יום רביעי, 8 בספטמבר 2021

המשחק המוקדם ושבוע 1

 ועכשיו, לתחזית לשבוע 1

לפני התחזית, הנה האזנה מומלצת- פודקאסט יומני הרשת האפלה. יש שם פרק על חברה ישראלית שמייצרת תוכנה שהמטרה שלה היא לעקוב אחרי אנשים. ממש הטד באנדי של חברות הסייבר.

 

המשחק המוקדם

 

האלופה, הפטריוטס...אה, אהם...טמפה מארחת את מחלקת הקורונה מטקסס. טמפה 8-

יש אמרה  בפוטבול- פוטבול זה לא ספורט של דקויות. הקבוצות הטובות והבריאות מנצחות. לדאלאס יש 9 שחקנים ואנשי צוות בפרוטוקול קורונה. טמפה נותנים 8 נקודות במשחק בית, דאלאס בלי שחקני מפתח. אין אנדרסטייטמנט בפוטבול. טמפה מכסים בקלות.

 

פילי (או הסכציה) באטלנטה. אטלנטה 3-

אטלנטה בעונת בנייה ומאט ריאן לא יסיים את העונה באטלנטה כי הם ימכרו אותו (מיאמי? מישהו?) אבל הם מקבלים קבוצה חדשה לגמרי עם QB שאמור להיות הראסל ווילסון הבא אבל ב-5.5 משחקים שהוא פתח בעונה שעברה הוא ניצח אחד. עם מאמן חדש ושיטה חדשה מול קבוצה שהיא שילוב של וותיקה ועתיקה הם לא ינצחו. אטלנטה מכסים.

פיטס בבאפולו. באפולו 6.5-

הבילס הם אחת המועמדות לסופרבול. יש להם הגנה שהיא אחת הטובות במשחק ויש להם את ג'וש אלן  שנראה כמו פרובול. זה משחק שהוא הצהרה לבילס כי פיטס תמיד טובים ומאומנים ויש להם עדיין את ביג בן ומספרים שהם מצאו את משחק הריצה שלהם. אנחנו חושבים שלפיטס נשאר עדיין מספיק דלק בטנק והם בריאים לכן ניקח אותם 6.5+

 

מיני בסינסי. מיני 3-

שתי קבוצות שלא יהיו בפלייאוף. סינסי מקבלים 3 נק בבית, זה בגלל שאף אחד לא סומך על קו ההתקפה שלהם. הבנגלים נכנסים לעונה בלי לחץ ובלי רעש, וג'ו בורו אמור להיות בריא וזו קבוצה מאוד צעירה במשחק בית ראשון עם קהל. מיני עם כל מיני בעיות שקשורות לקירק קאזיניס אמורה לנצח. בדיוק בגלל זה אנחנו הולכים עם הבנגלים 3+

 

פריסקו את דיטרויט, פריסקו 7.5-

דיטרויט נראית כקבוצה הכי חלשה בליגה העונה. משחק בית מול פריסקו שטסה 3 אזורי זמן ומשחקת מוקדם. על פניו זה אמור להיות מלכודת אבל מי בדיוק בליונס ישים ניקוד על הלוח? ג'אררד גוף שהראמס לא יכלו לחכות מספיק על מנת לזרוק אותו מהקבוצה?

ההגנה שהפסידה 11 משחקים בעונה הקודמת תמשיך את הטרנד העונה. אז הניינרס מנצחים. עכשיו שאלת ה- 7.5 נקודות. אנחנו בולעים את ה-7.5 לא בשמחה אבל ניקח את הניינרס 7.5-

 

אריזונה בטנסי. טנסי 2.5- / 3-

אריזונה היו לפני שנתיים ה It girl  של הליגה. קייל מארי סבל מסופמור סלאמפ והחטיבה הכי טובה בליגה. טנסי היו קבוצה של הגנה. בבית שלהם, משחק הריצה (דרק הנרי מישהו?) עדיין מהטובים בליגה. אז למה רק 3?  כי כולם חושבים שאריזונה יותר טובים ממה שהם באמת. הם לא.

טנסי 3-

 

סיאטל באינדי. סיאטל 2.5-

שתי קבוצות שאמורות להיות בפלייאוף. קרסון וונץ (באינדי למי שואל) לא בטוח ישחק. זה משפיע מאוד על הליין אבל סיאטל היא קבוצת חוץ לא יציבה במיוחד, לאינדי יש הגנה טובה מאוד שאמורה לחפות על מי שיפתח מתחת לסנטר. בצד של סיאטל, כרגיל, יש דרמה. הפעם עם בובי ווגנר שמאיים לא לשחק. אין לנו שום תחושה על המשחק הזה. למה תחושה?

 כי זה המשחק הראשון בעונה ושתי הקבוצות הן עדיין סוג של מיסתורין.

סיאטל מכסים כי ווילסון, ראסל ווילסון.

 

ל.א צ'ארג'רס בוושינגטון, וושינגטון 1+

רון ריברה בנה את הקבוצה שלו. הוא זרק את מה שהוא לא רצה וייצב את הספינה המוזרה שעדיין ידועה כקבוצת הפוטבול. הוא מצא QB מקצועי בדמות ריאן פיצ'פטריק כך שאנחנו יודעים שמה שלא יהיה, הרבה מסירות יהיו פה והקבוצה לא תתפרק מהר מידי. לפחות עד שבוע 8. ממול הצ'רג'רס יגלו מה זה סופמור סלאמפ.

אנחנו לוקחים את הקבוצה הביתית עם ריאן פיצ'פטריק 1+

 

ניו יורק ג'טס (רעשי הקאה) בקרוליינה (רעשי הקאה) קרוליינה 5.5-

לפעמים, נקמה מוגשת מהר. סאם דארנולד שנזרק מהג'טס מארח את הג'טס.

לג'טס יש (שוב) QB שאמור להיות הג'ו ניימת' הבא.

שתי קבוצות לא טובות אז היתרון של קרוליינה יהיה בזה שיש להם QB מנוסה עם מוטיבציית שיא. ה 5.5 נק' זה המון נקודות לקבוצות לא טובות אבל בגלל שאלה קבוצות גרועות, 5.5 לא נשמע טירוף מוחלט.

קרוליינה מכסים.

 

ועכשיו לעוד משחק שאתם לא תראו, ג'קס ביוסטון, ג'קס 2.5-

קבוצת חוץ עם QB רוקי ומאמן רוקי ו-4 שחקני התקפה שלא בטוח ישחקו והם עדיין פייבורטים במשחק. מה זה אומר על יוסטון? האם אנחנו קונים את טרבור לורנס? בטח שלא בשלב הזה אבל יוסטון כל כך גרועים...

זה הרי הימור אז נהמר בניגוד למה שאנחנו מאמינים (QB, בית, מאמן) ונלך עם היגוארים.

 

המשחקים המאוחרים

***משחק השבוע***

קליבלנד בקנזס.  קליבלנד מקבלים 6.5 (6.5+)

שתי קבוצות עם מטרה מאוד ברורה והיא לשחק בפברואר. באופן לא אופייני קליבלנד עברו קיץ שקט. לא פיטרו ולא בחרו. זה מה -11 ניצחונות עושים בליגה הזו, הם עושים שקט ויציבות. כולם ראו בסופרבול איך לנצח את קנזס ולמרות שאנדי ריד תמיד מעולה בספטמבר, אנחנו הולכים עם קליבנד. קנזס לא יחזרו לסופרבול, מי שמפסיד בסופרבול לא חוזר לפלייאוף בעונה הבאה. האם הצ'יפס יפסידו פה?  כנראה שלא אבל הם לא מכסים וקליבלנד צריכים את המשחק הזה לתת הצהרה.

הפתעה, קליבלנד 6.5+

 

 

מיאמי בניו אינגלנד, הפטס נותנים 3 (3-)

מיאמי ממש אוהבים את טואה טוגוואלואה. ממש אוהבים אותו. כל כך אוהבים אותו שהם מוכנים לתת לדה שון ווטסון עם 20+ תקיפות מיניות חוזה עכשיו להריץ את ההתקפה שלהם. מיאמי כל כך מתרשמים מטואה שהם מדברים עם קאם ניוטון שיבוא לשחק איתם כבר עכשיו.  ממול, בליצ'ק ממש טוב מול ק"ב צעירים וטואה לא שיחק עונה מלאהץ הפטס העיפו את קאם ניוטון, מי שפעם היה  MVP ומישהו שהיה בסופרבול בשביל רוקי. האם זה אומר שמאק ג'ונס הוא העתיד? אם למדנו משהו מהעבר זה שבליצ'ק ממש גרוע בדראפט. אבל לפטס יש קבוצה טובה, לפטס יש מאמן יותר טוב ואחרי עונה לא טובה של הפטס הם מנצחים בבית במשחק של ניקוד נמוך כי בכל זאת, בליצ'ק.

פטס מכסים.

 

גרין ביי בניו אורלניס, פאקרס 3.5- / 4-

הדרמה הלא נגמרת והצפוייה של אארון רודג'רס מגיעה לקבוצה שמתחילה בנייה מחדש. על פניו נראה שאין מה לדבר כי הסיינטס יפסידו.

אבל- ג'יימס ווינסטון הוא QB מוכח בליגה והוא משחק עם מאמן שלא יתן לו לזרוק 50 פעם במשחק, יש לסייטנס משחק ריצה וההגנה שלהם סבירה. הסיינטס במשחק בית, עם מאמן מנוסה ועם קבוצה יחסית מנוסה בבית מול גרין ביי שאמורה להיות קבוצה טובה מאוד ואולי לרוץ לסופרבול.

אנחנו חושבים שזו מלכודת כי הפאקס לא מוכנים עדיין לעונה. אנחנו הולכים עם הסיינטס  3.5+

 

דנבר בניו יורק ג'יינטס, דנבר 3-

יום אחרי 9/11, דנבר פייבוריטים בשער שדה מול הג'י מאן. דנבר שניצחו 5 משחקים בעונה הקודמת החליפו QB ומצאו את טדי בי בשוק. טדי בי הוא מקצוען והוא מנהיג בחדר ההלבשה, הוא היה כזה במיני והיה כזה בניו אורלניס ועכשיו הוא מנהיג בדנבר. דנבר עדיין מחפשת זהות אחרי הריצה לאליפות עם פייטון מאנינג (ההוא ממאנדי נייט פוטבול) כך שטדי בי  זו התחלה טובה. הג'י מאן מגיעים קצת חבולים ובעיקר לא בטוחים. דניאל ג'ונס יגלה ששנה שנייה יותר קשה מהראשונה ולמרות שסיקואן ברקלי אולי יחזור ואולי לא, ולמרות שדנבר טסים לחוף המזרחי הם משחקים בבלוק המאוחר כך שזה לא אמור להשפיע.

אז- ק"ב יותר טוב מנצח. דנבר מכסים.

SPT

שיקגו ב LA ראמס, הראמס 7.5-

הליין הזה הוא מלכודת. שיקגו מכירים את סטואפרד, הם שיחקו מולו פעמיים כל שנה בחמש השנים האחרונות ויש להם קבוצה סבירה שאפילו הייתה בפלייאוף עם QB מנוסה.... רגע, זה לא אנדי דלתון שבמשחקים גדולים עושה אנדי דלתון...?

הראמס שיארחו את הסופרבול הביאו סאטופרד בתור שובר שיווין. שנה שעברה למי ששכח הראמס היו עם 10 ניצחנות, וואגס אומרים שעם סטואפרד הם 10.5 ניצחונות כך שבעצם... סטופרד השובר שיוויון הוא חצי ניצחון...?

המשחק הזה זה מלכודת. בעולם האמיתי אנחנו לא ניגע במשחק הזה עם כסף של חברת טד באנדי הישראלית, אבל בגלל שאנחנו מקום רציני אנחנו נציין שהליין 7.5- לטובת הראמס והואבר אנדר הוא 47.5 כך שוואגס מניחים ששיקגו לא ישימו נקודות על הלוח.

אנחנו ניקח את הראמס ואנחנו מניחים שהם יכסו.

 

MNF

בולטימור בלאס וואגס הרייבנס נותנים 4 (4-)

בולטימור שואפת לסופרבול. אנחנו חושבים שהם הקבוצה הכי טובה ב AFC (כן, יותר טובים מקנזס). בעיית משחק האוויר נפתרה עם סאמי ווטקינס אבל משחק הריצה איבד את מי שאמור היה להיות הרץ הבכיר לפציעה בטרום עונה. לקבוצה שצריכה לרוץ כדי לשלוט בכדור זו בעיה ואני מאמין שהם יביאו רץ במהלך העונה. ממול הריידרס מתחילים את העונה הרביעית של ג'ון גרודן, בשלוש הראשונות שלו 19 ניצחונות מול 29 הפסדים. כמות המסרים על אי השקט בין גרודן לקאר שנייה רק לאיזכורים של רודג'רס לא מרוצה בגרין ביי וההגנה לא עשתה שיפור משמעותי.

נלך עם העורבים לכסות 



לסיום- 




תגובה 1:

raanan אמר/ה...

שמח שחזרת
סיכום מהיר למה שראיתי
ניחושים/ניחוסים : אין כרגע , הבילס היו ממש פח , בן היה חלש אבל ההגנה של הפלדות טובה , לברואנס עדיין חסר הגרוש ללירה אבל הם הקשו על מהומס והראו שאפשר לשתק אותו , משחק העומק של קנזס נפגע יחסית לעונה שעברה , טנסי היו ממש ביזיון וזה היה יותר מחולשה , הכנה כזו לקויה לא ראיתי מזמן , הנרי לא נגע בכדור וגונס נראה לאחרונה לבוש , ווילסון טייל לרוחב המגרש בניחותא והמתין להפרדה של הרסיברים , כל זריקה שלו הזכירה את הפצצה ההיא של פלאקו במייל היי , והכי משמח אותי זו שפת הגוף של אהרון רוגרס , אתמול הוא העליב את האוהדים ושדד את הבעלים ( של גרין ביי ) שזה באופן אירוני אותם האוהדים