0 נפילות. המשחק היה מלא באנרגיות ורגשות, אחרי הכל קשה לתפקד שבערך אחד מכל 6 אנשים בעולם רואה אותך.
השיפוט היה מצויין ולא הורגש. הקבוצות באו לנצח, השחקנים נתנו את כל מה שיש להם על המגרש, שתי הקבוצות הכי טובות בליגה נתנו משחק טקטי מושלם.

הפטס פתחו יותר טוב, לוקח לקרול זמן להגיב ובמחצית הוא הגיב. בליצ'ק הגיב על התגובה של קרול המשחק הלך לכדור האחרון, דו קרב בפריים טיים באיכות HD.
לא שמענו מהקהל מלבד תגובות כלום, כי בארצות הברית הקהל הוא הלקוח, הוא לא "חלק מהמשחק". אנשים משלמים הרבה מאוד כסף כדי לצפות במופע ספורט ואירוע תרבות. הם לא באים "לפרוק אנרגיות" או "לשחרר לחץ". אין "נסיבות מקלות" ובטח שאין "קומץ". אבל אנחנו באסיה ופה אין סופרבול.

המשחק היה מרהיב. לא ברמה גבוהה, אבל הכל היה על השולחן. שחקן אלמוני שהפוך לכוכב לרגע, מקצוען וותיק שכמעט הופך ללוזר האולטימטיבי, שני מאמנים שבאו מוכנים ולא טעו... לא זוכר מתי ראיתי משחק ברמת ביצוע כל כך גבוהה וברמת אתלטיות כל כך מרשימה. אין שחקן אחד ששיחק מתחת לרמה הכי גבוהה.
המוכנות המנטלית של השחקנים הייתה יוצאת דופן, שתי קבוצות שבאו, נתנו 100% על המגרש ולא השאירו ספק בקשר לזהות המנצחת.

ניו אינגלנד ניצחה בצדק. אם פיט קרול לא היה שוכח מה הוא, הוא היה מוביל את סיאטל לאולי ניצחון וגם זה היה מוצדק. כמו בקרב איגרוף, שתי הקבוצות הנחיתו מהלומות אחת על השנייה, בלי לשמור כלום למחר. שתי הקבוצות יחזרו הביתה ושתיהן ילקקו את הפצעים כי הן לא השאירו כלום למחר.
הפטס ניצחו בצדק כי הם באו לנצח ובריידי את בליצ'ק היו צריכים נס ועזרה ממקור בלתי צפוי (קרול) לנצח. אבל הם ניצחו בצדק. הם היו יותר טובים לאורך כל המשחק. 

הפקה מושקעת, משחק שלא משאיר ספק, הליגה נתנה שואו וכולנו חווינו משחק לזכרון.

אמרנו סיאטל כי חשבנו שקרול יגיב במחצית והוא הגיב. הוא פשוט שכח מה המטרה של המשחק אבל הוא צריך ללכת לאמן מחר עם ההחלטה הזו.

השחצנות של קרול הרגה לו את המשחק ויזכרו לו את זה לשנים קדימה. מי יודע מתי קבוצה כל כך חד משמעית כמו הקבוצה הזו תחזור. ווילסון יקבל חוזה ענק, לינץ יקבל חוזה ענק, שרמן יקבל חוזה ענק והלהקה תתפרק.

מהצד השני, האירוע המכונן בכלל לא קשור למשחק. הבעלים של הפטס, קראפט, נחת באריזונה ואמר לעולם: אם אין לכם הוכחה שמישהו עבר על החוק עם הכדורים אני דורש התנצלות. זו אמרה עצומה בהתחשב בזה שכל הפרשנים אמרו שהליגה תעניש את הפטס בחומרה. הוא לקח מנהיגות ואמר באופן ברור- אם אין הוכחות, לכו מפה. היום הוא חוגג אליפות רביעית בטווח של 15 שנה. לא פחות ממדהים.

העונה הסתיימה במשחק משובח עם הפקת ענק כמו שרק האמריקאים יודעים לעשות. ביום ראשון הבא אין משחק, למעשה המשחק הבא יהיה אי שם באוגוסט... בדרך יש דראפט ופרי אייג'נטס.
ה NBA משוחק ברקע, כדורסל המכללות (קנטקי) ממשיך להתגלגל לאפריל ובעוד כמה שבועות אימוני האביב מתחילים...

כבר ספטמבר?

לסיום קצת תרבות מבית ה BBC 



אה, כן. מפרץ הפיראטים חזר.
piratebay.se 
מידע רוצה להיות חופשי. 
free as in freedom. 





2 תגובות:

Combine Films אמר/ה...

טוב, אני חייב להוציא את זה מהסיסטם שלי. סליחה מראש.

זה היה משחק לא טוב. סיאטל לא היו ממש במשחק למעט הבלחות. עכשיו כולם ישכחו שוילסון לא השלים מסירה עד דקה לסוף החצי. אבל בחצי הראשון ההגנה עמדה, בערך. ליגת הבום הוכחה כפיקציה, כי 24 נק' מההתקפה אמורות להספיק. אבל בגדול ההתקפה של סיאטל בגדה בהגנה שהייתה כל החצי הראשון על הדשא, ועוד נשאר לה טיפת אנרגיה לרבע השלישי, ולרבע הרביעי היא כבר לא הופיעה.
הסיבה שהמשחק בכלל היה שקול רק מוכיח כמה הפטריוטס זו קבוצה בינונית. רק צריך להיזכר בסיאטל של לפני שנה ולהבין שברמה הנוכחית של הפטס זה היה נגמר בדיוק כמו בשנה שעברה.
סיאטל בעונה הזאת זו קבוצה עם יותר מזל משכל, מול גרין בי זה הספיק, אבל מול קבוצות נחושות, לאו דווקא יותר טובות, היא כושלת, כמו למשל אריזונה (לפני שנשארה בלי ק"ב) ואלוהים יסלח לי שאני אומר את זה, דאלאס.
והמשחק הסתמי הזה, שממש לא התעלה לשום רמה, מלבד כמה מסירות יפות של ווילסון, הוא סיכום מצויין לעונה הכי משמימה שאני זוכר. שום הפתעות לאורך עונה שלמה, שום נרטיב מרגש או מאוד מעניין (הכל בהנע והמתן, לאק באינדי, אריזונה מתעוררת) כלום. זאת היתה עונה על אוטומט. עם גמר על אוטומט. כזה שאפילו משחק מחשב יכול לחזות את התוצאה שלו.

בקיצור. דיכאון.

ועוד בקיצור, אתה הכותב היחידי בארץ (ומבחינתי בעולם אם רוצים ממש להיסחף) שמבין פוטובול. אני יודע שאתה מצליח להביס את ה ELO, אבל לטעות במשחק המכריע של העונה זה חתיכת פישול.

yannon אמר/ה...

ראשית- תודה על התגובה.

שנית, אין מה לעשות, נפלנו.

עכשיו מכללות, קצת דראפט, בייסבול ופנטזי בייסבול, פורמולה 1 וחזרה לחורף... הפטס נכון להיום עם 12 ל-5 מובילים את הסיכוי לניצחון ב-2016.