יום שלישי, 14 בדצמבר 2021

71% הצלחה לתחזית שבוע 14 (טוב המשחקים יותר קלים והליין יותר ברור) וכמובן, דירוג העוצמה לשבוע 14

 מקס וורסטאפן זכה באליפות הפורמולה באופן שהמילה דרמטי לא יכולה לתאר. מי שלא ראה שיחפש במפרץ הפיראטים שידור חוזר. הכל התנקז להקפה אחת שמכריעה את האליפות וכמו שאמר אחראי המירוץ מייקל מאסי למנהל של מרצדס לפני סיום המרוץ: זה מרוץ מכוניות, האליפות תיקבע בנהיגה. מקס וורסטאפן נהג, היה לו מזל יוצא דופן, כמו שאמר מנהל המירוץ  של רד בול, כריסטיאן הורנר 10 הקפות לסיום, אנחנו צריכים נס. מרוץ אדיר, מעולה, סיום יוצא דופן לעונה מדהימה ואלופה חדשה.

בצד הקנדי של הגבול, המילטון הפסידה לווינפיג העדיפה. המשחק הוכרע בהארכה אבל הקבוצה הטובה יותר ניצחה.

 

בליגה, עוד שתי קבוצות יוצאות סופית מהפלייאוף, הליונס והג'טס. כצפוי, מבלי לשחק הפטריוטים הגדילו את היתרון שלהם בראש ה AFC, קנזס התקרבו עוד מעט, בולטימור ספגה פציעה של לאמר אבל החומים כל כך מאוחר והבית הזה נראה שווה לגמרי. אם הפציעה של לאמר חמורה, החומים הופכים להיות הפייבורטים לבית אבל יש להם את סינסי ואת הסטילרס מהבית והפאקרס בחוץ כך שמהבית הזה כלום לא סגור. באופלו הפסידה, הצ'ארג'רס ניצחו בסינסי גקס ו-וואגס מתפרקות לחלוטין ואיך שהוא, מאט נאגי ורוברט סאלה מהג'טס עדיין עם עבודה. ב NFC קארן רודג'רס ניצח, טמפה ניצחו ואיכשהו דן קמבפל לא פוטר עדיין. הפוטבול טים הפסידו כמו גם קאם ניוטון וההפתעה היחידה הייתה ששיקגו הצליחו לשםפ 24 נק' ברבע השני ועדיין הפסידו ב-15. רק שיקגו.   

 

בולטימור 22 בקליבלנד 24

בדרייב השני של בולטימור, שלאמאר נפצע המשחק נגמר אבל החומים פשוט לא טובים מספיק ולא הצליחו לגמור את המשחק. ההגנה של החומים ניצחה את המשחק. קליבלנד כאמור עוד ישחקו מול פיטס, סינסי והפאקרס וגם וואגס. זה נראה לנו כמו 2-2 בחודש הקרוב ומחוץ לפלייאוף. העורבים, ישחקו מול סינסי, גרין בי, הראמס ופיטס. בלי לאמר זה נראה כמו 3-1 בתרחיש האופטימי. צדקנו עם ה 3+ בערב די טוב של התחזית.

1/1

 

ג'קסונוויל 0 בטנסי 20   

מאייר, אומרים הדיווחים רב עם השחקנים שלנו, וכל מי שראה את המשחק ראה את שפת הגוף והבעות הפנים של כולם. אם מאייר יסיים את העונה זה מעט מפתיע. אם הוא לא ילך בעצמו ולא יפוטר זה כבר יותר מפתיע. טרבור לוראנס עם עוד משחק אומלל, הפעם 4 אינטים ויש לו 14 אינטים לעונה על 9 טאצ'ים. בהחלט לא נראה טוב. טנסי מצידה אחרי הביי ולקראת 4 משחקים שכוללים את יוסטון ומיאמי יכולה להתחיל להתכונן לפלייאוף.

טעינו שחשבנו שג'קס ישחקו על הכבוד. הם לא.

1/2

לאס וואגס  9 בקנזס 48

ההתקפה של קנזס התעוררה ומהומס עם משחק של 20/24 וצמד נראה חוזר לעצמו אבל הריידרס לא צריכים להיות בטופס כך שאם קנזס עוצרת את הריצה על 44 יארד זה חסר משמעות. לריידרס אין קבוצה יותר.

בשבוע הבא משחק על המקום הראשון בבית והזכות לארח משחק פלייאוף מול הצ'ארג'רס.

2/3

 

ניו אורלינס  30 בניו ג'רזי 9

הג'טס הם הקבוצה הכי גרועה בליגה, זה אפילו לא קרוב. זו הקבוצה היחידה שבלי פציעות משמעותיות הולכת ונחלשת לאורך העונה. שנאמר, התחילו הכי גרוע ולאט ולאט נחלשים.

3/4

 

דאלאס 27 בוושינגטון 20 

טיילור הינקי נפצע אבל הפוטבול טים חפרו לעצמם בור גדול עמוק מידי בחצי הראשון. מייק מקארתי אשרכה ניסה להפסיד את המשחק בשורה של החלטות לא חכמות אבל ריברה עם דאון רביעי שנגמר בפאמבל וטאצ' לדאלאס שהסתבר שהיה ההבדל בסיום. דאלאס כיסו ומתקרבים עוד טיפה לפלייאוף. נשארו להם משחקים מול הפוטבול טים ומול הג'י מאן והסכציה כך שהם, צריכים להיות בפנים. מצד שני, דאלאס מגלים שדאק הגיע לשיא שלו. זה הכי טוב שדאק יתן להם וזה לא יספיק להם לסופרבול.

4/5

אטלנטה 29 בקרוליינה 21 

אפשהו ברבע השני אחרי עוד התקפה שלא הלכה לשום מקום זרקו הפנתרים את פ ג'י וולקר למערכה בסוג של ייאוש. העונה שלהם נגמרה והם הולכים למדבר לחפש QB. מאט ריאן מביט לסינסי ולצ'ארג'רס וחושב לעצמו, הנה היורשים שלי ברמה השנייה של המשחק. טובים, אולי אפילו סופרבול אבל לעולם לא אלופים. עוד בינגו של התחזית.

6/7

סיאטל 33 ביוסטון 13 

יוסטון הפסיקו לשחק, הם החליטו שעד סיום העונה (או עד שהוא יפצע) דיוויס מיילס יפתח. או, עכשיו הם ממש מסוכנים! מול ההגנה הכי גרועה בליגה יוסטון עם דיוויס מיילס הצליחו לשים 13 נק'!  סיאטל ניצחו בקלות. משחק הריצה עבד אבל באמת, יוסטון כל כך גרועים.

7/8 לסיום הבלוק המוקדם.

הבלוק המאוחר

דיטרויט 10 בדנבר 38

לליונס היו לפי הדיווחים כ-12 שחקנים עם שפעת, לא קורונה. זה ללא ספק השפיע על רמת הביצוע. או שלא. לליונס לא היה שום אינטרס לקחת חלק במשחק הזה. הם ניצחו מישהו העונה. אין להם עוד מטרות יותר. דנבר באו, ניצחו וממשיכים הלאה.

8/9

ניו יורק 20 ב לאצ' 37

הג'י מאן גרועים מידי והצ'ארג'רס טובים מספיק. טעינו.

8/10

ניינרס 26 בסינסי 23 בהארכה

(אנחנו נתעלם מהליגה שהחליטה להחליף ביתיות בין שתי הקבוצות. אם אנחנו אומרים שהניינרס בבית, שישארו בבית החולערות)

ג'ו בורו לא טוב כמו שמדיה אומרת וסינסי עדיין גרועה. קו ההתקפה של סינסי גרוע, הסקנדרי גרוע ואין להם עומק בתופסים או בריצה. ואחרי כל זה, לבנגלים נשארו הברונקוס, הצ'יפס החומים והעורבים. אם הם ינצחו את משחקי החטיבה הם יהיו בפנים. זה יהיה חבל אם זה יקרה, הם לא מספיק טובים עדיין. טעות שלישית.

8/11

באפולו 27 בטמפה 33 בהארכה

תוכנית המשחק של טמפה הייה די פשוטה, בליץ בכל מצב. זה אומר שטמפה לא חששה ממשחק הריצה של הבילס בכלל ואומר שטמפה חושבים שג'וש אלן לא יכול לנצח את המשחק אם אין לו זמן. אז טמפה החליטו שאין לבילס ריצה  ואחריהם המסול. צפינו שהבילס יפסידו כי זה משחק קשה לנצח. מגיע לאורחים מחמאות על שנלחמו ושמו -17 נק על הלוח ברבע הרביעי אבל זה לא הספיק, כי הבור שלהם היה עמוק מידי ובריידי מנוסה מידי והם היו עייפים. לטמפה נשאר לוח משחקים קל באופן מעורר חשד. פעמיים קרוליינה, הג'טס והסיינטס. אבל בחור שטמפה מצאה במשחק של הבילס הוא מעורר דאגה. מעניין מי ראה את זה קודם אגב, אה, בליצ'ק.  לטמפה נשאר להם לחכות לנפילה של אריזונה ושל גרין ביי להבטיח ביתיות כל הדרך והאבן הראשונה בדומינו נפלה, אריזונה הפסידה. נראה שה NFC  יצטרך לעבור בטמפה.   צדקנו עם הביתיים.

9/12

 

SPT

שיקגו 30 בגרין ביי, 45

פילדס נתן 2 אינטים ועוד פאמבל על שני הטאצ'ים שלו. בקרב מי מבין 5 הרוקים (ווילסון, הרץ, פילדס, לוראנס, ג'ונס) יותר גרוע, פילדס צמוד ללוראנס באיבודים, פאמבלים קבלתהחלטות מטופשת והסרחה כללית. כמובן שווילסון מהג'טס עם כמה משחקים מחרידים יכול לתת להם פייט אבל די ברור שהקרב בין פילדס ללוראנס על מי הQB  היותר גרוע זה הקרב המעניין. קארן נתן עוד משחק מעולה, גרין ביי ממשיכה להיות  הקבוצה הכי טובה ב NFC שלא עונה לשם טמפה. לקחנו את גרין ביי 12+ ויצא שצדקנו.

10/13

 

NMF

ל.א. ראמס 30  באריזונה 23 

מה שחשבנו שיקרה, שסטואפרד יזרוק פיק 6 ויפצע. לא קרה. קיילר מארי זרק 2 איבודים. לוחות המשחקים של תצי הקבוצות מגלים מאזן של 2-2 לשתי הקבוצות במקרה הטוב לראמס, הם ישארו אחרי הקארדס.

הטעות האחרונה שלנו הערב שמה אותנו על 10/14 טוב מאוד ועל 71% הצלחה. לא רע בכלל.

 

 

 

 

 

וכעת שובר השיוויון היחיד שבאמת לא חשוב- דירוג העוצמה של התחזית

 

1.       טמפה (1) עוד 4 משחקים לסיום העונה ובריידי הולך לשחק בבית עד לנסיעה ל-ל.א. לסופרבול.

2.       גרין ביי (4)  קארן נתן עוד משחק MVP, הפאקרס נראים כקבוצה השנייה הכי טובה בליגה.

3.       ניו אינגלנד (3)  המאמן הכי טוב בליגה מקבל את באפולו אחרי שהוא נח וכולם ראו איך לנצח אותם. הפטס יארחו את כל הדרך לגמר

4.       אריזונה (2) מארי נתקל בהגנה מורכבת ונראה חלוד.

5.       טנסי (5) ההגנה נראתה טוב מול היגוארים אבל גם דלת פתוחה תעצור את ההתקפה של היגוארים.

6.       קנזס (8)  ה AFC יודע איך לעצור את מהומס, אבל ההגנה שלהם טובה מאוד. יש להם משחק על 6 נקודות מול הצ'ארג'רס.

7.       בולטימור (6) הפסד שני בתוך 2 מחזורים והפציעה של לאמר, העורבים מסובכים במירוץ.

8.       דאלאס (7) יש להם הגנה טובה ומשחק ריצה סביר, הם צריכים למצוא מחדש את ההתקפה. מקארתי לא מאמן מספיק טוב לקבוצה הזו וזה מן הסתם יהיה הסוף של העונה שלהם במשחק הפלייאוף הראשון.

9.       ראמס (9)  ניצחון חשוב מול אריזונה אבל הם עדיין משחק מאחורי הקארדס.

10.   באפולו (8) אין להם ריצה ויש להם את הפטס על הראש. נחשו מה הפטס יעשו מולם?

11.   צ'רג'רס (12) קבוצה לא צפויה שנמצאת בירידה אחרי שיא, או קבוצה לא צפוייה בדרך לשיא? מי אתם, צ'רג'רס?

12.   ניינרס (15) על הגבול של פלייאוף. הי, רוג'ר גודל, שהרחבתם את הפלייאוף ל-7 קבוצות חשבת בדיוק על זה, נכון?

13.   סינסי (13) הם לא מספיק טובים, ג'ו בורו לא מספיק טוב. זאק טיילור המאמן לא מספיק טוב, הארגון לא מספיק טוב.   

14.   פיטסבורג (14) מה שטומלין עושה בפיטסבורג ראוי להערכה. אבל עם הערכה לא הולכים לפלייאוף.

15.   מיני (15) החלו התוכניות למצוא QB חדש ומאמן חדש. זה פשוט יקח להם 3 שנים.  

16.   קליבלנד (16) ניצחון שהושג בדרך הכי קליבלנד שאפשר להיות- לא באשמתם.  

17.   סיינטס (17) סוף סוף הם מצאו קבוצה שהם יכולים לנצח בקלות.

18.   אינדי (18) הפטריוטס ואריזונה. אלה שני המשחקים הבאים של אינדי, הם יפסידו את שניהם.

19.   סכציה (19) המנוחה הוציאה אותם מהפלייאוף. אפשר להתרכז בלהסריח.    

20.   וואגס (20) אם אתה לא משחק טוב, לפחות תהיה צנוע. וואגס לא משחקים טוב ולא צנועים.

21.   מיאמי (24) ביטלו את האימונים השבוע כי הם לא רוצים להיפצע לפני שבוע חופש מול הג'טס.

22.   וושינגטון (22)  הו לא! טיילור הינקי נפצע. מי עכשיו יהיה העתיד שלהם לעונה וקצת?

23.   אטלנטה (25) הם מבקשים לשחק עד סיום העונה מול קרוליינה ולא חשוב להם אם זה בית או חוץ כל עוד קאם ניוטון על המגרש.

24.   קרוליינה (23) שיפור ניכר במשחק של ניטון, הוא נפצע.

25.   דנבר (24) אם הם משחקים מול קבוצות חלשות מניו יורק או דיטרויט הם ממש טובים.

26.   ניו יורק ג'י מאן (26) מייק גלאנון הוא שיפור משמעותי מדניאל ג'ונס. אם במילה משמעותי הכוונה לחסר חשיבות ושיפור הכוונה למשחק גרוע.

27.   שיקגו (27)  מאט נאגי עדיין לא פוטר. למה, אנחנו לא יודעים.

28.   סיאטל (29) איזה כיף לשחק מול יוסטון, פתאום הכל עובד.  

29.   ג'קסוונויל (28) האם אורבן מאייר יסיים את העונה? האם הוא יעזוב או יפוטר?  

30.   יוסטון (30) החליפו QB  ומייד רואים את ההבדל. ליריב יותר קל לשים ניקוד מולם.

31.   דיטרויט (31) מרוב מהלכים מפתיעים וניסיונות להיות מקוריים הליונס שכחו לשמור. ולהתקיף. ולשחק.

32.   ניו יורק ג'טס (32) הסיינטס לא זוכרים מתי הם שמו 15 נק' על הלוח במשחק אחד, הם שמו לג'טס 30 על הראש. הג'טס באופן יוצא דופן מצחיק נחלשים ככל שהעונה נמשכת ויש להם עוד 4 הפסדים בדרך.

 

 לסיום, אם אתם מתופפים או רוצים ללמוד איך עושים את זה נכון, שימו אוזניות ותנו למר ר. סטאר לתת לכם שיעור בערך מדקה 2:30. בכלל זו יצירת מופת. 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

אין תגובות: