יום רביעי, 1 בספטמבר 2021

Its been a minute...or 3 years...טרום עונה

 קירות החדר העצום מצופים בלוחות עץ כהים. וילונות כבדים בצבע בורגנדי מסתירים את הנוף.

תמונות בצבעי שמן מעטרות את הקירות, מכולן מבטים חמורי סבר של אנשים שמתו מזמן מביטות באי שביעות רצון בחדר העצום. נברשת אדירה באמצע התקרה תלויה בחושך מאיים ושלוש מנורות צהובות מאירות בקושי את החלל העצום.

שולחן עץ כבד ניצב בצד החדר.

על השולחן יש מנורה שהמילה זולה עושה איתה חסד. מכשיר טלפון תופס את הפינה השנייה של משטח העץ. את מרכז שטח השולחן תופס משטח בד ירוק שבמרכזו נח ברישול דף נייר דקיק.

מאחורי השולחן יושב אדם במדים. שפם עצום מעטר את פניו והוא מחזיק ברישול סיגריה ומידי פעם מביא את הגליל הלבן לפיו, יונק את האוויר, מצמצם את עיניו ומשחרר ענן עשן סמיך. הוא הביט בנייר שהיה על השולחן והנהן.

פקיד במדים עמד באחת הפינות. האדם בכיסא הנהנן אליו והרים את הנייר.  "זה נכון?"

הפקיד חשש מהשאלה הזו. "כן".

המשופם הנהן, זרק את הנייר חזרה לשולחן וכיבה את הסיגריה. הוא הנהן לפקיד שחזר לפניה וחזר לנשום. הוא נעמד בכבדות ומשך את שפורפרת הטלפון בחוסר חשק. הוא המתין לקול מהצד השני "תניע את האוטו" הוא סגר את המכשיר בטריקה. הביט אל הפקיד בפינה ויצא מהחדר. דקה לאחר מכן נכנסו שני שומרי ראש. הראשון החזיק אקדח ביד. האקדח ירה, הפקיד נפל. שני שומרי הראש גררו גופה החוצה.

סטאלין נכנס לאוטו בעצבים והדליק סיגריה.

"למטה המרכזי" הוא נבח לנהג שלא נזדקק למוטיבציה נוספת מעבר למראה גופת הפקיד מועמסת על משאית צבאית.

 

המכונית השחורה של סטאלין גלשה לחנייה של המטה המרכזי וכולם נעברו לדום מתוח. שומר ראש רץ לפתוח את הדלת של סטאלין, סטאלין ניסה לפתוח את הדלת של עצמו. הוא הביט לשנייה בשומר הראש שקפא. "זוז" אמר השפם האדיר ושומר הראש נסוג. דקה מאוחר יותר שני שומרי ראש העמיסו את גופתו של חברם על משאית צבאית.

בחדר הישיבות העצום סטאלין הביט באורח.

האורח ישב בנחת בכיסא קטן. הוא הביא בחוסר עניין בווילונות ולאחר מכן באותו חוסר עניין בשטיח.   סטאלין נכנס. האורח הנהן כלפי הדיקטטור אבל לא נעמד. סטאלין היה איש נמוך ושנא שאנשים יותר גבוהים ממנו, האורח ידע את זה ונשאר לשבת.

סטאלין הביט במבט רצחני בשני פקידים שרעדו באופן קולני.  "צאו" נהם סטאלין לשאר האנשים בחדר. אחד מהם מרוב לחץ נפל. לפני שהוא פגע ברצפה סטאלין כבר לחץ על הכפתור הכחול בצד השולחן שלו בלשכה המרכזית. שני שומרי ראש קפצו לחדר והרימו את הפקיד חסר המזל. הירייה לא איחרה לבוא. דקה מאוחר יותר גופתו נזרקה על משאית צבאית.

שני האנשים ישבו זה מול זה בדממה. האורח ביקש תה. 43 שניות מאוחר יותר פקידה דחפה בדממה עגלת שרות קטנה. היא מזגה תה לשתי כוסות. מעט תה נשפך. היא החווירה אבל סטאלין לא הביט בתה שנשפך. הוא הביט באורח. 

האורח הוציא בקבוק כסוף ומזג לכוס התה. קוניאק? הוא הציע לגרוזיני הזועף. המשופם הנהן ונהם משהו. האורח הביט בפקידה וחייך. היא הייתה נאה. לא אופייני לגרוזיני המטורף הוא חשב. שהיא יצאה הוא הביט ברודן. אתה מזיין אותה?

סטאלין צמצם את עיניו הקטנות.

האורח הנהן. אז לא אכפת לך שאני אקח אותה איתי?

עניו של סטאלין היו נקודות שחורות זעירות.

יפה. האורח הניף את ספל התה במחווה ולגם. סטאלין חיכה אותו. שניהם חייכו. זה היה קוניאק מעולה. 

חצי שעה מאוחור יותר פליישר יצא מהחדר העצום. הוא התקדם ליציאה בדממה. הוא נעצר לרגע ליד הפקידה הבלונדינית המדהימה. הושיט לה יד ואמר בואי, הולכים.

היא הביטה בו במבט חלול.

סטאלין פתח את דלת הלשכה והביט בפקידה לשנייה. המתח היה כבד. לכי איתו הוא הנהן וטרק את הדלת.

הפקידה הביטה בפליישר. לראשונה היא חייכה והיה לה חיוך מדהים. היא התרוממה מהכיסא. אני פליישר הוא חייך, ואת מדהימה. היא חייכה שוב. אלנה, נעים מאוד.

הם צעדו בשקט ברחבי המשרדים הענקיים, נכנסו לרכב שהמתין ומשם לשדה התעופה. בשום מקום איש לא עצר אותם.

בשדה התעופה היה מטוס בלי שום סימון עליו והמכונית הסובייטית טרטרה את דרכה אל כבש המטוס.  פליישר פתח את הדלת והמתין לאלנה, שניהם עלו למטוס שהמריא תוך פחות משלוש דקות. פחות משלושים שניות מאוחר יותר אלנה ופליישר חלקו את אותו המושב ואותו לבוש.

...

במקום אחר, בקצה אחר

מזג האוויר היה מטונף כמו הבניין המרופט שאליו נכנס הג'נטלמן. הוא היה לבוש במעיל שניכר שלא נרכש בחנות זולה. לראשו מגבעת ובידו תיק עור חום. הוא פסע באופן בטוח לתוך המבואה המוזנחת ולחץ על כפתור המעלית.

אדם מטונף למראה שנכנס מדלת צדדית ולצידו מי שנראתה כאחת שלא ראתה מקלחת זמן רב. המטונף לא הביט בג'נטלמן וזרק- המעלית מקולקלת. המטונף נכנס לחד מדרגות ונעלם.

הג'נטלמן המטופח נאנח באירוניה אילמת. כמובן שהמעלית לא עובדת. הוא הפנה מבטו לחדר המדרגות וחשב לעצמו כמה כיף הולכות להיות עליה של 9 קומות.

בקומה החמישית הוא נתקל במה שנראה כנרקומן שאיבד את ההכרה. הוא הנהן לחסר ההכרה בנימוס כי אחרי הכל, נימוס מפריד בינינו לבין בעלי החיים.

דלת הקומה התשיעית הייתה באופן אופייני לבניין המוזנח, מטונפת. באופן אינסטינקטיבי הוא שלח יד לידית ולפני שהוא תפס את הברונזה המכוערת ראה כתם דם או חלודה. ידו נעצרה לפני שהוא יצר מגע. הוא חשב לרגע ואז דחף את הדלת בקצה הנעל האיטלקית המצוחצחת, הוא נאנח בדממה כשראה את הכתם הקטן בנעל. הוא צעד לכיוון הדלת היחידה בקומה שלא הייתה שבורה או מוכתמת.

"דילדו תעשיות" היה השלט על הדלת.

הג'נטלמן הנהן בייאוש.

 כמובן. דילדו תעשיות. כמובן.

הג'נטלמן חשב על לדפוק בדלת אבל החליט שזו מחווה מיותרת. הוא מצא בכיסו את המפתח ופתח את הדלת. הוא ציפה לראות דירה מבולגנת והופתע לגלות דירה מבולגנת מאוד. שני מחשבים תפסו פינה אחת של החלל המרכזי, כיסא אחד בין שני עמדות המחשב היה נטוש. כבלים בכל מיני צבעים היו מפוזרים לכל אורך הקירות והרצפה. שורה של מסכי מחשב ריצדו לאורך הקיר, מול כל מסך ישב מה שניתן היה לכנות בעולם הישן אדם אסייתי, אולי הודי או פקיסטני אבל בעולם המודרני הם הודים או פקיסטניים. לכולם היו אוזניות וכולם בהו במסכים שריצדו באור ירוק מדכא. איש לא הביט בג'נטלמן שעמד במרכז החדר ובנימוס הוריד את הכובע מהראש. הוא הביט סביב ואז לרצפה ופסע בזהירות, שלא לדרוך על קונדום משומש או משהו גרוע יותר.

הוא פנה לעבר המטבח הקטן, שם מעל לשולחן שכרע תחת עומס קופסאות אוכל סיני ופיצות, מנורה חשופה האירה אור צהבהב זול. על המקרר היו עשרות מספרי טלפון של מסעדות זולות ומדבקה בכתב יד מרושל- לא להאכיל את הכלב באוכל סיני! הוא אלרגי.

הכיור היה מלא בכוסות ריקות וסיגריות. הג'נטלמן הנהן לעצמו ועבר את המסדרון. המקלחת הייתה פתוחה ושתי דמויות ביצעו מין אוראלי קולני מעל לאסלה. המקבל האוראלי הביט בג'נטלמן בכעס וטרק את הדלת מבפנים. בקצה המסדרון הייתה דלת מעוטרת בכתמי נוזל כל שהוא ושריטות. הג'נטלמן עם קצה נעלו דחף את הדלת שלא הרגישה צורך להתנגד. הדלת למעשה לא הרשיה כלום, זה דלת.

החדר היה חשוך, שתי נערות צעירות התנשקו בלהט על שטיח אפרפר, בחורה שלישית עסקה במציצה קולנית של גבר שלא התרשם מהג'נטלמן בפתח. הוא חייך והציע לג'נטלמן לנסות אחת מהבנות שהפסיקו להתנשק. אחת מהן חייכה והציע את עצמה. הג'נטלמן חייך בנימוס, תודה יקרתי אבל יש לי עסקים. היא חייכה וחזרה לחברתה. הג'נטלמן הביט שוב בגבר. הגבר הביט בג'נטלמן ואז בראש שעלה וירד על אברו...אה...שלוש דקות?

הג'נטלמן הביט באכזבה. דקה וחצי, ותתלבש שאתה יוצא. אנחנו זזים מייד. הוא הסתובב וחזר למטבח שם שני מתכנתים הודיים ניסו לדוג כוס נקייה לקפה. הם הביטו בג'נטלמן בהלם. אחד מהם התחיל לנקות את הכלים בכיור והשני פינה מקום על השולחן... אה...תרצה לשבת אולי הם הציעו.

הג'נטלמן הנהן בנימוס, או, תודה אבל אני כבר חייב לצאת.

הגבר נכנס למטבח לאחר מספר דקות, הוא היה מרושל, לא מסורק ובחולצה שלו היו יותר חורים וכתמים מכוכבים בשמיים. הוא הביט מסביב ונבח על שני המתכנתים שקפצו ויצאו מהמטבח.

דילדו תעשיות...הג'נטלמן הביט בגבר המרושל. נראה כי הצלחת יפה פה אבל הזמן לחזור למציאות. המשפט גווע באוויר המעופש. הגבר הביט בג'נטלמן לרגע והסיט את מבטו לשולחן. הוא נאנח והנהן. אני לא חוזר.

הג'נטלמן הנהן.

הגבר המרושל הנהנן. אני לא חוזר.  

 

שעה מאוחר יותר מישהו בעט בדלת של "דילדו תעשיות". שורה של סוכנים ושוטרים נשפכו פנימה לדירה המטונפת. שלוש שעות מאוחר יותר הדירה הייתה ריקה מאנשים מלבד שני סוכנים שעמדו בחלל הריק. המחשבים הועמסו על רכבי משטרה, הכבלים נארזו באריזות, שקיות אשפה נאספו והושארו מתחת לבניין. הסוכן הנמוך יותר זרק את הסיגריה ודרך על הבדל. הוא הביט סביב בפעם האחרונה. הסוכן הגבוהה הנהן. בוא נצא מפה.

הם סגרו את הדלת וירדו למטה. מכונית שחורה מלוכלכת שחנתה באזור אסור חיכתה להם. במכונית הסוכן הגבוהה הוציא מכשיר סלולרי מהכיס וחייג. שלוש שניות מאוחר יותר מתקן נפץ התפוצץ בדירה ובתוך 38 דקות הבניין כולו עלה באש. מאוחר יותר שני כבאים עמדו ליד ההריסות בשיעמום ועיתונאי צילם מספר תמונות. אף אחד לא יגעגע לבניין מספר 12 ברחוב הנייר.  

--

 

ה NBA היא ליגה של היפסטרים. זו לא ליגה של הצווארון הכחול. זו לא ליגה של עקרת הבית מ-קנזס. זו לא ליגה חשובה בארצות הברית. עם כל הרצון של אימפריית השידור של דיסני על שלל השמות שלה (espn/foxsport/abc, כן כולם של דיסני) ה NBA זו ליגה של תחליף חלב אורגני וטוסט אבוקדו מלחם משחוזר.

הבייסבול זו הליגה שפעם הייתה חשובה. מחסום הצבע, תקרת שכר, היסטוריה. הבייסבול היום זו ליגה אזורית בעיקרה.

ה NFL זו הליגה של אמריקה. כשה NFL החליט לשחק בעונה הקודמת הם עשו את זה תוך הסתמכות על מדע, טכנולוגיה וכסף. צמידים שבודקים מי ליד מי, בדיקות כל יום, רופאים שאומרים מה לעשות ומתי.

ה-NBA זה המסעדה של ההפיסטרים, מהסוג שבכניסה אתה מרגיש טיפה לא שייך ולמרות שהטוסט היה טעים לא בטוח שתחזור.

ה-MLB זו המסעדה שתמיד הייתה שם, באותו מקום. השיפודיה שאתה יודע מה להזמין בלי קשר לתפריט ואתה תקבל בדיוק מה הזמנת.

ה-NFL זה המקום שאתה הולך לאכול. זו המסעדה המסודרת, הנקייה, עם השירות המצוין והאוכל המתאים. וה NFL מתחיל את העונה שתיגמר באצטדיון החדש ב LA במה שיהיה סופרבול מעולה כי ב-LA יודעים להרים הופעה.

 

32 קבוצות לפי מי פייבוריטית לסופרבול וכמות הניצחונות

 

1.     קנזס סיטי. 12.5 ניצחונות וסופר בול. אנחנו לוקחים 12+ . אין סופר בול.

2.     טמפה ביי 12. סופר בול. אנחנו 12- סופר בול.

3.     בולטימור 11. גמר AFC. אנחנו לוקחים אובר

4.     באפולו 11. אמורים לנצח את הג'טס ואת מיאמי ויש להם את יוסטון, פיטס, ג'קס ו-וושינגטון. כולן מתחת ל-500. הם אמורים להגיע ל-12 ניצחונות.

5.     ראמס 10.5. גמר NFC. מאט סטפאורד עם הזרוע האדירה וההיסטוריה של פציעות אמור להיות האיש שיוביל אותם לסופרבול שהם מארחים. האם הוא מסוגל בחטיבה הכי טובה בליגה עם ההגנות הכי טובות בליגה להגיע לסופרבול? אם כן הוא יהיה ה MVP. אנחנו לא מאמינים ביכולת שלו להישאר בריא. אנדר.

6.     סן פראן 10.5. הם נראים כמו קבוצה של 11 ניצחונות מול 6 הפסדים

7.     קליבלנד 10.5 פלייאוף. על פניו, זה נראה הרבה, 10.5 ניצחונות אבל יש 17 משחקים והם אמורים לנצח את פיטס והבנגלים פעמיים אבל אנחנו לא מאמינים בקליבלנד. לקחנו אנדר

8.     גרין ביי 10 ניצחונות. הפקס בנו את ההתקפה סביב לרודג'רס אבל עדיין אין להם רסיבר תותח ויש להם לשחק מול מיני ומול שיקגו שנראים כמו קבוצה שאולי תנצח כמה משחקים.  אנדר

9.     סיאטל 10 ניצחונות. הקבוצה השלישית מה NFC West  עם 10 ניצחונות. לדעתי יש להם את ה QB הכי טוב בחטיבה שלהם וזה תמיד הנתון החשוב ביותר להבנתנו.

10.  ניו אינגלנד 9.5 ניצחונות בליצ'ק ממש טוב מול ק"בים צעירים. הלוז של הפטס  יש 10 כאלה.  הם זרקו א קאם ניוטון ועכשיו הם מוכנים להתחיל לנצח. הם שווים 10 נצחונות.

11.  לוס אנג'לס צ'רגרס. 9.5. ג'סטין הרברט הולך לגלות שבשנה השנייה בליגה החיים יותר קשים. אנדר

12.  מיאמי 9.5 יש להם קבוצה טובה וק"ב גרוע. טואה פשוט לא ברמה של מה שיש להם בסגל. דהשון ווטסון ו-17 התקיפות המיניות שלו נקשר לקבוצה הזו. יש להם לשחק פעמיים מול הפטס ומול ההגנה הקשוחה של הבילס. אנדר

13.  ניו אורלניס 9. ג'יימס ווינסטון, ההוא משיא האיבודים הולך לשחק תחת מאמן ממש טוב. רגע, לא היה לא אחד כזה כבר? 9 זה אומר 8 הפסדים. כן. נראה לנו סביר.

14.  טנסי 9 ניצחנות, פלייאוף. אובר. הם שוב ירוצו בפלייאוף חזק ויש להם רסיבר מוכח.

15.  אינדי 9 ניצחונות. קרסון וונץ מסרב להתחסן ובליגה הזו (תשאלו את ניוטון) זה לא עובר חלק. אנדר

16.  דאלאס 9. כמה יציב המצב בטקסס? כל ק"ב שמשוחרר בליגה נקשר אליהם.

17.  מיניסוטה 9. הוויגינגים תקועים על ק"ב יקר מידי שלא שווה ומסרב להתחסן. מצד שני יש להם 4 משחקים מול דיטרויט ושיקגו. נראה כמו 9 בדיוק.

18.  פיטס 8.5 ביג בן בעונת פרישה? אולי אחת מאוחר מידי. 8.5 אומר שוואגס חושבים שהם יהיו בערך 500. כי 17 לא מתחלק ל-2. אנדר, קרי 8

19.  אריזונה 8.5 תקועים בחטיבה הכי טובה ליגה ויש להם את ה ק"ב הרביעי בחטיבה.

20.  וושינגטון 8.5 החטיבה שלהם עדיין גרועה מאוד וזה יכול להספיק ל-8 ניצחונות.

21.  דנבר 8.5 האם טדי בי יכול להיות בריא מספיק לעונה שלמה? ניסיון העבר מלמד שק"ב שעובר כל כך הרבה קבוצות במעט זמן לא מחזיק הרבה זמן כך שטדי בי הוא גשר ודנבר שווים פחות מ8.5 ניצחונות

22.  שיקגו 7.5. ק"ב רוקי בחטיבה שיש בה הגנות ממש טובות במגרש פתוח ועם לחץ מהקהל להעיף את כולם. מה כבר יכול להשתבש? אנדר

23.  קרלויינה 7.5 סאם דארנולד כבר נחשב כשלון. לחץ לא יהיה בקרוליינה, החטיבה הזו סגורה על פניו. אובר.

24.  אטלנטה 7.5 הם התחילו את הבנייה מחדש ועדיין מאט ריאן משחק. אנדר

25.  לאס וואגס 7. דרק קאר ממשיך להיות הדבר הכי לא ברור במערב, צ'אקי ממשיך להראות שהוא גאון כי לחתום חוזה ל-10 שנים בליגה הזו, זה לבד שווה הול אוף פיים.

26.  ניו יורק ג'יינטס 7. אנדר. פשוט אנדר.

27.  ג'קס 6.5 הניסוי של אורבן מייאר מתחיל עם טרבור לוראנס. אין להם קו התקפה אז לוראנס יכול לגמור את העונה מוקדם. שפשוט ישאל את ג'ו בורו.

28.  סנסי 6.5 הנה מה שסינסי לא עשו. הם לא הביאו קו התקפה לג'ו בורו. אבל הם ינצחו יותר מ-6.5

29.  פילי 6.5 ג'יילן הארט מתחיל את הקריירה שלו. בלי קו התקפה. אבל החטיבה שלהם היא לא טובה. אבל אנדר

30.  ניו יורק ג'טס 6. אם הם יגיעו ל-6 זה אומר שהם יפסידו רק 11 משחקים. הם יפסידו 12

31.  דיטרויט 4.5. זה מפתה לקחת את האובר פה כי 13 הפסדים זה לא מעט. אבל הם יפסידו 13

32.  יוסטון 4. האנדר הכי קל בארץ. דה שון ווטסון עם 17 תקיפות מיניות וכולם בורחים מיוסטון. זו קבוצה של 0 ניצחנות

 

 

 

 

 

אין תגובות: