יום חמישי, 23 בדצמבר 2021

41% לשבוע האומיקרון, דירוג העוצמה ואפילו שורה על המשחק המוקדם!

 אולי זה מחזור קוביד ואולי, לחובבי כובעי נייר הכסף, זו קונספירציה של הליגה להשאיר עניין בליגה עד לסיום; ואולי בכלל זה סיפור פשוט של ספורט תחרותי ומקצוענים שמקבלים כסף לשחק. איך שלא הופכים את זה היו לא מעט הפתעות במחזור הזה. ניו אינגלנד מפסידה לאינדי שמשחקת כמו ניו אינגלנד, אריזונה שנעלמת בדיטרויט, בריידי שם 0 נק על הלוח או הג'טס שנותנים ליריב יותר מ-30 נקודות. רגע, האחרון זה די רגיל. הג'טס באמת חלשים באופן היסטורי. 533 נק ב-16 משחקים זה מה שבולטימור קולטס נתנו ב-1981. הליונס מלפני שנה עם 519 במקום השני, שהיה שייך לליונס של 2008, עוד בשבעייה הראשונה נמצא את הליונס של 2009 עם 494. הג'טס כרגע, אחרי 14 משחקים עם 428. בהנחה הסבירה שהם יתנו עוד 31 נק' למשחק (הקצב שלהם מתחילת העונה), בעוד שבועיים עם 490. היגוארים זה המשחק שלהם בשבוע הבא ועוד שבועיים בריידי וטמפה. זה יכול להיות המשחק שיכניס אותם לשביעייה. בשבוע 18, במשחק ה-17 שלהם יש להם את באפולו. הם יעברו את ה-500 נק' ליריב אבל ב-17 משחקים. שיקגו רישמית סיימה את העונה. איכשהו, נאגי עדיין מאמן, למרות שזו לא תהיה הפתעה אם הוא ילך הביתה לפני חג המולד.

ה AFC צפון נראה כמו הבית הכי מעניין בליגה גם אם הרמה איננה מן המשובחות והרי זו הייתה מטרת המשורר, שהליגה תהיה צמודה עד לסיום. גרין ביי, דאלאס, קנזס וטמפה סגרו את הבית שלהן. גרין ביי רישמית כל השאר מעשית. ג'קסונוויל השתלטה על המקום האחרון בליגה והבטיחה ש QB  לא ילך ראשון בדראפט, אלא אם הג'טס ינסו להבטיח את המקום האחרון בשבוע הבא. הליונס עם 2 ניצחונות ותיקו יהיו בין הראשונות, ואם הם יבחרו QB זה יהיה בשיטה הוותיקה, לתת לו להתפתח תחת QB  מוביל. אריזונה נראית יותר ויותר כמו בלוף. יש להם מאמן (קינסברי) שאנחנו חושבים שהוא לא ברמה, קיילר מארי לא בריא ואולי למדו אותו וכל המערכים של הקבוצה נראים לא בכושר. בולטימור בשבוע השלישי ברציפות הלכו על 2 והפסידו. בשלב מסוים, מאמן מקצועי יודע שאתה טוב כמו המשחק האחרון שלך. בצד של מאמנים לא טובים נמצא מייק מקארתי. דאלאס היו אמורים להביס את ניו יורק בקלות אבל ההתקפה שלהם לא עובדת. מצד שני ההגנה של דאלאס טובה מאוד. קליבלנד הפסידו. נכון, היו חסרים להם לא מעט שחקנים אבל וואגס זה קבוצה גמורה ובמשחק בית החומים היו חייבים לנצח. אי אפשר להאשים את בייקר, אי אפשר להאשים את הרוח. זה על סטפנסקי. החומים, עם 3 משחקים לסיום העונה מחוץ לפלייאוף. בולטימור פצועה ועם שלושה הפסדים, לפיטסבורג יש תיקו ובואו נודה, ביג בן לא יכול לזרוק את הכדור. נשארנו עם הבנגלים שנראה שיש להם את הQB המוסר הכי טוב בבית שלהם, ואנחנו אומרים, שהבנגלים לא מספיק טובים עדיין.

טום בריידי זרק 0 נקודות לראשונה מאז שניק סייבן אימן במיאמי. בריידי מעוצבן. יש לו קבוצה טובה אבל אין לו ארגון טוב ואין לו מאמן טוב. ניו אינגלנד של בליצ'ק זה ארגון חשאי. כלום לא יוצא החוצה. כלום. ניו אינגלנד, כארגון, זה האורים והתומים של ארגון. שהם טועים, זה נגמר מהר. שהם עושים את העבודה טוב, אין חגיגות. בריידי הגיע לאחד הארגונים הכי גרועים בליגה וניסה לשנות את התרבות הארגונית. זה הצליח למשך כמה שבועות בעונה הקודמת, אבל כל מיני שחקנים שלא גדלו בשיטה של בוסטון לא מכירים את הכללים של בריידי. שנה שעברה בריידי התנגח עם ברוס אריאנס. העונה זה נגמר אבל התסכול של בריידי ברור.

3 שבועות לסיום העונה, מי הקבוצה הכי טובה בליגה? טמפה הפסידה, אריזונה עם שני הפסדים ברצף, גרין ביי נראים כמו הקבוצה הכי טובה בליגה אבל קארן ממשיך ברעשים מוזרים, לנו נראה שבמשחק הראשון שלהם בפלייאוף הם יקבלו קבוצה נניח, דאלאס עם הגנה ממש טובה ואז התפרים יפרמו.

חשבנו שג'קסונוויל ינצחו את יוסטון. טרבור לוראנס נראה גרוע. אין מאמן גרוע, יותר ואולי בשבוע הבא הוא יראה יותר טוב אבל דיוויס מיילס היה ה QB היותר טוב מבין השניים ומילס לא זכה בשום אליפות בקולג'. לוראנס לא מגיע לשום מקום.

כבר היום יש משחק- הניינרס בטנסי והם נותנים 3 (לאמור, ניינרס 3-). לא בדקנו את מצב החולים בשתי הקבוצות אבל נראה לנו שטנסי חייבים לנצח אז ניקח אותם ב3+


ניו אינגלנד 17 באינדי 27

במצב של 0-20 אינדי נזכרה שהיא אינדי והתחילה לחבל במשחק. וונץ כמובן נתן עינו באינטרספשן, ההנגה שעצרה את הפטס על 0 נק' ובערך אותה כמות יארדים התעייפה והפטס עשו מה שהם תמיד עושים, ניקו את המשחק והזיזו את הכדור. ב 17-20 חשבנו שזה יגמר וצדקנו, פשוט לצד הלא נכון. אמרנו מה תוכנית צריכה להיות והחברה באינדי קוראים אותנו ועשו בדיוק את זה, רצו ושלטו בשעון. 2 איבודים של מאק ג'ונס ועוד שני פאמבלים שמו את אינדי עם 4 חטיפות לעומת האינט של וונץ, מעט מעל לממוצע שלהם. אינדי בשבוע הבא מול אריזונה. חשבנו שהפטס יכסו, הם לא.

0/1

קרוליינה 14 בבאפולו 31

מה שחזינו יצא. קרוליינה צריכה לחשוב על הדראפט כי יש כמה שמות מעניינם שיכולים למסור את הכדור ואף אחד מהם לא נרקסיסיט או פרימהדונה או עונה לשם קאם ניוטון.

1/2

אריזונה 12 בדיטרויט 30

אריזונה טסים למערב למשחק מוקדם וזה פגע בהם אבל הבעיה שלהם מתחילה במאמן. קליף קינגסברי לא מספיק טוב. אין דרך נעימה להגיד את זה. ההפסד הזה, השני ברצף שם אותם במצב מאוד עדין בבית שלהם, אינדי בשבוע הבא זה קרב על הפלייאוף ולשתי הקבוצות אסור להפסיד, אחר כך לקארד יש את דאלאס. קל זה לא יהיה להם והלחץ מתחיל להשפיע עליהם. צדקנו עם הליונס 13+

2/3

ניו ג'רזי 24 במיאמי 31  

ג'רזי מסריחים. המשחק היה בידיים שלהם והם הפסידו. יש להם מאמן גרוע מאוד. מיאמי שיחקו גרוע וניצחו. יש להם את הסיינטס ואז טנסי ולסיום הפסד בניו אינגלנד. הם לא יהיו בפלייאוף. הג'טס יבחרו גבוהה מאוד והם כנראה לא יבחרו QB אבל אי אפשר לדעת מי יהיה המאמן שם...

חשבנו שמיאמי יכסו, הם לא. מיאמי ביום שני מול הסיינטס במה שנראה כמו משחק שיסגור את הרצף של מיאמי.

2/4

דאלאס 21 בניו יורק 6

דאלאס שיחקה מול האין התקפה של ניו יורק וההגנה הייתה טובה מאוד. אין מה לחושב יותר מידי על ההתקפה, כי המשחק הזה נגמר לפני שהוא התחיל. מצד שני, ההתקפה לא תפקדה. בכל מקרה, חשבנו שדאלאס ינצחו ויכסו.

3/5

 

טנסי 13 בפיטס 19

לפני המשחק טנסי החליטו, בהחלטה שבכיתה ג' הייתה כנראה ילדותית, לעמוד על הסמל של פיטסבורג בהפגנתיות. הם עשו את זה בניו אינגלנד אבל שם אפשר היה לחשוב שזה קטע בין בליצ'ק למייק וורבל. בפיטס, מה יש לטנסי עם פיטס? אז ההגנה של פיטס עלתה עם מוטיבציה וניצחה את המשחק. טנסי היו חייבים לנצח את המשחק, הם ידעו שאינדי ניצחו. טנסי ידעו שניצחון במשחק מול פיטס סוגר להם את ה AFC. טנסי ידעו שהם הקבוצה היותר טובה. והם הפסידו ל QB שלא יכול לזוז או לזרוק את הכדור ליותר מ-7 מטר. מייק וורבל צריך להתחיל לחשוב מה בדיוק יש לו בקבוצה. דרק הנרי אמור לחוזר אבל לוקח זמן לחזור לכושר. חשבנו שפיטס ינצחו והם אכן ניצחו

4/6

יוסטון 30 בג'קסונוויל 16

היינו משוכנעים שג'קס ישחקו משוחררים וינצחו בקלות אבל כנראה שאורבן מאייר לא היה הבעיה היחידה שלהם. הפ גרועים. חסר להם מהירות בתופסים, כישרון ברצים, יכולת בקו ההגנה, הבנה בקו ההתקפה ונראה שלוראנס הוא לא בדיוק השחקן שהם חשבו שהוא יהיה.

4/7

הבלוק המאוחר

סינסי 15 בדנבר 10

מפתה לכתוב שהפציעה של ברידג'ווטר עשתה את ההבדל אבל זה לא נכון. ההגנה של סינסי הייתה טובה אבל דנבר היא קבוצה גרועה ומול קבוצה גרועה, סינסי נראים בסדר. אבל בורו הופל 3 פעמים ולמרות שהוא מוסר מדוייק ההתקפה של סינסי לא מספיק טובה. לבנגלים נשאר לשחק ביום ראשון מול הרייבנס, אחר כך קנזס ואז קליבלנד. כרגע, סינסי עדיפה ב 2.5 נקודות וקליבלנד משחקת ביום שבת כבר בגרין ביי. חשדנו שסינסי יכסו. הם כיסו וניצחו .

5/8

אטלנטה 13 בפריסקו 31

מאט ראיין הוא דבר צפוי כמו מזג האוויר. הכל הפוך.

האם הניינרס הם סוס שחור?

5/9

גרין ביי 31 בבולטימור 30   

לאמר שיחק. גרין ביי לא כיסו.

5/10

SPT

ניו אורלינס 9 בטמפה 0   

בריידי מעוצבן חדשות גורעות לקרוליינה.

5/11

 

MEF

(משחק יום שני בערב, נדחה משבת)

וואגס 16  בקליבלנד 14 

שתי הקבוצות שיזכרו לא מעט מהעונה אבל לא מעט זה הרבה כלום. יש לחומים שלושה שבועות לחשוב מה עושים עם מייפליד, הם לא יאריכו אותו לדעתנו ויחפשו QB טוב פנוי בשוק. יש 2 כאלה והם לא יבאו לקליבלנד.

NMF

מיני 17 בשיקגו 9   

שיקגו היא קבוצה גרועה מאוד וקאזיניס לא הצליח לשים 200 יארד על מי שיש שם.

 

TNF

משחקי יום שלישי

סיאטל 10בראמס 20

רשימת החסרים של סיאטל ושל הראמס הייתה מרכיבה קבוצה טובה מאוד. הראמס שיחקו רע וניצחו והם צמודים לאריזונה שהולכת ודועכת. סיטאל? הם הולכים לתת לליונס פייט בשנים הבאות בגזרת הקבוצה החלשה בליגה.

וושינגטון 17 בסכציה 27

הסכציה לא בטופס.

 

סיימנו שבוע בלתי צפוי עם 5/12 שזה 41%.

 

 

 

וכעת שובר השיוויון היחיד שבאמת לא חשוב- דירוג העוצמה של התחזית

 

1.       גרין ביי (2)  אנחנו לא בטוחים שהם הכי טובים בליגה אבל המאזן שלהם והיכולת שלהם היא כזו.

2.       טמפה (1) הפסד מיותר אבל הפציעות יהיו בעיה אחרת.

3.       קנזס (6)  הקבוצה שנראית היחידה ב AFC שמוכנה לפלייאוף. יש להם הגנה טובה מאוד.

4.       ניו אינגלנד (3)  לוח המשחקים שלהם כולל משחק קשה שהם חייבים לנצח ואז לקוות שקנזס יפסידו.

5.       ראמס (9)  קשה להאמין שסטואפורד לא יהרוס להם את הריצה איכשהו.

6.       אריזונה (5) עדיין שולטים בעתיד שלהם אבל הם נראים מאוד לא מחוברים.  

7.       טנסי (7) הם הובליו במשחק מול פיטס והיו חייבים לגמור את זה אבל הם לא. אבל הם עדיין משחק מעל אינדי ויש להם שובר שיוויון מולם ודרק הנרי אמור לחזור.

8.       דאלאס (9) הבטיחו את הפלייאוף מהבית החלש שלהם. לא מרשימים אבל מנצחים.

9.       בולטימור (8) משחקים את עצמם מחוץ לפלייאוף.

10.   באפולו (10) למי שהתגעגע, הם הולכים לבוסטון למשחק העונה שלהם.

11.   צ'רג'רס (11) קבוצה לא צפויה שנמצאת בירידה אחרי שיא, או קבוצה לא צפוייה בדרך לשיא? מי אתם, צ'רג'רס?

12.   אינדי (12) טנסי במרחק נגיעה אבל קרסון וונץ.

13.   ניינרס (13) נראים כמו הסוס השחור של ה NFC

14.   סינסי (14) הריצה שלהם העונה יכולה בטעות להגיע לפלייאוף. ניו אינגלנד ינגבו איתם את הריצפה.

15.   פיטסבורג (15) הקבוצה הכי גרועה-טובה בליגה.

16.   מיני (16) ה NFC כל כך גרוע שהם יכולים להיות משחק אימון בפלייאוף לטמפה.

17.   קליבלנד (17) ההפסד למה שפעם היה וואגס, גם בלי חצי התקפה, זה פשוט קליבלנד. מילאו את הדלי ואת מכרו אותו בהפסד וקנו אותו ריק במחיר מופקע.

18.   סיינטס (18) ההגנה הכי מעניינת שלא תהיה בפלייאוף

19.   סכציה (19) הקבוצה הכי לא מעניינת בליגה, סליחה אטלנטה.

20.   וואגס (20) עוד שבוע בסיפור הלא יאומן של הקבוצה של משפחת דיוויס  

21.   מיאמי (21) רצף הניצחונות שלהם הולך להסתיים. היה נחמד ותודה לליגה שסידרה להם לוז מצחיק. הם צריכים QB טוב וזה קבוצה שיכולה ללכת לסופרבול.

22.   וושינגטון (22)  שם חדש בעוד 3...2...1

23.   אטלנטה (23) קבוצה פרווה.

24.   קרוליינה (24) מה המטרה בלתת לקאם לשחק בשלב הזה? מה הערף המוסף?

25.   דנבר (25) טדי בי שוב נפצע. מה הסיכוי שזה כל הזמן קורה לו? נניח 100%.

26.   ניו יורק ג'י מאן (26) עוד 3 משחקים ואפשר לתכנן את הדראפט.

27.   סיאטל (28) ווסטבורק לגרין ביי?

28.   שיקגו (27)  מאט נאגי עדיין לא פוטר. זהו.  

29.   יוסטון (30) מנסים לנצח את דרכם מחוץ לבחירה טובה.  

30.   דיטרויט (31) אל תסתכלו עכשיו אבל הליונס ניצחו 2 והפסידו 2 מתוך 5 האחרונים שלהם. 

31.   ג'קסוונויל (29) ברכות ליגוארים שפיטרו את אורבן מאייר. שינוי המאמן השפיע מייד- יוסטון הביסה אותם. יוסטון.

32.   ניו יורק ג'טס (32) הכיוון שלהם הוא למטה, זה הישג שאתה מסתכל למעלה ורואה את הריצפה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אין תגובות: