יום שלישי, 11 באוקטובר 2016

53% הצלחה בשבוע 5 וכמובן, דירוג העוצמה

ואז מר בריידי חזר מההשעיה ונגמרה הליגה.
טוב לא בדיוק. אחרי הכל הפטס שיחקו מול קליבלנד שכרגע מביטים בטרל פריור שהוא השחקן הכי טוב שלהם לשחק QB, אם כי המבחנים ממשיכים במרץ כך שאם אתם יודעים לזרוק כדור יש סיכוי שתמצאו עבודה במדי החומים. טים טיבו בודק מה המצב שם, הוא מתכנן קאמבק...

מיני היחידה שטרם הפסידה וקליבלנד... טוב הם לא קרובים למצוא ניצחון העונה. דאלאס הרשימו וצריך להתחיל לחשוב עליהם כעל קבוצת פלייאוף. אטלנטה ניצחו בדנבר וזה מרשים. הם ניצחו בחוץ 2 קבוצות טובות מאוד כך שהם ללא ספק במרוץ. הג'טס, יצאו ממנו. בטריקת דלת. מיאמי הובכה בבית וכמובן שסנדי מצאו דרך חדשה להפסיד.
קרוליינה בצרות אמיתיות וכך גם הבנגלים. שתיהן משחקות עצמן מחוץ לפלייאוף. וושינגטון בשקט, חוזרת למאזן מנצח ואינדי טרם מצאה את הדרך להגיד לפאגאנו ללכת
ועכשיו, פוטבול.

יוסטון13  במיני 31
ביגנו של התחזית כולל המשחק של ברדפורד. מרשים מאוד מה שהוא עושה ואנחנו מתחילים להסכים עם פיטר קינג. אם הוא ממשיך ככה, מר ברדפורד הוא צריך להיות המ MVP של הליגה. הוא הגיע באמצע העונה לקבוצה שהייתה מוכנה לרוץ. שילמו עליו סיבוב ראשון ובאופן תאורטי הוא שומר על המקום של טדי B אבל הוא גרם לכולם לשכוח את הכל. הוא פשוט משחק פוטבול טוב ומיני הופכים להיות הסיפור הכי מעניין של העונה.
שובע טוב של התחזית מתחיל עם 1-1

טנסי 30 במיאמי 17
מריוטה עם שלושער מול טננהיל עם שני אינטים נראה כמו כל הסיפור אבל קו ההתקפה של מיאמי פשוט התפורר וקו ההגנה נשחק. 200 יארד של התקפה של מיאמי במשחק בית, 8 פירסט דאון בלבד ובאופן כללי משחק נטול אנרגיה ונראה שמיאמי מוותרים על העונה באופן מעשי. טנסי עם ניצחון שני העונה, כמו שחשבנו לפני המשחק, הטיטאנים באו לסגור חשבון ו6 סאקס מאוחר יותר הם עשו את שלהם. גם אנחנו שלקחנו את טנסי נגד הליין.
2-2

ניו אינגלנד 33 בקליבלנד 13
  406 יארד ושלושער של מר בריידי אחרי משחק אחד שווה למה ש: 3 מתוך 5 QBים של קליבלנד עשו העונה. זה על מנת לתת קנה מידה למשחק הזה. קליבלנד הם פשוט קבוצה ברמה מתחת לליגה.
למר בריידי יש טית דלת אחד פחות מדאק פרסקוט. בקיצור, קחו אוויר כולם.
3/3

ג'רזי 13 בפיטס 31
האמת, שג'רזי ממש התאמצו ופיצ' אפילו הצליח לא למסור לקבוצה השנייה (אי אפשר היה לטעות במדים המכוערים של פיטס למזלו). ביג בן נראה חד מאוד ואנחנו מזכירים, חשבנו שהם יהיו בסופרבול העונה.
4/4

וושינגטון 16 בבולטימור 10
הפתעה נרשמה בדרבי של הבלטוואי ומה שאמרנו בשבוע שעבר- רוחות העונה שעברה- חוסר להכות בעורבים. מה זה אומר? זה אומר שבולטימור לא מסגולת לנצח משחק ברבע הרביעי. ניהול השעון של הארבו ופלאקו פשוט לא מספיק טוב. ההגנה בהחלט משופרת אבל ההתקפה פשוט לא מספיק טובה. וושינגטון לא מיוחדת בשום צורה או דרך. ככה בדיוק נראית קבוצה של 500.
מרק טרסמן פוטר מבולטימור בנתיים. בולטימור מבינה שהעונה בורחת וניהול השעון באמת לא טוב.
הופתענו.
5/4

פילי 23 בדיטרויט 24
לפני המשחק אמרנו-  מה אנחנו אומרים פה? שהזה יהיה משחק צמוד באופן לא צפוי אבל עדיין אנחנו חושבים שהנשרים יגברו על האריות".  ניהול המשחק של פילי לא היה מספיק טוב, זה מסוג הדברים שמצפים מQB רוקי. סטואפרד כרגיל, בלי לחץ משחק טוב. שיהיה לחץ נניח, מול הראמס בשבוע הבא או עוד שלושה שבועות מול הסגולים אנחנו נראה את סטאופרד הישן והטוב. כזה שמוסר 3 פעמים לקבוצה השנייה.
6/4

שיקגו 23 באינדי 29
אינדי ניסו לשחק יותר מהר. אולי זה הבנה שקו ההתקפה שלהם כל כך גרוע ועדיף שהקבוצה היריבה לא תהיה מוכנה ואולי זה הצליח כי היריב היה שיקגו הנוראית. כך או אחרת, פאגאנו ניצח בבית שוב ויש להם עכשיו שני משחקי חוץ בחטיבה שיסיימו את העונה שלהם בשני הפסדים עוד לפני דצמבר. הדבר היחיד המעניין בקבוצה הזו זה מסיבת העיתונאים של לאק. נראה כמו שבוי שלקה בתסמונת שטוקהולם קשה מאוד.
משחק מיותר. מצד שני, אנחנו די טובים עם שתי הקבוצות האלה. קל לנו לחזות אפסים.
7/5

הבלוק המוקדם הסתיים בהצלחה ניכרת.
חבל שהמשחקים המאוחרים היו חייבים להיות "מיוחדים"

אטלנטה 23 בדנבר 16
ההגנה עשתה את שלה. אטלנטה נעצרה על 372 יארד כוללים וחטיפה של ריאן. זה פשוט לא הספיק כי ההתקפה תחת לינץ' עדיין לא בשלה. פקסטון לינץ' הוא העתיד אבל הוא לא מוכן עדיין והמשחק הזה הסביר מדוע.  אטלנטה משחקת טוב מול קבוצות טובות וחייבים לתת להגנה שלהם מילה טובה.
8/5

באפולו 30 בראמס 19
ידענו בדיוק מי אלה הראמס. לא טעינו עם באפולו. רקס ישמח עוד קצת ויטען שהוא יודע לנצח אבל הם יחזרו לעצמם מהר מאוד, אחרי הכל, הם נתנו ניצחון נאה מול המחליף של המחליף של בריידי וניצחו את הראמס שהם חלשים מאוד.
9/5

סנדי 31 באוקלנד 34
עוד שבוע ועוד הפסד מוזר לסנדי. השבוע מסתבר שמאוד קשה להחזיק את הכדור לבועט בייחוד אם נניח, יש שחקנים מהקבוצה היריבה שרצים אליך ומאוד מפחידים. זה ממש לא בסדר. באמת.
הדיבור באתרי סנדי זה שהמשחק ביום חמישי יקבע את העתיד של מייק מקוי המאמן. מצד שני, קוביאק לא יאמן את דנבר ביום חמישי בעקבות מחלה. אז הפסד של סנדי באמת יסגור את הסיפור.
10/6

סינסי 14 בדאלאס 28
חייבים להודות שדאלאס עושים משהו נכון. הם מבינים בדיוק מה יש להם בקבוצה ולא מנסים לעשות שום דבר שהם לא אמורים לעשות. ככה אתה תנצח קבוצות שוות לך אבל לא תצליח לעבור את העילית של הליגה. סינסי לא טובים כמו שחשבנו בתחילת העונה. מה לא עובד שם? אחד מהכתבים שמסקרים את סינסי כתב על דלטון שהוא QB של 20-20. הוא טוב בין ה-20 יארד ועד ל-20 יארד. הוא לא מספיק טוב ברדזון.
11/6

SPT
ניו יורק 16 בגרין ביי 23
המשחק לא היה טוב. גרין ביי חסרים משהו, הג'י מאן במצב גרוע יותר ושתי הקבוצות פשוט חסרות משהו. איכות אולי?
המשחק האחרון הנכון שלנו השבוע והוא משאיר אותנו על מאזן חיובי וזה תמיד טוב.
12/7

טמפה 17 בקרוליינה 14
העונה של הפנתרים נגמרה בהפסד מביך לקבוצה הלא טובה של טמפה. נכון, דרק אנדרסון מסר שני אינטים  ונכון ששער שדה הכריע את המשחק בשנייה האחרונה. הכל נכון חוץ מהתחזית שלנו.
13/7                                
53% הצלחה השבוע. שיפור ניכר.

ועכשיו, דירוג העוצמה
1.     ניו אינגלנד (1) לטום בריידי יש יותר טאצ'ים מחצי ליגה והוא עושה את זה ב-20% מהמשחקים בליגה.
2.     פיטס (4) הקבוצה היחדה שיכולה לעצור את ניו אינגלנד. חדשות טובות- הם לא ישחקו יותר עם התחפושת של הדבורה. כי אלה לא מדים.
3.     מיני (3) היחידים ללא הפסד.
4.     דנבר (2) פקסטון לינץ' לא מוכן והנה מתחילה הירידה למטה.
5.     סיאטל (5) שבוע מנוחה טוב לכולם. בייחוד לווילסון שצריך לנוח.
6.     אטלנטה (12) הנה באה העגלה, למי שרוצה לעלות יש מקום עדיין.
7.     אוקלנד (6) ממשיכים לנצח ולשחק לא טוב. או בשפת המקצוענים- ממשיכים לנצח.
8.     פילי (7) ככה זה עם רוקי. לפעמים אתה מצליח ולפעמים לא.
9.     גרין ביי (11) האם הבעיה של אארון רודג'רס זה אארון רודג'רס?
10.                        דאלאס (10) פרסקוט טרם מסר אינט. זה נחמד. הוא מסר 4 טאצ'ים עד עכשיו. אחד יותר מטום בריידי ששיחק 4 משחקים פחות. פרופורציה.
11.                        באפולו (19) מה שהכי עצוב בסיפור הזה, זה שרקס בטוח שהוא במאמת מאמן טוב וכל ניצחון כזה מרחיק את האפשרות שיעיפו אותו משם.
12.                        סינסי (9) מכוח האינרציה הם עדיין פה, אבל הם יורדים.
13.                        בולטימור (11) טרקסל היה הבעיה?
14.                        LA(14) עדיין אין להם כישרון.
15.                        יוסטון (13) ברוק אוסווילר. השקעה גרועה שממשיכה להיות מחורבנת.
16.                        וושינגטון (20) כבר היינו בסרט הזה.
17.                        אריזונה (18) ניצחון זה התרופה הטובה ביותר לכל הבעיות.
18.                        טמפה (23) ניצחון חוץ מרשים במשחק בלתי ניתן לצפייה.
19.                        קנזס (17) פיטס עדיין שמה נקודות על הראש שלהם, גם שהם לא משחקים.
20.                         קרוליינה (16) לא יהיו בפלייאוף. זה הזמן להתחיל לתכנן לעונה הבאה.
21.                         ניו יורק (15) האם הבעיה שלהם היא במאמן?
22.                        דיטרויט (24) הם יחגגו עכשיו כל השבוע ויתרסקו שוב במשחק הבא ואז ינצחו שבוע אחרי ויחגגו. ארגון שלא עושה כלום כדי להשתפר ומצליח בכך.
23.                        טנסי (25) מריוטה חייב לקבל מאמן יותר טוב. 
24.                        ניו ג'רזי (21) התחיל החיפוש אחרי המחליף לפיצ'פטריק.
25.                         מיאמי (22) הנה קבוצה שהולכת לשום מקום ובדרך הולכת לאיבוד.
26.                        סיינטס (26) הם פועלים במרץ לשינוי החוק בליגה- הגנה תהיה אופציה בלבד ולא חובה.
27.                        ג'קס (27) לא היו בכותרות השבוע. כי לא שיחקו.
28.                        אינדי (29) ניצחו בבית קבוצה מצחיקה ויש להם עכשיו שני הפסדי חוץ והם אולי יתפסו שכל. בחמש שנים האחרונות- שנות אנדרו לאק, כמות בחירות הדראפט שעדיין בקבוצה היא הנמוכה בליגה, לפי אתר אליאס.
29.                        ניינרה (28) בליין קאברט לא טוב. הוא מחריד ועדיין לא חושבים שם לתת לקאפ לשחק. הארגון הזה לא הולך לשום מקום בשנה הקרובה.
30.                        שיקגו (30) מחפשים טרייד לג'י קאטלר. מבקשים בתמורה: 22 שחקני הגנה.
31.                        סנדי (31) הקבוצה הראשונה שמדברת על פיטורי מאמן באופן מוצהר וכנראה תפטר אותו ביום שישי. כי המאמן הוא הבעיה שלהם.

32.                         קליבלנד(32) הם לא יצאו מפה העונה.  משבוע 13 של העונה הקודמת הם פה... אם אפשר היה לרדת ליגה, הם היו יורדים 3 ליגות.   

אין תגובות: