יום שלישי, 5 באוקטובר 2021

סיכום שבוע 4 ודירוג העוצמה

 

.... אין פה על מי להתרגז
ואין אל מי להתייחס
לבקש סליחה או לחוש בושה
מה זה טוב ומי זה רע
תמיד שותקים כי אין ברירה
האם זו דרך או המטרה"

פורטיס/סחרוף, מתחת לשמיים של שום מקום, 1990

 

 

שבוע 4 בספרים, זה השבוע שבו התמונה מתחילה להתבהר. מי שיש לו 3 הפסדים מתחיל לחפש את שחקני הקולג' לקראת הדראפט, מי שיש לו 4 הפסדים מתחיל להתקשר לחברים כי הוא יצטרך עבודה. מי שיש לו מאזן 2-2 נמצא בסוג של לימבו, שעוד ניצחון שניים והוא רץ לינואר אבל די ברור ששיקגו,  או הסיינטס לא יהיו קבוצות שצריך לחשוב עליהן עמוק בחורף.

דיטרויט והיגוארים נראות גרועות אבל שתי הקבוצות עושות סימנים של ניצחון ממש מעבר לפינה. אולי היגוארים אפילו יגברו על אטלנטה החלשה בלונדון. בצד השני של ה-100% אריזונה יושבת לבד ומביטה על הליגה. האם הקארדינאלס על אמת? הם ניצחו לפחות קבוצת פלייאוף אחד אז כנראה שכן. האם הם מועמדים? עוד לא. הם כרגע נראים טוב, אבל אף גביע לא מחולק בספטמבר או אוקטובר.

פציעות כרגיל משנות את הדינמיקה של המשחק. טדי בי נפצע בדנבר ומקבוצה שיכולה להיות סוס שחור דנבר חוזרת להיות השטיח של ה- AFC מערב. וושינגטון עם היניקי לעומת זאת מוצאים אור בקצה המנהרה אבל הם ניצחו את אטלנטה וה ג'י מאן, שתי קבוצות עם מאזן של 2 ניצחונות ו-6 הפסדים. קליבלנד ניצחו משחק נוסף דרך ההגנה ובאפולו הצליחו לעצור קבוצה על 0 שבוע שני. בליגה התקפית זה מאוד משמעותי ונכון לכמעט רבע עונה, הבילס נראית כמו הנציגה של ה AFC למשחק האחרון בליגה.

ליגת הבייסבול נכנסת לאוקטובר, הפלייאוף. עוד קודם הינאקיס והרד סוקס ישחקו משחק 163 כדי לקבוע מי תהיה האחרונה שנכנסת לפלייאוף, המנצחת תשחק מול טמפה, שנה שנייה ברצף שהרייס הם הקבוצה הכי טובה באמריקן. עוד בצד של האמריקן, יוסטון והוויט סוקס. דאסטי בייקר הלא פופלארי שוב מגיע לפלייאוף, זה בפני עצמו סיפור אם טוני לה רוסה לא היה המנג'ר בצד השני. בנשיונאל ליג, הדוג'רס על הפיירול המטורף שלהם הולכים למשחק אחד מול סנט לואיס שניצחה משהו כמו 87 מתוך ה-28 משחקים אחרונים שלה. הקארדס זו הקבוצה הכי חמה בליגה ועדיין, במשחק אחד, שהדוג'רס ישלחו בטח את מקס שרצר... המנצחת תלך לסן פראנסיסקו שבשקט בשקט שמה 100+ ניצחונות על הלוח ועדיין נראית כמו הקבוצה הכי פגיעה באוקטובר. מילווקי עם הבול פן המעולה ואטלנטה שאיך הם הגיעו לפה משלימות את התמונה. אם היינו מהמרים על בייסבול היינו לוקחים את טמפה מול הג'יינטס, אבל אנחנו לא מהמרים על בייסבול אז ניקח את הדוג'רס מול יוסטון בקרב הנקמה האולטמטיבי. הי, זה אוקטובר, הכל יכול לקרות חוץ מהרדס חסרי הכיוון.  

ליגת הנשים האמריקאית בכדורגל מתגלה כמקום חולה. אני לא מומחה בכדורגל נשים. הסיפורים שיוצאים משם ואני ממליץ על הכתבות של האטלנטיק בנושא, מרגיזים, מתסכלים, מכעיסים ומייאשים. יצא לי לעבוד המון עם ספורטאיות בכל הרמות כולל אולימפיאדות, הדבר היחיד החצי חכם שיש לי לכתוב על בנושא זה תתייחסו לאחרים איך שהייתם רוצים שאחרים יתייחסו אליכם.

זה נכון לכל דבר בחיים, למי שתוהה.

 

 

ג'קס 21 בסינסי 24

הערכנו שהקבוצה הטובה יותר תנצח וה QB הטוב יותר ינצח. לוראנס בהחלט מראה שיפור וגם הקבוצה שלו ושל מאייר נראית יותר כמו קבוצה. לרוע מזלם, ג'ו בורו הולך ונראה יותר כמו משהו שלא מגיע כל דראפט ואם הבנגלים ידעו למצוא קו התקפה נורמאלי הבנגלים הולכים להיות קבוצה מאוד חזקה.

טעינו בליין.

 

וושינגטון 34 באטלנטה 30

להגיד שאטלנטה מסריחה יחשב עלבון לליונס. המשחק הכי טוב של מאט ריאן העונה נגמר בדרייב שהתחיל 6 דקות לסיום ביתרון 2 בבית, נמשך 3 מהלכים והרחקה והסתיים 7 מהלכים מאוחר יותר בטיילור היניקי מוסר ל-30 יארד לג'י די מקקינס ו-6 נקודות. בשלב הזה מאט רייאן אמור לשבת עם ה GM שלו ולהגיד לו שזה הזמן לטרייד ודנבר נראה כמו אחלה מקום.

טעינו, 0/1

 

יוסטון 0 בבאפולו 40    

לא נגענו במשחק הזה, אבל לפחות לא טעינו. דיוויס מיילס נתן 4 אינטים להשלים 87 יארד מתוך 21 נסיונות. אי אפשר להאשים אותו. אחרי 3 רבעים התוצאה הייתה רק 0-19 כך שיוסטון החזיקה מעמד באופן יחסי. זו לא הליגה של יוסטון, ולא המבחן של הבילס.

1/2

 

דיטרויט 14 בשיקגו 24

שיקגו מצאה קבוצה עם קו הגנה גרוע כמו שלה ופתאום החיים נראים הרבה יותר יפים. פילדס אכל רק סאק אחד ורק אינט אחד ופאמבל אחד שהם הצילו. הליונס...אם המשחק היה נמשך עוד רבע הם היו מנצחים. שיקגו מחכה להפסד כדי לשלוח את מאט נאגי הביתה, לפי השמועות באתרי הדובים.

1/3

 

קרולינה 28 בדאלאס 36

היינו קרובים מאוד. גם קרוליינה. למרות ההפסד, אנחנו חושבים שהפנתרים יותר מרשימים. עכשיו, לפנתרים יש מבחן אמיתי מול הסכציה בשבוע הבא, בעוד הלוז של דאלאס כולל את הג'י מאן ומיני ואז דנבר. על פניו, 3 משחקים שהם צריכים לנצח. דאלאס, נראים כמו קבוצת פלייאוף.

1/4

 

אינדי 27 במיאמי 17

ההגנה של מיאמי אכן חלשה. בריסט אכן שומר על הכדור (עד שהוא מאבד אותו) ואינדי משום מקום מוצאת ניצחון. מיאמי הולכת לקראת בנייה מחדש

1/5

קליבלנד 14 במיני 7

משחק של הגנות, וההגנה של החומים ממשיכה להיות דומיננטית. כרגע, זה נראה כמו החומים מול הבילס בגמר ה AFC. עכשיו החומים הולכים למשחק העונה מול LAC בעוד הוויקינגים הולכים לשום מקום.

1/6 לא שבוע טוב לתחזית.

 

ניו יורק 27 בניו אורלניס 21

המומחים אמרו שג'י מאן טובים יותר. בגלל זה הם מומחים ואנחנו כותבים פה בפינה הרחוקה של האינטרנט.

1/7

 

טנסי 24  בניו ג'רזי 27

אולי הפתעת העונה. הג'טס שלא דומים לכלום משום מקום מוציאים ניצחון. טנסי ממשיכה בקו של ה-500 אבל העונה הזו יש 17 משחקים כך שהם עלולים להיות מתחת. זה היה אמור להיות ניצחון קל של הטיטאנים. זה אומר שני דברים- אין נצחנות קלים בליגה ואנחנו לא יודעים הרבה. טוב נו, שתי קלישאות.

1/8

 

קנזס 42 בסכציה 30   

קנזס היו צריכים את הניצחון הזה.

 

המשחקים המאוחרים

אריזונה 37  בLA ראמס 20  

וואו. זו התגובה למשחק של אריזונה. הראמס הגיעו בלי אנרגיה אחרי הניצחון על הבריידי'ס. הסטט של הראמס במחצית- שער שדה, אינטרספשן, טאצ', פאמבל החזרת בעיטה על ה-21. פה, נגמר המשחק אבל הראמס עוד החטיאו שער שדה מ-46 יארד. בקיצור, הראמס חשדנו הגיעו לשיא מוקדם מידי ועכשיו נשאר לראות איך הראמס באים לסיאטל אבל אחר כך, הלוז שלהם קליל. אריזונה לעומת זאת הולכת ל-4 משחקים קשים ב-5 שבועות.  

 

סיאטל 28 בסן פראן 21

המשחק השני הנכון שלנו בשבוע הזה. גראפולו נפצע ו-ווילסון אכן ניצח. בואו לא נחשוב על זה יותר מידי...

 

בולטימור 23 בדנבר 7

בשלב שבו טדי בי נפצע, היה אפשר להרגיש את הרוח עוזבת את דנבר. זה בערך סיפור המשחק ובולטימור, שוב מוצאת את עצמה בצד הנכון של המזל.

 

 פיטס 17 בגרין ביי 27

הימרנו שפיטס יעשו מאמץ אחרון לפני שהם מניפים את הדגל הלבן ונראה שזה לא הספיק להם. אין להם ריצה ואין להם מסירה וביג בן פשוט לא ברמה שהוא היה. יש דיבורים שביג בן יסופסל אבל לטובת מי? הוסקיניס? רודולף?  הפאקרס משייטים.

 

SPT

טמפה 19 בניו אינגלנד 17

משחק נדיר שצדקנו בו. המשחק הכי טוב של מאק ג'ונס העונה ואולי הכי גרוע של טמפה ועדיין הניצחון יורד לדרום. משחק הריצה של הפטס לא היה קיים, ובריידי במשחק הכי חלש שלו מאז שהוא עבר בית. שתי הקבוצות לא לוקחות כלום מהמשחק, הפטס אולי מרוצים מהשיפור של ג'ונס...?

 

MNF

וואגס 14 ב LAC 28

צ'אקי מפסיד במאנדי נייט באופן חד משמעי זה לא הסיפור. הסיפור הוא הצ'רג'רס שתופסים בטחון. יש להם הגנה טובה והתקפה טובה והם נראים כרגע קבוצה שמבינה איך לנצח.

 

מה שבאופן קליל וברור מביא אותנו לדירוג העוצמה

 

1.      באפולו (3) הגנה מעולה והתקפה יציבה ולוז שכולל דיאטה של מיאמי והג'טס.

2.      קליבלנד (2) ניצחון מצוין במגרש קשה, ההגנה מרשימה. האם זו העונה של החומים?

3.      ראמס (1) הפסד אחרי משחק עם רגשות הוא מאכזב אבל לא נורא.

4.      טמפה ביי (3) גרונק עדיין פצוע.

5.      קנזס סיטי. (4) הסכציה זה לא הליגה שלהם.

6.      אריזונה (8) היחידים עם 4 ניצחונות. הלוז שלהם לא נהיה יותר קל, ההגנה שלהם עדיין בסימן שאלה וקבלת ההחלטות שלהם עדיין בסימן שאלה.   

7.      LAC (9) ג'ואי בוסה בריא אז ההגנה מעולה. ההתקפה עושה את שלה.  

8.      לאס וואגס (6) זה השלב שצ'אקי מאבד את הסבלנות ומתחיל עם השטויות.  

9.      בולטימור (11) משחק הריצה עדיין לא קיים וההתקפה מרחק תיקול אחד מלאמר פצוע ועונה אבודה.

10.  פריסקו (6) נכון שהם מאמנים בטריי לאנס אבל הוא לא יוביל אותם לסופרבול.

11.  גרין ביי  (11)  מישהו זוכר את הפתיחה הגרועה שלהם?

12.  דאלאס (15) אלופת הבית אחרי 4 שבועות.

13.  סיאטל (17) ניצחו משחק שאסור היה להפסיד. ההתקפה נראתה בסדר וההגנה עשתה את שלה. עכשיו קרול צריך לנהל את המשחק טוב יותר.

14.  טנסי (14) להפסיד לניו יורק, לא משנה איזו, זה גרוע בעונה הזו.

15.  קרוליינה (15)  סאם דארנולד נראה כמו מנהיג, ההגנה נראית בסדר. חסר להם משהו להיות קבוצת פלייאוף והם תקועים כל עוד מספר 12 משחק בטמפה.

16.  סיינט  (16) הניסוי של ווינסטון הסתיים. זה נכשל.

17.  מיני (17) משהו בוער במיני, זה הכיסא של מייק צימר.

18.  סינסי  (18) הקבוצה מספק 3 בבית שלהם וזה בפני עצמו אחרי חודש, מרשים יחסית.  הם היו אמורים להיות 4, זה שיפור של 25% ...בורו נראה טוב, הוא צריך קו התקפה נורמאלי. הסיכוי שזה יקרה הוא, כמו השיפור שלהם.

19.  פילי (12) לא הולכים לשום מקום ובאופן מפתיע הולכים בדרך לאיבוד

20.  דנבר (20)  ברידג'ווטר פצוע והכימיה בהתקפה נגמרה. אל דאגה, נשארו להם משחקים מול LAC, לאס וואגס וקנזס. אה...

21.  ניו אינגלנד (21) המשחק מול טמפה היה ההגדרה המילונית של הפסד בכבוד.

22.  פיטס (22) סיבוב פרידה עצוב מQB עם שתי אליפויות.

23.  אינדי (26)  אחלה ניצחון במשחק שלא מרגיש חסר חשיבות כי טנסי משדרים חוסר יציבות. אבל הם לא מספיק מוכשרים.

24.  וושינגטון (24) טיילור היניקי ניצח את המשחק. האח!  פלייאוף לא יהיה בעיר הבירה, שוב, מה בדיוק המטרה של העונה ?

25.  מיאמי (23) ההגנה לא עומדת בציפיות הטרום עונה. חוץ מזה, אין התקפה אז אין לחץ.

26.  ניו יורק ג'יינטס (29) הקבוצה הכי  טובה בחלק הגרוע של הליגה.

27.  שיקגו  (27) פילדס לא נראה טוב, אבל הם ניצחו. אם דלטון בריא, דלטון צריך לפתוח אבל, שיקגו, אתם יודעים.

28.   אטלנטה (29) נקודת האור במשחק שלהם, יש להם רסיברים לא רעים. אור זה יחסי...

29.  יוסטון (28) עוד 13 משחקים לסיום העונה הסדירה.

30.  דיטרויט (30) על המשחק היה רשום ניצחון ראשון העונה. זה נגמר בהפסד הרביעי העונה.

31.  ג'קסונוויל (31) המשחק הכי טוב שלהם העונה נגמר בהפסד לקבוצה לא טובה. למזלם יש להם את אטלנטה בלונדון בעוד שבועיים שזה אמור להיות משחק שהם יכולים לנצח.

32.  ניו יורק ג'טס (32) ניצחון נדיר ועוד במשחק חוץ. זה לא פותר שום בעיה שלהם.






אין תגובות: