יום שבת, 18 בדצמבר 2021

התחזית האלטרנטיבית לשבוע 15 והפעם, אומיקרון בליגה

 אורבן מאייר פוטר. מי שראה את המשחק מול טנסי ראה קבוצה שוויתרה על המאמן ומאמן שידע שהוא פוטר ובמקום לנסות להציל משהו הסתגר בתוך עצמו עם שפת גוף אגרסיבית. בסוף היום, כשמתעסקים באנשים יש מדד שאי אפשר בדיוק למדוד של בטחון עצמי. אפשר לזהות אנשים עם בטחון עצמי ואפשר לזהות כאלה בלי. הבעיה מתחילה עם החברה שמסתירים את החור שיש להם בבטחון בעודף בטחון או באגרסיביות. זה שיעור לחיים, תזהו למי יש בטחון ותשקיעו בהם, מי שאין להם בטחון תנסו לעזור להם לבנות או ליצור בטחון. מאייר לא התאים לליגה, מתחת למעטה הניצחונות מהקולג' הוא בחור חסר בטחון עצמי, מול ילדים בקולג' הוא הסתיר את חוסר הבטחון שלו. מול מקצוענים זה לא עובד. הוא יקבל בטח שנה וחצי ממה שהובטח לו, עוד שנה הוא יתחיל לצוף בבורסת השמות בקולג'ים. גם ניק סייבן עבר את אותו מסלול, אבל סייבן התבגר והבין מה הוא ומאז הוא לא מפסיק לנצח. אם מאייר יתבגר הוא יחזור לקולג' וינצח, אם הוא לא, אז הוא ימשיך בכל מיני תפקידים שהם לא אימון. אומרים שהוא רוצה ללכת לפוליטיקה הארצית. השמועות אומרות שביירון לפטוויץ, הQB הדי גרוע אבל עכשיו מתאם ההתקפה של טמפה הוא האיש שיכול להיות המאמן הבא של ג'קס. זה יכול להיות מאוד מעניין. לפטוויץ יכול להיות מאוד מוצלח וגם אריק ביאנמי במועמדים.

ג'קסונוויל מפטרת עוד מאמן והג'י אם בטח כבר ארז. מאז שקאן קנה אותם ביותר מידי כסף הוא לא מצליח לגייס את האנשים הנכונים להריץ את העסק הזה. פוטבול, וכל ליגה מקצוענית זה עסק מאוד קשה. כשהמוצר הוא אנשים, איך שלא הופכים את הקערה אתה תמיד חוזר לבעיות של אנשים. חלק חסרי בטחון, חלק סוחבים צלקות מהבית, חלק נמצאים במסלול שונה ממה שהם צריכים להיות. אנשים זה עסק מסובך.

קנזס ניצחו את ל.א. האחרים בהארכה. ברנדון סטיילי, המאמן של הצ'רג'רס ניסה במשחק 4 פעמים דאון רביעי וכשל. 3 מתוך ה-4 היו גול ליין. לדיון של מה היה אילו אין משמעות. אם הוא היה לוקח שער שדה ומהומס היה עונה בטד? ואם באמצע המגרש היה נפער בור והיה יוצא משם נפט...? אנחנו לא אוהבים מה אם.

סטיילי מאמן אגרסיבי, זה מצליח עד שזה לא מצליח. הוא מקבל המון ביקורת וכרגע הוא מתמודד בקושי. אתם יודעים, בטחון עצמי. אם אתה מאמין במה שאתה עושה אתה לא מאבד את קור הרוח מול התקשורת בשאלות שאתה יודע שיבואו אחרי המשחק.

יש המון קורונה בליגה, אולי זה האומיקרון ואולי זה בכלל שבועיים אחרי חג ההודיה ואולי זה מקרי. בשבוע הקרוב, החל מיום שבת כל יום יהיו משחקים מלבד יום רביעי. אז המחזור הזה הולך להיות ארוך ומפוזר. אנשי ה NFL  חושבים שעיקר ההתפרצות זה האומיקרון ולפי המידע שיש להם האומיקרון הוא פחות בעייתי מהדלתא. זה אומר שהם חושבים ב NFL לשנות את החוקים קצת כי ההצגה חייבת להימשך.

אין אף קבוצה בחופש יותר וכל משחק אמור להיות מכריע אז נתחיל.

 

יום שבת-

ניו אינגלנד באינדי, אינדי 2.5-

אינדי פייבוריטית. מאז שבוע 6 הם קבוצת ההתקפה הכי טובה בליגה. בליצ'ק אחרי ביי : 14 ניצחנות, 5 הפסדים. יש קבוצות בליגה שלא יגיעו ל-14 ניצחנות ב-5 שנים ול-5 הפסדים יגיעו אחרי 5 שבועות. לפטס יש את ההגנה הכי טובה בליגה בנק' למשחק (15.4), שלישית בכללי ביארד למשחק (310). לאינדי יש התקפת ריצה השנייה בליגה עם 151 יארד למשחק ועם הרץ הכי טוב בליגה, כך שעל פניו תוכנית המשחק צריכה להיות פשוטה- לשלוט בשעון, לרוץ ולנצח בבית. אבל לאינדי יש את קארסון וונץ. אנחנו חושבים שהוא מתישהוא ינסה להציל את המולדת או סתם להראות שהוא יודע למסור וזה יסתיים ב-6 נקודות על הלוח. אינדי מובילה את הליגה ב- 2.2. חטיפות למשחק וביחס איבודים- חטיפות למשחק (1+) . אז הנה תוכנית המשחק של בליצ'ק: לרוץ, לשלוט בשעון. אבל בליצ'ק יחסר את הרץ הבכיר שלו ונכון לבוקר יום שבת לאף אחת מהקבוצות אין קורונה. שתי הקבוצות אחרי ביי.

אנחנו לא יכולים ללכת נגד בליצ'ק בדצמבר. אנחנו לא מאמינים שאינדי יכולה לנצח בגלל המאמן. מצד שני הכל פה נגד הפטס. אנחנו לא יודעים מה יהיה במשחק, אנחנו מהמרים שבליצ'ק יותר חכם מאיתנו ולכן נלך איתו אבל זה משחק שלא נהמר בכסף אמיתי.

פטס 2.5+

משחקי יום ראשון  

קרוליינה בבאפולו, בילס 12-

ממשחק שבלתי אפשרי לחזות למשחק שאין בעיה לדעת מי ינצח. הבילס ינצחו, ומי שחושב שזה היה סופיילר לא בעסק הנכון. הטמפרטורה תהיה קרה, הרוח תנשב וקאם ניוטון יסריח. 12 זה המון.

אנחנו ניקח את הבילס עם ה-12 כי הם אחרי כמה הפסדים והם ירצו לצבור בטחון.

אריזונה בדיטרויט, אריזונה 13-

הליונס עדיין סובלים מקורונה, מאמן גרוע והסרחה כללית. אריזונה חייבת לנצח כי הראמס חצי משחק מאוחר עם רוח גבית. הליונס בבית יכולים להיות מאוד מסוכנים אבל אין להם שחקנים והם כבר ניצחו משחק העונה. מצד שני, אריזונה טסים למערב למשחק מוקדם.

דיטרויט 13+

ניו ג'רזי במיאמי, מיאמי 9.5-

הג'טס הם הקבוצה הכי גרועה בליגה, זה אפילו לא קרוב. זה מה שאמרנו בשבוע שעבר ומאז עבר שבוע. למיאמי יש 4 שחקנים עם קורונה והמספר הזה יכול לעלות לפני המשחק וזה ישפיע. כרגע, נכון ליום שבת, עם 4 שחקנים עם קוביד אנחנו לוקחים את מיאמי. אם יותר שחקנים עם קורונה הליין יזוז ואז נראה לאן הרוח נושבת.

מיאמי 9.5-

דאלאס בניו יורק, 10.5- דאלאס 

בג'י מאן יש, ניחשתם, גל קורונה. יש להם חורים בסקדנרי בגלל קורונה ודניאל ג'ונס עדיין בחוץ. דאלאס עם פחות מקרי קוביד וניצחון פה סוגר להם את הבית. דאק מקבל ביקורת מהמדיה בדאלאס שוטענת שהוא בסלאמפ, זה כנראה נכון רק שהוא לא בסלאמפ, זו פשוט הרמה שלו. מצד שני, לג'י מאן אין סקנדרי.

דאלאס 10.5-

טנסי בפיטס, 0. אין פייבורטית

טנסי קבוצה יותר טובה ופיטס היא מתאגרף שמנסה להחזיק את עצמו מליפול לקנבס. אבל פיטס, כבר ראינו יכולה עדיין לתת את המכה שתפיל את היריב וטי ג'י וואטס, האיש במרכז ההגנה בריא.  מצד שני, טנסי תשחק שהיא יודעת מה אינדי עשתה. הפסד של אינדי וניצחון של טנסי והטיטאנים הבטיחו פלייאוף. אין פייבורטית במשחק כי וואגס לדעתנו מכבדים את ההגנה של פיטס אבל אנחנו חושבים שטנסי עשו את השינוי אחרי שהנרי נפצע והם מעמידים קבוצה טובה שיודעת מה היא רוצה. זה המשחק היומי שלנו לצפייה מה גם שכל יום יש משחקים לצפייה..

אנחנו חושבים שפיטס ינצחו כי הם במשחקים האחרונים שלהם בבית ויש להם מאמן מעולה וטי ג'י וואט משחק ובן פורש.

פיטס.

יוסטון בג'קסונוויל, ג'קס 5-

טרובור לוראנס הולך לתת משחק הערב ולמזלו הוא משחק מול הקבוצה הכי גרועה בליגה שלא משחקת בניו יורק. יוסטון הפסידה לשחק, דיוויס מילס לא מספיק טוב לרמה הזו, ההגנה שלהם לא טובה מספיק ולהוסיף עלבון להסרחה, יש להם התפרצות קורונה בהגנה. ממול ג'קסונוויל ללא אורבן מאייר ישחקו ב-200% ומול הגנה שמורכבת מטלאים ומחליפים טרבור לוראנס יזכר מה עושים עם הכדור.

ג'קסונוויל מכסים בקלות.

הבלוק המאוחר

סינסי בדנבר, דנבר 3-

סינסי משחקים גרוע בחוץ ולמען האמת גרוע בכלל. בששת המשחקים האחרונים הם 2 ניצחונות ו-4 הפסדים כולל הפסד לג'טס. קו ההתקפה נעלם ובששת המשחקים האחרונים בורו בממוצע אוכל 4 סאקס למשחק ונותן אינט למשחק. לשתי הקבוצות אין קורונה אבל מעט פציעות. לדנבר יש הגנה טובה, 7 בליגה ביארד למשחק. הם יכולים לעצור את הריצה והבנגלים לא יכולים לרוץ. מצד שני, הבנגלים מרחק ניצחון ממקום ראשון בבית שלהם וכל הבית שלהם פגיע. זה הצ'אנס שלהם לנצח בחוץ. מצד שלישי הם פשוט לא טובים מספיק. מצד רביעי, דנבר לא טובה. מצד חמישי, דנבר לא צריכה לנצח. אנחנו לא יודעים מי ינצח, נראה כי הביתיים אבל ניקח את הבנגלים כי, אתם יודעים, הקשר.

סינסי 3+

אטלנטה בפריסקו, פריסקו 8.5-9.5-

הליין משתנה לטובת הביתיים (בדקנו פעמיים, הם באמת בבית). אטלנטה סובלת מכל מיני פציעות לשחקני מפתח ומגרעון כללי של כלל המערכים. פריסקו בקו שיפור ורוב הפצועים חוזרים. אבל הניינרס בבית 2 ניצחונות ו-4 הפסדים ויש עליהם לחץ לנצח בבית כי הבית שלהם בורח. הם נראים כמו הקבוצה ה-7 ב NFC וכזו שאולי יכולה לנצח משחק פלייאוף אבל זה יהיה בגרין ביי או אריזונה או טמפה. הערב, בבית הם ינצחו אבל 9.5 נראה לנו מספר גדול. אם אתם יכולים לתפוס 8.5 זה כנראה הצד של הניינרס אבל ב-9.5 זה כבר הצד של הציפורים.

אטלנטנה 9.5+

גרין ביי בבולטימור, גרין ביי 7-

לאמאר עדיין בסימן שאלה וזה בערך הדבר היחיד שחשוב לפני המשחק. קארן, אין ספק משחק ברמה מאוד גבוהה כמו רמת הפאסיב אגרסיב שלו. הוא נשאל השבוע אם הוא ימשיך בגרין ביי והוא ענה "אני אמשיך לשחק פוטבול". קלאסי. גרין ביי יותר טובים ותנאי המשחק לא רלוונטים כי שתי הקבוצות באות ממגרשים פתוחים. לעורבים יש קורונה בסקנדרי, לאורזים הקורונה כבר עברה. האורחים חייבים לנצח כי צמרת ה NFC בכושר. המארחים חייבים לנצח אבל פחות כי כל הבית שלהם בבעיות. לקליבלנד אין קבוצה, פיטס 2 משחקים בפיגור והבנגלים נעלמו. אז יש קבוצה שחייבת לנצח ויש לו QB יותר טוב, לקבוצה השנייה ה-QB  המעולה בסימן שאלה.

אם לאמר משחק, בולטימור 7+

אם לאמר לא משחק גרין ביי 7-

SPT

ניו אורלינס בטמפה, טמפה 11-

שון פייטון לא יהיה במשחק (קוביד). ניו אורלינס לא תהיה במשחק כי הם פשוט בלי QB. טמפה ינצחו ויכסו. אנחנו בדצמבר, בריידי.

למה הליגה לא עשתה פלקס למשחק הזה לא בטוח.

טמפה 11-

 

MEF

(משחק יום שני בערב, נדחה משבת)

וואגס בקליבלנד, הליין באוויר

נכון ליום שבת, קליבלנד בלי QB  פותח, מאמן, קו התקפה וליינבקרים כי יש להם 25 מקרי קורונה בסגל, נכון לשבת. קלילבנד החתימו בינתיים QB מקבוצת האימונים של  ניו אינגלנד ולא יודעים מי יפתח. אנחנו ננסה לעדכן ביום שני בבוקר כי כרגע, אין ממש משמעות לתחזית כי אנחנו לא יודעים מי ישחק.

NMF

מיני בשיקגו, מיני 5-

שיקגו עם לא מעט מקרי קורונה ולמיני יש QB לא מחוסן וגם שם יש קורונה. אם הקורונה תמשיך במיני זה ישנה את הליין באופן דרמטי. מבלי קשר לקורונה, שיקגו טרם פיטרה את נאגי ולאור העובדה שג'קסונוויל נראית כמו עבודה יותר טובה והיגורארים פיטרו את המאמן, נשאלת השאלה למה. האם ניצחון היום ישנה משהו? בצד השני של מיני, נניח והם מנצחים היום, מה התוכנית עם זימר? כי פלייאוף הם לא.

אם מקרי הקורונה לא משתנים, אנחנו ניקח את שיקגו 5+ אם יש יותר קורונה... יום שני נחליט.

 

TNF

משחקי יום שלישי

סיאטל בראמס- קורונה בראמס דחתה את המשחק הליין היה 6-

וושינגטון בסכציה, קורונה בוושינגטון דחתה את המשחק, הליין התחיל 2.5 ועכשיו 12 כי לוושינגטון אין קבוצה. הסכציה, לא בטופס.




אין תגובות: