יום שבת, 11 בדצמבר 2021

התחזית האלטרנטיבית לשבוע 14

 שבוע 14 התחיל. באו הסטילרס למיני והפסידו במשחק דרמטי ומבדר אבל לא מפתיע. כל המשחקים של מיני נראים אותו דבר. הם פותחים ממש טוב, יש להם ים כישרון, הם נראים כמו הקבוצה הכי טובה בליגה ואז קירק קאזיניס נזכר שהוא אחד השחקנים הכי אובר פייד ואובר רייטידט וממול בן רסות'ליסברגר נזכר שפעם הוא היה אלוף ונותן חצי לפנתאון.  אבל מיני התחילה חזק מידי והסטילרס גמורים מידי ושוב הוויקינגים מנצחים משחק בשניות האחרונות וההפעם דרך ההגנה. עם מאזן שלילי של 7-6 הוויקינגים עדיין בחיים לפלייאוף ולזימר יש עדיין עבודה. הסטילרס עם 1-6-6 כבר לא בתמונה בגלל שוברי השיוון ושוב מה התוכנית של הסטילרס? להביא את קארן רודג'רס? לנסות את ווילסון? לדוג אולי את טואה? ומה יעשה מייק טומלין? אחד המאמנים הכי וותיקים בליגה. אולי הוא רוצה לנסות מקום אחר, כי להתחיל לחפש QB זה לא בדיוק ג'וב חלומות.

ארבע הקבוצות האחרונות  שעוד לא נחו נחות השבוע, אינדי יחכו להפסד של טנסי שנראה לא סביר וזה יסיים את העונה של הקולטס, מיאמי ינוחו ואיש לא יחסר אותם, הפטס נחים ומבלי לשחק מחזקים את האחזיה שלהם על המקום הראשון בליגה בעודם מתכוננים לאליפות העולם ברוגבי, והסכציה שלא בטופס לא משחקים.

בשבוע הבא, קבוצת הרוגבי של בוסטון תחזור להיות התקפה אווירית כי אתם יודעים, בליצ'ק פשוט הרבה יותר טוב משאר העולם באימון.

בפורמולה 1, אליפות המרוצים תוכרע במרוץ האחרון ביום ראשון. מרצדס מול רד בול, המילטון המאוס מול וורסטאפן המהמר. המילטון עם 7 אליפויות רצופות ומכונה יותר טובה משל כולם, וורסטאפן האגרסיבי עם צוות מכונאים הטוב בעסק. בעונה הבאה יש מכונה אחרת, למרצדס יהיה נהג מספר 2 חדש (ראסל) ולרד בול יהיה יצרן מנועים חדש (בונים לבד במקום הונדה שפורשים), ברקע פרארי ומקלארן עושות רעשים של מכונה טובה לקראת 22 כאשר העיצוב החדש יכנס ליצור. אבל מחר מי ינצח?

אנחנו לא יודעים. אנחנו רוצים שהמילטון המאוס לא יזכה אבל הוא נהג אדיר ויש לו מכונה טובה יותר.

עוד משחק מחר, גמר הCFL, ה-גריי קאפ. המשחק יהיה בהמילטון, בטים הורטון פילד החביב והיפה בטבורו של הרובע התעשייתי המתפורר של המילטון המכונה המאר בפי המקומיים. במשחק ישחקו הטייגר קאטס מהמילטון מול הבלו בומרס מווינפג. המילטון, כארגון, מתמודדים בקשיים כלכליים מספר שנים כאשר הבעלות על הארגון באוויר. כל הליגה נתונה בקשיים כלכליים ולא בטוח שיש עתיד כלכלי למשחק החביב, בוודאי לא באקלים הכלכלי הנוכחי אבל הקנדים בניגוד לשכניהם מדרום לא בנו מבני ענק והאצטדיונים הביתיים מכילים 20 אלף צופים ברובם ונעים להסתובב באזור כי הם לא מקיפים את המגרש ביציעים. זה נשמע מוזר אבל זה עובד. מצד שני, הלוגיסטיקה של המדינה הענקית (ואנחנו בתחזית מכירים את זה מקרוב) הזו הופכת כל ליגה למשהו מאוד יקר ובעוד הקנדים מאוד אוהבים ספורט, הם לא אוהבים לשבת באצטדיון ולצפות, למרות שטים הורטון פילד זה פשוט אצטדיון מעולה וכיפי.

הבלו בומרס עדיפים ב 3 נקודות והניקוד ב CFL שונה מה NFL; הם הקבוצה היותר טובה היו לאורך העונה אבל המילטון היא קבוצה מוכשרת ולא צפויה ובמשחק בבית שלהם, בגמר, עם האוהדים שלהם, קשה לנחש מי עדיף. אנחנו בתחזית מאוד אוהבים את הטיקאטס ונעודד אותם.

אז אחרי ההקדמה הקצרה, נתחיל

 

בולטימור בקליבלנד, קליבלנד 3-

לקח לנו בתחזית דקה או שתיים להבין למה הליין הוא לטובת החומים. נכון הם אחרי מנוחה אבל הם פשוט לא מספיק טובים. אם נוציא את המשחק מול סינסי, ב-6 מש-7 המשחקים האחרונים שלהם החומים שמו 11.8 נקודות על הלוח. ההתקפה שלהם לא מתפקדת וההגנה שלהם שהיא טובה מאוד לא מספיקה. אז למה החומים מקבלים מוואגס שלוש? לפני שבועיים החומים הפסידו לבולטימור ב-6 בחוץ, האם יתרון הביתיות של החומים שווה 9 נק'? ברור שלא. האם העובדה שהחומים נואשים אמורה לתת להם איזה דחיפה שלא הייתה להם קודם, הרי בולטימור יכולה לנצח  ולסגור את העונה של החומים ולהבטיח פלייאוף. האם בייקר מייפלד הבריא? או שדווקא העובדה שבולטימור מגיעה אחרי משחק שבו חצי מההגנה נפצעה זה המקור לליין הזה? 

אנחנו לא יודעים למה וואגס חושבים שהחומים ינצחו. אנחנו לא מאמינים בחומים בשלב הזה של העונה, ולמרות שיהיה קר מאוד והרוחות ינשבו אנחנו לא רואים איך הגנת הריצה הכי טובה בליגה תיתן לקבוצת הריצה הכי טובה בליגה לנצח. אנחנו לוקחים את בולטימור כאנדרדוג 3+

 

ג'קסונוויל בטנסי, טנסי 9-

אחרי התבוסה המביכה בל.א.  היגוארים חוזרים לאזור הזמן שלהם וליריבה מהבית. טנסי פצועה בערך בכל המערכים ואחרי שני הפסדים שאחד מהם ניתן להבנה ואחד הוא פשוט הפתעה. הטיטאנים ינצחו כי הם יותר טובים, אחרי מנוחה ויש להם מאמן טוב. היגוארים בשלב שבו הם מנסים להבין מי ימשיך לעונה הבאה וכל המערכים שלהם נראים גרוע אבל, זו יריבות פנים חטיבתית והיגוארים צריכים להראות סימני חיים אחרת מאייר יחפש עבודה בקולג'ים שוב. אנחנו חושבים שטנסי ינצחו אבל חושבים שזה לא יהיה קל והם לא יכסו.

ג'קס 9+, עוד אנדרדוג.

 

לאס וואגס בקנזס, קנזס 9-

בשלב כלשהו ההתקפה של קנזס תחזור לקצב ותתחיל לשחק. ההגנה שבנתיים עושה עבודה טובה מאוד מחזיקה את הקבוצה במקום מעולה לקראת הפלייאוף ולשמחת כולם בארוהד, הריידרס הם קבוצה שהעונה עבורה הסתיימה. הניצחון היוצא דופן מול דאלאס היה שירת הברבור שלהם. קנזס תשחק הגנה טוב, קנזס תשחק התקפה אולי פחות גרוע אבל זה משחק בתוך החטיבה.

אנחנו חושבים שקנזס ינצחו וחושבים שיכסו.

 

ניו אורלינס בניו ג'רזי, סיינטס 4.5-

הנה לכן ליין מוזר. הסיינטס עם 5 הפסדים רצופים וכמות פצועים שיכולה למלא בית חולים בינוני פייבוריטית במשחק חוץ מול קבוצה שמצאה 2 ניצחונות מתוך 6 המשחקים האחרונים ויש לה רשימת פצועים מעט יותר קצרה. אז למה הג'טס שהולכים אחורה ממשחק למשחק, אנדרדוג בבית שלהם. תוסיפו לזה ששתי הקבוצות משחקות על כלום בעצם, יש לנו משחק שמאוד קשה לחיזוי. אנחנו בלי סיבה מיוחדת נלך על הסיינטס 5- כי הם אמורים להיות הקבוצה הגרועה פחות והג'טס פשוט חלשים מאוד.

 

דאלאס בוושינגטון, דאלאס 4.5-

הליין זז לכיוון דאלאס. בוושינגטון 5.5+ אנחנו כנראה נלך עליהם אבל ב4.5 נלך עם האורחים. הפוטבול טים עם רצף של 4 ניצחונות שבאו אחרי 4 הפסדים ושמו את הFT בדיוק שני משחקים אחרי הקאוביוס שנראה שאיבדו מעט קיטור ומעט יצאו מהקצב. FT היא קבוצה מוגבלת שיודעת שהיא מוגבלת. ההגנה שלהם טובה בחודש האחרון וההתקפה לא טועה. דאלאס קבוצה נפיצה שרוצה לחזור לחדות לקראות הפלייאוף. במשחק בעיר הבירה יהיו יותר צופים לאורחים ואנחנו חושבים שהשעון צלצל חצות וסינדרלה מעיר הבירה תחזור להיות לכלוכית.

דאלאס 4.5-

אטלנטה בקרוליינה, קרוליינה 2.5-

זה מרגיש כמו הצ'אנס האחרון של קאם להציל את הקריירה שלו ושתי הקבוצות למרות שטכנית עדיין יכולות להגיע לפלייאוף לא יהיו שם כי שתי הקבוצות האלה לא טובות מספיק. אטלנטה כנראה יותר מאורגנת ופחות לחוצה, קרוליינה במשחק בית ויכולה פתאום להתחבר אבל קאם בלתי צפוי והוא למרות הכל לא מספיק טוב אז אנחנו הולכים עם האורחים ומקיאים בשקט.

אטלנטה 2.5+

סיאטל ביוסטון, סיאטל 8.5-

יוסטון הפסיקו לשחק, בואו נהיה כנים. הם מביטים לכיוון המקום הראשון בדראפט, רואים מה יש במכללות וחושבים לעצמם שברייס יאנג מאלאבמה יכול להיות יופי של QB וחבל שהוא לא יגיע אליהם כי אלאבמה די קרובה ליוסטון. כל זה נאמר וסיאטל עדיין קבוצה מפורקת למרות שווילסון נתן משחק טוב בשבוע שעבר וההגנה של יוסטון היא אחת החלשות בליגה למרות שסיאטל נותנת תחרות צמודה למדי בכל הקשור לחולשה ועליבות.  8.5 נשמע הרבה אבל יוסטון שמה 13.7 נק על הלוח למשחק לעומת 19.9 של סיאטל, אם נניח שיסטון ישימו 14 נק' וסיאטל 21, זה 7. אבל ווילסון חוזר לכושר ואנחנו חושדים שהוא יעשה את ההבדל.

סיאטל 8.5+

הבלוק המאוחר

דיטרויט בדנבר, דנבר 10-

אם נהיה כנים, הליונס לא ממש בעיניין של המשחק הזה. זו קבוצה לא טובה והיא משחקת גרועה ובעיקר, את הניצחון שלהם הם השיגו העונה. דנבר לא קבוצה טובה במיוחד אבל זה משחק בית, בגובה, מול קבוצה אחרי שיא מנטלי. אז נלך עם מה שנראה כמו בחירה קלה, דנבר 10-

ניו יורק ב לאצ', לאצ' 9-

הג'י מאן עם מייק גלאנון ולא מעט פצועים, ממול הצ'רג'ס בלי תופסים בגלל התפרצות קורונה. במצב שבו יש קבוצה שנמצאת בהיי אחרי ניצחון אבל מלאה בקורונה ויש להם מאמן מהמר שלפעמים פוגע ולפעמים לא וממול יש קבוצה שאין לה מה להפסיד ויש לה הגנה טובה, קחו את האנדרדוג.

ג'י מאן 9+

סינסי בניינרס, ניינרס 2-

אלה שתי קבוצות בערך שוות, ואכן הליין אומר שהן בערך שוות. הבנגלים מידי פעם עושים שטויות ולמרות שהם נראו גרוע מול לאצ' הם לא יראו גרוע פעמיים ברצף, לא?

הניינרס קצת פצועים, והם מתקשים בבית, הבנגלים קצת מובכים אחרי התבוסה הביתית אבל זה משחק בחוף המערבי כך שיתרון לניינרס שגרועים בבית. אתם מבינים למה וואגס לא בטוחים מי עדיף ובכזה מצב אנחנו באמת מתעסקים בהימור ונהמר על ג'ו בורו למרות שהוא לא היה חד במשחקים האחרונים.

סינסי 2+

באפולו בטמפה, טמפה 3-

מאז שבוע 5 הבילס עם מאזן 500. על כל ניצחון הם מוסיפים הפסד. השבוע הם הולכים לעשות משהו שהם לא עשו העונה, הם הולכים לחבר שני הפסדים אבל אל דאגה הם יחזירו את ההפסדים האלה ויסיימו את העונה עם 10 ניצחנות מול 7 הפסדים. אז הבילס רצו לתוך מכסת הדשא המוכנה ניו אינגלנד ויצאו משם מרוסקים באים לטמפה החמה, שם בריידי, עוד יוצא ניו אינגלנד מחכה להם והוא, למי שלא עוקב, השחקן הכי טוב בליגה. שתי הקבוצות עם התקפה מעולה והגנה טובה מאוד מה שלא מבטיח כלום כי יש לשתי הקבוצות הגנה טובה. בריידי רואה את הבילס ונזכר בימים שהוא לבש את מדי האימפריה וגרונק נזכר בדארת' בליצ'ק בקיצור, אי אפשר להמר נגד טמפה ו-3 בבית נשמע לנו הימור מתאים.

טמפה 3-

 

SPT

שיקגו בגרין ביי, גרין ביי 12-

הליין הזה בתנועה לכיוון גרין ביי. ברור ששיקגו לא במשחק הזה בכלל הם עדיין לא פיטרו את נאגי למרות שזה יקרה. נאגי עסוק בזמן שנשאר לו להרוס את העתיד, ג'סטין פילדס שלא מוכן לליגה חוזר לשחק כי אנדי דלתון נפצע. פילדס יפצע במשחק הזה כי קו ההתקפה של שיקגו גרוע ושל הפאקרס מעולה. שיקגו בשלב של העונה שהם מנסים לא להיפצע וגרין ביי מנסה לשמור על יתרון הביתיות.

12 זה המון אבל שיקגו לא איתנו. נבלע את הנקודות.

 

NMF

ל.א. ראמס באריזונה, אריזונה 2.5-  

משחק שיכול לסגור את הבית לאריזונה. במפגש הקודם, הקארדס ניצחו ב-17 הפרש ומאז שתי הקבוצות עשו מספר שינויים. הראמס נחלשו והקארדס התחזקו. ניצחון של הביתיים והסיפור ב NFC מערב גמור. השאלה היחידה היא האם מקווי יכול לארגן תוכנית משחק שהוא מנצח. אנחנו בתחזית לא אוהבים את מקווי וחושבים שהוא אובר-רייטד וזוכרים שסטופרד נמצא מהלך אחד מפיק 6 ופציעה. לדעתנו, ולמען ההגינות אין לנו שום מידע מוקדם, זה קורה במשחק הזה.

אז ניקח את אריזונה לכסות ונאחל בהצלחה להימלטון טייגר קאטס ומקס וורסטפן. 





אין תגובות: