יום שישי, 18 בספטמבר 2015

התחזית האלטרנטיבית לשבוע 2

פליישר הביט רגע שוב באדם ממול ומיצמץ.
הוא קיווה שהמיצמוץ יעזור. הוא טעה. מולו עדיין עמד וואסילי ברדבוב.הגרסה הרוסית להאן סולו. וואסילי עמד בגובה 172 לא מרשים, הוא התגאה במבנה גוף מוזנח עם כרס בירה קטנה ולא מרשימה, כתפיים שמוטות מעט ויציבה נוטה לימין. הוא לא התגלח ולא נראה שהוא מוטרד במיוחד מכלום. הוא החזיק סיגריה מגולגלת מנייר חום ושמנוני שנראה כאילו היה נייר עיתון בחיים אחרים.
הוא לא. הוא היה נייר עטיפה לדגים. וואסילי אהב להרגיש שהוא אוכל בזמן שהוא מעשן.
נדיר חשב פליישר. פשוט נדיר.
מי שהיה העוזר של וואסילי היה אדם מרשים פחות עם מראה עכברי וארומה של איש נקיון בתחת רכבת תחתית. באופן נדיר זה גם מה שהוא היה. אולג ויטבורסקי לא היה אדם מתוכם במיוחד והוא תמיד החזיק מטלית מטונפת בצבע עכבר בכיס האברול שלו. אולג אמור היה להיות צ'ובאקה בהפקה הזו אבל פליישר חשב שאין טעם אפילו לנסות להסביר מי או מה זה מלחמת הכוכבים לשני הסיביריים האלה.
ניקיטה זה שם של כוסית באירופה. ברוסיה לא.
ניקיטיה היא סוכנת סודית אקזוטית במערב. ברוסיה לא. ברוסיה ניקיטה זו הניקיטיה כרושצ'וב, סירת נהר מחורבנת ומתפוררת ששטה על האוב. היא המקבילה הרוסית למילניום פאלקון. אם הפאלקון הייתה אמתית. כי הניקיטה לא יצאה את גבולות האוב וגם ככה חצי שנה הנהר קפוא אז הניקיטה מתפקדת כמעבדת  קריסטל מת'.
אבל קריסטל רוסי זה לא קריסטל מערבי אימפריאלסטי. לא. קריסטל מת' רוסי זה אבקה בצבע לא מוגדר שמכילה 95% חיטה טחונה. בחלק מהעולם קוראים לזה קמח בסיביר בחורך כל דבר שהוא לא קרח זה סוג של היי אז קמח עם מעט סודה לשתייה (כדי שהיה מעט קופץ באף) זה מה שמבשלים על סיפון הניקיטיה כרושצ'וב שהקרח כעבה מידי.
עכשיו לא היה עדיין קרח בנהר וסירת הנהר האיטית והמיושנת גלשה לאיטה במים העכורים של האוב (Ob). וואסילי במעיל מטונף השליך סיגריה אל סיפון הסירה ודרך על הבדל בתיעוב. הוא הביט באולג שעמד לידו לא מגולח ולבוש באותה אופנה סובייטית, שני גוונים של כחול וכתמי אוכל ישן.  אולג עדיין לא מיצה את הסיגריה השמנונית שלו וניסה לשאוף את הניקוטין המועט שהיה בעלים העבשים. הוא חשב להשליך את הבדל לנהר המטונף אבל החליט ששריפה אולי היא לא הדרך המוצלחת לסיים את המסע. המסע שהתחיל בניז'הנבארטובסק (Nizhnevartovsk ) נמשך הרבה יותר מידי. לטוס היה יותר מהיר אבל אי אפשר היה לטוס עם הנוסע שלהם ועל דרכים בזמן הזה של השנה אין מה לדבר. הבוץ עמוק מידי, הדרכים מדכאות מידי, האספלט אם קיים גרוע מידי, תחנות הדלק רחוקות מידי והשעמום נוראי מידי.  וואסילי הביט בנוסע וירק למים החומים. הוא הידק את מעילו המתפורר והביט בחזרה למזח, מצפה למצוא משהו מעניין עד שהסוורים יסיימו לקשור את  ה'ניקיטה כרושצ'וב' למזח. מרצדס שחורה התגלגלה למזח, הצמיגים הרחבים מפצפצים את הבטון המתפורר ואת גושי המלח.
הנהג עצר את המכונית השחורה וקפץ לפתוח את הדלת. נעל שחורה מצוחצחת נגעה בבטון של המזח וחליפה כהה מאוד המשיכה את הנעל. פליישר יישר את העניבה בחוסר נימוס והביט לכיוון הניקיטה כרושצ'וב. וואסילי ניסה לחייך ברשמיות. הוא כשל.  פליישר רעד לרגע עד שהסיבירי הקטן הבין את הרמז. הוא לא חייך יותר.
כבש ירידה מהסירה נזרק למזח והאיש הלבוש ברישול שעולה 20,000 אירו להשיג את ה'לוק' כולל מגפיים צבאיות מושמשות (וינטאג') ומעיל שראה את נפוליון מנסה ונכשל בכיבוש אירופה וכמובן שלל מטפחות, צמידים, טבעות, שרשראות וכובע.
ועשן סיגריות יקרות שהיה תלוי מסביב לכובע ושיווה מראה של קדוש ימי ביניימי לאדם.
הוא הביט בפליישר. הושיט את יד ימינו. פליישר הביט בו לרגע ארוך ולבסוף הושיט את יד ימינו.
לקח לנו הרבה זמן לאתר אותך.
אני יודע. הוא הביט בעצבנות במכונית. פליישר נאנח.
אתה לא חייב לבוא, אתה יודע. הוא הביט באדם במעט...הבנה. האדם יישר את הכובע המרופט שלו שבוודאי עלה כמה מאות אירו. הוא הנהן, זרק את הסיגריה על המזח ודרך על הבדל. הוא שיחרר ענן עשן כחול מראותיו, הזדקף וניסה לישר את הז'קט. הוא חייך לפליישר  במבוכה ונכנס לאוטו. פליישר הביט בשני הסיבירים.
האן סולו וצ'ובאקה... הוא שלף מעטפה והושיט אותה לוואסילי. הסיבירי פתח את המעטפה, ספר לרגע ואז הנהן.
פליישר סימן לנהג משהו ונכנס לאוטו. 
הרכב השחור יצא באיטיות מהנמל ונכנס לכביש המהיר לכיוון שדה התעופה. מטוס פרטי חנה על המסלול והמתין מוכן להמראה . המרצדס נכנס להאנגר, הנהג פתח את הדלת ושני האנשים יצאו מהרכב, כבש המטוס נסגר.
12 שעות מאוחר יותר.

<קנת דורפמן, עניבה חומה עם פסים לבנים>  משבר הפליטים באירופה ממשיך להחמיר אך בעיני כתב *זה* נושא ההדברים החשובים ביותר ממשיכים להיות באוקראינה שם נמשכת הלחימה במזרח המדינה.
<מלורי חולצה כחולה כהה בגזרה מאוד מחמיאה> <מאוד מחמיאה>  ברור שלך יהיה עיניין באוקראינה, הרי יש לך עסק לייבוא...אהמ... נשים משם לא?
<קנת> כן, מלורי, ברור שאת תראי בעסק כל כך תמים שעוזר לנערות צעירות למצוא עבודה ולימודים <מלורי> אתה מייבא נשים למטרות מין. זה לא בדיוק לימודים...
<קנת> על מה את מדברת בדיוק?!
<מלורי> לא חשוב... <מצביעה על כרטיס ביקור ועליו הכיתוב 'אצולת אוקראינה'> עכשיו לתחזית עם האורח. בומר?
@@@אולפן התחזית@@@
<בומר> שלום לכולם ותודה לאולפן, הערב יש לנו אורח מיוחד.
<טרי> כן בהחלט, יש לנו אורח מיוחד. האיש שלא אמור להיות בחיים קבלו אותו... קית' ריצ'ארדס!
<מלורי>  מי?
<טרי מהנהן בראשו> הגיטריסט של הרולינג סטונס
<מלורי> מי...?
<בומר> ברצינות, מלורי, לכי לגוגל.
<קית' > כן...תודה... הדור הצעיר לא מכיר אותנו... זה בסדר גמור אתה יודע. אני מרגיש נוח עם זה עכשיו.
<בומר> אתה אחד מהסטונס המקוריים... אתה אגדה....
<קית'> אתה יודע, שנים לקח לי להבין מה זה אומר ואני אני עדיין לא מבין מה זה אומר. בכל מקרה, אני לא באתי לדבר על העבר. יש לי אלבום חדש, ואני בכלל באתי לתת לכם קצת עזרה בליינים אחרי שבוע שעבר... <מחייך>
<טרי> וואו...
<בומר> כן,  במשחק המוקדם היינו טובים. אמרנו שדנבר ינצחו כי פייטון עדיין פייטון, כי יוסטון קבוצה מאוד חלשה ובעיקר כי לדנבר יש הגנה יותר טובה ממה שכולם חושבים.
<קית'> באמת הלכם נגד הליין?
<בומר> ברור. הכל פה כתוב.
<קית> יפה. אז נתחיל?

יוסטון בקרוליינה
<טרי> המשחק הראשון הערב והוא לא מורכב. יוסטון אחרי שבוע אחד עוברת ל QB שהפסיד את התפקיד בטרום עונה. היכנס ריאן מאלט. מאלט למי ששכח היה מחליף בפטס ארבע שנים. הוא יהיה ללא הריצה של פוסטר ויהיה במשחק חוץ בשארלוט. לחברים משארלוט שלום ותודה. קאם עדיין אחד מהטובים בעסק למרות שאנחנו לא ממש אוהבים אותו, הוא פשוט טוב מאוד. ההגנה של קרוליינה טובה יותר מההתקפה של יוסטון וההתקפה של קרוליינה היא טובה מספיק להתגבר על ג'י ג'י וואטס.
הליין 3- קרוליינה.
אנחנו הולכים עם הליין בראש שקט.
טמפה בניו אורלינס
<בומר> עוד משחק פשוט יותר לחיזוי . אחרי שכולם ראו את מה שאנחנו חושבים שווינסטון לא טוב. כן, הוא ב א ס ט.  במשחק בתוך הבית, במגרש ביתי מאוד, די ברור שלטמפה אין את הכלים לעצור את ההתקפה של בירס וניו אורלינס. למרות שהסיינטס לא מספיק עמוקים כמו שאריזונה הראתה, הם מספיק טובים לנצח את טמפה.
הליין 9.5- לסיינטס. ליין גדול אבל ניקח אותו.
ניינרה בפיטס
<קית'> המשחק הראשון שהוא מורכב מגיע אלי וזה בסדר, אני אעזור לכולם. נכון, הניינרה נראו בסדר גמור ביום שני בלילה אבל מיני היו יותר מידי אזורי זמן ויותר מידי רחוקים. פיטס טובים מאוד והם משחקים בצהריים אחרי מנוחה ארוכה בבית שלהם והם רוצים להוכיח שההפסד מול הפטס היה מקרי. ההתקפה של פיטס הרבה יותר טובה מזו של מיני בטח בשעות האלה. אין פציעות משמעותיות לשתי הקבוצות. אנחנו חושבים שהניינרה פשוט לא מספיק טובים. גם וואגס חושבים ככה ונותנים 6.5 לביתיים. זה מספר גדול מאוד אבל אנחנו לוקחים אותו.
פיטס 6.5- מכסים.
דיטרויט במיני
<בומר> אחרי משחק הנפל מיום שני בלילה (המשחק התחיל ב-8 בשעון המערבי, זה 11 במיני) הסגולים פותחים את העונה בבית מול היריבה לבית שהפסידה גם היא בחוף המערבי. אנחנו בתחזית מאמנים בטדי B ואנחנו חושבים שAP יצליח לרוץ כי ההגנה של הליונס לא טובה כמו שהם חושבים. אנחנו חושבים שיהיה סקור גובהה כי הסקנדרי של מיני לא יכול לעצור את המסירות של הליונס. זה משחק מוקש כי שתי הקבוצות חייבות לנצח. אנחנו לפני העונה אמרנו שהסוגלים יהיו עם 11 ניצחנות אז הם צריכים לנצח את המשחקים בבית. הדרך ל-11 מתחילה ב-1.
הליין אומר 2- למיני וזה מעט מטעה. כי זה מוקש 2 בבית זה נסיון להפיל את המהמר וכרגע 88% מהכסף הולך על הליונס.
אנחנו הולכים על מיני. מכסים את הליין.
ניו אינגלנד בבאפולו
<טרי> רקס תמיד עושה לבליצ'ק בעיות. כאילו שיש לו את המספר של בריידי או אולי הוא מקליט את האימונים שלהם...<צחוק בקהל> האמת, שאין סיכוי שרקס יעשה משהו מתוחכם  כל כך, לצלם אימונים....בכל מקרה, רקס איכשהו תמיד עושה את זה צמוד. הבילס באים בתחושה שהם הדבר הכי טוב בליגה ואחרי שהם עשו מלאק קציצות  הם מקבלים QB  *עם* מאמן ממש ממש טוב. החוקים שלנו די ברורים-  למי שיש QB יותר טוב ויש מאמן יותר טוב מנצח.  
טיירוד טיילור ורקס ריאן או טום בריידי וסית' בליצ'ק.
באפולו מוכרים משאבות מפלסטיק, הם מוכנים למשחק הכי גדול של החיים שלהם.  שוב, לעצבן את הסית' זה לא רעיון טוב לטעמנו.   
הליין 1- ניו אינגלנד. זה אומר שהפטס מנצחים בכל תוצאה. אנחנו מסכימים.
אריזונה בשיקגו
<קית'>  ראינו שאריזונה טובה מאוד. ראינו את קאטלר עושה קאטלר שוב. אז מה בדיוק השאלה?  ההגנה של אריזונה תבוא ותכה את שיקגו. מה השאלה בכלל? נכון, הזמן – 1 בצהריים בשיקגו- זה 12 בצהריים באריזונה. אז בעצם זה לא חשוב. או אולי כן. כי אריזונה מגיעה חבולה בלי ריצה. שיקגו ואנחנו לפעמים עושים את הטעות הזו, שיחקה מול גרין ביי והובילה, הטעות שלנו היא שאנו מתעלמים מהמשחק. קאטלר עדיין אחד מהמוסרים הכי חזקים בליגה, הוא בטח לא מדוייק ויש לו נטייה לשתף את כולם אבל הוא מספיק מדוייק בבית בשביל לתת לאריזונה שטסה את המדינה להתחיל לרדוף אחרי שיקגו. מה שרודג'רס יכול לעשות, פאלמר לא.
שיקגו מנצחת ומפתיעה את הליין .
הליין אומר אריזונה 2-.

טנסי בקליבלנד
<בומר> ג'וני מנזייל יפתח במשחק תחת הסנטר כי ג'וש מקקאון עם זעזוע מוח. לא כי הם רוצים, אין להם ברירה. בהצלחה עם זה כמו שאומרים אצלנו. ג'וני לא מספיק טוב. פשוט לא מספיק טוב. טנסי אחרי הפתיחה המרשימה חוזרים לקרקע. הם ניצחו את טמפה לא את ניו אינגלנד. למזלם של הטיטאנים הם משחקים מול החומים ולא מול ניצי הים. מריוטה נראה מרשים מאוד מול טמפה. לקליבלנד יש הגנה יותר טובה אז אנחנו לא חושבים שנראה פה 4 טית דלתים שוב, אבל נראה את מריוטה ממשיך להוביל את הקמפיין לפיטורי צ'ק פאגאנו.
הליין 1.5- טנסי. לנו זה נשמע ליין טוב.
סנדי בסינסי
<טרי> משחק חשוב מאוד לשתי הקבוצות. לרוע מזלם של סנדי, הם מפסידים לסינסי תמיד אלא אם מדובר ב-פלייאוף. בשבוע השני של הליגה יש לנו עוד 15 שבועות לפני הפלייאוף. רשימת הפצועים של סנסי קצרה מאוד, רשימת הפצועים של סנדי ארוכה יותר אבל גם הם לא ממש הרכב פותח. סנדי נראתה טוב מול הליונס בבית. סנסי נראתה טוב בטרום עונה באוקלנד. לא אמרנו כלום. למה? כי אנחנו חושבים שמרווין לואיס למד את הלקח מהעונה שעברה ואנחנו חושבים שסנדי לא.
לכן נלך עם הליין 3- סנסי.
סנט לו בוושינגטון
<קית'> בשנה שעברה פישר שלח 7 קפטנים לפתיחת המשחק. 7 השחקנים שהוא קיבל מהסקינס עבור ה QB השלישי הלוא הוא RG השלישי. לפחות הוא חי את השם. בוושינגטון יש מעט מחשבה לגבי מי יפתח. דה שון ג'קסון שהפורפסור מפילי מיהר לשלוח בטרייד, הפתעה, שוב פצוע ולא משחק. אז ההגנה הטובה מאוד של הראמס שמאוד אוהבת להביך את הסקינס מקבלת מעט פחות איום. בצד השני, ניק פולס משחק מעולה את השיטה של פישר. 
הראמס 3- לפי וואגס. למרות שאומרים שהסקינס השתפרו ולמרות שיש רצון אמיתי בצד שלהם לנצח, פישר יותר טוב. נלך עם הליין.
אטלנטה בניו יורק
<בומר> כולם אומרים שהג'י מאן הפסידו את המשחק בשבוע שעבר. מעניין. רגע, לא. אנחנו קופצים על העגלה של אטלנטה כי הם טובים יותר. הג'י מאן משחקים פחות טוב בבית ואנחנו עדיין חושבים שאיילי מפחד מהמכה הבאה. הליין אומר שהג'י מאן מנצחים. לא ברור לנו למה.
דווין הסטר בחוץ לאטלנטה. קרוז בחוץ לג'י מאן .
הליין 2.5- ג'י מאן.
אנחנו לוקחים את אטלנטה.
\\\הבלוק המאוחר///
בולטימור באוקלנד
<טרי> בואו לא נתעקב. הליין 6- בולטימור ואנחנו חושבים שהם מכסים.
מיאמי בג'קס
<עדייו טרי> גם פה אין מה לראות. או אולי יש? מיאמי התקשו מול וושינגטון ועכשיו בתוך המדינה הם מקבלים את החיה הפצועה מג'קס. מיאמי גנבו את הניצחון מול הסקינס, ג'קס שוב שמו 9 נק' על הלוח מה שהם עושים תמיד ככה זה נראה. ג'קס צריכה למצוא את הנוסחה לנצח כי אחרת המגרש החדש ב LA  יהיה שומם. מיאמי יותר טובה וצריכה את הניצחון וינצחו. הליין הוא 6.5- דולפינים.
בסדר. נלך עם הליין.
דאלאס בפילי
<קית'> דאלאס פצועה מידי ועכשיו שברדפורד שיחק משחק אחד מלא אחרי שנתיים ואחרי שכולם באותו עמוד, שימו לב, אנחנו חוזים ניצחון ע נ ק של הנשרים ובקלות. העתיד נפגש בעבר. העתיד מנצח.
פילי מנצחים לדעתנו ב-10 ומעלה. הליין 5.5- פילי.
SPT
משחק השבוע
סיאטל בגרין ביי
<טרי> שתי היריבות שהולכות לרוץ עד סוף העונה במשחק תחת הזרקורים. סיאטל עדיין ללא  צ'אנסלר שמסרב לחתום (סיאטל לא יכולים לוותר) אחרי הפסד (סטנדרטי בסנט לו) חייבים לנצח. ממול גרין ביי ללא נלסון ועם רנדל קוב בסימן שאלה יחסרו את הכלים למתוח את ההגנה. למרות שאלה שתי קבוצות שיכולות לתת שואו התקפי אנחנו חושבים שאנחנו הולכים לראות דו קרב הגנתי פה. גרין ביי חושבים שהם יוכלים לנצח בבית כל אחד וסיאטל חושבים שהם יכולים לנצח כל אחד. המאצ'אפ בין הקבוצות שווה. רודג'רס הוא QB עילית, אנחנו חושבים שווילסון הוא עילית. שתי הקבוצות רצות טוב מאוד ושתי הקבוצות ירביצו. המשחק צמוד ופתוח.
הליין אומר גרין ביי 3.5-.
אנחנו חושבים שסיאטל טובים יותר (ראסל ווילסון) ולכן ינצחו.
MNF
ניו ג'רזי באינדי
<בומר> אם מסיבה שאנחנו לא צופים הג'טס מנצחים פה, פאגאנו הולך הבייתה עכשיו ומיד. לכן ולאור הדברים האלה זה משחק שאנו לא רואים איך 12 מפסיד. 
הליין 6.5- אינדי. נלך עם הליין.

לסיום עזרה לחבר רקס ריאן 





אין תגובות: