יום שבת, 2 באוקטובר 2021

התחזית האלטרנטיבית לשבוע 4

 

אחרי שתיקה ארוכה מידי פליישר הניח על השולחן מעטפה. השמנמן הביט במעטפה. הוא הביט בפליישר ונאנח. הוא פתח את המעטפה וקרא את המכתב. הבעת פניו נשארה קפואה.  הוא הביט בקפה וקם למזוג לעצמו. כוס הנייר התמודדה בכבוד עם הקפה לפני שהחליטה לוותר אחרי 10 שניות. הוא קילל ולקח כוס קלקר. הקפה התיישב בנחת בכוס הקפה. הוא טעם מהנוזל החום וירק כמעט מיד. כוס הנייר הוא חשב לעצמו ידעה מה היא עושה. הוא הנהן וחזר לשבת. הוא הרים את יד ימין ואחד מהשומרים נכנס.

את הטלפון הוא נבח והשומר הביט לרגע בתדהמה. אהה... הוא הביט בשומר ואמר בשקט את הטלפון. וקפה נורמאלי.

השומר השני הציץ פנימה ומיד נסוג. דקה לאחר מכן עגלה נדחפת על ידי שומר אחר נכנסה. טלפון נייד קטן ושתי כוסות קפה. פליישר ושמנמן לגמו בדממה מהקפה. השמנמן תיקתק בנייד ושניהם המתינו בדממה. הנייד צלצל, השמנמן הרים את המכשיר והאזין. הוא לא אמר מילה וניתק.

הוא הביט בפליישר. סגור, הוא הנהן.  

פליישר חייך. סיים את הקפה הנהן, קם וצעד לדלת שנפתחה. הוא לא הביט לאחור.

מחוץ למתקן עמד רכב שחור נקי אבל לא יוצא דופן ופליישר נכנס למושב האחורי המרווח. הנהג הוביל את הרכב בדממה לכיוון הכביש הראשי. הנוף היה מרכז ארופאי או מזרח אירופאי. מבנים קומוניסטים לשעבר או סתם ישנים לצד פרסומות מוזרות בשפה זרה ומרכזי קניות בדמות המרכזים האמריקאים לפני 20 שנה. רכבים בצבעים שונים עלו וירדו מהכביש וכשהרכב חצה מרכז תעשייתי פליישר חשב שהוא רואה לרגע סוסים ועגלות אבל הוא החליט שהוא דמיין. הרכב האט לרגע שסוס ועגלה בצד הכביש גרמו לרכבים לסטיה מהמהירות. פליישר הביט לרגע בסוס ובעגלה.

הוא היה בטוח שהסוס קרץ לו שהם עקפו את המכשול ונאנח. הוא לא אהב את הונגריה. הונגריות לעומת זאת זה סיפור אחר.

 

ג'קס 21 בסינסי 24

הערכנו שהקבוצה הטובה יותר תנצח וה QB הטוב יותר ינצח. לוראנס בהחלט מראה שיפור וגם הקבוצה שלו ושל מאייר נראית יותר כמו קבוצה. לרוע מזלם, ג'ו בורו הולך ונראה יותר כמו משהו שלא מגיע כל דראפט ואם הבנגלים ידעו למצוא קו התקפה נורמאלי הבנגלים הולכים להיות קבוצה מאוד חזקה.

טעינו בליין.

 

ועכשיו למשחקי שבוע 4. תחזית מקצורת אבל מדוייקת.

או רק מקוצרת.

אבל תחזית!

 

וושינגטון באטלנטה, אטלנטנה מקבלים 1.5

מה ראינו מוושינגטון שנותן להם 1.5 נק' במשחק חוץ? האם טיילור הינקי היה מרשים כל כך מול באפולו?  והאם ההגנה השנייה הכי גרועה בליגה יכולה לעצור את הציפורים שעדיין יש להם את מאט ריאן ?

אנחנו לוקחים את ATL 1.5+

 

יוסטון בבאפולו, בילס 17-  

הטקסנים עם ה QB  השלישי שלהם מול ההגנה אולי הכי טובה בליגה. עדיין, 17 נק' זה ליין של קולג'ים. זה משחק שאנחנו לא היינו נוגעים בו עם כסף אמיתי.

אנחנו לוקחים את הבילס ובולעים 17 נק'.

 

דיטרויט בשיקגו, הברס 3-

הליונס ינצחו. קו ההתקפה של הברס כל כך גרוע והליונס עשו חיים קשים לבוטימור. אנדי דלטון כרגע לא בטוח. אנחנו די בטוחים שאחרי שהוא ראה את המשחק של פילדס מול החומים הוא לא ימהר לחזור. לחומים לדעתנו אין קו הגנה כל כך טוב פשוט לשיקגו יש אולי את קו ההתקפה הכי גרוע בליגה שלא קוראים לו ניו יורק ג'טס.

ליונס 3+

 

ועכשיו, משחק שנראה כמו הפתעה, קרולינה 4+ בדאלאס.

דאלאס הרשימו מאוד בניצחונות ואפילו בהפסד.  הניצחון על הצ'רג'רס היה מרשים אבל אם לא שורה של עבירות טיםפשיות של LA דאלאס לא מנצחים שם ואת הסכציה לנצח זו חוכמה לא גדולה. אז אולי דאלאס לא הרשימו ואולי ההייפ עליהם לא מוצדק? מייק מקארתי עדיין לא יודע לנהל שעון ודאלאס מגיעה עם שורה של פציעות בהגנה. וותקינס התאקל המעולה פצוע, קיאנו ניל הליינבקר עדיין יחסר. קרוליינה תחסר את מקאפרי וסאם דארנולד יאלץ להסתדר בלי האיש שלקח את הכדור 17 פעם במשחק. לפנתרים יש הגנה מעולה אבל למען ההגינות הם שיחקו מול הג'טס ויוסטון בשניים מהשלושה משחקים. הם באים אחרי 10 ימי מנוחה. אנחנו לא מאמינים בדאלאס מספיק כדי לתת להם את ה-4 נקודות לכן אנחנו הולכים עם הפנתרים 4+ .

 

אינדי במיאמי, מיאמי 2-

אחרי 3 משחקים אינדי יודעים שהם גרועים. מיאמי לעומת זאת, לא כל כך גרועים. נכון, יש להם מאזן שלילי אבל ג'קובי בריסט נותן להם פתרונות שטואה לא יכול היה לתת להם ומעל להכל, בריסט הוא שחקן מנוסה שלא מאבד את הכדור. הוא לא עושה שום דבר יוצא דופן חוץ משלמור על ההגנה טרייה יחסית.  ההגנה של מיאמי שלפני העונה נחשבה לטובה וכזו שאמורה להקשות על הבילס, מתבררת אחרי 3 משחקים כלא מציאה עם 27.3 נק' למשחק ו-401 יארד למשחק אבל לדעתנו, מול אינדי חסרת המחץ זה יספיק.

מיאמי 2-

 

קליבלנד במיני, החומים 1.5-

עוד הפתעה? מיני שיחקה טוב מאוד בשני המשחקים האחרונים, והיא ראתה 2 QB מעולים ועוד אחד לא רע (בורו, ווילסון ומארי תבחרו אתם מי הוא מה). ובבית המאוד ביתי שלהם הם נראו טוב מול סיאטל. ממול קליבלנד, אנחנו חושדים לא בנויים לשחק שהם פייבורטים. משהו לא מרגיש נכון. ההתקפה של מיני היא מהטובות בליגה, באופן מפתיע קאזינס נראה שווה את הר הכסף שמיני שמו עליו ודלווין קוק ישחק. אנחנו חושבים שמיני מנצחת 1.5+

 

ניו יורק בניו אורלניס, הסיינטס 7-

הג'י מאן ללא ניצחון וללא 2 רסיברים פותחים. הסיינטס אחרי ניצחון משכנע בבוסטון ולראשונה העונה הם בבית. יהיה רועש. המומחים חושבים שהג'י מאן זה ההימור הנכון ולא מעט מהמרים חושבים שההתקפה של הסיינטס לא מספיק טובה. כולם חושבים שזה יהיה קרב הגנתי אבל במשחק בית, לראשונה העונה. המהמרים הרציניים בונים על מה שנקרא back door cover  שזה אומר ברבע האחרון הג'י מאן יעשו את זה מתחת ל 7 נקודות. התאקל והסנטר של הסיינטס עדיין לא בריאים. אנחנו לא חושבים שזה משחק שצריך לדעת בו בשום מקרה אבל בגלל שצריך אנחנו הולכים עם הסיינטס בניגוד למהמרים, סיינטס 7-

 

טנסי 6- בניו ג'רזי

אל תחשבו על זה הרבה. טנסי 6-

 

קנזס בסכציה, קנזס 6.5-

הסכציה לא בטופס.

 

המשחקים המאוחרים

אריזונה בLA ראמס, 4- לראמס

 שתי קבוצות בלתי מנוצחות נפגשות. הראמס עם מומנטום לאחר הניצחון על טמפה, אריזונה אחרי ניצחון...לא משכנע על היגוארים. הראמס ינצחו כי הם בהייפ וההגנה של אריזונה לא יכולה לעצור את הראמס שהגיעו לשיא מוקדם.

ראמס 4-

 

סיאטל בסן פראן, הניינס 2.5-

סיאטל לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד עוד משחק, בטח מול יריבה מהבית. אנחנו חושבים שזה משחק נפיץ מידי כי סיאטל לא יציבה. הניינרס גילו מול גרין ביי שלא כל הליגה בנויה מקו הגנה גרוע וקו התקפה גרוע ואנחנו חושדים שהניינרס לא מספיק טובים.

הפתעה נוספת, סיאטל 2.5+

 

בולטימור בדנבר, בולטימור 2-

משחק מבחן ראשון לדנבר. הם בבית, מול בולטימור שגנבו ניצחון מול הליונס וניצחו במהלך האחרון את קנזס. במילים אחרות, בולטימור יותר קרובים למאזן שלילי ממה שהם חושבים. דנבר תחת טדי ברידג'ווטר הרבה יותר יציבים וממושמעים והם צברו ביטחון אחרי 3 משחקים מול המרתף של הליגה. אנחנו חושבים שבולטימור יגיעו עייפים, ודנבר עם מומנטום.  אה, וטדי בי.

דנבר, 2+

 

פיטסבורג בגרין ביי, גרין ביי 6.5-

פיטס שיחקו כל כך גרוע מול סינסי וביג בן נראה כמו האיש הכי זקן בליגה לעומת גרין ביי שהכל נראה בסדר ואף אחד לא מדבר על אארון רודג'רס. אנחנו חושבים שפיטס יעשו עוד מאמץ אחד לפני שהם מרימים דגל לבן.

פיטס 6.5+  הם אולי לא ינצחו אבל הפאקס לא יכסו.

 

SPT

טמפה ניו אינגלנד, האורחים נותנים 6.5

מפגש פיקנטי אבל בליצ'ק ובריידי הם לא הטיפוסים הסנטימנטליים. טמפה יותר טובים ויש להם מה להוכיח אחרי המשחק הפושר בLA. בצד של בוסטון, מאק ג'ונס לא משחק טוב, ההתקפה נראית גרוע מאוד עם 18 נק' למשחק ו-317 יארד למשחק, שני הנתונים בחלק הגרוע של הליגה וזו לא בדיוק הפתעה, ההגנה אמורה הייתה להיות הכוח של הקובצה ואחרי שלושה משחקים ההגנה באמת נראית טוב עם 282 יארד משחק ו-17 נק ליריב. השאלה האם הם יכולים להאט את בריידי נטול גרונק כי ההגנה של טמפה לא טובה.

אנחנו חושבים שזה יהיה צמוד אבל טמפה ינצחו ולא יכסו לכן בוסטון 6.5+

 

MNF

וואגס בLAC, וואגס 3+

במאנדי נייט, תמיד ניקח את צ'אקי. ווגס ינצחו על הטעויות של הצ'רג'רס.

 




  

אין תגובות: