יום ראשון, 13 בספטמבר 2015

התחזית האלטרנטיבית לשבוע 1

אמבר הייתה חשפנית. לא רקדנית אקזוטית,  חשפנית. היא לא התביישה בזה. היא לא היססה לתת את המחירון שלה בכל הזדמנות. 100 דולר לעבודת יד, 150 למציצה, 200 לזיון והמחיר מגיע ל-1000 עבור "תוספות" בומר מזמן עבר את אלמנט החשש, הוא היה מאוהב לחלוטין באמבר החפשנית. ג'נג'ית עם יותר דיו על הידיים ממה שהוא אי פעם כתב בכל ימיו בבית ספר. אמבר אספה כסף כדי להגיע ל BC. איפה ב-BC  כבר היה לא ברור אבל היא לא אהבה את מזרח קנדה המשעמם ולמרות שהיא באה מלב "אזור היין" של אונטריו שככל הנראה הסתכם בחנות יין נוסף על הכמות הרגילה, היא החליטה למצוץ את דרכה למערב. אמבר הייתה וויט טראש קנדי מהסוג הכי קנדי שיש. היא לא ביקשה רחמים כי היא חשבה שהמצב שלה דווקא טוב, למרות כמה הפחדות היא לא הייתה אמא לאיזה זאטוט או חמישה, היא לא הייתה הבעלים של קארוון שלא מסוגל לזוז, היא לא הייתה חייבת כסף לאף אחד ובעיקרון היא הייתה מאוד שמחה ואהבה מאוד לרקוד עבור כסף. או למצוץ. או לשכב. היא בעיקר אהבה כסף.

אמבר אגב, היא לגמרי אמתית.
<קנת, חליפה חומה, עניבה חומה מבט חמור סבר> אכן, צופים וצופות, האמת שהדברים אכן קשים.
<מלורי, חליפה בגזרה גברית עם מחשוף עצום>  שוב המערכת מתנצלת על הכתבה של עמיתי...<מכחכחת בגרונה>  מצב הקפה בקפיטריה *אינו* מושא לכתבת שער <מנענעת את ראשה באכזבה> אבל אלה הסטנדרטים שלמדנו להכיר מהכתב ה...אר....הבית...אני רואה שבומר וטרי מוכנים באולפן התחיזת...בומר זה נכון שאתה הבאת חשפנית להיות האוחרת הערב?

***אולפן התחזית האלטרנטיבית***
<בומר בחולצת האוואי בצבעי ניאון מחרידים> מלורי יקרתי, אני מבין שאת חוששת אבל אמבר לא מגיעה הערב. הערב, היישר מלונדון, אונטריו... רייצ'ל מקאדמאס.<טרי> מי?!
<מלורי, באולפן> אה... ההיא מבלש אמיתי עונה 2?
<בומר, נושם נשימה עמוקה> כן. אפשר להמשיך?
<רייצ'ל> עד כדי כך?
<בומר> אין לך מה לדאוג. הם לא רואים טלוויזיה או לא קוראים אינטרנט. תגידי להם שאת ההיא משרלוק הולמס.
<טרי> הבאת את האנגלייה הכוסית ההיא?
<בומר> היא שחקנית מוערכת וכן. היא פה...<טרי נכנס בריצה לפריים עם חולצת הוואי מקושקשת> למה לא אמרת?
<רייצ'ל> אני מערכיה את החולצות, אהבתם את אלוהה?
<טרי, בומר> מה? חזרנו מאליפות האווי בגולף. אלוהה גם לך. בכל אופן, השעון דוחק אז נתחיל?
גרין ביי בשיקגו
<טרי> השאלה היחידה היא איך גרין ביי ייערכו מהפציעה של נלסון. אבל זה ה NFL. כולם נפצעים וכל עוד מספר 12 עומד על הרגליים הפאקרס יהיו בסדר. בשיקגו יש ליין על מתי קאטלר יסופסל לטובת קלאוסון.
הליין? גרין ביי 7- בשיקגו.
זה ליין גדול מאוד אבל נלך איתו.
קנזס ביוסטון
<בומר> יוסטון איבדו לא מעט כישרון בקיץ, החליפו QB- היכנס בריאן הוייר שהוא לא היה מספיק טוב בקליבלנד למי ששכח ואין להם את פוסטר למשחק הראשון. גם אנדרה ג'ונסון עבר לדשא סנטטי יותר כך שההתקפה נראית עמוסה בסימני שאלה אבל יש להם את ווטס ואת קלאוני וזו כנראה ההגנה הכי חזקה במשחק לפני העונה. קנזס, למי ששכח עם 0 טית דלים על ידי רסיברים בעונה שעברה היא כיודע הנמסיס של התחזית. כי אנדי ריד (מלח מים מלח מים מלח מים) הוא פוייה. הליין זז מ קנזס 1- לקנזס 1+ מה שאומר שוואגס לא יודעים איך לאכול את המשחק הזה. אבל אנחנו כן.
יוסטון 3.5- בגלל ההגנה במשחק לא נעים לצפייה
קליבלנד בניו ג'רזי ג'טס
<רייצ'ל> אחרי שייסמו את חגיגיות ראש השנה ו9/11 ויחגגו את הליכתו של רקס "פלייאוף" ראיין מתפנים בג'טס לראות את ערימת הכישלונות שיש להם ביד. למשל ג'ינו סמית...
בעוד לג'טס יש לפחות חוליית תופסים מוכשרת אם כי בלתי משומשת לחלוטין, עכשיו שפיצ' ימסור, אנו חוזים להם המון עבודה. לפיץ' יש בעיה עם עיוורון צבעים או שהוא פשוט סוציאליסט והוא מחלק את העושר והכדור בין כולם. ממול קליבלנד היא קבוצה בלי זהות עדיין אבל לפחות הם מצאו את האיש שהם מתחת לסנטר, היכנס ג'וש מקאון 13 שנים בליגה ועדיין בליגה. הוא טוב בשביל להיות פה, לא להצליח פה. על זה נאמר, לפעמים המרק הוא רק התירוץ.
הג'טס אנו חושדים יהיו מאורגנים מעט יותר עכשיו שרקסי "TimeZone" עזב וזה יספיק לנצח את מקאון.
הליין 3.5 או יותר לג'טס. עד עכשיו, וואגס ואנחנו יד ביד.
אינדי בבאפולו
<בומר> בפארפראזה עד המשפט של לברון, רקס לקח את הכישרון שלו לאפסטייט. זה יהיה אסון. רקס הוא מאמן גרוע ואיש ארגון גרוע עוד יותר ו-4 שנים בניו ג'רזי היו אמורות להיות הוכחה. עכשיו הוא הולך לקבוצה עם הגנה טובה אבל התקפה מעט בעייתית. כי זה תמיד מצליח לרקס. אהה,, QB  אם אפשר בלי נסיון? בטח! איזה 185 מוורג'יניה טק (כן, זה יעבוד) ושימו מולו את אנדרו לאק. נכון, רקסי תמיד מצליח מול QB  טובים אבל למספר 12 יש ריצה (גור) אנדרה ג'ונסון ואת ההגנה היעילה. נכון שהוא צריך להתמודד עם פאגאנו אבל הוא יסתדר עם זה. אגב, אם לאק לא לוקח סופרבול העונה, פאגאנו הולך הביתה.
הליין  2.5- אינדי. אינדי מכסים בקלות.

מיאמי בוושינגטון
<טרי> מיאמי תמיד פותחים טוב ו-וושינגטון זו קבוצה סתמית. אז קאזניס יפתח. חמתוך 9 פתיחות הוא ניצח 2. הכישרון של מיאמי פשוט יותר עמוד. ונ'דמקן סו ירביץ לכולם.
מיאמי מכסה בקלות את ה- 3.5 נק'.

קרוליינה בג'קס
<רייצ'ל> הפתעת המחזור מגיעה מג'קס ואנו צופים שבלייק בורדלס ינצח את קאם 'דה מאן' ניוטון. למה? ראשית, אנחנו לא באמת יודעים. אנחנו מנחשים שבלייק הוא QB ממש טוב ואחרי שהוא התבשל הוא יודע מה לעשות כדי לנצח. יש לו חוליית תופסים מעניינת רץ רוקי ממש מעניין (יאלדן מאלאבמה) אלן הוראנס שחוזר מפציעה יכול להיות תופס עילית וככל הנראה נותרו להם 8 משחקי בית ב-בירת הרדנקים של פלורידה כי ב LA  בונים אצטדיון חדש.
זה לא שאנחנו לא מאמינים בקרוליינה, אנחנו חושבים שבמשחק הזה הם יפסידו לג'קס כי בורדלס הוא באמת טוב.
הליין? 3- קרוליינה. אנחנו הולכים על הפתעה ונותנים לג'קס את המשחק.

סיאטל בסנט לואיס   
<בומר> סיאטל, הקבוצה הכי טובה בליגה בעונה שעברה שהייתה רחוקה מהלך אחד לא מטופש מאילפות שנייה חוזרת לעבוד. ראסל השחקן השני הכי טוב במשחק (עדיין לאק) האריך לחמש שנים שרמן חוזר בריא, מרשון לינץ' בא לעבוד . ממול מאוד מעניין לראות את ניק פולס מריץ את ההתקפה של פישר. הוא מאוד מתאים לשיטה של פישר. יש להם הגנה טובה מאוד, ההתקפה היא סימן שאלה בייחוד בכל הקשור לריצה. אי אפשר לנצח את סיאטל עם משחק מסירה לבד. לכן נלך עם סיאטל. אה, וראסל ווילסון קיבל את ג'ימי גראהם. בהצלחה עם זה כמו שאומרים.
הליין סיאטל 4.5-. סיאטל מכסים.

הבלוק המאוחר
ניו אורלניס באריזונה
<טרי> אריזונה בריאה, אגרסיבית ומאומנת. הסיינטס לקראת הסוף של הדור של דרו בירס ואת ג'ימי גרהם יהיה קשה להחליף.  אריזונה בקלות מנצחת. הליין 2.5- אריזונה וזה ליין קל מידי כמעט. האובר אנדר הוא 48. נראה חשוד משהו. מצד שני, אולי פאלמר יתן הופעה?
אריזונה מכסים את הליין ואנחנו לוקחים אנדר.
דיטרויט בסן דייגו
<רייצ'ל> הליונס יותר טובים אבל הליין אומר סנדי 3- . האם המעבר לחוף המערבי שווה 7 נק'? כן.
האם הליונס הם סוג של רקס ריאן שלא ידעו שזה בא? לא. אז למה הליין הוא 3- לסנדי?
אנחנו הולכים נגד הליין ועם הליונס. למה? כי הם יותר טובים.

דרבי ה רוקי'ס
טנסי בטמפה
<טרי> יש יותר מידי סיפורים מסביב לווינסטון. החל מהאונס שהיה או לא היה (מן הסתם היה) דרך גניבת מוצרי מזון והתנהגות בעייתית במספר רב מידי של מקרים. ממול, מריוטה, הוא ככל הנראה האיש הלא נכון במקום הלא נכון. אלה שתי קבוצות מסריחות. לאבי סמית הוא מאמן שלא מתאים לתקופה וקן וויזנהנט עשה ניבים עם דרו סטנטון באריזונה אז יש פה יתרון קטן. מעבר לזה.
הניצחון הולך לQB היותר טוב- מריוטה עם המאמן היותר טוב וויזנהנט.
הליין טמפה 3- אנחנו הולכים נגד הליין.

סינסי באוקלנד
<בומר> לג'ק דל ריו יש זמן לעבוד (?) וכמה שהוא צריך את הניצחון, סינסי פשוט יותר עמוקה בעל עמדה. אפילו ב QB.
הליין 3- סינסי. הם מכסים.

בולטימור בדנבר
<רייצ'ל> לפייטון היו 8 חודשים להתכונן למשחק הזה. זה לא יכול להיות טוב לבולטימור.
דנבר בקלות ומכסים את הליין 4.5-

SPT-
דאלאס בניו יורק
<בומר> דלאלאס חייבת לנצח ומשום מה, מאניניג פחות טוב בבית. את השאר נדע אחרי המשחק.
הליין הוא 6- ודאלאס ינצחו אבל לא יכסו.

MNF
פילי באטלנטנה
<טרי> הפורפסור המטורף העיף את כולם ונשאר עם סם ברדפורד. האם זה האיש להריץ את ההתקפה שלו? האם נראה 70 מהלכים במשחק? האם זו העונה שבה ההתקפה של קלי תתפרץ? לדעתנו כן. זו הסיבה שבחרנו אותם לקחת את הבית.  אטלנטה חביבה אבל המהירות של פילי תהמם אותם.
הליין אומר 3- פילי ואנו אומרים שהם מכסים.

מיני בניינרה
<רייצ'ל> AP  חוזר והוא כועס. אחרי עונה שלמה שהוא ישב בחוק הוא חוזר עם QB  שייודע לשחק, עם קו התקפה סביר פלוס ועם קוף ענק על הכתף. ממול פימ"ה שלחה סיוע לנסות לשקם את מה שהארבו השאיר מאחוריו. מסקרן לראות את קאפרניק בלי הארבו על הגב, האם הוא ירוץ יותר או ימסור יותר?
הליין? מיני 2.5- ואנו חוזים שמיני יכסו את הליין בקלות.


שנה טובה ובהצלחה 

אין תגובות: