יום שבת, 18 בספטמבר 2021

התחזית האלטרנטיבית לשבוע 2

 סנט רמבל ד'אלבון. צרפת.

יש כזה מקום. תבדקו בגוגל.

 איפשהו ליד נהר הרוהן. שעתיים דרומית מליון. שדות חיטה ותירס בין כרמים ותחנת כוח גרעינית שעושה חשמל. מפעל מכוניות נטוש עם מגרש חנייה שהוסב למגש חנייה שהוא נטוש. אף אחד לא באמת רוצה לחנות שם.

לא רחוק מהמפעל הנטוש עמד בסיס חיל האוויר הצרפתי. כאשר המכונית הגרמנית האטה ליד שער הבסיס השומרים כבר הניפו את הדגל הלבן והתכוננו להיכנע רשימת אבל הרכב השחור האיץ. 

בכביש המהיר בצרפת כל 5 דקות יש מצלמת מהירות ממוצעת, אין טעם לריב עם הבירוקרטיה הצרפתית.

המכונית האטה וגלשה למגרש החניה של דיו. דיו הוא סופרמרקט ערבי. טוב, לא בדיוק ערבי, אלא מיודע ל"רוכשים שמעריכים את ערכי המשפחה ואוהבים לחסוך". הכל היה מטונף כיאה לקהל היעד והאדם הנמוך בחליפה הכהה מיד בלט בשטח. הוא לא מסוג האנשים שמפחידים להתבלט, הוא מסוג האנשים שכולם מפחדים ממנו. מי שזהה אותו מיד הרכין מבט. מי שלא זיהה ובהה בדמות קיבל נזיפה. אנשים לא יצרו איתו קשר עין. מאחוריו פסעו שני שומרי ראש משועממים. לא הייתה להם עבודה והם ידעו שלא תהיה להם עבודה. אף אחד לא מסתבך עם האיש הכי חזק בעולם אפילו לא בצחוק. יש ביוטיוב סרטונים שנשבעים (בחיי!) שהוא יכול לעצור כדור עם הידיים. הוא לא מסוג האנשים שמכיר את המושג יוטיוב והפעם האחרונה שמישהו איים עליו הייתה אף פעם.

 

בשיפולי החנות הענקית עמד מקרר בשר שמעולם לא החזיק קור, או בשר. אוכלוסיית היעד של דיו לא רכשה בשר והמקרר מזמן הוסב למשרד קטן וסודי.

האיש שלנו בעט בדלת ונכנס. 6 אנשים הביטו בתדהמה באיש שפלש לקודש הקודשים שלהם.

דממה.

הגיבור שלנו הביט סביב, משך כיסא והתיישב. הוא הביט בכל השישה. אחד משומרי הראש רכן אליו ולחש משהו. האיש גיחך.

לא, אתה יכול לצאת, אני חושב שאנחנו נסתדר.

אתם יודעים מי אני הוא שאל.

השישה הנהנו.

איך קוראים לי הוא שאל בקור.

אחד האנשים גימגם ו....ו....ו.....ול......ולדימיר פוטין הגיבור השלים את הגמגום וחייך בקור שהיה מקפיא את החלל. הוא פנה אל הראשון. אתה טים?

טים קוק, CEO  של חברת אפל הנהן.

אנחנו הולכים להגיע להבנות בנוגע לאשפה שאתם מייצרים, מוכרים ובעיקר משווקים. אנחנו הולכים להגיע להבנות בנוגע לשטויות שלכם על אזל מהמלאי, בעיקר נגיע להבנות בקשר למחיר ברוסיה.

השישה הנהנו.

ארבע חודשים מאוחר יותר...

 

< מלורי, שער בלונד פלטינה, איפור מדוייק שמדגיש את קו הלחיים הגבוהה שלה, חליפה אפורה בהירה בגזרה שמרנית וחולצה כתומה למטה > אפל הודיע היום על ההשקת מכשיר איפון חדש, ה-13, שיהיה זול יותר ומחורבן פחות מקודמו, עוד נמסר ואני מצטטת "קופסת האלומיניום הממוחזר עם מערכת ההפעלה שמיועדת למפגרים זמינה מאתמול. לא יהיה מחסור של המוצר המחורבן, למרות שכל מיני עיתונאים וכותבי בלוגים יכתבו שיש מחסור. כמו כן, בעצתו של ראש ממשלת אירופה, ולדימיר פוטין, הוחלט שכל אדם שימתין לפני שעות פתיחת החנויות יעבור המתת חסד מהירה וכך ה DNA  הירוד יחסך לאנושות כולה. מר פוטין מבקש עוד למסור 'אין בעד מה אנושות'.

אכן, בשורות של ממש.

<קנת דרופמן, חליפה שחורה כהה, עניבה אדומה לבנה ותספורת קצוצה > אהה...

<מלורי> עמוק. בומר? בתחזית

<קנת> אההה...

אולפן התחזית

<בומר, חליפה שחורה רישמית, עניבה אדומה, בקול רשמי>

 ערב טוב. היום אנו גאים לארח את האיש החזק בעולם, מר ולדימיר פוטין.

<דממה>

<פוטין, חליפה כחוה רשמית, עניבה כחולה> ערב טוב.

<טרי טאזארס, חליפה שחורה רישמית>  המשחק המוקדם נגמר עם הפסד לא מפתיע של הג'ימאן אבל הליין היה 3- לכן שוב המשחק המוקדם לא עלה בידנו.

 

סינסי בשיקגו, שיקגו 2-/2.5-

הבנגלים עם ניצחון לא צפוי מול הדובים עם הפסד צפוי. זה אומר שיש לבנגלים מומנטום מסוים אבל יש להם את אנדי דלטון שירצה להראות לקבוצה שבחרה אותו שהוא שחקן טוב. כמו למיני, גם לשיקגו יש הגנה טובה אבל התקפה בעייתית. זה לא משחק פשוט לניחוש. ניצחון של הנגלים פה יתחיל מחול שדים בשיקגו, הפסד של הבנגלים פה ובשיקגו יתחיל מחול שדים. לדובים יש רסיברים מעט חבולים וקו ההגנה של סינסי לא כל כך גרוע.

אנחנו נלך עם הפתעה, סינסי 2.5+

 

יוסטון בקליבלנד, קליבלנד 12.5-

יוסטון לא מקבלת שום כבוד אחרי הניצחון מול הג'גס וזה אומר שוואגס לא סופרים את היגוארים בכלל. קליבלנד נראו טוב לפרקים מול קנזס, החומים מציגים כימיה בין הק"ב לרסיברים אבל OBJ לא ישחק.  12 נקודות זה המון, זה אומר שוואגס חושבים שיוסטון לא ישימו נקודות למרות שטיירוד טיילור הוא QB מנוסה בליגה. קליבלנד ינצחו. עכשיו השאלה היא לגבי 12 נקודות.

אנחנו נבלע את הנקודות וניקח את החומים 12.5-

 

ראמס באינדי, ראמס 3.5-/4-

הראמס מגיעים לקבוצה שוואגס חושבים שהיא קבוצת פלייאוף והאורחים פייבוריטים בעד ארבע נקודות (תלוי באתר). אינדי חבולה משני צידי הכדור, הסייפיטים כולם בסימן שאלה, התאקל הימני בחוץ, הרסיברים בסימן שאלה. מצד שני אינדי היא קבוצה מאמונת עם QB טוב שנראו גרוע במשחק הקודם. הראמס מגיעים אחרי ניצחון משכנע על קבוצה חלשה והם טסים למזרח.

אנחנו נלך על אינדי שחייבים לנצח את הראמס שיש להם את סטופרד שיזרוק פיק 6 מתי שהוא במשחק הזה.

אינדי 3.5+

 

דנבר בג'קס, דנבר 6-

עוד משחק שבוע 2 קלאסי. דנבר אחרי ניצחון נאה עם הג'י מאן, ניצחון שמאבד מהמשמעות שלו עם כל הפסד שלהם. ג'קס נמצאים על גבול הכאוס. אחרי משחק ליגה אחד כבר קושרים את אורבן מייאר ל USC בקליפורניה שהעיפה את המאמן, יש שחקנים שאומרים שאין להם אמון במאמן ולוראנס נראה כמו רוקי ברוב המשחק. לרוע מזלם, דנבר הרבה יותר טובים מיוסטון ויש להם הגנה טובה שנבנתה לאתגר טובי הקבוצות בליגה, מה שאי אפשר להגיד את ג'קס.

דנבר 6-

 

באפולו במיאמי, בילס 3.5-

הבילס חייבים לנצח. הם יותר טובים. הם חייבים לנצח.

טואה לא שחקן טוב.

בילס מכסים 3.5-

 

ניו אינגלנד בניו ג'רזי, הפטס נותנים 6

הג'טס מחרידים והם מקבלים את הפטס שהפסידו משחק שהיה להם ביד. הפטס מאומים יותר, מאורגנים יותר ובליצ'יק משתפ]ר ממשחק למשחק. משחק לא מעניין מיוחד שיסתיים בניצחון של בוסטון.

פטס 6-

 

***משחק השבוע ***

הפתעת השבוע

סן פראן בפילי, 49ניירס 3-

במשחק חוץ שני ברצף. המשחק מול הליונס הראה שהם עדיין לא מוכנים לשחק 60 דקות. הסכציה נראו ממש טוב מול התקפה שאמורה להיות נפיצה, ההתקפה שלהם נראתה טוב מול הגנה מחורבנת.

שתי הקבוצות אחרי ניצחון. שתי הקבוצות הראו התקפה טובה מול הגנה גרועה אבל לשתי הקבוצות יש הגנה טוב. ההגנה של הסכציה טובה יותר ולכן נלך עם הסכציה 3+.

ואנחנו שונאים את הסכציה.

 

 וואגס בפיטסבורג, פיטס נותנים 6/6.5

זה נראה כמו המשחק הכי קל של המחזור כי וואגס של גרודן לא משחקת טוב במשחקים רגילים. וואגס ניצחו קבוצה בלי משחק ריצה, וההגנה של בולטימור לא טובה. ממול פיטס ניצחו את אחת הקבוצות הטובות בליגה וזו קבוצה מאוד מנוסה וממושמעת. פיטס בבית, מאורגנים. וואגס זה קרקס של משחקים גדולים. אנחנו לא רואים איך וואגס מנצחים פה מה שמשאיר את שאלת הליין. האם 6/6.5 זה יותר מידי. פיטס בבית זו קבוצה שתשים ניקוד ו-הריידרס לא.

אנחנו נבלע את ה 6. מי שרוצה לקחת את ההוק של חצי הנקודה שיהיה בהצלחה.

 

סיינטס בקרוטליינה, סיינטס 3-

ניצחון אחד יכול לשנות את העונה והסיינטס ניצחו באופן משכנע את גרין ביי. אז הם נותנים 3 במשחק חוץ בתוך החטיבה אבל זה מלכודת כי הסיינטס לא היו בבית (אירחו את גרין ביי בפלורידה בגלל הוריקן כלשהוא) עדיין והפנתרים מציגים משחק ריצה טוב ומשחק התקפה יציב. מצד שני הפנתרים שיחקו מול הג'טס, במילים אחרות משחק טרום עונה נוסף.

הסיינטס יותר טובים ולמרות שזה לא יהיה קל הם ינצחו. ניקח את ה 3-

 

הבלוק המאוחר

מיני באריזונה, קארדס 4-

אנחנו ניקח את הסוגלים 4+ ונסביר למה:

אנחנו חושבים שקיילר מארי לא כך כך טוב ואנחנו מעריכים שההגנה של הסוגלים תאט את אריזונה. אנחנו  חושבים שאירזונה כנראה תנצח אבל בפחות מארבע נקודות. נראה לנו כמו 31-29 כזה.

 

אטלנטה בטמפה, טמפה 12.5-

טמפה לא כיסו את המשחק מול דאלאס ואפשר להגיד שהקאובויס יותר טובים מאטלנטה. זה נכון. לטום בריידי נדרש תרגיל 2 דקות לנצח בבית, וקו ההגנה של אטלנטה לא נראה מוכן לקיילר מארי. אבל בריידי זה סיפור אחר. הוא לא ירוץ לכל הכיוונים, לא ימסור בתנועה ולא יסתכן. אז אנחנו חושבים שטמפה תנצח אבל לא ב 12.5 נק, אז ניקח את הציפורים 12.5+

 

דאלאס בLA צ'ראג'רס, דאלאס 3.5+/ LA 3-

בהתחשב בזה שדאלאס לא ניצחו בשבוע שעבר אבל מרגישים שהם ניצחו, לנו לא ברור למה יש תנועה לכיוון דאלאס, עדיין יש להם שחקני קורונה ולמרות שהיו להם 10 ימי בין המשחקים הם עדיין אותה קבוצה. נכון, זאק ודאק נראו ניידים אבל הם עדיין הפסידו. LA אחרי משחק קשוח מול קבוצת הפוטבול משחקים בבית כך ש שער שדה נשמע לנו הגיוני לגמרי. אנחנו לוקחים את ה-3 של LA

 

טנסי בסיאטל, סיאטל 5.5-

הליין הזה לא הגיוני. טנסי לא הביאו 10 שחקני קו הגנה והתקפה בשבוע הזה, דרק הנרי נראה כמו שחקן שעבר 5000 יארד בשלוש שנים ובסיאטל עדיין משחק השחקן הכי טוב במשחק שהוא לא מהומס אז למה רק 5.5?

אנחנו הולכים עם הציפורים במשחק בית, סיאטל 5.5-

 

SPT

קנזס בבולטימור, בולטימור מקבלים 3.5

בולטימור פצועה ומקבלת את היריב הכי גרוע שהיא יכולה לקבל כי קנזס יודעים לשחק מול QB רץ, יש להם אחד כזה הוא לא רע.  ההגנה של קנזס שנראתה רע מול קליבלנד לא תחזור על הטעות ולמרות שבולטימור לא גרועה הם פשוט פצועים מידי וקצרים מידי ומהומס טוב מידי בשלב הזה.

קנזס 3.5-

 

MNF

דיטרויט בגרין ביי, גרין ביי 12.5-

הליונס מסריחים וגרין ביי לחוצים. אין לנו שום אמונה באארון רודג'רס, מצד שני אם תשימו את ההגנה של הליונס על המגרש מול אף אחד ובלי כדור הם עדיין יספגו 10 נק' תוך 10 דקות.

אנחנו לא מאמינים בגרין ביי, אבל הם ינצחו. במאנדי נייט אארון יתן הופעה טובה והוא יגיד אחר כך שהכל בסדר ויש המון פוטבול לשחק. האם הם יכסו?  

12.5 זה מספר עצום במאנדי נייט אז נלך על דיטרויט 12.5+



לסיום- 




אין תגובות: