יום שבת, 15 באוקטובר 2016

התחזית האלטרנטיבית לשבוע 6

"יש דממה שבאה לבית ואיש אינו יכול לישון
אני מניח שזה מחיר האהבה, אני יודע שהוא אינו זול" (U2  מתוך ultraviolet (light my way))

השבוע התחזית מקוצרת, אבל בשאיפה משופרת.

ראשית, המשחק המחריד של יום חמישי בא והלך. מק'קוי מקבל עוד שבוע לאמן את הקבוצה הלא טובה של סנדי, דנבר בלי מאמן ובלי יותר מידי שאיפות חוץ מלא להיפצע לא ממש התאמצה לנצח. סנדי ממש ממש רצתה וכמעט הצליחה שוב להפסיד אבל כשלה וניצחה. אנחנו הלכנו על סנדי בהפתעה ושוב צדקנו, מה ששם אותנו במשחקים של יום חמישי על 6 הצלחות מתוך 6 משחקים. לא רע בכלל.

ועכשיו למשחקי השבוע. מיני וטמפה נחות השבוע למיני זה זמן מעט מוקדם לנוח, לטמפה זה לא משנה. לאס וואגס אישרה השבוע את ההחלטה לבנות אצטדיון, מדינת נאוודה תומכת בהצעה ונראה כי המכשול האחרון להעברת הריידרס לוואגס הוא שאלת הבעלים. הליגה לא רוצה את דיוויס ג'וניור כבעלים כי אין לו מספיק כסף להבנתם, כך ששווה לעקוב לאן זה מתפתח. בכל מקרה, הריידרס יעברו לוואגס.

סינסי בניו אינגלנד
הבנגלים לפי וואגס מקבלים 9 נק' בבית של טום שנחוש לפורר את הליגה. על פניו זה נשמע מספר עצום, אבל הפטס תמיד מפרקים את הבנגלים, בטח בבוסטון. המשחק הזה מפגיש קבוצה עם 3 הפסדים רצופים ומעט מאוד כיוון לגבי למה הם נראים כל כך רע. אנחנו גם לא יודעים ולדעתנו זה לא חשוב כי טום בא כועס מהבית והוא ידאג לנצח במשחק הראשון שלו בבית.
יחד עם זאת משהו לא מרגיש לנו נכון ב9 ואנחנו לוקחים את סינסי 9+

בולטימור בניו יורק
העורבים הם לא קבוצת חוץ טובה במיוחד ושני המשחקים האחרונים שנגמרו בהפסד צמוד נראו יותר מידי כמו שנה שעברה. הם העיפו את טרקסל והחיבה שלו לנסות לשלוט בשעון דרך האוויר וזה אומר שכאשר הם יעלו ליתרון הם ינסו לשמור על היתרון. רעיון מהפכני כמעט. בצד השני הכחולים מסובכים ולא בטוח שהאיש עם המיקרופון- מקדולנד יכול לייצב את הספינה הזו. המשחק הזה הוא ההזדמנות האחרונה שלו לדעתנו ובמצב כזה בדרך כלל אנחנו הולכים עם מי שיותר נואש אבל משהו פה מרגיש לא נכון וגם פה אנחנו הולכים נגד ההפרש של וואגס.
בולטימור 3+
קרוליינה בסיינטס  
כרגע ניוטון לא פותח. אם הוא פותח אנחנו הולכים עם הפנתרים. אם הוא לא פותח אנחנו נגדם. די פשוט.
למעשה, אנחנו הולכים עם הביתיים בלי קשר כי שתי הקבוצות פשוט לא מספיק טובות, ובכזה מקרה הביתיות חשובה. ההפרש של וואגס אומר 2.5 לטובת קרוליינה. אנחנו לוקחים שוב, נגד ההפרש, את ניו אורלינס 2.5+

פיטס במיאמי
 אולי המשחק הכי קל של המחזור- טוב- לא הכי קל כי קליבלנד בהמשך. מיאמי בהתרסקות וכבר מדברים על לגבות את המאמן ושהוא בכלל לא אשם. מאוד מעניין את פיטס שבאים למיני ביי. טוב, זו הגזמה כי מיאמי ינסו ממש וירצו מאוד. ואז יתחיל המשחק ופיטס יתחילו לרוץ. למה? כי הם לא יפלו פעמיים והעונה פילי תפסו אותם לא מוכנים.
פיטס 7-

ג'קס בשיקגו
משחק מענייו כי ג'קס באופן תאורתי בתמונת הפלייאוף ובשיקגו באופן תאורתי יהיה קהל כי יש כמה שלא הצליחו לקנות כרטיס לבייסבול. יהיה גשם קל במשחק וזה חשוב. בעיקר לאותם חסרי מזל שיגיעו למשחק המרתק וירטבו.
ג'קס ינצחו כי הם יותר טובים ורוצים לנצח והפסד פה אומר שמישהו בצוות המאמנים של ג'קס צריך ללכת הבית. לג'ון פוקס אין מה לדאוג, העיתונות בשיקגו לא ממש יודעת שהוא נמצא שם או שיש שם משחק. כולם בבייסבול.
ג'קס ינצחו. או לפי וואגס ג'קס 1.5+

הניינרה בבאפולו
משחק מסקרן כי קאפרניק חוזר לשחק בשורות הניינרה. התקשורת של אזור המפרץ מדווחת על האימונים הלא טובים של קאפרניק ועל כמה שלא מרוצים מהגישה שלו. אבל נראה כי מה שהשאיר אותו מחוץ להרכב היה בעיקר החוזה שלו וסעיפים שונים שלא בדיוק ברורים לגבי הרבה מאוד כסף שהוא אומר לקבל. על פניו, קאפרניק מתאים לשיטה של קלי. עוד משהו מטריד אותנו. הניינרה נראו לא טוב ואיכשהו באפולו לא נראית כמו קבוצה רצינית למרות 3 ניצחונות ברצף. והניינרה באים 4 אזורי זמן ומשחקים באמצע הבוקר שלהם. הכל נראה כאילו באפולו מנצחים.
וואגס אומרים 8.5-  שזה נשמע בסדר לאור מה שאמרנו על הניינרה ועדיין, זה לא מרגיש ככה. למה? כי רקס ינסה יותר מידי בליצים וקאפ ירוץ. אז אנחנו מקבלים 8.5+ בגשם בצפון ניו יורק ועדיין ניצחון? אנחנו לוקחים ניינרה 8.5+.

LA בדיטרויט   
שתי קבוצות לא טובות. אחת מאומנת אחת פחות. הליונס אחרי ניצחון מוראלי, הראמס אחרי הפסד כואב.  אנחנו הולכים עם הביתיים בגלל שהראמס טסו 4 אזורי זמן למשחק הזה והכי גרוע שהם הגיעו לדיטרויט...
ליונס 3-

קליבלנד בטנסי
טנסי רצים לפלייאוף וקליבלנד....נכון לעכשיו קסלר פותח והוא לא רע. קליבלנד ינסו שוב לנצח, שוב יעשו את מה שהם יכולים, שוב יסתמכו על התלהבות ועל רצון אבל חסרים להם יותר מידי שחקנים מוכשרים שפשוט לא שם. יותר מידי בחירות דראפט (כמו למשל, ג'וני מנזייל) שכבר לא בליגה. טנסי פשוט יעשו את מה שהם צריכים לעשות כי הפסד פה והם חייבים להתחיל לחשוב על מאמן אחר לכישרון שיש להם.
הליין הוא 7- ואנחנו הולכים עליו לא בלב שלם. טנסי 7-

פילי בוושינגטון
למה הסקינס מקבלים שלוש בבית שלהם? למה וואגס חושבים שפילי עדיפה בשער שדה? הסקינס במשחק מפתח בחטיבה חייבים לנצח את הנשרים שנראים פתאום שבירים. וונץ נחטף והופל לקרקע, ההגנה לא עצרה את הליונס ואנחנו חושבים שלסקינס יש משחק יותר מאוזן. זה מוקש לכל כיוון שנלך אז נלך עם הביתיות וניקח את הסקינס 3+

הבלוק המאוחר
אוקלנד בסכציה שלא בטופס.
הליין אומר אוקלנד 1.5+ היינו הולכים עם הליין אבל הפוך סכציה 1.5-. אבל הסכציה לא בטופס.

אטלנטה בסיאטל
גשם ירד בסיאטל וזה יאט את התקפת האוויר של ריאן. גם ההגנה של סיאטל שהיא הכי טובה בליגה ונחה ובעיקר ראסל נח. חוץ מזה, סיאטל יודעת לשחק מול התקפות אוויר טובות. יש להם אפילו טבעת עם על ניצחון כזה. לא יאומן איך היום מחלקים על כל ניצחון פרס...
סיאטל.

דאלאס בגרין ביי
משחק מרתק בגלל כל הסיבות הנכונות. קו ההתקפה הכי טוב בליגה עם QB רוקי שלא זורק את הכדור ליותר מ-10 מטר מול התקפה שלא מצליחה לעבור את ה-7 מטר לנסיון וזה סימן לא טוב לקבוצה הזו. ויש את הסיפור עם דאק מול רומו ולאן נושבת הרוח.
גרין ביי נותנים 4 נק' במשחק הזה לפי וואגס ולנו אין מושג לאן לקחת את זה. דאלאס הפתיעו אותנו באופן עיקבי וזה אומר שאנחנו טועים באופו עיקבי איתם. למה לשנות עכשיו?
גרין ביי 4-

SPT
אינדי ביוסטון
משחק לחלוטין בלתי ניתן לצפייה עם שתי קבוצות לא טובות.
יוסטון תנצח כי לאק משחק לבד.
יוסטון 3-

  MNF
ג'רזי באריזונה
פאלמר חוזר. ההגנה של אריזונה אחרי מיני ביי. מה עוד צריך לדעת?
אריזונה מנצחת.





אין תגובות: