יום שבת, 1 באוקטובר 2016

התחזית האלטרנטיבית לשבוע 4

*הבלוג מתנסה בפונט חדש. הערות על הפונט יקבלו בברכה בחלק של ההערות. (זה ממש למטה)

המרחבים האין סופיים של צפון דקוטה התאפיינו בגבעות חומות אפורות מנוקדות בכתמים שחורים של משאבות נפט עתיקות מחלידות ושאריות של אסמים מתפוררים. לואיס וקלארק עברו פה לפני יותר מ-200 שנה ולא מצאו שום דבר מעניין מלבד איזה כוסית אקזוטית שהם הפכו אותה לשותפה/הבידור במסע. סקאג'ואיאה היום על דולר צהוב, אירוני, אחרי מאתיים שנה ההיסטוריה שמה את הפרצוף שלה על מטבע. אותו מטבע שבו היא נרכשה מסוחר פרוות שחטף אותה מאיזה שבט. האמריקאים תמיד היו חלשים בכל האירוניה, הוא חשב לעצמו בזמן שהשלט הראה עוד 70 מייל לביסמראק. ביסמארק צפון דקוטה זה לא עיר שאתה מנסה להגיע אליה אפילו אם המטרה הסופית היא דולות' מיניסוטה. אבל בביסמארק יש דלק ויש מספיק מקומות שהופכים המבורגר. ההיפסטרים של צפון דקוטה לא גילו את הצמחונות או העמדת הפנים- מעבר לזקן מטופש- וסקיני ג'ינס לא פופלארי במדינה שעדיין חולמת על החזרה לימים היפים שבהם שהשמש שוקעת היום נגמר. בביסמארק השמש שוקעת בארבע אחרי הצהריים, שאתה כל כך צפוני השמש שוקעת מוקדם. האוטו החבוט מחברת ההשכרה לא התרגש מאור המחשיך והמשיך להתגלגל בשעמום יפני אל היעד. טויוטה עושים הרבה דברים גרועים, הקורולה היא כנראה אחד מהם. רכב נטול השארה או יצירתיות. כל מה שבדיוק ממוצע זוקק לרכב ממוצע אחד שמהר מאוד הפך לאשפה מוטורית אבל נמכר בכמויות היסטריות. משהו לא בסדר עם המין האנושי אם קורולה נמכרת כל כך הרבה. ליותר מידי אנשים יש טעם גרוע מאוד. חברת הראווה, אין מה לעשות. {אם אתם רוצים לקרוא (סקרנות היא תכונה חיונית לטעמנו) חפשו בגוגל "חברת הראווה".}. תחנת השירות נראתה מזמינה והאוטו גלש לחנייה הרחבה. רבע שעה מאוחר יותר ושני המבורגרים מאוחר יותר המסע חודש לכיוון דולות'.
דולות' ידועה בתור עיר שהספורט הפופלארי ביותר הוא אלימות משפחתית. עיר שהייתה בית לקבוצת NFL  בשנות ה-20 וה-30 ויתרה כמו רוב הצפון על האפשרות להיות כרך מרכזי ברגע שהמזגן הומצא ואנשים ירדו לדרום. אתה יכול להפעיל מזגן ב-38 מעלות, ב 38- אתה לא יכול לצאת החוצה. 
המתמטיקה הבסיסית של החיים, מבוא לכלכלה. 
בקיץ לעומת זאת, שנמשך בדיוק שלושה ימים, בדולות' יש פסטיבל גדול שמושך אליו אמנים מכל הצפון, זה לא הרבה אבל זה נעים. בסתיו שמתחיל באוגוסט ונגמר שהשלג הראשון מגיע העיר מאוד נעימה ויפה. ברחוב הראשי יש שני בתי קפה וליד הקמפוס של UMD (אניברסיטאת מיניסוטה בדולות') יש המון בארים חביבים עם סטודנטיות שכל מה שהם רוצות זה לעוף מהצפון. דולות' סטייט היה אחד הבארים הוותיקים והמפוקפקים בעיר. המקום הריח משתן, בירה וקיא. הקירות היו חומים באופן מדכא, הבר היה חלק מרוב הברקות בחומרים כימים והריצפה מכוסה בנסורת ושברי כוסות...לפי הריח גם לפחות גופה אחת אבל אף אחד לא ניסה לנקות ובכל מקרה בחורף קר מידי והחורף בדולות' תמיד מעבר לפינה. החניון של הבאר היה בית שפעם נשרף ונהרס עד ליסוד. הבעלים ויתר על הנכס וכך לדולות' סטייט היה מגרש חניה ענק צמוד לבאר. מגרש חנייה שראה לא מעט מכות, סקס, סמים וכמובן חייזרים. 

אנחנו בצפון.

הקורולה מצאה את הדרך לחניון וחנתה בצמוד לאוטובוס הענק שמכל החלונות שלו יצא עשן.
ווילי נלסון בבית.
פליישר יצא מהקורולה וחשב לרגע לשרוף את הנבלה המוטורית. הוא נכנס לבאר.
"איפה קלן?" הוא פנה לברמנית שלבשה מספיק בגדים כדי להראות כמו נערת ליווי אבל לא ידעה את זה. היא חייכה כי זה מה שאמריקאיות עושות והצביעה על בחור מאוד גבוהה בפינה על הבר. קלן טיילור היה עסוק בחישובים שארי התקרב אליו. "קלן" "ארי... איזה הפתעה. לא ציפיתי לראות אותך פה בצפון..." קלן חייך חיוך אמתי והציע לפליישר בירה מקומית. פליישר חייך. קלו טיילור הוא אחד מהאנשים היותר טובים. הוא הניח את המפתח של הקורולה על השולחן. קלן הביט במפתח "אל תדאג." פליישר חייך, סיים את הבירה ויצא לאוויר הקר של הסתיו. הוא חיפש את הכפתור שפותח את דלת האוטובוס. כפתור סודי שכולם ידעו על קיומו. הוא מצא את הכפתור וחיכה שהעשן יתפזר לפני שהוא יכנס.
"הי...הי... מה אתה עושה?!" הקול הבלתי ניתן לבלבול של ווילי נלסון ניסר את האוויר " כל העשן האורגני יוצא החוצה בנאדם" פליישר נכנס לאוטובוס והתיישב. זו בדרך כלל התגובה של מי שלא מעשן 3 ק"ג חומר אורגני על בסיס יומיומי מגיב שהוא עולה לעשן הכחלחל של העשב האיכותי שווילי מעשן. פליישר חייך כי זה מה שקורה שאתה שואף חומר כל כך טוב.
"ווילי, אנחנו צריכים עזרה". ווילי חייך. "שמעתי. 15-4. לא קל..." הוא הביט לחלון המעורפל שאף מהסיגריה בידו וחייך. קלן טיילור נכנס לאוטובוס עם בקבוק ריי ומזג לשלוש כוסות. חצי שעה מאוחר יותר ווילי הלך לנמנם.
פליישר גמר את הכוסית שמולו "קלן, אני הולך. המסוק בדרך." קלן חייך מבעד לעשן הצביע על ווילי "הוא לא יבוא" פליישר הנהן. "ניסינו"...

השבוע התחיל בניצחון חזוי של סינסי על מיאמי. מעבר לצבע המשעשע של החברים מדרום פלורידה, המשחק לא היה טוב. ימי חמישי זה פשוט משחק גרוע והמשחק הזה לא היה יוצא דופן. סינסי מעולים על לרד זון ושם הם נתקעים. לנצח את מיאמי 5 פילד גולס יספיקו. לא נגד דנבר או פיטסבורג. אה, זה בדיוק מה שקרה. מעניין.
מיאמי... נו, מיאמי.
פגענו במשחק הזה, כי ימי חמישי זה משחק יותר קל לחיזוי.

השבוע הרביעי מביא איתו את שבועות החופש, גרין ביי ופילי ינחו השבוע. לגרין ביי זה טוב, לפילי לא.   

ועכשיו, למשחקי השבוע.

אינדי בג'קסונוויל בלונדון במשחק מוקדם.
נתחיל בהצרה, המשחקים בלונדון לא טובים. משהו עם הבדלי השעות ואיכות המגרש.  שתי הקבוצות החלשות נפגשות למה שקבוצה אחת יודעת שיכול להיות הבית שלה (ג'קס) והשנייה מנסה להציל את הבית שלה. אינדי היא אחת משלוש ההגנות הכי גרועות בליגה- נק' למשחק- 31.7, יארד למשחק – 400, 23 פירסט דאון למשחק ליריב, אינט אחד ושלוש פאבמלים והמספרים ממשיכים להראות כמה חלשה ההגנה של פאגנו. פאגנו הוא פשוט לא מאמן טוב עם שחקן על שפשוט נמג בקבוצה הזו. ממול, ג'קס אחרי 3 הפסדים לא טובים, מראים שעבודת אימון גרועה לא נעצרת באינדי ובמרכז פלורידה יש כנראה את צוות האימון הכי גרוע בליגה. אז יש לנו שתי קבוצות מחורבנות עם הגנה נוראה והתקפה לא טובה עם מאמנים נוראים. בכזה מצב צריך ללכת עם הQB היותר טוב.  אבל ההגנה של ג'קס פחות גרועה. המפסיד במשחק הזה הולך להיות מאמן מפוטר.  שבוע רביעי שאנחנו הולכים עם ג'קסונוויל. מתי שהוא זה יעבוד לנו.
אנחנו הולכים עם הקבוצה הביתית וזה הפוך מהליין של וואגס.

קליבלנד בוושינגטון
זה אמור היה להיות משחק עם סיפור רקע מעניין, החזרה של RG ל-DC. זה לא. בימים האחרונים יורד גשם בDC ולפי אתרי ספורט המגרש יהיה במצב סביר אבל מעט רטוב כך שמשחק הריצה מעט יפגע. מעבר לזה, המצב די פשוט. קודי קסלר הוא QB נחמד אבל לא בשל, ההגנה של וושינגטון טובה הרבה יותר מזו של מיאמי וקליבלנד אחרי שני משחקים קרובים לא תהיה קרובה שוב. כי וושינגטון חייבים לנצח. קליבלנד יתנו משחק טוב ומבדר אבל אנחנו חושדים שנגמר להם הדלק והמשחק הזה יגמר מהר מידי.
אנחנו הולכים עם הסקינס. וואגס חושבים שהם עדיפים ב 7 נקודות. אנחנו לוקחים את הליין הזה.

באפולו בניו אינגלנד
יש שמועות באתרי אוהדי באפולו שהבעלים של הקבוצה מנהל דיון עם סוכני מאמנים כבר עכשיו כי הבעלים חושב שזה הזמן להיפרד מרקס. רקס ממשיך להיות חסר מודעות באופן טרגי או אמיץ באופן מעורר השארה. הוא התחזה לעיתונאי בראיון רדיו וניסה לדלות מידע משחקני הפטס. ממול, הפטס לא מדברים כרגיל. הם פשוט מוכנים למשחק. מי יפתח לפטס? ההימור שלנו זה גראפלו אבל יש ליין בוואגס שאומר שאמנדולה מוסר ל-150 יארד. בלי קשר יהיה יום גשום בפוקסבורו כך שהרבה מסירות לא נראה פה.  לפטס היו 10 ימים להתכונן למשחק. עוד שאלות?  הליין התחיל 4.5- פטס ונע לאזור ה 8- פטס. כל זה קורה שלא ברור מי יפתח בפטס. מה זה אומר? שאף אחד לא מאמין למר ריאן.
פטס מנצחים.

סיאטל בניו ג'רזי
הסי הוקס טסים לחוף המזרחי והולכים לשחק מול קבוצה שיודעת שהיא חייבת לתקן את הרושם. הסי הוקס עם ראסל ווילסון פצוע ועם קו התקפה שעדיין לא יודע מי ישחק איפה. נכון. ההגנה של הסי הוקס  מעולה. אבל הג'טס הם קבוצה טובה ומאומנת ויודעים מה לתקן. והמשחק, אמרנו מתחיל בזמן מוקדם מידי לסיאטל.
וואגס חושבים שסיאטל ינצחו בשער שדה ואנחנו חושבים שזה לא יהיה משחק מהנה לצפייה כי שתי הקבוצות יתנו הגנה חזקה מאוד ולסיטאל יש את ההגנה הכי טובה בליגה ביארדים. אבל גם לג'טס יש הגנה טובה והם כמו שאמרנו ילמדו מהטעויות של המשחק מול קנזס. הקבוצה הביתית תנצח.
ג'טס

קרוליינה באטלנטה
אנחנו יודעים שכולם פה ממהרים לכן נהיה קצרים. אטלנטה היא קבוצת ההתקפה הכי טובה בליגה אבל קרוליינה היא ההגנה השנייה הכי טובה בליגה. מי ניצח את הסופרבולים האחרונים? הגנה. מה זה אומר? שההגנה של אטלנטה תעצור את ההתקפה של אטלנטה. אגב, קרוליינה חייבים לנצח.
הליין אומר קרוליינה 3- ואנחנו לוקחים.

דיטרויט בשיקגו
 משחק פנים חטיבתי עם טעם של פעם אבל שיקגו נראית כמו הקבוצה הכי גרועה בליגה. בריאן הויר ממשיך לפתוח אצל הדובים. קאטלר ופוקס כנראה יהיו בקבוצה אחרת בעונה הבאה.
הליונס מנצחים בחוץ. הליין אומר ליונס 3-

טנסי ביוסטון
הפציעה של ג'יג'י וואטס משנה את המשחק של יוסטון. ברוק אוסווילר עם 3 טית דלדים ו-ארבע אינטים מתחיל לשמוע את הקולות ויוסטון שאמורה להיות הקבוצה הכי טובה בבית הנורא של הדרום פתאום מוצאת עצמה בקרבות רחוב עם טנסי שהיא סוג של אניגמה. אנחנו לא חושבים שהם יודעים איך לנצח באופן עיקבי, את זה אנחנו אומרים על שתי הקבוצות אז אנחנו עוברים לדברים אחרים. למשל, המשחק יהיה באולם הסגור וזה נותן לטנסי מעט יתרון כי מריוטה בכזה מגרש יכול להגיע ל-400 יארד. אוסווילר לא. מצד שני יוסטון הובכו קשות במשחק יום חמישי והיו להם 10 ימים לחשוב על המשחק הזה.
אנחנו חשובים שטנסי ינצחו פה ואנחנו לא יודעים להסביר למה. הרגשה.
אנחנו לוקחים את טנסי 4.5+ (ניצחון של טנסי בכל תוצאה או הפסד עד 4 כולל וכיסנו)

אוקלנד בבולטימור
מבלי ששמנו לב העורבים עם 3 ניצחונות ועם הגנה טובה מאוד. אבל זה היה מול קליבלנד ומול ג'קסונוויל ומול באפולו. 3 קבוצות לא מאורגנות ולא מוכנות. אוקלנד זה עולם אחר והם כבר היו בחוף המזרחי במשחק המוקדם. האם בולטימור מוכנה לעמוד באתגר קשה יותר? בולטימור היא קבוצת חוץ לא טובה. אוקלנד היא סימן שאלה. היא ניצחה שתי קבוצות חלשות מאוד והפסידה לקבוצה שהיא 500.
זה משחק מבחן לשתי הקבוצות ואנחנו חשובים שהביתיות תהיה ההבדל. אנחנו הולכים עם בולטימור. וואגס אומרים בולטימור 3.5-.

הבלוק המאוחר
דנבר בטמפה
הקבוצה המפתיעה מאוד והאלופה מגיעה למשחק מול אחת מאכזבות העונה עד עכשיו. מה קרה לטמפה? מה קרה לווינסטון? 8 טאצ'ים מול 6 אינטים? ממול דנבר פשוט טובה מאוד עם הגנה שידענו שתהיה טובה אבל טרבור סימיון נראה כמו שיפור בQB לעומת מה שהיה שם שנה שעברה. סימיון משיג 8.9 יארד למסירה וזה כולל משחקים מול קרוליינה בסניסי. ווינסטון משיג 7.0 יארד למשחק וזה כולל את האין הגנה של אטלנטה ואת הראמס.
דנבר יותר טובים וינצחו. וואגס אומרים שהם פייבורטים בשער שדה.

דאלאס בניינרה
הפתעת השבוע שלנו מגיעה מהעיר על המפרץ שם הקבוצה הביתית משחקת לא רע... אם כי היה לנו רק משחק אחד לבחון את התיאוריה שלנו. דאלאס, נתון מעניין, הם 14-2 במשחקים שהם פייבוריטים אחרי ניצחון. כן, הם לא טובים אחרי ניצחונות בדאלאס והם חסרים את דז בריינט. אנחנו לא קונים את דקס ולא קונים את דאלאס. לא שמה שהניינרה מוכרים שווה רכישה, אבל הם בבית ואיכשהו דאלאס מרגישים מזויפים.
אנחנו עם הביתיות, וואגס עם דאלאס.

ניו אורלניס בסן דייגו
הגרמנים שהגיעו לחופי סן דייגו כינו אותם בשם סן דייגו שבגרמנית זה ווגינת ליוותן/ רון בורגנדי.
הסיינטס שינו את חוקי המשחק והם משחקים כרגע בלי הגנה באופן חוקי. סנדי משחקים בלי חשק באופן מעשי ושתי הקבוצות אולי לא יודו באופן פומבי גמרו את העונה. משחק לא מעניין ולא שווה צפייה. בכל זאת, וואגס אומרים שהבתיות שווה 4 נק' לצ'רג'רס ואנחנו חושבים שהם יפסידו כי הסיינטס חייבים לנצח מתי שהוא וזה בערך המשחק הכי קל שלהם.

לאס אנג'לנס באריזונה
משחק תוך חטיבתי עם השלכות מעשיות על הפלייאוף והקבוצה הביתית שהובכה קשות בצפון ניו יורק חייבת לנצח. הקבוצה של פישר עם 2 ניצחונות שזה בערך 2 יותר ממה שחשבנו שיהיה להם בזמן הזה של העונה. אריזונה חייבת לנצח והיא תנצח. בבית הם די טובים אגב, למרות ההפסד לניו אינגלנד.
הליין אומר 8.5- ובתוך החטיבה זה ליין גדול. אריזונה לא היו עד כדי כך דומיננטים ולראמס יש הגנה מאוד חזקה. אנחנו נלך נגד הליין.
לאס אנג'לס 8.5+

SPT
הסכציה בפיטס
הסכציה לא בטופס. פיטס ינצחו.

SNF
ניו יורק במיני
סוףסוף משחק ראוי למשחק המרכזי. ההגנה היעילה והחזקה מאוד של מיני מול איילי שמשום מה במשחקים כאלה יודע להתעלות. ההתקפה של מיני שהיא סם ברדפוד ושאר המחליפים  מול ההגנה של הג'י מאן שפשוט לא מצליחה לתת משחק מלא. המאמן שכולם אומרים שהיה צריך לקבל תפקיד כזה הרבה קודם מול המאמן שלא ברור למה הוא פה. בקיצור, ניו יורק מול מיניאפוליס. העיר הגדולה מול החור שבקיר. מזג האוויר יהיה קריר וזה עדיין לא משחק תפקיד. הזמן כן. מיני כבר חודש עם ברדפורד וכל יום הוא מרגיש יותר נוח עם ההתקפה של נורב טרנר. הקבוצה הזו מאוד מאומנת באופן כללי וכל מה שראינו מהם אומר שהם ינצחו היום במשחק.
אנחנו הולכים עם הסגולים לניצחון במשחק טוב וצמוד.
הליין אומר מיני 4.5-


 לסיום קצת קלסקיה אמתית, מרל הגרד ו-ווילי נלסון

אין תגובות: