יום חמישי, 16 בספטמבר 2021

התחזית האלטרנטיבית- המשחק המוקדם

השבוע הראשון נגמר. השבוע הראשון הוא שבוע שבאופן מסורתי קשה לחיזוי. 

לנו בתחזית יש את אותם כלים שיש לכל אסטרולוג וכל פרשן פוליטי, קרי אין לנו מושג. אנחנו כותבים דברים שנשמעים נכונים כמו קו התקפה גרוע, משחק אוויר משובח אבל יכלנו לכתוב באותה מידה שאוריון נמצא בחלון של יופטיר לכן ההתקפה של אינדי לא תצליח למצוא נקודות. או לכתוב שמקור אנונימי אישר לנו כי למרות ההצהרות של ראש הממשלה התקציב יעבור לפי התוכנית לכן קרוליינה לא יכולה להיות פייבוריטית במשחק מול הסיינטס. 

אנחנו קוראים ושומעים פרשנים, חלקם מעניינים וחלקם יודעים על מה הם מדברים אבל רובם ממלאים את הזמן והמקום בין פרסומת לפרסומת. בימים שבהם הייתי בספורט מקצועי ואני אולי אחזור לשם, היינו בתחילת העונה בודקים את לוח הזמנים בין משחקי הבית למשחקי החוץ. אם היה לנו מסע של 2 משחקי חוץ עם טיסה חזרה למשחק בית, ידענו שלא ננצח את משחק הבית. 

היה לנו משחק במערב ב-7 בערב שעון מקומי, שזה עשר בערב לפי השעון של משחקי הבית. ב-1 בלילה אחרי הארכה עלינו לטיסה, נחנתנו ב-9 בבוקר שעון שלנו ובשבע בערב היה לנו משחק מול הקבוצה החלשה בליגה שנחה יומיים ברצף וישנה 45 דקות נסיעה מהמגרש שלנו במלון במרכז העיר. מראש ידענו שלא ננצח את המשחק הזה, אבל אי אפשר להגיד לאוהדים שאנחנו הולכים להפסיד משחק. קשה להגיד לנשיא של הקבוצה או לבעלים ששם המון כסף שאנחנו הולכים לקבל בראש. אז עשינו את הכל כרגיל למרות שהשחקנים וצוות המאמנים ידע שאנחנו לא ננצח. אחרי 4 דקות הוצאנו את הפותחים, לראשון כאבה הרגל, השני קיבל מכה, השלישי צלע קצת. כולם ירדו לפי התוכנית לחדר הטיפולים ונשארו שם. הפסדנו. באותה העונה הגענו לגמר. 


למה הסיפור? כי דברים שרואים מכאן לא רואים משם. קליבלנד ידעו שהם יפסידו בקנזס. וושינגטון ידעו שהם לא אמורים לנצח את LA. אבל הם יודעים את מי הם יכולים לנצח. ולפני שאתם אומרים שרוח הספורט היא לנצח בכל מחיר, זה לא ספורט. זה עסק והמטרה שלך בעסק הזה היא לנצח את הליגה ולזכות באליפות. כל השאר זה נחמד אבל לא קשור לכלום. 


ניו יורק בוושינגטון, וושינגטון 3-

וושינגטון איבדו את פיצפטריק. טיילור היניקי, שחקן עונה רביעית יוביל את הקבוצה. וושינגטון בלי קשר קבוצה יותר טובה. קו ההתקפה של הג'י מאן נראה כאחד החלשים בליגה ול-וושינגטון יש קו הגנה טוב שכמעט ניצח להם את המשחק מול הצ'ארג'רס. המשחק ב DC ולהם יש מאמן מנוסה, יש להם קו התקפה טוב וקו הגנה טוב. המשחק המוקדם הוא תמיד בעייתי והמקרה הזה לא יוצא דופן. אנחנו חושבים שקבוצות הפוטבול תנצח. אנחנו חושבים שהם יכסו. כי הג'י מאן לא טובים מספיק וכי זה משחק שאתה יודע בלוז שאתה לא מנצח הוליגה ארוכה. 


לסיום 


אין תגובות: