יום שבת, 26 בספטמבר 2015

התחזית האלטרנטיבית לשבוע 3




העתקה כמאמר הקלישאה היא הצורה הגבוהה ביותר של מחמאה. מעבר לזה שמקוריות באה עם מחיר ולפעמים כולם צריכים חופש. אז היום בתחזית ראיון אישי עם אחת מאושיות הבלוג, ארי פליישר מארח את טרי טאז'רס לשיחה קצרה- 20 שאלות. 






המצלמה עוברת על התפאורה המתוחכמת. מה שנראה מבחוץ כבניין רב קומות בעיר גדולה, אולי ניו יורק, אולי שיקגו אולי דאלאס (לא, לא בוסטון. בוסטון היא לא עיר גדולה. כמו להגיד שמיאמי עיר גדולה. תפסיקו. מיאמי זה חור שאנשים עם יותר מידי כסף ומעט מידי טעם מגיעים אליו להתחרות למי יש יותר כסף ופחות טעם ובוסטון זה כפר דייגים שיצא מכלל שליטה אבל עמוק בפנים זה כפר דייגים) (מה, עכשיו תגידו לנו שטסקלוסה זו עיר גדולה כי יש במטרו של טסקלוסה למעלה מחמישה מיליון איש. א. זו טסקלוסה. ב. זו אלאבמה. ג. למי אכפת, פאקניג טסקלוסה אלאבמה?!) 


חיתוך בפריים ואנו רואים אולפן מעוצב באופן מודרני ומעט סקנדינווי. קווים ישרים, במבוק ומינימלזים. השקיעו המון כסף באולפן להראות שהוא מאוד בסיסי. מה לא ברור? 


תחשבו על מישהו מאוד עשיר ומאוד שמן. הוא לא שמן ממקדולנדס. עכשיו תחשבו על מישהו מאוד עני ומאוד שמן. הוא כן שמן ממקדונלדס. מבינים? 






פליישר בחליפה שחורה מאוד, מעל חולצה בצבע לבנדר ללא עניבה יושב על כיסא שנראה נוח. ממול טרי טאז'רס בחולצה ללא צווארון שמראה את הצוואר המאוד קצר שלו. חולצה בצבע פסטל כל שהוא שללא ספק נבחרה על ידי מעצב גרפי כדי שתתאים לתפאורה. הוא יושב על כורסא שנראית מעט לא מתאימה למידותיו אבל הוא נראה נינוח ומערסל כוס זכוכית גדולה עם גוש מתכת קטן בתוכה. 


פליישר- למה יש לך גוש ברזל בכוס? 


אה שאלה קלאסית לפתיחה. זו אבן ווסיקי. 


אבן וויסקי? 


כן. במקום לשים קרח שידלל את המשקה, אני מקפיא גוש פלדה ואז שם בכוס לקרר את הוויסקי. אני מקבל משקה קר ולא מדולל. 


מעניין. איפה אתה קונה אבן וויסקי כזו? 


קונה? אתה יכול לקחת פשוט גוש פלדה או אלומניום ולעצב אתה יודע. 


כן, אבל לא כולנו יכולים פשוט לגשת למכרה או למפעל הפלדה ולקחת גוש. 


אה... נסה בחנות ספרים. בקנדה מוכרים את זה בבורדרס. 


חנות ספרים. 


כן, במדינות מעט יותר תרבותיות קריאה היא פעולה ראויה. 


אני מבין. הכוס ריקה אבל. 


כן, אני מקווה שהמפיק יבין את הרמז לבד. גלן דברון 16 יהיה נחמד מאוד (מביט לכיוון המפיק). 


טוב, אני רוצה לדבר דווקא על הכישלון בשבועיים הראשונים. 


ואני רוצה לציין שבמשחק המוקדם אנחנו 3/3. צריך לדעת לבחור אתה יודע. 


כן, אבל פתיחה של 13/30 זה לא משהו להתגאות...43%. אתם מפסידים כסף. 


נכון. אין מה לעשות. אנחנו היינו מעט אופטימיים עם כמה מהמשחקים. השבוע הזה לא נראה יותר קל. אבל אנחנו לא מפחדים מאתגר, להפיכך, אנחנו דווקא שמחים לאתגר. 


וכשלון לא מפחיד אותכם? 


כישלון הוא חלק מהתהליך. צריך להיכשל מידי פעם כדי לצאת מהשאננות ולהשתפר. החיים לפעמים הופכים מעניינים יותר עם וויכוח טוב או עם כישלון מוצלח. 


כישלון מוצלח? 


כן. כישלון שמפיקים ממנו לקח הוא כישלון מוצלח. הנה, נפלנו עם וושינגטון לפני שבוע והשבוע פגענו בדיוק. 


אז אתה רוצה להמשיך? 


מה בתחזית? כאן ועכשיו? 


כן. 



אטלנטה בדאלאס 


הפלקונס מציגה את התקפת המסירה הכי טובה בליגה כולל בריידי וגרונק. דאלאס ילכו על הקרקע כי מאט קאסל עדיין לא מכיר את הפלייבוק אבל אנחנו משערים שהוא ישחק כבר מחר כי ווידן פשוט לא שם מנטלית. מעבר לזה, ווידן יחסר מאוד את הידיים של דז ברייאנט. לא ברור מה יהיה עם וויטון כי די ברור שווידן לא יחפש מטרות עומק אלא ילך על ה5-10 יארדים . השאלה כרגיל מגיעה לבסיס- למי יש QB יותר טוב ועם כל הערכה לווידון, פעם בחירת דראפט סיבוב ראשון של קליבלנד, הוא לא ברמה של מאטי אייס. 

פלקונס מנצחים ב 3 או יותר. 
הליין? 1- אטלנטה. 

אינדי בטנסי 
זה מוקש. המשחק השני של התחזית והוא קשה מאוד. טנסי לא ברמת הכישרון של אינדי זו בכלל לא השאלה. אבל הקולות מאינדי אומרים שיש קרע בין פאגאנו להנהלה. זה לא מפתיע, פאגאנו ואנחנו אומרים את זה כבר 3 שנים לא מתאים לרמה הזו ואם הוא לא "גיבור שניצח את הסרטן" הוא מאמן הייסקול אפשהו. זה עסק די קר ופאגאנו יודע שהוא זכה בלוטו שהוא ניצח את הסרטן ביותר ממובן אחד. זה מאבק חשוב מאוד לאינדי, הם חייבים לנצח בלי תירוצים. הפסד פה והם 2.5 משחקים פיגור מול טנסי וטנסי, למרות שמריוטה רוקי ונראה כמו רוקי מידי פעם, ימצאו את הדרך לנצח אם צריך. זו קבוצה צעירה שמומנטום יכול לעשות המון. 


משחק הריצה של אינדי פשוט מחריד, הסקנדרי שלהם כרגע מהגרועים בליגה ולאק נראה יותר כמו RG מאשר האלווי הבא. אנחנו חושבים שאינדי יפסידו. לא כי הם פחות טובים, אלא כי המונמטום נגדם ואנחנו לא יודעים איך זה יגמר, מלבד כמובן, מינוי מאמן חדש לאינדי בסוף העונה. אנחנו הולכים עם הפתעה, מריוטה מנצח את לאק. 

טנסי מנצחת. 
הליין אומר אינדי 3- 

ריידרס בקליבלנד 
אחרי ניצחון אדיר ששם את הריידרס על 500. בשלב מאוד מאוחר של העונה בשביל הקבוצה שראתה 500. בדרך כלל לפני שבוע 1, להיות לפני שבוע 3 ב-500. זה משהו נדיר. קאר נראה לגיטימי, הריצה נראתה סבירה ואפילו ההגנה עשתה את המינימום הדרוש לנצח. אבל הם טסים עכשיו 4 אזורי זמן ומשחקים מול קליבלנד שחוזרת לידיים הבטוחות (?) של ג'וש מקקאון. אנחנו לא חושבים שזה משנה, אוקלנד פשוט מגיעה אחרי ניצחון גדול מידי ואין סיכוי שהיא תנצח 2 ברצף. מה שכן, דל ריו קנה לעצמו עוד חודשיים של שקט... ממול מקקאון ינצח וימשיך את הויכוח הכי מיותר בהיסטוריה של הפוטבול- מי מתאים יותר לפתוח מנזייל (לא) או מקאון (גם לא). 

קליבלנד בבית מנצחת ב-3 ומעלה. 
הליין? 3.5- קליבלנד. 

בנגלס בבולטימור 
@@@משחק השבוע של התחזית @@@ 
התחזית מעולם לא הסתירה את החיבה המעט סוטה שלה לסינסי. מהימים שאקילי סמית נבחר בדראפט, דרך סינרג'י פילד הישן, הדאון טאון עם הסבאווי שמעולם לא נבנה, אוניברסיטאית סינסינטי באמצע העיר, הדרכים העקלקלות מסביב לדאון טאון, סקיי ליין צ'ילי ושאר הדברים שרק מי שגר על נהר האוהיו יודע או מבין. סינסי כבר שנה שנייה מחזיקה את הסגל הכי עמוק בליגה. זו קבוצה שעם מאמן יותר טוב הייתה צריכה להיות עם אליפות אחת לפחות. שימו לבליצ'ק את חומר השחקנים הזה ביד ויש לכם 40 ניצחנות ברצף. אפילו אנדי דלטון היה נראה טוב. וזה מעניין כי הוא נראה טוב, אפילו טוב מידי. ההגנה נראית טובה, ההתקפה מאוזנת, קבלת ההחלטות טובה... מתי שהוא זה הרי חייב להיגמר. אחרי הכל אנחנו מדברים על מרווין לואיס פה. 


סינסי וזה אולי מפתיע משהו, שולטים ביריבות עם בולטימור והרייבנס מצידם הפסידו שני משחקי חוץ אבל למען השם, הם הפסידו לאוקלנד ונתנו לדרק קאר 37 נק'. לאנדי דלטון יש רסיברים אמיתיים ויש לו קו התקפה אמיתי ויש לו קו הגנה אמיתי לא ליגת הפיתוח של אוקלנד. זה לא נראה על הנייר טוב ואנחנו חושבים שהבנגלים ממצחים כי מרווין לואיס יודע לנצח את בולטימור ובעיקר, בעיקר, הבנגלים טובים שזה לא חשוב. 


הבנגלים מנצחים בחוץ ב-3 או יותר. 
הליין אומר הפוך. וואגס חושבים שבולטימור 2.5- 

ג'קס בפטס 
בריידי ובליצ'ק נראים חדים מאוד. אולי אפילו חדים מידי כל כך מוקדם בעונה אבל אנחנו מדברים על השבוע. ג'קס שאנחנו אומרים שהם ללא ספק קבוצה משתפרת עם משחק ריצה נאה ועם רסיברים לא רעים וכמובן בורדלס בערך 4 שנים רחוקים מלהיות משהו שיתן פייט לבריידי וזה הסיפור. 
ג'קס עוד אחרי ניצחון מאוד חשוב על היריבה למדינה (בקרוב לא?) והם ינסו לעצור את בריידי. אבל לבריידי יש הרבה יותר מידי כלי נשק. 


הפטס מנצחים ב 10 ומעלה. הליין אומר 13.5- 
זה נשמע המון אבל בליצ'ק נוטה לטחון קבוצות כאלה להעביר מסר ויש לנו הרגשה שבריידי רוצה לשבור את שיא הטאצ'ים לעונה. 

ניו אורלינס בקרוליינה 
קרוליינה ממשיכה לשחק את המשחק שלה- הגנה חזקה, התקפה סבירה ושליטה בשעון. לוק קינקלי עדיין פצוע לפנתרים אבל ההגנה שלהם לא צפוייה להתקשות עם לוק מקקאון שמחליף את בריס. הבעיה של הסיינטס, בואו רגע נגיד את האמת בכלל בצד השני של הכדור. ההגנה של האח של רקס לא יכולה לעצור מכונית חונה בלי דלק ובלי גלגלים. איך הוא עדיין בליגה זה סוג של מיסתורין. 
אנחנו הולכים עם ה QB היותר טוב. קאם יותר טוב מלוק. 


הפנתרים מנצחים ב 6 ומעלה. הליין אומר 8- פנתרים. 

פילי בניו ג'רזי 
מישהו מהאו"ם צריך ללכת ללמוד מטוד בואולס. המאמן של הג'טס שלקח ערימה על צמיגים בוערים והפך אותם לקבוצת פוטבול תוך חצי שנה. אומרים שאי אפשר להכין חביתה בלי לשבור ביצה את בואולס שבר את הפרצוף של ג'ינו סמית ויש לו פתאום חביתה, ממש אמולט שלא לאמור פריטדדה. הג'טס הם קבוצה אמיתית עם ריצה, מסירה, הגנה. בהחלט נאה. ממול פילי עם 35 יארד עם הקרקע במשחק. שלושים וחמש יארד על הקרקע במשחק. ברדפורד נראה פשוט בהלם במשחק מול דאלאס ולדעתנו היום שבו יעלה ויבוא סאנצ'ז אל מתחת לסנטר קרוב מאוד. אחרי התצוגה המביכה בשבוע שבעבר פילי לא יכולים לשחק כל כך גרוע שוב. נכון? 

אנחנו הולכים בלב לא שלם עם הג'טס. 

טמפה ביי ביוסטון 
ממשחק קשה מאוד לחיזוי לאחד מעט יותר קל. טמפה אחרי ניצחון לא צפוי מגיעה ליוסטון חסרת הניצחון. יוסטון לא הובסה בשני המשחקים שלה (בשניהם 7 נק') וזה סימן לקבוצה מאומנת. ידענו שזה מה שנקבל מהקבוצה של אובריאן. ציפינו להתקדמות אבל המחסור ב QB הוא באמת קשה ומאוד קשה לתת ל QB כסף ש 15% מתקרת השכר הולך לשחקן הגנה. ממול ג'יימוס וחבורת ההתקפה הלא תוספת באים על היי מוראלי וזה תמיד סימן גרוע לקבוצה של רוקי שנוסעת ליוסטון. התקפת המסירה של טמפה היא (הפתעה) מהגרועות בליגה וזה אחרי משחק עם האין הגנה של הסיינטס. ליוסטון יש הגנה טובה מאוד. בקיצור, הנה הניצחון הראשון של ג'יי ג'יי וואטס. 


יוסטון מנצחת ב 7 ומעלה. 
הליין אומר 6.5- יוסטון. 

סנדי במינסוטה 
ההתקפה של מיני מדורגת אחרי שני משחקים בתחתית הליגה. אנחנו לא תרגשים מזה יותר מידי כי משחק אחד היה משחק הנפל בניינרה. הויקיניגים בבית משחקים עם בטחון ואדריאן פיטרסון נראה חד במשחק מול הליונס ולליונס יש הגנה טובה יותר מזו של סנדי. מה גם שסנדי שוב טסים 3 אזורי זמן ושוב משחקים את המשחק המוקדם. אלה לא תנאי פתיחה טובים. לסנדי יש התקפה שכרגע מדורגת 3 באוויר ומול הסקנדרי החלש של מיני זה נשמע כמו מתכון לניצחון- זרוק את הכדור באוויר והרבה. יש בעיה אחת עם הרעיון הזה- אתה צריך שהכדור יהיה אצלך ומול משחק טחינת השעון של הוויקינגים זה לא יקרה. אנחנו חושבים שמיני יותר טובה ממה שהמספרים מראים ואנחנו חושבים שהם מנצחים את המשחק הזה. 

גם וואגס חושבים ככה והליין הוא 2.5- מיני 

סטילרס בסנט לו 
סיינט לואיס חוזרת לבית אחרי הפסד מאוד מאכזב אבל הם הולכים לקבל עוד אחד. פיטס חדים מאוד בהתקפה וביג בן מקבל את משחק הריצה (לביון בל חוזר מהשעיה), אנטוניו בראון עדיין אחד התפוסים הכי מהירים בליגה. לראמס יש הגנה חזקה מאוד וזה אמור לעזור מול ביג בן אבל ההגנה ה"חזקה מאוד" של הראמס לא הצליחה לעצור את הריצה של וושינגטון או את קאזיניס. 
הליין אומר PK שזה אין פייבורט. אנחנו חושבים שלמרות שההגנה של סנט לואיס טובה ולמרות שפישר יודע לנצח, פה הסטילרס מנצחים. 


הבלוק המאוחר 

ניינרה באריזונה. 
המשחק החד מימדי של הניינרה- ריצה ריצה ועוד ריצה מול ההגנה הכי טובה בליגה נגד ריצה. כולם שוכחים שפאלמר הוא בחירת דראפט מספר 1 ועכשיו שיש לו סוףסוף מאמן טוב, הוא נראה כמו כוכב. אריזונה בבית היא ההימור הכי בטוח. זו קבוצה שניצחה 11 משחקים בעונה הקודמת עם דרו סנטנטון וכל מיני מחליפים. פאלמר בריא, יש ריצה, יש הגנה והניינרה באמת לא ברמה הזו. בטח שלא עם קאפרניק. 

אנחנו הולכים עם אריזונה בשבע. 
הליין אומר 6.5- אריזונה. 

הבילס במיאמי 
סקסי רקסי לוקח את הכישרון של טיירוד טיילור לדרום פלורידה. טוב זה לא נשמע. רקסי יוצא מבאפולו ובאופן מסורתי רקסי גרוע מאוד בחוץ בעיקר כי אין לו את יכולת הניהול הבסיסית של להגיד לחברה להגיע לאותו מקום באותו זמן. אחרי שהם ניסו לשדר לעולם שהם מוכנים לנצח את ניו אינגלנד (עדיין לא סיימו לספור את כל היארדים שבריידי מסר שם) ולא הצליחו רקס ניסה לא לדבר אבל לא הצליח. הוא שוב מדבר על פלייאוף. מיאמי אחרי סוג של פרשה עם קו ההגנה תנסה להוכיח שכל בסדר. בגשם (סופת ברקים לפי התחזית) טיירוד יגלה שהחיים מחוץ לראלף ווילסון מאוד קשים. מאוד קשים. 

מיאמי מנצחים. 
הליין אומר 3- מיאמי. 

שיקגו בסיאטל 
קאם צ'אנסלר חוזר אחרי שהוא לא השיג כלום בשביתה שלו. שתי הקבוצות עם מאזן נטול ניצחונות ובכל זאת התחושה היא שאחת יודעת מה היא עושה והשנייה תפתח עם ג'ימי קלאוסון. סיאטל תפעיל את ג'ימי גרהם, סיאטל תפעיל את הריצה וסיאטל תנצח בהפרש גדול עם הגנה משופרת וקהל משלוהב. 

הליין אומר 13.5- סיאטל. אנחנו אומרים סיאטל 10 ומעלה. 

SPT 
דנבר בדיטרויט 
ההגנה המאוד טובה ומאוד פעילה של הברונקוס מגיעה לפורד פילד לתת שואו יחד עם משחק משופר של פייטון שנשאר לו עדיין דלק גם אם לא הרבה במיכל. פייטון התחיל לשחק כשלא היה לו זמן ואז הוא החל להריץ את ההתקפה השאלה היא אם עכשיו, אחרי 10 ימים הוא וקיוביאק יהיו על אותו גל. אנחנו חושבים שכן ועדיין ההגנה של דנבר ממש טובה. 

הליונס כבר 2-0 והלחץ מתחיל להיבנות. הפסד ביתי אומר שהם 3 משחקים אחרי גרין ביי ועוד שניים אחרי מיני. כמה טוב ששיקגו עדיין פה. 

אנחנו הולכים עם הליין שאומר 3- דנבר. 


MNF 
סכציה עמלק/מ.ס. צוררים בגרין ביי. 
הסכציה שחושבת או שחושבים שהיא טובה קיבלה בראש מדנבר. טוב, לא קיבלה בראש אלא מצאה דרך יצירתית להפסיד. למזלנו אנחנו יודעים עם מי יש לנו עסק וגרגמל הלא הוא א. ריד הוא אחד הדברים היחידים שאפשר לסמוך עליהם- הוא לא צפוי. כולם זוכרים את אארון רודג'רס מבקש את אוהדי גרין ביי להירגע שנה שעברה בערך באותו הזמן. עכשיו אנחנו מבקשים מהצופים להירגע. למרות שגרין בי יותר טובים לסכציה היו11 יום להתכונן למשחק הזה שלא מבטיח כלום. כנראה שהליגה עדיין מאוד כועסת על ESPN אחרת למה הם מקבלים את המשחקים הכי גרועים במחזור ליום שני...? 


המשחק עצמו, יהיה גרוע כי הסכציה לא קבוצה טובה. אנחנו רוצים להגיד ניצחון קל לגרין ביי אבל זה לא יהיה קל. ניצחון לגרין ביי במשחק קשוח. 

עד כאן מאיתנו בתחזית, לסיום כרגיל דברי חוכמה והפעם ס.מ. ארצ'ר הלוא הוא שם קוד דאצ'אס. 








אין תגובות: