יום חמישי, 24 בספטמבר 2015

המשחק המוקדם

לורנס פיטר ברה המוכר יותר כיוגי ברה נפטר השבוע. רבות נכתב על הקאצ'ר של היאנקיס ועל היכולת שלו להגיד דברים באופן בלתי צפוי. קראו לזה 'יוגיזם' ולא חסרות דוגמאות טובות באינטרנט למשל- העתיד אינו מה שהוא היה, או זה לא נגמר עד שזה נגמר. מי שרוצה לקרוא עליו יכול באמצעות מכונת הגוגל הקרובה לביתו למצוא מידע עצום.

בגלל שאנחנו פה מדברים יותר על הדברים האחרים אנחנו רוצים לזרוק מספר קטן-
7555 AB  היו לורנס פ. ברה. 7555 פעם הוא עלה לחבוט. 414 פעמים הוא נפסל.
5.54% סטריק אואט בקריירה.
414 מתוך 7555. יש שחקנים במייג'ור ליג העונה שיגיעו ל 500 פסילות ב-900 AB.  
לא עושים שחקנים כאלה יותר.

המשחק המוקדם מגיע השבוע מוקדם מהרגיל. או שלא. יום חמישי מעולם לא נראה מדכא כל כך ואנו די בטוחים ש CBS ששילמו מילארד דולר די מעוצבנים ממה שיש להם ביד עכשיו. מצד שני, המשחק המחריד של פילי מול דאלאס ביום ראשון קיבל בערך 16% רייטניג.
כן, אתם קוראים נכון, משחק בשבוע 2 שלא קובע כלום ואפילו השדרנים של פוקס לא הסתירו את דעתם על איכות המשחק, המשחק הנוראי הזה קיבל 16%.
ליגת הבייסבול או ה NBA לא חולמות על מספרים כאלה בפלייאוף ואנחנו מדברים על שבוע 2.  אז כנראה שאת ניו יורק מול וושינגטון יראו לא מעט אנשים. בטח באזור ה-13-15% רייטניג למשחק בין שתי קבוצות שלא נראות טוב ופה, אולי פה קבור הכלב.  

הג'י מאן הצליחו שבועיים ברצף לחלץ הפסד מזרועות הניצחון הבטוח באמצעות ניהול שעון שמתאים לרקסי וחבורת הדראפט הבא. אבל אלה הג'י מאן. זו קבוצה שיודעת מה היא עושה. קופלין לקח שני סופרבולים שזה פשוט בלתי נתפס כמה זה קשה בטח אם מחשיבים שהוא ניצח פעמיים את הקבוצה הכי טובה בליגה מאז שטום בריידי החליף את דרו בלדסו. אז הג'י מאן יודעים לנצח. אנחנו חשבנו שקופלין יעזוב בעונה הקודמת ואנחנו חושבים שהוא יעזוב בתום השנה כי ניו יורק לא מפטרים מישהו שהביא שני וינס לומבראדי. גם איילי נראה בעונה הקודמת כדבר הכי גרוע שיצא מניו יורק מאז שקרי קולינס עזב לשדות אלכוהול זולים יותר. זה היה כל כך גרוע שאיילי נראה כמו ה QB  השני הכי טוב באזור ניו יורק/ניו ג'רזי. כן, עד כדי כך. אבל איילי יודע לשחק ואנחנו לא חושבים שניהול השעון הגרוע הזה יכול להימשך שבוע שלישי ברצף.

איילי לא זרק אינט העונה. נכון שהוא נותן טית דלת למשחק וזה לא מיוחד. הוא נתן פאמבל אחד עד עכשיו ובגדול הרושם אחרי שני משחקים זה שאיילי שומר על הכדור יותר טוב מבעונה הקודמת. זה חשוב.
נכון שקרוז עדיין לא משחק ויש ל ג'י מאן פציעות בקו ההגנה. אבל איילי האוסטרי לפחות שומר על הכדור.

ממול מגיעים הרדסקינס אחרי ניצחון מאוד חשוב. היריבה חסרת משמעות.
העובדה שהם בשבוע 2 עם מאזן חצוי ומשחק סביר של האיש מתחת לסנטר, מספר 8, קירק קאזיניס. העובדה שכרגע, אחרי שני משחקים אין קריאות להחליף את קאזינס זה דבר שלא היה בבירה מאז.... ימי ניקסון כנשיא.

הסקינס מציגים משחק ריצה משופר עם אלפרד מוריס ומאט ג'ונס. אחרי שני משחקים הסקינס הכי טובים בריצה בליגה מה שאומר מה הם חושבים על המוסר שלהם. מצד שני, זה יכול להיות מספיק טוב להשאיר את גרודן עוד עונה. בהגנה הסקינס מציגה את ההגנה הכי טובה בליגה נגד ריצה, שוב מרשים גם אם זה אחרי שני משחקים. מה שפחות מרשים זה שמשחק ריצה טוב לא שווה הרבה בליגה של היום. בקיצור, הסקינס יצאו למלחמה של מחר עם הנשק של אתמול. זה טוב להיות תחרותי במשחק אחד ולנצח את סנט לו שבאה ריקה לגמרי אחרי ניצחון מוראלי.

עכשיו הסקינס באים אחרי ניצחון מוראלי לג'י מאן שמאוד מעוצבנים על עצמם.
המשחקים של יום חמישי פשוט לא טובים. שחקנים לא מתאוששים מהמשחק של יום ראשון והקבוצות לא מוכנות. אבל לא שואלים את השחקנים כי 15% רייטיניג שווה עוד כמה דולר לכל שחקן בחוזה הבא.
הג'י מאן יותר טובים לדעתנו למרות שהם מתקשים בבית, בשבוע קצר.

אופי שתי הקבוצות- הגנה ולשמור על הכדור יחד עם המשחק המוקדם לא מבטיחים זיקוקים או איכות התקפית. הליין נפתח 3- לג'יינטס (אומר הג'יינטס צריכים לנצח ב 3 ומעלה כדי לקבל להצליח בהימור) וזז ל 3.5- ג'יינטס. זה לא נדיר במיוחד. זה אומר שיש הימורים על הג'יינטס והחברה של וואגס חושבים ש 4 נק' הפרש זה מה שהג'י מאן יצליחו. במילים אחרות הם חושבים על משהו כמו 21-18 או 24-21. אגב האובר אנדר הוא 44 שזה אומר שהחברה בוואגס חושבים ש 21-18 זה התוצאה שתהיה בסיום. הערב.
אנחנו חושבים שה ג'י מאן יותר טובים. ההגנה של הסקינס תשאיר את הסקינס במשחק אבל קשה לרוץ על הג'י מאן ואם קאזינס צריך למסור הסקנדרי האקטיבי של הג'י מאן יחגוג.

לכן אנחנו חושבים שהג'י מאן ינצחו. אנחנו חושבים שהם יכסו קרי 4 ומעלה לג'י מאן.
לסיום, כמחווה ליוגי ברה, אוליה הלקה הכי ניו יורקית שקיימת הביסטי ביוז

אחד הקליפים הכי מושקעים ומצחיקים שאי פעם נעשו. טוב, קליפ זה לא בדיוק התיאור. סרט קצר משובח מלא בהופעות אורח, מלא ברמיזות ומחוות. 

אז באמת אחרי ההקדמה, הנה הביסטי בויז 


  

אין תגובות: