יום שבת, 4 בדצמבר 2021

התחזית האלטרנטיבית לשבוע 13

 הוא הביט בחוברת הקטנה וישע שמשהו ממש לא בסדר. החוברת הגיע עם קוצץ סיגרים זול מידי והכריזה שקוצץ הסיגרים הוא אינסטרומנט מדויק שיש לכייל לפני ביצוע הפעולה ויש לבצע את הפעולה רק לאחר הדרכה. הוא הביט שוב בקוצץ הפלסטי הזול עם סכין שנראתה מפח זול שנראה לא חד. הוא העביר את האצבע על הפח, הוא צדק. הפח לא היה חד. או ישר.

הוא נאנח באכזבה והביט שוב בחוברת שהמשיכה להסביר על זווית חיתוך אידיאלית, שימון הציר ושאר המלצות לחיים בריאים. הוא התקדם באיטיות לפח המחזור והשליך את החוברת. הקוצץ התפרק לפני שהוא פגע בתחתית סל המחזור.

החיים מלאים בהפתעות.

 

דאלאס ניצחו את הסיינטס 27 -17 מה שאומר שצדקנו. טייסום היל זרק 4 אינטים וזה בערך מה שאתה מצפה משחקן שנמצא 4 שנים בליגה וזרק 63 מסירות לפני הערב. הוא אולי אחלה בחור ואולי אתלט על אבל לשחק ק-ב בליגה הזו אתה צריך להיות מאוד מיוחד ומר היל מיודענו איננו כזה. הסיינטס ילכו למדבר לחפש QB חדש, זה יקח להם זמן. לפחות יש להם אליפות עם בריס כך שהשנים במדבר יהיו קשות אבל תמיד יהיה להם גביע בארון. דאלאס חזרה לנצח והם הבטיחו את הפליאוף אבל הם לא יקבלו ביי והם יזכו לבקר בגרין ביי או באריזונה בדרך לסופרבול מה שאומר שהם לא יהיו בסופרבול.

 

קליבלנד, גרין ביי, קרוליינה וטנסי בחופש במחזור שכולו מתרכז ליום שני, שם הפטס מתייצבים מול הבילס. אבל עוד קודם-

טמפה באטלנטנה, טמפה 10.5-

אנטוניו ברייאנט שוב בכותרות. הפעם הוא זייף אישור חיסון ונתפס. הוא מושעה ל-3 משחקים וזה כנראה סופו של התופס בליגה הזו. כולם בריאים באטלנטה הלא רלוונטית. השאלה היא לא האם ההשעייה של AB תשפיע על המשחק, היא לא. בריידי יכול לשחק בלעדיו והוא עדיין ימסור ל-440 יארד. משחק הריצה של טמפה חזר לחיים דווקא מול אינדי שאמורה להיות טובה נגד ריצה ואטלנטה לא טובה נגד כלום. מצד שני, 10.5 זה מספר עצום למשחק בתוך החטיבה.

טמפה תנצח אבל אנחנו עם הביתיים לכסות, אטלנטה 10.5+

אריזונה בשיקגו, אריזונה 7.5-

הנה ליין קשה. קיילר מארי עדיין בסימן שאלה, והקארדס לוקחים את הפציעה ברצינות בטח בהתחשב בזה שכל הבית שלהם עסוק בלהפסיד ואין להם לחץ. שיקגו...כן. שיקגו אכן וזה כל מה שיש לנו להגיד על פח הזבל הבוער שנקרא שיקגו.

אם מארי משחק 7.5 סביר. בלעדיו נשמע לא סביר ושיקגו בגדול פיטרה את מאט נאגי מבלי לפטר אותו.

משחק קשה מאוד לחיזוי. אנחנו נלך על הפתעה וניקח את הדובים 7.5+  

לוס אנג'לס צ' בסינסי, סינסי 3-

הצ'רג'רס יותר טובים מהבנגלים. אבל הרבה פחות יציבים וזה משחק בבית של סינסי וזה אמר שהאורחים לא רגילים לשעון ולמזג האוויר. לצ'ארג'רס קשה מול קבוצות פיזיות שרצות טוב, הבנגלים, כיאה לחטיבה שלהם פיזיים ורצים טוב. ג'ו בורו משחק מעולה והוא נראה בשל מאוד, ג'סטין הרברט נראה מעולה ויש לו את הרייטניג הכי גבוהה לעמדה אבל יש לו מאמן שמנסה יותר מידי והעדר ריצה אפקטיבית. במשחק של שנים שנראים כמו כוכבי העתיד של הליגה, למפסיד תיגמר העונה ולנו יש הרגשה שהצ'רג'רס יהיו בצד המפסיד.

סינסי 3-

 

מיני בדיטרויט, מיני 7.5-

הליונס מתישהוא ינצחו משחק, אולי. הוויקינגים מתקרבים מספיק לפלייאוף בשביל לבעוט בדלי בדיוק כשזה חשוב. הליונס נלחמים בבית על הכבוד, אחרי 10 ימי מנוחה. הוויקינגים אחרי עוד הפסד מוציא אוויר. הליונס כבר הפסידו לוויקינגים בשנייה האחרונה העונה, הוויקינגים יחסרו את דלווין קוק. בקיצור, הליונס 7.5+

 

ניו יורק במיאמי, מיאמי 6-

מיאמי עם רצף של 4 ניצחונות מקבלת את הקבוצה החבולה מניו יורק שתחסר את דניאל ג'ונס. מייקל גלנון יפתח וגלנון במשחק אחד יכול לעבוד. מיאמי עם ההגנה הטובה ועם הבטחון של רצף הניצחונות, בחום ובלחות של פלורידה נשמע כמו מתכון לתבוסה של הג'י מאן. אבל הג'י מאן יכולים להחזיק את הכדור עם משחק ריצה טוב ויכולים לעשות חיים קשים לקבוצה מדרום פלורידה. לנצח? לא. לכסות? כנראה לא.

מיאמי 6-

 

הסכציה בג'טס

הסכציה לא בטופס.

 

אינדי ביוסטון, אינדי 10-

אחרי שבוע מאכזב יש לסוסים צ'אנס לחזור למירוץ הפלייאוף, בייחוד שטנסי לא משחקים. הם ינצחו. האם הם יכסו את ה-10 נקודות זו השאלה. יוסטון מעט פצועה ובעיקר לא מעוניינת. הם כבר השיגו 2 ניצחונות.

אחרי ההפסד לטמפה, אינדי ינצחו ויכסו.

 

הבלוק המאוחר

וושינגטון בווגאס, וואגס 1.5-

טיילור הנקי יוצר לעצמו מעמד של כוכב פולק בעיר הבירה, אם צופים היו מגיעים לראות אותו משחק. בכלל הפוטבול טים משחקים טוב והם רוכבים על רצף של 3 ניצחונות, מאוד מרשים בהתחשב שהם עם QB  מחליף וקבוצה שבאופן כללי לא טובה. ככה נראה מאמן טוב. וואגס, אולי הקבוצה הכי לא צפוייה בליגה. אין מאמן, חצי סגל בכלא והחצי השני לא מחובר ואז הם הולכים בשבוע הקצר ומנצחים אחרי שהם התפרקו לחלוטין בשבועות הקודמים. האם הפוטבול טים יכולים ללכת לעיר החטאים ולנצח? רשימת הפצועים של הריידרס ארוכה אבל רובם מחליפים, כמו גם אצל הFT. הליין הוא 1.5 שזה אומר תבחרו כי אנחנו בווגאס לא רואים מי פייבוריט. אנחנו בתחזית מעריכים שהפוטבול טים יהיו מעט עייפים, מעט שבעים ואילו וואגס מצאו חיים חדשים בניצחון על דאלאס. אנחנו הולכים עם הביתיים, וואגס יכסו.

 

ג'קס בל.א. ראמס, ראמס 12.5-

הראמס אחרי שלושה הפסדים מוצאים את עצמם בתחרות על הפלייאוף והניינרס שנראו כבר מחוץ לסיפור נמצאים חצי משחק מאחוריהם ובכושר. כך שכל משחק הופך להיות טיפה יותר מותח וטיפה יותר לחוץ. משחק הריצה של הראמס נזנח לגמרי (72 יארד למשחק בשלושה האחרונים), סטאופרד נזכר שהוא גרוע וזרק 5 אינטים בשלושת האחרונים. מה המשתוף למשחקים האלה? כלום. הראמס פשוט שכחו לשחק והתאהבו במסירה. כשיש לך פרימהדונה כמו OBJ באמצע ההתקפה ואתה מחוייב לסטואפרד ביותר מידי כסף אתה מתחיל למסור. הם לא יפסידו הערב וכמו שהיגוארים נראו בשני המשחקים האחרונים שלהם, אפשר להניח שהרמאס יכסו.

 

בולטימור בפיטסבורג, בולטימור 4.5-

המשחק הראשון בין שתי היריבות והוא יהיה משחק פיזי, איטי עם תוצאה לא צפויה. ב-8 הנצחנות שלהם  העונה העורבים הרשימו פעם אחת, מול ל.א. צ'. ברוב המקרים הם ניצחו משחקים צמודים. זה אומר שאנחנו נראה משחק צמוד גם הערב בייחוד כי פיטסבורג הובכה בבית במשחק מול סינסי וזו קבוצה עם מאמן מעולה ושחקנים מחוייבים. הם מכירים את לאמר את המשחק של בולטימור ומקבלים להגנה את טי. ג'י וואט אחרי העדרות. פיטס תגיע למשחק שהוא מעבר לפוטבול, הוא על כבוד, בולטימור די סגרה את הבית. יהיה משחק קשוח, פיזי ותוצאה כאמור מפתיעה, פיטס 4.5+

 

סן פראן בסיאטל, 49'רס 3.5-

סיאטל סיימה את העונה. ווילסון לא בריא עדיין ובכל הקטגוריות ההתקפיות סיאטל מדורגת הין 5 החלשות בליגה. קו ההתקפה של סיאטל מתחרה בזה של שיקגו בחולשה, הרסיברים לא פנויים, אין משחק ריצה ו-ווילסון לא מדוייק. ההגנה, לשם השוואה חלשה יותר. הכי גורעה בליגה ביארד למשחק, שנייה הכי גרועה נגד המסירה, שביעית הכי גרועה בלחץ על ה QB היריב. הניינרס מגיעים בכושר, כולם בריאים והם מביטים למעלה ורואים את הראמס חצי משחק מעליהם. האמת שכל זה לא משנה, סיאטל הפסיקה לשחק. השחקנים איבדו אמון ועניין במשחקים ובפיט קרול שהולך ומאבד את הראש ממשחק למשחק.

ניינרה מכסים

 

SPT

דנבר בקנזס, קנזס 9.5-

דנבר לא מקבלים כבוד מוואגס או שכולם שכחו שקנזס לא מכסה העונה שם משחק. דנבר לא אמורה להיות תחרותית אבל מאז שוון מילר עזב הם רק 1-3 ומשחקים הייטב מול קבוצות שמוסרות. ההגנה של סוסי הפרא משחקת טוב מאוד ונותנת ליריב 17.5 נק למשחק בחודש האחרון. אנחנו לא חושבים שהם ינצחו את קנזס, אנחנו חושבים שקנזס ינצחו אבל זה משחק פנים חטיבתי וקנזס למרות שחוזרים לכושר לא יכסו אבל ינצחו.

לכן דנבר 9.5+

 

MNF

משחק השבוע

ניו אינגנלד בבאפולו, בילס 3-

מזג האוויר הצפוי אומר סופת שלגים אבל זה לא מה שיפריע לפטס, הם מבוסטון, מזג האוויר זהה. שתי קבוצות ההגנה הכי טובות בליגה נפגשות בשלג מה שאומר שלא נראה פה מאות יארדים באוויר. זו הבעיה של הבילס. הם מתקשים על הקרקע והפטריוטים ישמחו לשלוט בשעון, לשים ניקוד על הלוח ולתת לבילס לנסות למסור לתוך השלג.

מאק ג'ונס פחות טוב מאלן אבל בליצ'ק יותר טוב ולא משנה מי ממול. הפטס, אחרי פתיחה חלשה מצאו את הקצב. מצד שני, הם ניצחו שתי קבוצות  פלייאוף ברצף שבע הנצחנות שלהם. מצד שלישי, בליצ'ק.

משחק השבוע שיכול לסגור את ה AFC ואפילו לתת לפטס אם הם ינצחו ביי. שתי הקבוצות בלי פציעות מיוחדות או מקרי קוביד אבל שווה לבדוק ביום שני בבוקר. הליין נע באיטיות לטובת הפטס, התחיל ב- 4.5- ועכשיו 3 אם כי אנו רואים כבר 2.5-. אם הליין יורד שווה לקחת את הבילס, בשלב הזה, 3 נקודות אנחנו לוקחים את הפטס 3+





אין תגובות: