יום שני, 28 בספטמבר 2015

סיכום שבוע 3 73%

שבוע 3 בליגה בספרים ולמדנו מספר דברים. בגזרת הבלתי מנוצחות, סינסי שלחה מסר מעניין מאוד- למרות שהאינסטינקט שלהם זה למלא את הדלי ואז לבעוט בדלי הם הצליחו לא לעשות את זה. זה מעניין כי לבנגלים יש את הסגל הכי עמוק בליגה ואם, רק אם הם איכשהו יהפכו את החברבורות הבנגליות למשהו פחות וותרני אולי לפטס לא יהיה מסלול פשוט בכלל.  ראינו את ההגנה של סיאטל שולחת מסר ליגה- חזרנו. אריזונה לדעתי סגרה את הפרק של קאפרניק. הניסוי היה מעניין אבל הזמן למצוא מישהו שפחות טים טיבו ויותר אלכס סמית... מיני מנצחת בגדול את סנדי ודנבר מנצחת עם הגנה ועם פייטון וה NFC צפון מקבל צורה. אינדי ניצחה משחק שהיא לא הייתה צריכה לנצח, בעיקר כי מריוטה עדיין לא בשל. טיפה בגרות של מריוטה והמשחק הזה לא קרוב אפילו.  עוד בלתי מנצחת שיצאה ממועדון הסיינטס זו פילי שמצאה חיים. עכשיו שהג'י מאן מתחברים זה לא בטוח יספיק. דאלאס? הם היו תחרותיים וזה יפה.
הליונס והרייבנס ללא ניצחון. הם ינצחו אבל הפלייאוף זה לא בשביל אלה העונה. לליונס יש מאמן גרוע ולרייבנס הנהלה לא טובה ששמה יותר מידי כסף על שחקן אחד. הסיינטס נראים כמו 2 ניצחונות ו-14 הפסדים. טמפה מחרידה וזה לא מפתיע, הפטס שולחו מסר נוסף לליגה אבל אנחנו אומרים את זה באופן חד וברור- הם בשיא מוקדם מידי. זה לא יחזיק מעמד.  העבודה שהריידרס במאזן חיובי כל כך מאוחר בעונה היא הפתעה ענקית. מאז שלטון רייגן הם לא היו בתמונת הפלייאוף כל כך מאוחר בעונה. זה אומר בעיקר משהו על הבראונס.
מיאמי אחרי תבוסה נוראית טסה ללונדון למשחק שיהיה נורא ואיום ובעיקר כנראה המשחק האחרון של פילבין בתור מאמן. האמת? הוא לא אשם, הדולפינים שחשבו שהם קבוצת פלייאוף כנראה לא קראו את התחזית שלנו...למרות שטעינו באחרים.

טוב, נתחיל.
אטלנטה 39 בדאלאס 28
ווידן שבר שיא מסירות רצופות למשחק. בהחלט פרט טרוויה חשוב כמו למשל שחלק מבלגיה לא דובר בלגית. בעיקר כי אין שפה כזו בלגית. אז ווידן היה מעולה. אהה. הוא פשוט לא מסר טאץ' אבל כן מסר אינט. מאטי אייס שיש לו את חוליית ההתקפה הכי עמוקה בליגה מצא את ג'ונס לצמד.
אנחנו מתחילים ערב מוצלח של התחזית עם משחק בינגו. הQB  המוצלח יותר ניצח.
1/1
אינדי 35 בטנסי 33
אמרנו שזה משחק מוקש. אמרנו שמריוטה נראה כמו רוקי מידי פעם. אם לא האינטרספשן שלו ואם מעט יותר ביצים בנסיון ההמרה לשתיים, הוא היה מנצח את לאק שנראה רע מאוד. אינדי משום מקום ניצחו את המשחק הזה אבל אין שקט בגזרת פאגנו-אירסיי.
חשבנו שטנסי תנצח. הם הפסידו.
1/2

ריידרס 27 בקליבלנד 20
אמרנו שהויכוח הכי מיותר בהיסטוריה, מי QB יותר מתאים מקקאון או מנזיל כרגע לא מתקיים. עכשיו הוא כן. קליבלנד מצאו דרכים מאוד יצירתיות להראות לכולם זהם פשוט אוסף שחקנים לא מאומן בעיקר בכל מה שקשור לקרקע. יחד עם המשחק המאוד מפוזר שלהם הם היו במשחק עד לאיבוד האחרון. באוקלנד לא יודעים מה לעשות עם עצמם מרוב אושר. יש להם ריצה לאטאביוס מארי ודרק קאר ממשיך להתפתח. כנראה ששנים של בחירות דראפט גבוהות מתי שהוא משתלמות...
חשבנו שאוקלנד יהיו בהיי אבל דווקא קליבלנד היו בהיי.
1/3
סינסי 28 בבולטימור 24
משחק השבוע של התחזית
בחצי הראשון זה נראה טוב ואז קפץ למרווין הלואיס והוא ניסה בכוח להחזיר את הרייבנס למשחק אבל יש לסינסי קו התקפה טוב ועומק עצום בתופסים ובריצה. יחד עם הגנה מאוד אקטיבית זו קבוצה מאוד מאוזנת ומפחידה. הם תחילו לתפוס מומנטום ואולי, אבל רק אולי מרווין לואיס לא יהרוס את הקבוצה הזו. הרייבנס? הם בצרות אמתיות. למזלם ביום חמישי יש להם את מייקל ויק.
אמרנו בנגלים וצדקנו.
2/4

ג'קס 17 בפטס 51
נכון, זה לא היה כוחות. יחד עם זאת, מה שהפטס עשו נחשב לא חוקי ב-29 מדינות. בריידי נראה חד מאוד והוא ממשיך להראות ברמה אחרת לגמרי. משהו פה לא מסתדר לנו. אף אחד לא מגיע לגיל 38 ופתאום שובר שיאי מהירות. אלה הפטס. יש פה דגל אדום. מלבד זה, הפטס בכושר טוב מידי בשלב הזה של העונה. עוד דגל אדום.
בנושא התחזית, אמרנו שזה לא כוחות ואמרנו שבליצ'יק אוהב לטחון קבוצות כאלה. "להעביר מסר".
3/5

ניו אורלינס 22 בקרוליינה 27
ההגנה של הפנתרים נתנה יותר מידי מרחב לסיינטס או שהם פשוט לא חשבו שהמשחק יהיה צמוד כל כך. איך שלא הופכים את זה, הסיינטס ניסו אבל אין להם את הכישרון בשום עמדה להיות תחרותיים. פשוט.
קאם ניוטון ממשיך להיות שחקן ממש טוב שלא מקבל מספיק כבוד.
אמרנו שיהיה 6 ומעלה, למזלנו הליין היה 8-.
אנחנו גם לא הולכים על ליין אלא על ווינרים ופה, צדקנו.
4/6
פילי 24 בניו ג'רזי 17
אמרנו שאנחנו לא שלמים עם ג'רזי. הם באו אחרי ניצחון גדול במאנדי נייט וזה תמיד דגל אדום. פילי מצאו שאם מארי לא משחק יש להם משחק קרקע אבל למען האמת, הם נראו גרוע. ברדפורד נראה רע וזרק ל-118 יארד בלבד. יהיה הוגן להגיד שהג'טס הפסידו את המשחק יותר מאשר פילי ניצחו אבל זה לא משנה לפילי שהרגיעו את המערכת מעט. גם אם הם לא עשו כלום בחצי השני. פיצפטריק עשה נזק וזה דבר שדי צפוי משחקן שלא הצליח להישאר בשום מקום יותר מעונה בתור פותח. הוא פשוט לא מספיק טוב ברגעים החשובים.
4/7
טמפה 9 ביוסטון 19
 אמרנו שטמפה אחרי ניצחון מוראלי לא תנצח וזה לא בדיוק היה חיזוי מורכב. טמפה היא קבוצה סתמית ו-ווינסטון עדיין לא בשל ולא בטוח שהוא יהיה בשל אי פעם. עדיין 3 פילד גול'ס מוחמצים היו יכולים לשנות את המשחק. ריאן מאלט לא מספיק טוב, אין לו כישרון לעבוד איתו בתופסים אבל ששחקן אלמוני ששנה שעברה הדיג כל השנה 528 יארד שם 139 במשחק אחד החיים מעט יותר קלים. אולי אובריין הבין משהו, אולי אלה רק טמפה. 
עוד בינגו של התחזית
5/8
סנדי 14 במיני 31
ב-24 ניסיונות מסירה טדי Bהשיג 121 יארד ואינט. ב-20 ניסיונות ריצה AP השיג 126 יארד וצמד. ההגנה עשתה את שלה וזה חברים וחברות המתכון לנצח משחק פוטבול שיש לך QB שהוא לא עילית. פשוט ויעיל.
6/9

סטילרס 12 בראמס 6
שהמשחק התעכב בחצי שעה כי הדשא נשרף מהפירוטכניקה אתה יודע שמישהו ממש אבל ממש רוצה לעזוב את סנט לואיס. אחרי חצי שעה עיקוב ראינו משחק מאוד מהוסס משתי קבוצות ששיחקו מאוד פיזי. אז ביג בן נפצע אבל שתי הקבוצות בעיקר ניסו לא להפסיד. רק אחת הצליחה, זו עם לביון בל. חזינו ניצחון לסטילרס ועכשיו יש להם 3 ימים לנוח לפני בולטימור.
7/10
הבלוק המאוחר
הניינרה 7 באריזונה 47
9/19 ל-67 יארד וארבע אינטים (שניים לשער עצמי)  אלה המספרים של המוסר קאפרניק. הוא הוסיף 46 יארד על הקרקע יחד עם כיבוש. זה לא מה שאתה רוצה משחקן של 114 מיליון ל-6 שנים. זה נראה כמו באסט נוראי של ההנהלה.
אריזונה? בואו לא נתלהב, לנצח את קאפרניק זה לא חוכמה.
8/11
בילס 41 במיאמי 14
אנחנו לא עולים על העגלה של רקס וטיירוד. אנחנו לא קונים את זה. אנחנו זוכרים את העונה הראשונה של רקס בניו ג'רזי. מיאמי? כמו שכתבתנו בפתיח, הפסד בלונדון והם לדעתנו מחליפים מאמן.
הבילס לקחו את מה שהדולפינים נתנו. הם צריכים QB חדש בדרום פלורידה.
8/12

שיקגו 0 בסיאטל 26
הגנה משופרת (טוב, זו לא חוכמה גדולה ממול קלאוסון) והתקפה מעט יותר יציבה הקנו ניצחון לא פשוט לסי הוקס. לנו יש שאלה, איך זה שג'ון פוקס מקבל עבודה בליגה הזו...? הוא בטח לא האיש לבנות את שיקגו מחדש. בגל מקרה, יש להם בשיקגו עוד עונה ארוכה.
סיאטל לא נראו טוב אם נגיד את האמת והפציעה של לינץ' לא עושה טוב. מצד שני ג'ימי גרהם נראה טוב. 
9/13

SPT
דנבר 24 בדיטרויט 12
צפינו שההגנה של דנבר תעשה את ההבדל יחד עם פייטון שמשדר על אותו גל עם קיוביאק. צדקנו.
משחק הריצה עדיין לא פה אבל ההגנה מאוד טובה. הליונס? הם צריכים לחשוב על מאמן חדש, על QB  חדש ועל מישהו שישנה את התרבות של המועדון.
10/14
MNF
הסכציה 28 גרין ביי 38
אמרנו שהמשחק יהיה גרוע וקשוח כי לא. ריד היו 11 יום להתכונן למשחק. שחכנו שמדובר בא. ריד שהוא בלתי צפוי באופן צפוי. הסכציה סגרה את המשחק עם תצוגה הגנתית משכנעת ואחרי 30 דק' של פוטבול במצב של 24-7 היה ברור שמשחק יהיה כמו שחזינו- קשוח וגרוע. או שלא.
רודג'רס נתן משחק הצהרתי שמזכיר לכולם שהוא אחד משלוש ה QBים הכי טובים במשחק. אלכס סמית הראה שהוא שווה כל סנט מה-68 מיליון לארבע שנים שהוא מקבל מהסכציה. טוב, ביחס למחליפו בניינרה, הוא הרבה יותר זול והרבה פחות גרוע...
ערב טוב לתחזית מסתיים בבינגו נוסף 11/15 השבוע שזה 73%.

להתראות ביום חמישי

ועכשיו דירוג העוצמה
1.      ניו אינגלנד (1) יש יותר מידי דגלים אדומים מעל מה שקורה שם. יותר מידי. עכשיו שבוע חופש.
2.      אריזונה (2) הם ניצחו שתי קבוצות חלשות אבל צריך לדעת לנצח משחקים כאלה.
3.      גרין ביי (3) משלימה את הטופ.
4.      אטלנטה (5) חזרו מ- 24 הפרש פיגור במשחק חוץ. זה דבר שפעם הם לא היו עושים.
5.      קרוליינה (4) לא הרשימו אבל הם עדיין פה.
6.      סינסי (7) האם הניצחון הזה הוא התפנית במסורת ארוכת השנים של הבנגלים להסריח שזה קובע?
7.      דנבר (8) ההגנה שלהם תנצח משחקים שפייטון לא יהיה טוב. הם צריכים ריצה
8.      פיטס (9) כבר ביום חמישי מבחן מול הרייבנס. בלי ביג בן.
9.      סיאטל (11) עדיין לא זה. מצד שני הם הרשו לשיקגו 0 נק'.
10.  ניו יורק ג'ייטנס (31) הקפיצה הכי גדולה והם כנראה יישארו באזור הזה עד סוף העונה. סוס שחור.
11.  דאלאס (6) ווידן היה מספיק טוב לא להפסיד. ההגנה פישלה בגדול. הכיוון שלהם למטה.
12.  מיניסוטה (15) AP  חוזר להיות הרץ המפחיד מלפני שנתיים. ההגנה לא רעה. יש עם מה לעבוד.
13.  באפולו (18) ניצחון חוץ מרשים. הם 6 נק' פייבורטים מול הג'י מאן. אנחנו אומרים כבר עכשיו, הם לא יכסו.
14.  ניו ג'רסי (10) הפסד כואב בבית. המשחק בלונדון הופך להיות חשוב מאוד
15.  אינדי (23 )הבית שלהם כל כך גרוע שהם במקום הראשון עם שני הפסדים. 
16.  יוסטון (30) חדשות טובות- הם ניצחו. חדשות גרועות- זו טמפה...
17.  קנזס (22) להפסיד ביום שני בגרין ביי זה לא נורא.
18.  אוקלנד (26) זו לא שגיאה. הריידרס כמעט באמצע...
19.  סנדי (14) הניצחון על הליונס נראה פחות מרשים
20.  טנסי (20) הם חייבים ללמוד לנצח משחקים כאלה. יש להם שבועיים לחשוב
21.  סנט לו (12) שהמגרש שלך עולה באש, אתה כנראה צריך למצוא בית חדש .
22.  פילי (21) לא הרשימו וניצחו.
23.  דיטרויט (17) הם לא יהיו בפלייאוף. ה NFC  חזק מידי לקבוצה של 8-8 בפלייאוף.
24.  מיאמי (13) בשבוע שעבר שאלנו אם פילבין מייצב את הספינה או לא. בשבוע הבא הוא יכול להיות מפוטר.
25.  ג'קס (24) הם לא היחידים שיקבלו מהפטס בראש.
26.  בולטימור (25) אם הם לא מנצחים את פיטס ביום חמישי הם בצרות ג ד ו ל ו ת
27.  ניינרה (16) קולין קאפרניק שווה 20 מליון דולר נגד התקרת שכר השנה. שווה של אינטרספשן.
28.  וושינגטון (22) זוכרים שאמרנו שיש שקט בגזרת הQB? אז זהו, שאין.
29.  קליבלנד (27) להפסיד בבית זה גרוע. להפסיד לאוקלנד... ממש גרוע...
30.  שיקגו (28) קלאוסון נראה רע. כמו כל הקבוצה
31.  טמפה (29) 9 נק' הם שמו  על הלוח. 9 הם השאירו על הריצפה.
32.  ניו אורלינס (32) ההגנה נראתה פחות נורא ועדיין הם קיבלו 27 נק'.


אין תגובות: