יום חמישי, 30 בספטמבר 2021

המשחק המוקדם





ארי פליישר ישב בנחת על הכיסא. הקפה היה מחורבן וצלחת סדוקה עם סוכריה קשה הייתה התפאורה שהשלימה את הקפה. השולחן היה מטונף והדלפק שמאחוריו אמור היה להיות בריסטה היה נטוש. מכונת קפה ישנה מאובקת נראתה אומללה וקנקנן קפה בפינה עם שקיות סוכר ואבקת חלב היה המחליף.

הוא שקל לרגע לנסות שוב את הקפה אבל החליט שזה נכון יותר לא להמר על הנוזל החום. פעמון צלצל ואחריו זמזמם חשמלי עתיק המהם בקול נמוך דלת מתכת קרקשה ונפתחה ושני אנשים חמורי סבר במדים נכנסו, אחריהם צעד בצעד איטי וכבד אדם שמנמן שהנהן לעצמו. השמנמן הביט לרגע בפליישר ונעצר. שני השומרים הביטו בשמנמן ואז אחד בשני. פליישר הנהן בראשו ושני השומרים חזרו שוב לדלת ממנה יצאו. השמנמן התיישב בכיסא.

פליישר חייך. השמנמן היה נבוך. הוא היה רזה פעם ובכושר. עכשיו הוא סתם בחור מזדקן שמנמן במוסד שיקומי. פליישר לא הציע קפה.

מה שלום מרלה?

השמנמן חייך, מרלה... פניו נדלקו לרגע ואז כבו. היא עזבה אותי. היא הבינה שטיילור דרטן ואני כבר לא חברים ולא הרגישה בנוח להיות עם הגוף השמנמן של ג'ק.

פליישר הנהן, אתה נראה טוב, בריא. הוא שיקר ושניהם ידעו את זה. מה עם טיילור? השמנמן נאנח. הוא לא שרד את הפציעה באותו ערב, שפיצצנו את מרכזי האשראי. הוא משך בכתפיו. והשיחה גוועה.

 

אחרי שתיקה ארוכה מידי פליישר הניח על השולחן מעטפה. השמנמן הביט במעטפה. הוא הביט בפליישר ונאנח. הוא פתח את המעטפה וקרא את המכתב. הבעת פניו נשארה קפואה.  

 

 

המשחק המוקדם השבוע-

 

ג'קס בסינסי, הבנגלים 7.5-

או, זה משחק לא קל. שתי הבחירות מספר 1, שני זוכי המכללות, שתי קבוצות עם כינוי מעולם החתוליים. הבנגלים מגיעים אחרי ניצחון מפתיע ומשכנע מול היריבים לבית מפיטסבורג וניצחון נאה מול הויקינגים. ההגנה של הבנגלים מדורגת 8 בליגה ביארדים למשחק ו-6 בנקודות למשחק. היגוארים, מדורגים בחלק התחתון של הליגה ביארדים למשחק עם 418 יארד (טוב ל-28 בליגה) ו-30.7 נק למשחק 5 מהסוף. למה אנו מדברים על הגנה? כי ההתקפות של שתי הקבוצות מדורגות בתחתית של הליגה בכל המדדים. אבל אנחנו לא חושבים שההגנה זה הסיפור. אנחנו חושבים שהסיפור זה לוראנס מול בורו ואנחנו חושבים שבלשב הזה, בורו יותר טוב והוא בבית וזה משחק בשבוע קצר והלחץ על היגוארים יגבה מחיר.

אנחנו הולכים עם הבנגלים שיכסו.

אין תגובות: