יום שבת, 8 באוקטובר 2016

התחזית האלטרנטיבית לשבוע 5

"בימים הטובים, שהרעים היו רעים והטובים היו טובים, כדי לרגל אחרי מישהו היית צריך לעקוב אחריו, ללמוד את הרגלי החיים שלו כדי לדעת מתי הוא לא בבית ומתי אפשר לפרוץ כי להתקין מכשירי ציטוט. היום אתה צריך 30 שניות ליד המטרה שלך, אתה מעתיק את האות של הסלולארי ואחרי 5 דקות אתה עוקב אחריו עם צילום, קול, מיקום... למען השם אתה אפילו יודע על איזה פורנו הבנאדם מתסכל...זה פשוט לא עובד כמו פעם."
הוא הביט במסך. "כולכם פשוט טיפשים. כולכם." הוא נאנח, קם והלך.

טרי הביט בדמות המתרחקת של המרגל הסובייטי. עולם הולך ונעלם. אין כבוד למסורת. אין מסורת בעצם. ואולי זה לא רע הוא חשב לעצמו.

שבוע 5 נפתח במשחק כרגיל לא טוב שבו אריזונה גברה די בקלות על הניינרה. חזינו את הניצחון של ציפורי המדבר וזה מה שיש לנו להגיד על זה.  ג'קסונוויל, ניו אורלניס קנזס וסיאטל נחות השבוע ולפחות לסיאטל המנוחה מגיעה בזמן הנכון. ווילסון מקבל עוד כמה ימים להתאושש וזה בטח יעזור לו. שאר הקבוצות לא ממש מהוות פקטור בליגה העונה.

ב-בייסבול נשארו 8. טורונטו נישאת על גלי הניצחון בווילד קארד ורצה לעלייה לאליפות האמריקן. הם מובילים 2-0 על טקסס והמשחקים עוברים לצפון הרחוק. הדוג'רס צלחו פתחיה דרועה של קארשו ולקחו לנשיונלס את הביתיות, קליבלנד הולכת בדרכי האחות מהכדורסל ורחוקה ניצחון אחד על בוסטון מעלייה לגמר ה AL והקאבס מובילים על הג'יינטס במה שנראה כמו הסדרה הכי מעניינת עד עכשיו.

ועכשיו, פוטבול.
ביום המשחק יתקיים העימות השני בין קלינטון לבין טראמפ. צפו ליציעים דלילים. הליגה מודה שיש ירידה של 12-16% בצפייה. אנחנו אמרנו את זה בבלוג- הבועה של שידורי הספורט הולכת להתפוצץ בקרוב.
יוסטון במיני
ההגנה של מיני נראתה טוב מאוד בקרוליינה וטוב מאוד מול הג'י מאן, שתי קבוצות עם QB יותר טוב מברוק אוסווילר. ההגנה של יוסטון נראית בסדר גמור אבל לא עילית. בשורה התחתונה, למיני יש קבוצה מאומנת יותר, עם QB  טוב יותר (פיטר קינג הכתב המשפיע של SI טוען שברדפורד הוא MVP אחרי רבע עונה) ובבית. אנחנו חושבים שהסגולים ינצחו.
הליין אומר מיני 6- ואנחנו חושבים שזה בסדר גמור.

טנסי במיאמי
קרב בין שתי קבוצות לא מאומנות ולא ממש טובות עם QB  אחד שהוא לא טוב ועוד אחד שאנחנו לא יודעים לעמוד על איכותו. למיאמי יש יתרון בחלק ההגנתי, לטנסי יש יתרון בבית. המספרים אגב אומרים שלטנסי הגנה טובה יותר, הם מרשים ליריב 360 יארד למשחק שזה כמעט 60 פחות ממה שמיאמי מאפשרת ליריב למעשה, מיאמי מדורגת 27 בליגה ביארדים ליריב ו-22 בנק' ליריב למשחק. אז למה יש מחשבה שהם יותר טובים מטנסי ?  כי וואגס אומרים שמיאמי עדיפה ב 3 נק'. טנסי נראים רע מאוד בהתקפה. הם שמים 15.5 נק' למשחק שזה אחרון בליגה אבל הם 18 בליגה ביארדים. אנחנו זוכרים שבעונה שעברה מריוטה נפצע במשחק מול מיאמי ובטנסי רוצים לנקום במיאמי הפגיעה. אנחנו חושבים הפוך מוואגס.
טנסי 3.5+

ניו אינגלנד בקליבלנד  
טום חוזר ומישהו חושב שהוא לא רוצה לתת לליגה איזה הצצה ליכולת שלו? קליבלנד לא בקבוצת האיכות של המחליפים של הפטס ולמרות שהם שוב יתאמצו מאוד, ירצו נורא וממש ממש ממש יקוו, אבל המשחק הזה הוא הולך להיות חד צדדי ולא נעים.
וואגס אומרים פטס 10.5- וזה ליין עצום למשחק חוץ אבל אנחנו לוקחים.

ג'רזי בפיטסבורג
אחרי התצוגה של פיטס מול הסכציה הם מקבלים בבית את הג'טס שהולכים לאיבוד בתוך עצמם ומנסים באופן די נואש לעצור את ההפסדים. הג'טס נותנים 26 נק' למשחק ליריב ופיטס שמים 27 על הלוח. אנחנו חושבים שה מספיק להבין את הרעיון. פיטס פשוט הרבה יותר טובים ואחרי ההצגה מול הסכציה, פיטס משוחררים.
אנחנו הולכים עם הליין שהוא 7.5- פיטס

וושינגטון בבולטימור
בולטימור היא קבוצת בית טובה. ההפסד בשבוע שעבר היה הפסד טוב, אם יש כזה דבר. זו קריאת השכמה לעורבים והם ינסו עכשיו לחזור לתלם במשחק מול קבוצה מאוד לא מאוזנת. באופן תמוהה מעט אין ביריבות הזו של שתי קבוצות שחולקות את אותו קהל יעד ובעצם אותה עיר.  בולטימור לאט אבל בטוח משתפרת בחלק ההתקפי וההגנה כבר אמרנו, תלמד את הלקח של הריידרס. גם ניהול השעון יהיה יותר טוב כך שאדומי העור לא ינצחו את המשחק.
הליין התחיל 3- בולטימור ונע לאזור ה4- וזה מעניין. יתרון ביתיות שווה בוואגס 3 נק' ואם הליין נע מאזור השלוש לארבע זה אומר שוואגס חושבים שבולטימור ינצחו את המשחק באופן משכנע.

פילי בדיטרויט
הקבוצה המפתיעה בליגה באה אחרי מנוחה לאחת הקבוצות החלשות בליגה. ההגנה של הליונס לא טובה וההגנה של פילי היא תאמינו או לא ילדים וילדות מהעילית של הליגה.  האמת היא שהליונס הם פשוט קבוצה שלא מאומנת טוב. המשחק היום הוא מבחן עבור פילי כי הליגה לומדת מה הם עושים שם. אנחנו חושבים שהיתרון של האורחים הוא מספיק על מנת להבטיח ניצחון אבל אנחנו חושבים שהליונס ינסו להיות פחות רעים אחרי ההפסד לשיקגו. אז מה אנחנו אומרים פה? שהזה יהיה משחק צמוד באופן לא צפוי אבל עדיין אנחנו חושבים שהנשרים יגברו על האריות.
וואגס חושבים כמונו.

שיקגו באינדי
המשחק שאף אחד לא רוצה לראות. אינדי בבית פחות גרועים ושיקגו הצליחו לנצח מישהו אז אין לחץ עליהם. אינדי חייבת לנצח כי, טוב, מתישהו יבינו שם בסביבה של אירסיי שהפתרון לבעיה שלהם מתחיל בראש. של פאגאנו.
האמת היא שלא איכפת לנו מהמשחק הזה ואנחנו די בטוחים שהצופים לא יסבלו יותר מידי.
אינדי מנצחים.

הבלוק המאוחר
אטלנטנה בדנבר
סימיון לא בטוח ישחק. פקסטון כנראה יפתח. למרות שאנו פותחים בזה, אנחנו ואתם יודעים שזה לא חשוב. למה? כי ההגנה של דנבר עדיין פה. כולם. וון מילר ואקיב טאליב ודרק וולף, כולם בריאים. בהצלחה לאטלנטה.
אנחנו לוקחים את דנבר 5- כל היום.

באפולו בלאס אנג'לס
הבילס אחרי הניצחון בניו אינגלנד באים לקבוצה שנראית בדיוק כמוהם. רק מאומנת. אנחנו בתחיזת בספק אם רקס בכלל יודע או איכפת לו מול מי משחקים. הוא עדיין בהיי. הראמס ינצחו כי פישר יכין את הקבוצה שלו. המשחק אגב, לא מעניין לצפייה.
אנחנו הולכים בשקט נגד הבילס. הליין הוא PK.

סנדי באוקלנד
יש הרגשה שזה משחק בתוך החטיבה לכן סנדי יכולה לנצח.
בטח. בטוח. למעשה לחלוטין בטוח. כל כך בטוח שאנחנו חושבים שהמשחק יתחיל ב 0:0. ובטוחים שסנדי ישימו פחות נקודות על הלוח מהכמות שיצברו השודדים מאוקלנד.
אנחנו עם הליין אוקלנד יכסו את ה 3.5

סינסי בדאלאס
אתם שומעים את הצלצול? זה השעון מצלצל חצות והקסם של סינדרלה- דאק פרסקוט- פג. הגנה של ה AFC  צפון זה כנופיית רחוב אלימה שמחפשת תירוץ ללכת מכות. דקס זה תירוץ.
דאלאס ניצחו קבוצות חלשות לא טובות וסינסי נחו 10 ימים.
אנחנו לוקחים את הבנגלים.

SPT
ניו יורק בגרין ביי
OBJ שלט בהכנה של הג'י מאן והוא כמו כל הקבוצה התעסקו בשטויות שלו ולא בהכנה. כל הליגה יודעת מה הבעיה של OBJ וגרין ביי שיש להם הגנה טובה ינצלו את המצב הזה. הזמן שבו האורזים נחו יעזור לרודג'רס ומקארתי למצוא עוד מעט תיאום ולהוריד את המתח שהיה שם.
גרין ביי מנצחים. הליין הוא 7-.
אנחנו לא בטוחים אבל נלך עם הליין.

NMF
טמפה בקרוליינה
לא ברור מי יפתח בקרוליינה ולא ברור למה ההגנה נראתה כל כך גרוע מול אטלנטה. מצד שני, טמפה לא יכולה לעשות מה שעשו אטלנטה. קרוליינה חייבת לנצח ובמשחק המרכזי של המחזור, תחת האורות הם חייבים לתת משחק שאומר שהם עדיין פה והם ינצחו. וואגס חושבים שהביתיים, בלי קשר למי יפתח ינצחו ב 4.5 או יותר.
אנחנו חושבים שזה יהיה המצב.


דינוזאור ג'ר הוציאו דיסק מעולה חדש. 





אין תגובות: