יום שבת, 25 בספטמבר 2021

התחזית האלטרנטיבית לשבוע 3

 


קרוליינה 24 ביוסטון 9

הפנתרים ניצחו בקלות אבל הפסידו את מקאפרי לפציעה. אם מקאפרי פצוע לזמן ארוך ויש לו היסטוריה כזו, הפנתרים שנהנים ממשחק ריצה מעולה הולכים לאכול לא מעט חרא. מקאפרי נותן לדארנולד זמן וביטחון. יש סיבה שדארנולד שוחרר מהג'טס.

בכל מקרה, לקחנו את הפנתרים וצדקנו. האח!

 

וושינגטון בבאפולו, בילס 7-

טיילור הינקי יגלה כבר בדרייב הראשון שקו ההתקפה שלו, שהיה סביר מול הג'י מאן, הוא בעצם גרוע מאוד. הבילס יגלו שהפוטבול טים קשוחים אבל, הבילס לא יכולים להרשות לעצמם להפסיד בבית, בבוסטון הבליצ'קים עושים רעשים של פלייאוף. הבילס ינצחו אבלנלך עם הפתעה של קבוצת הפוטבול כי זה סמאשמאות' פוטובל.

וושינגטון 7+

 

שיקגו בקליבלנד, החומים נותנים 7

עוד משחק עם פייבוריטים, מול עוד קבוצה עם רוקי QB (טוב הינקי לא רוקי אבל לא שיחק באמת). החומים משחקים טוב שהם מובילים, ויש להם את OBJ חזרה. שיקגו ממשיכים עם פילדס. נכון, הם ניצחו אבל מול הבנגלים שהם אינם הגנה מהעילית פילדס היה...בינוני. נלך עם החומים, לא בלב שלם על 7-.

בוליטמור בדיטרויט, 7- לעורבים

7 במשחק בית (שוב)... נכון שהליונס חלשים אבל העורבים אחרי ניצחון בפריים טיים, במשחק חוץ, עדיין ללא ריצה.

אנחנו לוקחים את הליונס 7+

 

אינדי בטנסי, טנסי 4.5-

וונץ בסימן שאלה, התאקל הימני סמית, בחוץ. ממול, טנסי אחרי ניצחון אדיר בסיאטל, נראים שהצטרפו לעונה. אנחנו לא רואים איך טנסי לא מכסים. בתחילת העונה אמרנו שלוקח לקבוצות 4 מחזורים להבין שהן גרועות, אנחנו חושבים שאינדי מבינים שהם שם.

 

LAC בקנזס, קנזס 7-

נתחיל מהסוף, קנזס ינצחו אבל לא יכסו. LAC עשו כל כך הרבה עבירות מול דאלאס וזה עלה להם במשחק. הם קבוצה צעירה וילמדו מהטעויות ואנחנו מעריכים שהם לא יחזרו על הטעויות האלה, לפחות לא על אלה שעלו להם בטאצ'ים. הגנת קנזס אחרי שני משחקים: אחרונים בליגה ביארדים למשחק- 469 יארד למשחק ליריב; 5 מהסוף בנקודות למשחק עם 32.5. LAC שמים 419 יארד על הלוח. נכון שאלה שני משחקים אבל קנזס פשוט לא טובים כמו שהם חושבים ואנחנו הערכנו שהם לא יחזרו לסופרבול לפני העונה.

אנחנו לוקחים את האנדרדוג, LAC 7+

 

אריזונה בג'קס, אריזונה  7.5-

אחרי שני משחקים, יש לנו שם ללוראנס- TO, על שם turn over. הבחור עם 2.5 אינטים למשחק. לזוכותו יאמר שהוא משחק בפיגור כל הזמן, ויש לו קו התקפה מחורבן. לחובתו, כל השאר.

אריזונה גנבה ניצחון מול מיני, הם נראו לא טוב בהגנה ועדו מספיק טעויות בהתקפה לתת למיני את הצ'אנס. זה משחק במזרח וזה לרעת אריזונה אבל הם טובים מספיק לנצח.

זה משחק מסריח אבל נלך בלי אושר על הקארדס 7.5-

 

ניו אורלניס בניו אינגלנד, בוסטון נותנים 2.5

משחק 3 ברציפות לסיינטס בחוץ, הוריקן איידה שולח אותם הרחק מהבית. הם מגיעים עם פציעת מפתח, הסנטר מקקוי פצוע ולא ישחק ואלה בדיוק הדברים שהפטס יכתבו על לוח התדריכים לפני המשחק. אחרי שני משחקים ההגנה של הפטס היא 5 בליגה ביארדים למשחק עם 297.5 למשחק, זה כולל, לצערם משחק מול שתי קבוצות חלשות כך שהמספר הזה מעט חשוד. מצד שני, אלה משחקי חימום מעולים ועכשיו יש להם את הסיינטס שנראו אבודים למדי בשבוע שעבר.  בליצ'ק וההגנה של בוסטון יעשו חיים קשים לווינסטון שאנראה שאיבד ביטחון אחרי השבוע הראשון.

זה משחק טוב, אנחנו נלך עם בוסטון 2.5-

 

-**- הטוילט בול של השבוע -**-

אטלנטה ביו יורק, ג'י מאן נותנים 2.5

לא ברור לנו למה הג'י מאן פייבוריטים. נכון, אטלנטה נותנים 40 נק' למשחק אבל לא נראה לנו שהג'י מאן יכולים לשים 40 נקודות במשחק גם אם שער שדה יהיה 18 נק. שתי קבוצות לא טובות במשחק שהוא לא חשוב או מעניין במיוחד. לג'י מאן היו 10 ימים להתכונן, זה אומר בדיוק כלום כי ה QB שלהם לא טוב. בחוק שלנו אומר לתת יתרון לבית ואז ל QB ומאמן. במקרה הזה היתרון אולי אצל אטלנטה. מישהו חייב לנצח אז ניקח את הציפורים 2.5 +

 

סינסי בפיטס, פיטס 3-  

פיטס, בתחילת העונה חזינו שווים 8 ניצחונות ואנחנו חושבים שהמספר הזה כנראה גבוהה. הבנגלים מגיעים למשחק שיכול לקבוע איך תראה העונה שלהם ופיטס זו קבוצה שאמורה היתה להיות טובה אבל וואגס פשוט שרפו אותם. אנחנו חושבים שיש פה הפתעה ושבנגלים ינצחו.

סינסי 3+

 

*** הבלוק המאוחר ***

ניו ג'רסי בדנבר, דנבר 10.5-

דנבר שיחקו שני משחקי חוץ מול שתיים מהגרועות בליגה והיום, אלילת הלוז משנעת אליהם עוד אחת מהמרתף, שמגיעה למשחק חוץ קשה. להגנה של דנבר, יש מספרים מעולים, המספרים האלה ישמרו גם אחרי הערב כי, ג'רזי, אתם יודעים, אשפה. האם 10.5 זה ריאלי? האם הג'טס ישמו 10 נק' על הלוח?

מספר גדול, אבל הי, ג'רזי אשפה והמשחק במייל היי אז נלך עם הברונקוס 10.5-

 

מיאמי בלאס וואגס, וואגס 3.5-

ג'קובי בריסט יפתח במיאמי. הוא לא טוב כי מיאמי בחרו בטואה להיות הפותח וטואה לא מספיק טוב. למיאמי יש הגנה טובה והם שמו 0 נק' על הלוח מול הבילס. אז הם אולי ינסו לחזור אבל ההתקפה שלהם לא טובה מספיק והריידרס יותר טובים בכללי. האם אנחנו מאמינים בריידרס, זו השאלה. אחרי שני משחקים, ההתקפה של הריידרס היא הכי טובה בליגה ושל מיאמי, באופן לא מפתיע לפני אחרונה. מיאמי אחרי תבוסה ויש להם הגנה טובה. הנה מה שיגידו פרשנים- הריידרס יבואו בלי אנרגיה ומיאמי ינסו להוכיח שההפסד היה מקרי. אנחנו לא קונים את זה.

וואגס ינצחו ויכסו.

 

***משחק השבוע***

טמפה בראמס, טמפה 1.5-

במשחק של התקפות, ומשחק שכולם ירצו לראות ההגנה הטובה יותר תנצח. לטמפה יש הגנה לא טובה. הם נותנים 27 נק' למשחק, וליריב 399.5 יארד למשחק. אחד משני המשחקים האלה היה אחרי 10 ימי מנוחה ומול הקבוצה (שברגעים אלה ממה מקיפה את המרזבה) מאטלנטה. לראמס יש הגנה טובה אבל QB  לא מספיק טוב. המומחים בוואגס אומרים לכם, אנחנו לא יודעים מי יותר טוב אז יאללה, 1.5 נקודות.

מבחינת הימור זה מוקש כי 1.5 זה שער שדה עם 0.0 שניות על השעון. אנחנו הולכים על הביתיים, ראמס 1.5 +

 

סיאטל במיני, סיאטל 1.5-

מיני אחרי שני משחקים שהם לא ניצחו למרות שהם היו יותר טובים. סיאטל הפסידו משחק שהיה שלהם מול טנסי אז יש פה סוג של שתי קבוצות במומנטום מוזר. אם מיני מפסידים פה צימר לא יגיע למחזור 8. אם סיאטל מפסידה פה, בית במשוגעים של פיט קרול ימשיך כרגיל עם כל מיני ריבים בין שחקני עבר לשחקני הווה. שתי הקבוצות מאכזבות בהגנה ונשענות כל התקפה. אז אם צריך לסמוך על משיהו שיקח את הכדור 80 יארד בפחות משתי דקות ולא יחמיץ שער קל, זה ראסל ווילסון.

ניקח את ניצי הים 1.5- למרות שהם במשחק חוץ

 

SPT

גרין ביי בסן פרנסיסקוף 49'ס 3-

אארון רודג'רס שוב האיש בכותרות. הפעם הוא עסוק בוויכוח עם העיתונאים שמכסים את גרין ביי שטוענים שיש מתח בקבוצה. זה ויכוח מיותר כי רודג'רס הוא הבעיה ולא הפתרון. באופן כללי, הניירס בבית ובלי דרמה אחרי שני משחקים. במשחק הראשון ההתקפה עבדה ובשני ההגנה ועכשיו היריב יעשה את העבודה.

3 נק' זה לא הרבה בבית לניינרס, זה אומר שוואגס חושבים במגרש נייטראלי התוצאה שיוון. אנחנו לא קונים את זה.

ניינרס 3-

 

MNF

הסכציה בדאלאס.

הסכציה לא בטופס. 




אין תגובות: